noalovejb6
חג שמח ואני מקווה שזרקתן כמה בלוני מים וביצים על השכנים, ששפחתן דלי מים על האחים הקטנים. נ"ב תגובות יתקבלו בברכה.

52 ליום ההולדת של ג'רמי ביבר אהובי I have to believe in myself

noalovejb6 04/06/2014 1171 צפיות 11 תגובות
חג שמח ואני מקווה שזרקתן כמה בלוני מים וביצים על השכנים, ששפחתן דלי מים על האחים הקטנים. נ"ב תגובות יתקבלו בברכה.

פרק 52:

החודשים עוברים ועוברים וג'סטין כבר חזר להופיע אחרי שהתברר שהתינוק של מריה ייתר הוא לא מג'סטין.

אני וג'סטין בקושי מדברים בגלל הבדלי השעות ובגלל החזרות, ההופעות וכל השאר, וכשאנחנו כבר מדברים אז אנחנו רבים.

אני מסתובבת בתחושה לא נוחה בזמן האחרון בגלל הריבים שלנו, בהתחלה שהוא סיר לי על הפרשה עם מריה אז תמכתי בו אבל בכל מקרה הוא רב איתי על כל שטות-וספגתי את זה כי הבנתי שזה מהלחץ.

אחר כך המשפט נגמר והוא עדיין ממשיך לריב איתי על כל שטות.
'אולי אנחנו בכלל לא אוהבים אחד את השני יותר?' אני שואלת את עצמי אבל יודעת שזה לא נכון-לפחות לא מהצד שלי, אני יודעת שאני אוהבת אותו בכל ליבי שמחכה שהתקופה הזאת תעבור ונחזור לאהוב כמו בעבר.

'אולי הפסקה תעזור- כזאת שהוא לא יהיה צריך לדאוג לי כל הזמן ואני לו, כזאת שלא נדבר בכלל ונתגעגע וכשנחזור- נחזור עם כל האהבה והרגשות שהיו לנו בתחילת הקשר' אני חושבת, זה יהיה צעד נכון.

אבל הפחד משתק אותי- הפחד להיות לבד, הפחד לפגוע במי שהכי חשוב לי, הפחד להסתדר לבד בעולם הגדול.

קוטע את מחשבותיי הטלפון מצלצל ועל הצג מופיעה המילה 'אימא' –מילה שבשבילי היא חסרת משמעות אחרי שאיבדתי את האימא שלי.

אותו היום בו היא אמרה לי את המילים 'את צריכה להתאבד' זה יום בו איבדתי אותה,איזה מין אימא אומרת משפט כזה לבת שלה?!

או שאולי אני פה לא בסדר? איזה מין ילדה גורמת לאימא שלה לומר משפט כזה?!

ואבא שלי? למה הוא לא מנסה לצור קשר? לא אכפת לו מהבת שלו?

ומה עם ג'ון וג'וני? אחותם נעלמה והם לא מראים סימן חיים? בעצם, ג'ון נפגש איתי אבל מאז הוא נעלם.

בזמן האחרון אני דיי מתבודדת אני לא יוצאת כבר עם הבנות או עם חברים של ג'סטין והפעמים היחידות שאני יוצאת מהבית זה לקולג', בזמן הזה יוצא לי לחשוב הרבה על אם דברים יכלו להיות שונים.

מה היה קורה אם לא הייתי פוגשת את ג'סטין? ברגע הזה הבטתי על הידים שלי רואה את הצלקות הקטנות שנשארו לי מהימים שהייתי חותכת, נזכרתי בהרגשת הכאב המרגיע הזה, בתחושת הפורקן המדהימה וכמעט וקמתי לחתוך את ידיי שוב .


תגובות (11)

מוושלם המשך♡
אבל הפרקים קצרים, והוא הוא ארוך הוא נראה מושקע ומעניין למרות שזה מעניין.
והפרק מדבר רק על המחשבות שלה, לא כאילו משהו התרחש.
ועשית לפני כמה זמן אותו פרקים רק נקודת מבט אחרת, שזה בדיוק אותו דבר.
הסיפור מעניין ♥

04/06/2014 16:40

    וחג שמחחחח♡♡

    04/06/2014 16:44

    אוקיי, תודה על המחמאות.
    והפרקים קצרים כי אני חושבת שדברים טובים באים באריזות קטנות למשל אני קרתי בפייסבוק סיפור שהפרקים שלו היו מעניינים אבל פשוט ארוכים והיו שם יותר מידי פרטים בפרק וזה בלבל אותי לגמרי,אז הצורה הכי טובה לדעתי זה לכתוב פרקים קצרים שמשאירים טעם לעוד.
    הפרק הזה מדבר רק על המחשבות שלה בגלל שכמו ששמת לב היא דיי מבולבלת ומבולגנת עם מחשבות על ג'סטין על המשפחה שלה ומחשבה גררה מחשבה, הפרק הזה חשוב כי בעוד 8 פרקים תגמר העונה ויקרה בפרק האחרון משהו לא צפוי אבל שכשתקראו אותו בדיעבד תבינו שהיו דברים שרמזו על מה שיקרה.
    וכשיש שני נקודת מבט למשל של 'סטין ושל סופיה זה בגלל שחשוב לי להביא את המחשבות של ג'סטין ושל סופיה שלא יחשבו למשל שג'סטין מגעיל לסופיה בלי סיבה שיבינו את שני הצדדים.

    04/06/2014 16:48

    אבל הפרקים המעניינים הם ארוכים, כי תראי שכמה בנות רושמית פרקים קצרים, יותר משך, אבל בכל מקרה, גם הפרקים שלי לא ארוכים ממש, אבל טיפה להאריך אותו, כי אני חושבת שצריך מקרה בכל פרק, לא רק נקודת מבט, כי הנקודת מבט היה כמעט אותו דבר, אבל בכל מקרה הסיפור יפהה מאווד.
    ולא תמיד זה נותן טעם של עוד, הסיפור הזה ממכר, אבל יש כמה סיפורים שויתרתי לחפש אותו כי הן היו קצרים, שאני רואה שבנות עושות ארוכים ויפים.
    אבל בכל מקרה הסיםור מהממם!
    ורגע, את רומזת שהם יפרדו ?! שונאת סוף רע :/

    04/06/2014 17:53

בא לכם מרתון? פשוט כתבתי עוד פרק עכשיו אז תחליטו עוד פרק עכשיו או מחר פרק כפול?

04/06/2014 17:22

    כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןןכןכןכןכן

    04/06/2014 17:53

    כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן

    04/06/2014 17:54

    כאילו כן מרתון

    04/06/2014 17:54

אשמח עם תתני לי גם כן ביקורת במייל שלי [email protected]

04/06/2014 17:55

    העלתי עכשיו פוסט כאילו במקום סיפור אז אשמח עם תתני לי שם ביקורת ♡

    04/06/2014 18:12

עלה פרק 53.
חדי קרן סגולים וסוואגים לכם :) (תרגום לעברית: אין לי שמץ מה אומר אפילו .-.)

04/06/2014 18:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך