noalovejb6
אני לא מאמינה שהסתיימה העונה הראשונה :( אני זוכרת את היום שבו עלו 18 הפרקים הראשונים והייתה ל תגובה אחת והתרגשתי כל כך... עד היום אני מתרגשת מכל תגובה.. אני מקווה שאהבתן את העונה הזאת ואת הפרק כמובן ומקווה שתחכו שבוע לתחילת העונה הבאה.

I have to believe in myself 60- מוקדש לMUSIC (רק בגלל שהיא שונאת את סופיה)

noalovejb6 07/06/2014 1320 צפיות 29 תגובות
אני לא מאמינה שהסתיימה העונה הראשונה :( אני זוכרת את היום שבו עלו 18 הפרקים הראשונים והייתה ל תגובה אחת והתרגשתי כל כך... עד היום אני מתרגשת מכל תגובה.. אני מקווה שאהבתן את העונה הזאת ואת הפרק כמובן ומקווה שתחכו שבוע לתחילת העונה הבאה.

פרק 60 ואחרון לעונה!!

"ג'סטין" קראתי בשמו תוך צפייה בטלוויזיה "מה?" שאל "למה אנחנו ככה?" שאלתי "איך ככה?" התחכם "נו… ככה… רבים על כל שטות…" אמרתי "אני לא יודע, באמת לא יודע" אמר "אוי זה מהסיבה שאת פשוט לא סומכת עלי?" הוסיף והביט בעייני "אני סומכת עלייך, אני פשוט מפחדת" אמרתי והרכנתי את ראשי "מפחדת מימה?" שאל בעזרת האצבע שלו שנחה על הסנטר שלי הרים את ראשי "מהדבר הזה, מהכל, זה רגשות לא מוכרים בשבילי" אמרתי "וזאת סיבה לעשות סרט על כל מילה שיוצאת מהפה שלי?" שאל אותי "לא… אבל ג'סטין אתה החבר הראשון שלי…" התחלתי בדבריי "שוב הזיוני שכל על זה שאני החבר הראשון שלך?! סבבה הבנתי אני הראשון שלך, אבל זה לא מצדיק את זה שתהיי קרצייה ותעשי סצנות על זה שדברתי עם מלצרת" אמר.

הדמעות בעיניי עלו, איך הוא יכול להגיד דבר כזה.
"סופיה, אני מצטער, לא התכוונתי…" הוא החל לומר אך קטעתי אותו "אל…" "סופיה.." הוא נאנח "אתה התכוונת לזה" קבעתי עובדה והדמעות שלי נפלו על פני.

הוא פתח את פיו לומר משהו ומיד סגר "בחיים אף אחד לא דבר אלי ככה, בטח שלא האדם הכי חשוב לי" אמרתי והוא שתק שוב.

"מי כמוך יודע שזה לא סתם תרוץ אני באמת לא יודעת להתמודד עם בנים ואני ואתה כנראה לא נועדנו להיות (באנגלית זה נשמע יותר טוב We were not meant to be).

"ג'סטין זה פשוט לא הולך בנינו, בוא פשוט נודה בזה,אנחנו זוג גרוע" אמרתי "אנחנו לא" הוא לחש "ג'סטין…" נאנחתי "אנחנו לא! אני אוהב אותך…" הוא אמר "אל תגיד את זה" אמרתי "אבל זאת האמת" אמר "האמת בשבילך" לחשתי "מה?" אני פשוט לא מרגישה את כל האהבה הזאת מימך.." התלוננתי.

אחרי עוד כמה טיעוני של ג'סטין על כך שהוא אוהב אותי אמרתי "ג'סטין, אין מה למשוך את זה יותר.. זה נגמר, לא עכשיו אלא ביום שחזרת לראשונה הבליב טור" אמרתי "אני אסוף מפה את הדברים הכי מהר שאני יכולה ואצא מהחיים שלך… לתמיד" הוספתי רואה איך כל חלק בלבו נשבר עכשיו "את לא חייבת להתפנות מפה את יכולה להישאר גם ככה אני במסע הופעות" הוא אמר "תודה אבל אני אוותר, זה יהיה מוזר" אמרתי "אז איפה תגורי?" שאל "אני אסתדר אל תדאג,כנראה שאני יבקש חדר במעונות הקולג' " אמרתי "טוב " הוא אמר.

יצאתי מחדרו לוקחת את המזוודות איתן הגעתי ובלי מחשבות מיותרות זורקת לתוכן את כל החפצים שלי.
יצאת מביתו של ג'סטין לכיוון הקולג' שלי תודה לאל אף פאפרצי היה באזור.

_נקודת מבט של ג'סטין_
היא יצאה מחדרי ורק אז נתתי לעצמי להתפרק זרקתי ושברתי כל דבר שנקרה בדרכי תוך דמעות וכעס על עצמי שהרסתי את זה.

כעסתי על עצמי שהתאהבתי כל כך חזק שנפגעתי בסוף, הם צדקו אהבה כואבת יותר מידי.
בלי לחשוב על מעשי לקחתי את הטלפון וחייגתי לחליל.
"היי מאן" אמר חליל "היי, תגיד ההצעה עוד בתוקף?" שאלתי.


תגובות (29)

שמישהו יזרוק פאקינג בקבוק על סופיה המזוינת… אני עצבנית לא רוצה כזה סוף!
איזה הצעה?!

07/06/2014 16:40

    הצעה שתגלו בעונה הבאה ^^.

    07/06/2014 16:42

אפשר לירות בסופיה הזבל הזאת מה נראה לה מה?!?!?

07/06/2014 16:46

    אבל אם מישהו ירה בסופיה איך יהיה מעניין בעונה הבאה?

    07/06/2014 16:58

מתיייי יהיה עונה הבאה? ומה אתן שונאות את סופיה בתכלס אם זה לא היה ג׳סטין ביבר הייתן שונאות את הגבר ולא את הבחורה.-.

07/06/2014 18:49

שונאת שונאת את חליל ואת ליל זה ואת כל הלילים והניגות שסיבכו לו תאימא

07/06/2014 19:04

    כן, אבל הם חברים שלו ואני סומכת עליו שיעשה החלטות נכונות.

    07/06/2014 19:28

    סומכת עליו… זה לא דבר שהייתי משתמשת בו הוא האיידול שלי לא החבר שלי.
    עם כל זה שהם חברים שלו ראית למה הם גררו אותו, תודה לאל שיש תאלה שמחברים לו את הראש לכתפיים

    07/06/2014 21:07

    סומכת עליו… אין מילה אחרת לתאר את זה אני יודעת שפטי חינכה אותו טוב ואני סומכת על זה.
    ובקשר לניגות כמו שאמרת זה האיידול שלי ואני לא יכולה לבחור לו את החברים אני יכולה לכעוס עליו שהוא בוחר חברים כאלה ואני יכולה פשוט להשלים עם זה שאלה החברים שלו.

    07/06/2014 21:14

מהמם!! חבל שהיא נפרדה ממנו..
תעשי במהירות עונה שנייה

07/06/2014 19:48

    עוד שבוע תתחיל העונה החדשה ואני כבר לא יכולה לחכות להעלות אותה כבר.
    אפילו יש לי כבר כמה רעיונות לעונה החדשה והיא תהיה מדהימה!!
    (יותר מזאת)…

    07/06/2014 19:55

עכשיו קראתי את כל הפרקים פשוט סיפור מושלם אני כבר מחכה לעונה השנייה תמשייכי את הסיפור מהר כי אני לא אחזיק מעמד שבוע שלם ….
ולגבי ההצעה של חליל אני כבר מתה לדעת מה זה…

07/06/2014 21:04

    הו הו הו את תמותי כשתשמעי מזה…

    07/06/2014 21:11

מעניין אותי לדעת מה לדעתכן חליל מציע לג'סטין?

07/06/2014 21:35

אווקי אווקי אווקי דבבר ראשוון אוואואוא מוקדש לי פרק♡
סוף כל סוף, אני מעדיפה שגסטין ימשיך בחיים בלעדיה.
זה פרק משמח עבורי. גסטין צריך לקרוא את התגובה שלי ולהבין שיש דברים שרואים בצד, ואי אפשר לראות שאתה בתוך הסיטואציה.
בזוגיות כל הפגמים מושלמים. אבל זה לא מושלם היא אובססבית. יש דברים בסיסים שצריך להבין בזוגיות.
היא לא סומכת עלוו, כל דבר פוגע בה. היא ריגשית! וסורי שאני יוצאת ביצ'ית.

07/06/2014 21:37

    חכי חכי שתראי לאן הוא ממשיך… (לא אמרתי כלום)

    07/06/2014 21:40

לאאאא למה סופיה היא תתחרט על זה ובגדול
ג'סטין עצוב בגללה ..אוף איתה!!
תמשיכי עם העונה השנייה ,אני במתח…

07/06/2014 22:00

    אני מתה כבר להעלות לכן את הפרקים החדשים אבל אני לא יכולה השבוע להעלות פרקים…בגלל זה כל החג חפרתי עם מלא פרקים…❤️❤️

    08/06/2014 07:45

אעאעאעא אומייגאד למה ככה מסכן גסטען מסכנה סופיה מסכנים כולם
דייי אל תמתחי אותי עם ההצעה הזאת
תמשיכייי

07/06/2014 22:43

ההמשך יבוא….

08/06/2014 07:45

בבקשה תמשיכי מחר בבקשה בבקשה בבקשההההה אני פשוט חייבת לקרוא את הסיפור הזה אני לא יכוללהההה הםרקיןם כאלה מוטשלמים וכל יום אני חוזרת מהבצפר וישר ישר ישרררר קוראת את הסיפור הזה

09/06/2014 19:59

תודה גולשת:) אוהבת אותך❤️ ובכללי את כל הקוראות המדהימות שלי❤️❤️

09/06/2014 20:42

    ואני ממש ממש ממששששש רוצה לדבר איתך באימייל אם את יכולה זה בקשר לסיפור,את יכולה להשאיר לי כאן את האימייל ואני ישלח לך?

    10/06/2014 17:34

    [email protected]
    אני אשמח אם תדברי איתי. חשוב לי להכיר את הקוראות שלי. יהיה כיף.

    10/06/2014 19:02

מאחד עד סופיה אפשר לשנוא את סופיה?

09/06/2014 20:48

    למה לשנוא?חכי לעונה הבאה..

    09/06/2014 21:22

לממההה את לא עושה עוד עונה?!!! אני דורשת עוד עונה!!
(קוראת חדשה)
אני אוהבת את הכתיבה שלך.. אני שונאת את סופיה ואני דורשתת עוד עונה!!!

15/06/2014 11:02

    סליחה שאני מגבה רק עכשיו אבל יש עונה חדשה ודרך אגב עלה פרק אז טוסו לקרוא.

    15/06/2014 15:45
סיפורים נוספים שיעניינו אותך