I love you? פרק 13

12/10/2013 728 צפיות אין תגובות
אהבתן?

פרק 13:
~מנקודת מבט של יסמין~
זאיין היתקשר אליי ״הלו זאיין״ אמרתי ״מה קרה?״ הוא שאל ״כלום מה רצית אני בדרך לראיון עבודה״ ״פיטרו אותך ולא סיפרת לי?״ הוא צרח לטלפון ״לא משוגע קרעת לי את האוזן״ ״אז למה ראיון עבודה!!״ ״עש לי עבודה קבועה!!!״ הפעם צרחתי ״באמת?״ הוא צרח ״כן״ צרחתי בחזרה ואז צרחנו שתינו ״אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע״ ״אצל מי?״ ״איזה מפורסם אחד״ ״מי?״ ״ג׳סטין ביבר או משהו כזה״ חיכיתי דקה שתיים שלוש ואז אמרתי ״זאיין אתה פה?״ ״כן!,אמרת ג׳סטין?״ ״כן,למה?״ ״זה בדיוק מה שרציתי לבקש ממך!״ ״ש…״ ״את יכולה להפנט לג׳סטין את הצורה את יודעת אל מה אני מדבר נכון?״ הוא שאל ״ברור אבל למה?״ ״כי זוכרת שחפרתי לך על רוני?״ ״כן!, נו…?״ ״אז היא חברה של ג׳סטין והיא לא יודעת איך לצאת מי זה את מבינה וחוץ מי זה את צריכה להוציא את מקס הזה מהמוח שלך!!!״ ״טוב אתה צודק אבל אני יצטרך לחתום על מין חוזה כזה״ ״תגידי שאת רוצה ניסיון לחודש ורז תחליטי!!!״ ״אוקיי ביוש!״ ״ביוש!״ אין כמו זאיין החבר הכי טוב שיש אה ושכחתי לציין על השיחה היתנהלה על רמקול!!!
~מנקודת מבט של מקס~
באתי להגיד ליסמין לבוא אבל היה לה טלפון זו הייתה שיחת הטלפון:
״הלו זאיין״ היא אמרה ״מה קרה?״ הוא שאל ״כלום מה רצית אני בדרך לראיון עבודה״ היא אמרה לו בשיא לחץ ״פיטרו אותך ולא סיפרת לי?״ הוא צרח לטלפון ויסמין נראה לי ניחרשה ״לא משוגע קרעת לי את האוזן״ ידעתי!!! ״אז למה ראיון עבודה!!״ הוא שאל בזאיין הזה ״יש לי עבודה קבועה!!!״ הפעם היא צרחה איזה זוג משוגעים!!! לא הם לא זוג אנחנו נהייה זוג!, אני בטוח בזה!!! ״באמת?״ הוא צרח הוא משוגע יסמין שלי לא ״כן״ היא צרחה שוב אני יראה לו מה זה הוא הופך אות. למשוגעת יותר!״אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע״ שימניים צרחו ״אצל מי?״ הוא שאל אני יעשה אליו חיפוש אחרי זה ״איזה מפורסם אחד״ היא אמרה מה היא לא זוכרת את השם שלו?! אני צריך להגיד אותו יותר פעמיים מסתבר ״מי?״הוא שאת בטח לא אמרה לו הוא מסוקרן אולי היא רצתה שזה היה כך או שלא אני לא יודע!!! ״ג׳סטין ביבר או משהו כזה״ היא חיכתה דקה שתיים שלוש וגם אני ברור אני לא זז עס שהיא תסיים את השיחה ואז היא אמרה ״זאיין אתה פה?״היא שאלה עם קולה המתוק ״כן!,אמרת ג׳סטין?״ הוא שאל אה בטח מעריץ אני יכול להיות רגוע העתק דנתי כמה צעדים ושמעתי אותה אומרת ״כן,למה?״ ״זה בדיוק מה שרציתי לבקש ממך!״ מה הוא רצה לבקש ממנה? אני חייב לבדוק ״ש…״ היא עשת. משועממת כנראה מתיחה או משהו המשכתי להקשיב למרות שהשיחה סתמית למדי ״את יכולה להפנט לג׳סטין את הצורה את יודעת אל מה אני מדבר נכון?״ הוא שאל לא הוא לא מתכוון לזה האי שלי הבאתי לצעוק עליו אבל זכרתי שאני לא הבן זוג שלה אז לא היה לי מה לעשות אלא להקשיב לשיחה כמו שעשיתי מיקודם״ברור אבל למה?״ זה גם עיניין אותי ״כי זוכרת שחפרתי לך על רוני?״ מי זאת בטח חברה ״כן!, נו…?״ היא ענתה בחוסר רצון ״אז היא חברה של ג׳סטין והיא לא יודעת איך לצאת מי זה את מבינה וחוץ מי זה את צריכה להוציא את מקס הזה מהמוח שלך!!!״ היא אוהבת אותי איזה טיפש אנמ אני עושה סקס ומזיין כל יום וכל לילה (סורי אל ההטרדה) את אליזבת יופי מקס הרסת לך את כל הסיכויים יופי גאון אוף!!!!! ״טוב אתה צודק אבל אני יצטרך לחתום על מין חוזה כזה״ ״תגידי שאת רוצה ניסיון לחודש ואז תחליטי!!!״ לא אין מצב אני עומד להשיג אותה לא משנה באיזה דרך ״אוקיי ביוש!״ היא אמרה בקול מלא תקווה למה בדיוק ״ביוש!״ רציתי לתת לו מכות זה מה שאני הולך לעשות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך