אני הוסיף עוד שני דמויות פרק הבא! תהנו ביצסס

….I Want You-1

09/02/2013 856 צפיות 6 תגובות
אני הוסיף עוד שני דמויות פרק הבא! תהנו ביצסס

נקודת מבט של נוי:
"נווו נועם יאלה קומי אנחנו צריכות ללכת,אנחנו נאחר שוב לעבודה" צרחתי על נועם וזרקתי עליה כרית. "נווו נוי חמש דקות" היא אמרה ומשכה את השמיכה מעליה. "לא קומי" אמרתי והיא קמה והלכה לצחצח שיניים.
סטופ~
נוי- בת 18 אוהבת לרקוד, לצאת למסיבות ולצחוק על שטיות. יש לה שיער חום בהיר ארוך גלי ועיינים ירוקות. יש לה קעקוע ברגל של כוכב גרה עם נועם ועובדת בחנות בגדים.
נועם- בת 18 אוהבת לצייר, לנגן על פסנתר, לרקוד לפעמים, להצחיק, לעקוץ כשצריך אבל נחמדה בכללי,אוהבת לאכול. יש לה שיער חום חלק ועיניים חומות, גבוהה יחסית ורזה. גרה עם נוי ועובדת בחנות בגדים.
אלה- שיער שחור חום חלק קצת עיניים חום ירוק חורים הליקס ושני חורים באוזן שמאל ובצד ימין חור אחד באוזן וחור באף קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין תכונות טובת לב ילדותית אמיצה קצת קשוחה יצירתית ואוהבת לעזור לכולם מנגנת על גיטרה תופים פסנתר וסקסופון שרה מציירת אוהבת לעשות כל ספורט אפשרי.

נקודת מבט של נועם:
אחרי שנוי העירה אותי בצורה גסה קמתי והתארגנתי. "יצאנו?" שאלתי את נוי. "כן יאלה בואי היום את המחלקת הגברים" נוי אמרה וצחקה. "אבל…נו" אמרתי "שום דבר יאלה הגענו" נוי אמרה ויצאה מרכב. "היי ג'ורג" אמרתי למנהל. "היי נועם יש כבר לקחות לכי" הוא אמר ועשיתי את מה שהוא אמר.
ראיתי בלונדי חמוד וישר הצעתי את עזרתי. "היי קוראים לי נועם צריך עזרה?" שאלתי והוא הסתובב והסתכל בעיניי. "כן אני ישמח, ודרך אגב קוראים לי נייל" הוא אמר וקרץ. "אוקייי, נייל בוא נעשה לך קולקציה חדשה". אמרתי וגררתי אותו אחרי.

נקודת מבט של אלה:
נכנסתי לקניון לחנות בגדים אהובה עלי. "היי נוי" זהיתי את נוי. "אלהה" היא אמרה וחיבקה אותי. "איפה נועם?" שאלתי אותה וראינו אותה עם בלונדי אחד. "שיחקה אותה" אמרתי ונוי צחקה. "צריכה עזרה?" נוי שאלה בנימוס. "את האמת כן! אני עושה מסיבה ובאתי להזמין אותך ואת נועם ואת החבר החדש" אמרתי וקרצתי. "בואי לנועם נעשה לה קצת בושות" נוי אמרה ולקחה את ידי לעבר נועם.

נקודת מבט של נועם:
"נועם לא אומרים שלום" שמעתי והסתובבתי עם כל הבגדים של הלקוח. "אלה?" שאלתי לא ראיתי אותה. "כןן" היא קראה הקול. "טוב אני לא רוצה להפריע לך להתחיל עם הגברבר פה" אלה אמרה ונוי צחקה. "אלה לא מצחיק ונוי מה את צוחקת?" שאלתי אותה. "טוב תקשיבי מחר יש אצלי מסיבה אז אתן באות וגם אתה" היא אמרה לי ולנייל. "אוקי איפה שיש מסיבה אני בא" הוא אמר והסמקתי קצת לא יודעת למה. "אווקי רק איך קוראים לך?" נוי שאלה. "נייל נעים להכיר" הוא אמר ונתן להם נשיקות בלחי. "אה ותביאי חברים יפים" אלה אמרה והלכה. "לא רוצה להיות צלע שלישית, נתראה במסיבה" נוי אמרה והלכה. "נייל אני מצתערת אל החברות הדפוקות שלי" אמרתי והשפלתי את מבטי. "נועם חברים לא בוחרים שלי יותר גרועים" הוא אמר וגיחחתי. "טוב אתה תעזור לי עם הבגדים שלך?" שאלתי והוא לקח את הבגדים שלו ממני. " תודה על הבגדים נראה אותך מחר" נייל אמר לקח את בגדיו ונשק לי בלחי.


תגובות (6)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!1
וקראת מה שכתבתי לך בדמויות? כי אם כן אני אשמח

09/02/2013 05:08

תמשיכי

09/02/2013 05:22

תמשיכי ותודה שצרפת אותיי
תמשיכי היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09/02/2013 05:49

תמשיכיייייייי מהרררררררר!!!
מחכה כבר לדמויות החדשות חח ;)

09/02/2013 06:51

יאאא מושלםם יש מצב להוסיף גם אותי ? תגידי לי מי פנוי
תמשיכי דחוף מושלם

09/02/2013 09:32

תמשיכייי!!

09/02/2013 09:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך