דירקשנית
וואן שוט לואי (: מקווה שאהבתן

I will always be there for you – וואן שוט לואי

דירקשנית 13/05/2013 1827 צפיות 3 תגובות
וואן שוט לואי (: מקווה שאהבתן

״אמילי תאמרי לי מה הוא עשה לך!! אני צריך לדעת!!״ לואי צעק עליי.
״זה שום דבר! באמת!!״ צעקתי.
״אני מכיר אותך כבר די הרבה זמן ולפי ההתנהגות שלך שמתי לב שמשהו קרה! את חייבת לומר לי מה הוא עשה לך, אני דואג לך!״ הוא הנמיך את קולו. ״לואי אתה לא צריך לדאוג, הכל בסדר״ אמרתי והתקרבתי אליו. ״את מבטיחה לי?״ הוא שאל. ״כן״ אמרתי ונישקתי אותו נשיקה עדינה.

אף אחד. אף אחד חוץ מלואי לא יודע ש… שאנסו אותי אתמול.
אני לא רוצה לעשות מזה עניין גדול כי יחשבו שאני מסכנה. כן, אנסו אותי, אבל אני לא מסכנה! להפך! אני כן באה לבית הספר ומנסה להתרגל כאילו הכל בסדר, כאילו לא קרה כלום.
אני מנסה להראות לכולם שמה שקרה מאחורי ושהתגברתי על זה. אבל מבפנים, זה הורג אותי. שאני לבד אני מנסה לחשוב, למה הוא עשה את זה? מה זה עזר לו? למה הוא התעלל בי כל כך? אבל השאלה שתמיד שאלתי את עצמי היא…..
למה הוא בחר להתעלל דווקא בי?
לא מספיק שיש לי חיים בזבל, עכשיו אני גם צריכה שיאנסו אותי? ושלא תבינו לא נכון, לואי הוא הבן אדם היחיד שגורם לי להישאר בחיים. הוא משמח אותי וגורם לי להרגיש שיש לי ערך בחיים. אבל אם הוא יעזוב אותי, אז החיים שלי באמת יהיו בזבל. אולי אני ישקול אפילו להתאבד..

״רוצה לעשות משהו בערב?״ לואי שאל. ״בטח״ אמרתי. ״יופי, אני יאסוף אותך בשמונה״ הוא אמר. הוא קרץ לי והתהלך לאחור עד שהסתובב והלך.

-19:45-
התעוררתי משנתי שלדעתי היתה די ארוכה. חלמתי על כך שאני פוגשת את הבחור שאנס אותי… והוא התחיל לדבר איתי והוא אמר לי שזה היה הרעיון של לואי…
סתם חלום. לא צריך לפחד וברור שלא להאמין.

ניגשתי לארון והוצאתי גופייה לבנה וחצאית שמגיעה עד הברכיים בצבע תכלת. התאפרתי קצת וסירקתי את שיערי הבלונדיני הגלי שאיכשהו קיבל צורה יפה היום.
שמתי נעליי בובה ויצאתי אל מחוץ לבית.
התיישבתי על הספסל שניצב מחוץ לביתי וחיכיתי ללואי.
״אני רואה שאת בחוץ…״ קול מעורפל לחש לאוזני. הסתובבתי במהירות וראיתי אותו… הבחור שאנס אותי אתמול..
זה בטוח חלום… אין מצב שהחלום שלי יתגשם….. עכשיו מה שחסר לי זה שהוא יאמר לי שזה היה רעיון של לואי….
״מה, מה אתה.. עושה כאן?״ שאלתי מגמגת. ״סתם״ הוא אמר. ״אם אתה כאן זה לא סתם…. ושלא תחשוב אפילו על לעשות את מה שאתה חושב..״ אזהרתי אותו.
״אני רק באתי לומר לך… שכל מה שקרה אתמול… היה רעיון של חבר שלך״ הוא אמר.
קפאתי. לא יכולתי לזוז. זה חייב להיות חלום. אין מצב שלואי ירצה שיאנסו אותי.
״מה? למה אתה משקר? הוא בחיים לא היה עושה את זה…״ אמרתי. ״אל תאמיני..״ הוא אמר במסתוריות.
הוא התקרב אליי והתחיל לנשק אותי.
״תעזוב אותי!״ צעקתי והרחקתי אותו ממני. ״את רוצה שאני יעשה את מה שעשיתי אתמול עוד הפעם?״ הוא שאל. ״לא…״ מלמלתי. ״אז תנשקי אותי״ הוא אמר. לא רציתי לעשות את זה ללואי, אבל אני מעדיפה לנשק אותו מאשר שהוא יאנוס אותי.. עוד הפעם…
התחלתי לנשק אותו, והוא די הגזים. הוא התחיל לגעת בי בצורה די פרועה.
״אמילי!!! מה את עושה?!״ שמעתי את קולו של לואי. ״לואי זה לא מה שאתה חושב!! באמת!״ צעקתי.
הבחור הוא התחיל ללכת, ולואי תפס אותו מהצוואר והושיב אותו על הרצפה.
״אני רוצה לדעת מה קורה כאן! עכשיו!!״ לואי צעק.
״זה הבחור שאנס אותי אתמול..״ מלמלתי.
מה?!?!״ אז למה נישקת אותו?!״ הוא שאל. ״הוא אמר לי שאם אני לא ינשק אותו הוא יאנוס אותי עוד הפעם…״ מלמלתי. ״זה נכון?! אתה זה שאנסת אותה אתמול?!״ לואי שאל את הבחור ההוא. ״אחי, באמת, ניראה לך?״ הבחור אמר, מנסה לשכנע את לואי שזה לא הוא. ״לואי, זה באמת הוא…״ לחשתי וכמה דמעות זלגו על פניי. ״חתיכת אידיוט!!״ לואי צעק והבחור קם מהרצפה. ״למה אנסת את חברה שלי אה?!״ הוא שאל והתקדם לכיוון הבחור. הם התחילו ללכת מכות. לואי חטף פנס בעין והיא התחילה לדמם. ״לואי!״ צעקתי וניסיתי להפריד ביניהם. הרחקתי את לואי והושבתי אותו על הספסל. העפתי לסטירה לבחור ההוא וצעקתי :״תעוף מכאן!!״. הוא אכן שמע לי והסתלק מכאן.

״לואי… אני כל כך מצטערת…״ אמרתי וחיבקתי אותו. ״על מה.. יש לך.. להצטער?״ הוא אמר מתנשף. ״שסיבכתי אותך בזה… בגללי יש לך פנס בעין…״ מלמלתי והתחלתי לבכות עוד הפעם. לואי ישר נישק אותי. מתנגד לכאבי גופו, ומזיז את כל גופו כדי לגרום לי להרגיש שהכל בסדר.
״אמילי, אין לך על מה להצטער… הראתי לבחור ההוא שאסור להתקרב אליך יותר… שאת רק שלי….״ הוא אמר ושנינו חייכנו. ״ומי שיאנוס אותך יהיה רק אני..״ הוא אמר ושנינו צחקנו.
״אני שמחה שבאת לעזור לי, אבל זה באמת לא היה משהו רציני״ אמרתי. ״אמילי, תביני שאני תמיד אהיה שם בשבילך..״ הוא אמר. ״תודה״ אמרתי.
״אני אוהב אותך״ הוא אמר. זו הפעם הראשונה שאני שומעת שהוא אומר לי את זה. זה באמת הפתיע אותי.
״אני אוהבת אותך גם״ אמרתי.
הוא התקרב אליי ולחש לאוזניי :״אני תמיד אהיה שם בשבילך״


תגובות (3)

איזה מהמם!!! ממש מעלף!!

13/05/2013 11:21

גדדדד זה פשוט מושלםםםם

14/05/2013 12:44

מושלםםםם!! זה הוואן שוט הכי מרגש שקראתי!!!

20/05/2013 15:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך