זה וואנשוט שחברה שלי כתבה בשבילי (: וזה הראשון שלה, תיהיו עדינים ותכתבו גם שיפורים ואיזה קטע הכי אהבתם (: ,וכל מי שקוראת תגיבוו (:

Impossible love- וואנשוט על נייל (:

08/01/2013 911 צפיות 5 תגובות
זה וואנשוט שחברה שלי כתבה בשבילי (: וזה הראשון שלה, תיהיו עדינים ותכתבו גם שיפורים ואיזה קטע הכי אהבתם (: ,וכל מי שקוראת תגיבוו (:

מנקודת המבט של נייל : זה היה יום בהיר , שעיניי הכחולות ושערי הבלונדיני בהק וניהיה חלק ורך . הסתכלתי סביב, וראיתי את היופי בעולם , כמה אנשים טובים יש , כמה שהיום היה מושלם . כן , הייתי אופטימי פעם . אחרי המקרה , האופטימיות חדלה מלהגיע אליי , ומאז אני יותר כבר לא מחייך . אז מה המקרה ? אני יספר ! ככה , הייתי ביומולדת של גיל 19 , שחגגתי את היומלדת בדירה החדשה שלי והזמנתי לשם חברים . חברים שלי באו עם הבנות זוג שלהם . לואי ליאם זאיין והארי היום שם . היה מדהים ! שרנו ורקדנו והייתה מסיבה אינטימית . אחרי המסיבה , נזכרתי במה שהיה . ובעיקר בדניאל . כן כן , חברה של ליאם . לא יודע למה , פשוט נזכרתי בה , והופיע לי חיוך רחב על פניי, ניסיתי לשכוח אותה – אבל לא הצלחתי . ידעתי שאם אני יתקרב אליה, ליאם ימות . וזה לא מגיע לו ! אז ניסיתי לשכוח ממנה … < כעבור 3 ימים > היום עברתי בבית הקפה שבדיוק ראיתי את דניאל יושבת שם . החלטתי להיכנס בלי לחשוב יותר מידי , בדיוק שנכנסתי דניאל הבחינה חייכה ואמרה " היי נייל , כיף לראות אותך " ! , התרגשתי , כן כן ! התרגשתי , הסמקתי ואפילו זה היה רגע של אושר. הצטרפתי לשבת איתה … ראיתי שליאם חוזר ומיהרתי לזוז . המשכתי ברחוב , ופתאום שמעתי צעקות צווחות וריב ששמעו בכול השכונה ! זה הגיע מבית הקפה ומיהרתי לרוץ לשם . ראיתי את ליאם עוזב בעצבנות ואת דניאל נשברת ובוכה . " מה קרה ? " שאלתי , בעוד שכול בית הקפה בוהה בי כאילו עשיתי איזה משהו . " סתם , עוד ריב שטותי שלו , נמאס לי ממנו " , דניאל פרצה החוצה בסערה . רצתי אחריה כדי להשיגה , " דניאל דניאל " קראתי ,עד שהצלחתי לתפוס אותה ואחזתי בה חזק חזק . באותו הרגע התחלתי לבכות יחד איתה ולהבין שאני לא רוצה לעזוב את החיבוק הזה ל-ע-ו-ל-ם ! לקחתי את דניאל לבית שלי , כדי להרגיע אותה קצת , פחדתי שהיא תתחרט על דברים אם היא תישאר בביתה לבד – אז הזמנתי אותה . נכנסנו הביתה , היה חשוך וחם , הדלקתי את המוסיקה והלכתי להכין לי לאכול . שחזרתי, ראיתי את דניאל ישנה במיטה כמו תינוקת . לא יכולתי להעיר אותה . בהיתי בה במשך הרבה זמן וחייכתי , וכול דקה הייתי עוד יותר מאושר . שקמה , ועינייה היפות הביטו עליי במן חיוך כובש שכזה , חייכה אליי ושאלה מה היא עושה פה . " נרדמת אתמול , אחרי הריב עם ליאם , זוכרת " … " כן " , היא ענתה … לבשה מיד את בגדיה ושעמדה לצאת החוצה הלכתי אחריה תפסתי אותה ונישקתי אותה . הנשיקה היייתה חמה ועוטפת ושפתיה הרכות נגעו בשפתיי וזה היה רגע חיי . כאילו הרגע שבשבילו חייתי עד עכשיו . למה ? כי הרגשתי שאני חייב , למרות שאם ליאם יידע את זה , לחלוטין הוא יהרוג אותי בלי לחשוב פעמיים . < < כעבור שנה >> אני ודניאל שנה יוצאים . כן , בחשאיות , אף אחד לא יודע על זה ואנחנו נפגשים במקום שלא רואים אותנו , דניאל חזרה לליאם וחשבנו להפסיק את מפגשי הסודיות . אבל לא יכולנו. ופשוט לא יכולנו . אני כנראה יותר מידי אוהב אותה . הפעם קבענו להיפגש בבית שלי הפעם . היא הגיעה אליי . יפה מתמיד אפילו . ירדנו למטה , לאוטו , ששנינו מחזיקים בידי השני . הרחוב שומם ושקט. אני מניח שאף אחד לא היה שם . פתאום . הגיע פלאש . פלאש של מצלמה … ידענו ישר שזה בטח מעריץ של הלהקה והתחלנו לרוץ חזרה לבית שלי . התחלתי לחשוב על מה שיקרה . שליאם יגלה , והלהקה תתפרק . והתחרטתי על הכול! אפילו עוד לא סיימתי לחשוב ועלתה תמונה שלנו מתנשקים ומחזיקים ידיים שהועלתה לאתר . אני ודניאל נפרדנון וסיכמנו שנכחיש! הרבה זמן לא שמעתי מדניאל … והתחלתי להתגעגע . שלחתי לה מסרון וכתבתי " היי מתגעגע יותר מידי . היום בשבע אצלי " שוב לא חשבתי . אבל היה מאוחר מידי ושלחתי! היא לא ענתה , וחשבתי שהיא לא תבוא , בדיוק בשעה 7 נשמע צילצול בדלת . הכנתי . רות מוסיקה ואוכל רומנטי . חשבתי שזה יהיה המפגש האחרון של שנינו . ראיתי את דניאל . כל כך יפה . ליבי התמוסס באותו הרגע ! סגרתי את כול החלונות , נעלתי את הדלת , ונישקתי אותה נשיקה סוערת , אין ספק שהייתה אהבה בינינו … אחרי כמה דקות הדלת נפרצת ! הדלת פשוט התפרקה לחתיכות ! זה היה ליאם , שראה את התמונה , אך לא האמין , ראה את המסרון ועקב אחרי דניאל. ראיתי אותו אדום וכועס כל כך … היה המום . ליאם התחיל לצעוק עלינו " שנה שלמה נפגשתם והיית איתי ביחד ? חשבתי שהשלמנו , כנראה שאיתך יש רק בגידות ! " הוא פנה לדניאל . הגנתי עליה ועניתי לו " ליאם ! תירגע , אני עשיתי את זה וזו לא אשמתה אז אל תצעק עליה" ! ליאם רתח והכניס לי אגרוף לעין עוד לפני שהספקתי להתחמק ! הוא הכניס לי מכות רצח . והבנתי למה . הוא אחז ביד דניאל חזק , בעוד שהיא שבורה ובוכה … המראה האחרון שראיתי היה את פרצופה של דניאל , ומשם כבר ידעתי את מה שדמיינתי . הלהקה התפרקה , ליאם הפסיק לדבר איתי , והחיים שלי התפרקו . אבל כנראה שלא הכול היה נורא . שהאמבולנס פינה אותי בגלל המכות השוטטות דם והייתי באשפוז , ראיתי את פרצופה של דניאל שחייכה עם החיוך השובר הזה שלה ואמרה " נפרדתי הרגע מליאם , אתה יותר מידי חשוב לי " . אחזנו שנינו ביד בטוחים שנועדנו זה לזו ….


תגובות (5)

זה מושלללם אבלל אני לא רוצה שיקרה כלוום ממה שהיה בוואן שוט הזההה :

08/01/2013 12:16

גאדדדדדדד זה כזהההה מושלםםםםםםםםםם 0:
אבל אני לא רוצה שהלהקה תתפרק ! נברררר !
עאווו זה כזה מושלם אבלל
הכי אהבתי את הסוף שהיא אמרה שהוא חשוב לה ^^

08/01/2013 14:05

חח וואן שווט מדהיים !

10/01/2013 07:16

ואוווו זה מווושלם !
אהבתי את הקטע האחרון :-]

11/01/2013 06:30

זה מושלם!!!
1D אסור לכם להתפרק (זה רק למקרה שהם יחשבו על להתפרק)!!!

26/10/2013 09:16
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך