rayli101
טוב,בנות,נמחק לי הל,והייתי צריכה להתחיל מההתחלה.תודו לרוני,בלעדיה לא הייתי משחזרת:)
בית הספר:
http://www.englishinbritain.co.uk/clients/userfiles/157/image/sport_brighter.JPG
הבית:
http://farm2.staticflickr.com/1246/1368284050_ab169fbd46_o.jpg
החדר:
http://www.adira.co.il/pics/catalog/02_2012/20120223140218-b.jpg
הבגדים:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=94451734
ההורים:תדמיינו שהם לא נסיכים...
http://fashionista.com/uploads/2012/04/PRINCE-WILLIAM-KATE-MIDDLETON-OFFICIAL-ENGAGEMENT-.jpeg
אמה:
http://2.bp.blogspot.com/-oSS6GN2Njpo/UWwqlRbmLqI/AAAAAAAAF3s/kKcMn6CuTps/s640/Emma-Watson-3.jpg

אוקיי זה היה פרק ראשון,מקווה שאהבתם.אני ישמח מאוד מאוד אם תגיבו!!!ואמן שתגיבו
~קרוס פינגרס~.אני ממש מצטערת שזה משעממם,אבל העניינים יתחילו רק בפרקים יותר מאוחרים:(
וסורי שיש כל כך הרבה קישורים...
מי שרוצה שאני יקדיש לה פרק הבא שתגיב,הראשונה שתגיב תקבל הקדשה ווכה זה יהיה בכל הפרקים.
בננות איך היה לכם היום הראשון?לי היה בסדר,כמה פאקים קטנים אבל בסדר.אני ישמח אם תכתבו לי איך היה לכן בנוסך לתגובה על הסיפור
אוהבת אתכן יפהפיות מושלמות שכמוכן!!!
xoxo אורי

It's all united פרק 1:

rayli101 27/08/2013 991 צפיות 14 תגובות
טוב,בנות,נמחק לי הל,והייתי צריכה להתחיל מההתחלה.תודו לרוני,בלעדיה לא הייתי משחזרת:)
בית הספר:
http://www.englishinbritain.co.uk/clients/userfiles/157/image/sport_brighter.JPG
הבית:
http://farm2.staticflickr.com/1246/1368284050_ab169fbd46_o.jpg
החדר:
http://www.adira.co.il/pics/catalog/02_2012/20120223140218-b.jpg
הבגדים:
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=94451734
ההורים:תדמיינו שהם לא נסיכים...
http://fashionista.com/uploads/2012/04/PRINCE-WILLIAM-KATE-MIDDLETON-OFFICIAL-ENGAGEMENT-.jpeg
אמה:
http://2.bp.blogspot.com/-oSS6GN2Njpo/UWwqlRbmLqI/AAAAAAAAF3s/kKcMn6CuTps/s640/Emma-Watson-3.jpg

אוקיי זה היה פרק ראשון,מקווה שאהבתם.אני ישמח מאוד מאוד אם תגיבו!!!ואמן שתגיבו
~קרוס פינגרס~.אני ממש מצטערת שזה משעממם,אבל העניינים יתחילו רק בפרקים יותר מאוחרים:(
וסורי שיש כל כך הרבה קישורים...
מי שרוצה שאני יקדיש לה פרק הבא שתגיב,הראשונה שתגיב תקבל הקדשה ווכה זה יהיה בכל הפרקים.
בננות איך היה לכם היום הראשון?לי היה בסדר,כמה פאקים קטנים אבל בסדר.אני ישמח אם תכתבו לי איך היה לכן בנוסך לתגובה על הסיפור
אוהבת אתכן יפהפיות מושלמות שכמוכן!!!
xoxo אורי

"היום נלמד על בית המלוכה האנגלי…"אמרה מיס בדס,המורה להיסטוריה.יותר מזה לא הקשבתי.
אנגליה פה,בריטניה שם.מספיק,כמה אפשר?
במילא נדפקתי עם שם בריטי מגעיל,אזרחות בריטית מעצבנת,מבטא בריטי משעמם,ומראה בריטי מכוער!
למה אני?

אה כן,נכון,שחכתי להציג את עצמי:
קוראים לי אמה,אמה אליזבת' המינגטון.ואני גרה באנגלייה.
יש לי שיער חום גלי ועיניים חומות.אני די נמוכה.כבר אמרתי שאני נראית כמו בריטית?
ההורים שלי הם…מהמעמד העליון.לא חסר להם כסף.להפך.יש להם יותר מדי כסף.
בדיוק כמו הציפיות שלהם ממני,ציפיות בשמיים.
~~~~~~~~
יצאתי מכיתת הספרות,והתהלכתי במסדרונות האפרוריים של בית ספרי,כל התלמידים לבושים אותו דבר.
מדי בית ספר כהים ומכוערים.לבנות,יש חצאית משובצת בצבעי אפור כחול,חולצה לבנה מכופתרת עד לקצה,כשבראשה מתנוסס צווארון,מעל החולצה עניבה אפורה מפוספסת,וסוודר כחול כהה..בשביל הרשמיות גם בלייזר כחול כהה,עליו רקום סמל המוסד בחוט זהוב..אנו חייבות ללבוש גרבי ברך אפורות,ונעלי בובה כחולות כהות.
בנים לובשים בערך את אותו הדבר,עם כמה שינויים,במקום החצאיות המשובצות,הם לובשים מכנסיים כחולות כהות.ובמקום גרבי הברך ונעלי הבובה,הם לובשים נעליים שחורות.גם בלי סוודר.
תלבושת מדכאת למדי!!!

הגיע הזמן לשיעור שאני אוהבת,אין הרבה.
שלא תטעו,אינני תלמידה לא טובה,ההפך הוא הנכון,כל הציונים שלי עוברים את ה-90,המורים הם הסיבה לחוסר התעניינותי המובהקת בלימודים.הם כל כך מעיקים,וחסרי טעם!

הגעתי לפתח כיתת המוזיקה.הושטתי את ידי בהססנות לעבר ידית הדלת הכהה,העשויה מעץ.
הבטתי בשלט הקטן והמתכתתי,עליו טבועה המילה,מוזיקה,בשחור.
לבי התמלא בחדווה רק ממראה קטן ופשוט זה.מדהים מה ששלט יכול לעשות.

נכנסתי אל תוך חדר המוזיקה,והמראה המוכר העביר בי צמרמורת.
ספסלי עץ יקרים וגדולים,אשר עמדו בחצי עיגול,היו הפריט המרכזי והדומיננטי ביותר שהיה.
באמצע החדר,עמד כן תווים יפהיפה.

התקדמתי לאיטי אל עבר התווים,כשהייתי קרובה דיו בשביל לגעת בהם,ידי הונפה קדימה,במין רצון בלתי נשלט.המוח שלי זקוק למוזיקה בדיוק כמו שהוא זקוק לחמצן.
מוזיקה היא צורך קיומי בשבילי.
קצוות אצבעותי נגעו בחוברת הישנה.דפיה המדהימים היו כה משיים ורכים.
והתווים הסתלסלו בדיו שחורה על פני הדפים הלבנים,שנשארו נקיים,אף על פי,ולמרות מה שעברו.

המשכתי בדרכי על עבר ספסלי העץ.התיישבתי עליהם בעדינות,מנסה שלא להקים מהומה.
התבוננתי על החדר הגדול,משהו בו היה כה מושך ומזמין,ובו בזמן מרתיע ומפחיד.
כה לא ברור,מסתורי שכזה.אך כשהמוזיקה מתנגנת,הוא הופך לוורוד,צובע את חייו של הנמצאים בצבעים עליזים,משמח את כולם ומעניק תחושת חיות ועוז.

וכששקעתי בהרהורי,פתאום קטע אותי הצלצול החזק,והרעים באזני בקול רועש ומקפיץ.
תוך שניות ספורות נכנסו תלמידים אל הכיתות.בזוגות,יחידים וקבוצות.
כולם דומים.כולם שונים.

לאחר כדקה קצרה,נכנסה המורה למוזיקה אל הכיתה.כולם נעמדו,ובינהם גם אני.
בהינף יד פשוט ומזלזל היא הורתה לכולם לשבת.

התיישבתי במקומי השמור,והוצאתי את הכינור מעטיפתו השחורה.פתחתי את המזוודה,רואה את כינורי החום בתוך מעטפת של קטיפה אדומה ובוהקת.מהצד השני,נמצאה הקשת הלבנה-שמנתית.הוצאתי אותה מהמאחז בו נמצאה,שערותיה קרנו בגאווה ראוותנית,,
מתא צדדי,קטן ומוחבא,הוצאתי את השעווה,שימנתי את הקשת בעדינות ובאהבה אין ספור.

המורה ארגנה אותנו,ובתנועה אחת פשוטה,התחלנו לנגן.
עצמתי את עיני,מתעלמת מכל הקורה סביבי,ורק מתמסרת אל צלילי המוזיקה המתוקה שנכנסה לאזני.
מוזיקה תמימה והרמונית.שצליליה נמשכים אל המרום,מענגים את הנפש.
שמבטאת את כל הרגשות יחדיו,ולא משאירה אף אחד בצד.מאחדת את כולם,וגורמת להיווצרות האהבה,היא מחממת את הלב,וגורמת לי לשמוח.

כשאני שומעת מוזיקה,אני נכנסת לתוך עולם משלי.
בו אף אחד לא שופט אותי,אומר לי מה טוב ומה אסור.בו אני לא דואגת מה יאמרו עלי,או מה יעשו הוריי.שאני לא כעוסה על הורי,או מבואסת מהיותי בריטית.פשוט נהנית.

במשך כשעה תמימה ניגנתי ללא פסקה,מוזיזה ומרעידה את ידי לפי הקצב,חיוך קטן על שפתי,ולבי צוהל,נהנה מהחופש שמגיע פעם לעיתים רחוקות מדי,נהנה מהחופש אליו הוא לא זוכה.

נגמר השיעור.ואני יוצאת מהכיתה.ובכלל מהבית ספר.
כשעמדתי בחצר הקדמית,העפתי מבט אחרון על הבית ספר,בניין מלבנים אפורות,שהיושן נותן בו את אותותיו,עם חצר מוריקה ומטופחת עד מאוד.
באנחה קטנטנה,שאינני יודעת מה היא מביעה,אני הולכת אל אבי,היושב באוטו ומחכה לי.
נכנסתי לאוטו ואמרתי שלום רופף לאבי,הוא מחזיר לי בעיוות שפתים,שאמור להיות חיוך,ונוסע.

נכנסתי אל ביתי (קישור ברציתי להוסיף…),בית גדול מאוד,גדול מדי עבור 3 אנשים.
בדרך עברתי ליד אימי,וזרקתי אליה ברכת שלום לא מובנת.
עליתי במדרגות המובילות אל חדרי.(קישור ברציתי להוסיף…),ונשכבתי על מיטתי הגדולה בחוסר אונים מוחלט,מיואשת מחיי,ממשפחתי,ובמיוחד בעצמי.
החלטתי שבמקום לשבת בחדרי בחוסר מעש משווע,עדיף שארד ואשוחח מעט עם הורי.וכך עשיתי.

כשירדתי במדרגות,שמעתי את שיחתם של הורי,אשר סקרנה אותי מאוד,ולא הבנתי מה פשרה.
התחבאתי בקיר שליד המדרגות,שומעת שאבי נוסע לארצות הברית?
אני כל כך מקנאה בו!למה אני לא יכולה ליסוע לארצות הברית?
את האמת בהתחלה חשבתי שהשיחה הזו לא מעניינת וקשורה לעסקיו של אבי,אך אז הבנתי שהיא
נסיעה פרטית לחלוטין.מוזר!

התקדמתי אל עבר הורי,אך מיד כשראו אותי הם דיברו על נושא אחר ולא הזכירו במאום את נושא שיחתם הקודמת.

חייכתי בערמומיות מעושה,ועליתי אל חדרי,בכדי להחליף לבגדי מעצבים.(קישור ברציתי להוסיף…)למה?
כי הורי אוהבים כאשר אני נראית מטופחת ומסודרת,כמו נסיכה קטנה פרטית משלהם.
ירדתי בשנית אך הורי,מחכה לשיחה הקודמת.אך הם רק הפליטו חיוך מלא בשביעות רצון וגאווה,והמשיכו לדבר על נושא לא קשור.

הגיע שעת ערב,והתיישבנו לאכול בשולחן שבמטבח.עליתי על כיסא הבר הגבוה,עם מושב העור.
במשך כרבע שעה דיברנו,ופתאום אמרה אימי דבר אשר קשור לנסיעתו של אבי,הוא נראה לחוץ לשנייה,אך מייד חייך אלי חיוך,בנוסף,הוא התחיל לגעת בעניבתו בתנודות קטנות,שעוררו גלים ברצועת הבד המפוספסת.

המשכתי לאכול,אך ידעתי כעת,שמשהו לא בסדר.הוא נוגע בעניבתו רק כשהוא לחוץ!!!
גמרתי לאכול ועליתי לחדרי.החלפתי לפיג'מה מקסימה עם דובונים,נפלתי לשינה עמוקה במהירות,אך הזיכרון שלו מרעיד את עניבתו הפריע לי כל השינה כולה…


תגובות (14)

אני מודה לרוני ולך !!
יצא מהמם :) תמשיכי

27/08/2013 12:15

אפשר להשתתף? וזה מושלם!!! אם כן אז הנה תיאור

שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

27/08/2013 12:16

מורנוש את כבר משתתפת!!!
מיה חחח מתה עלייך<3

27/08/2013 12:17

ייאאא ממש יפה..!! תמשיכיי ואת יכולה לצרף אותי בתור אחות תאומה של זאיין וחברה של הארי??
ואפשר להיצטרף בתור חברה של נייל או ליאם ואחות תאומה של זאיין???
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה
היא וחברה של זאיין ממש לא מסתדרות כי היא רגילה לזה שזאיין אוהב רק אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי…
כי הוא תמיד שמר עליה ואהב אותה וגונן עליה אבל היא מבינה את זה שהוא תמיד יאהב אותה וישמור עליה ונהפכת להיות החברה הכי טובה של חברה של זאיין בסוף…
היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב
ובגלל זה כולם חושבים שהיא לא צריכה יותר מידי צומת לב כי היא מסתדרת בעצמה ולכן הם לא שמים אליה לב כל כך עד שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר ואז כולם שמים לב לזה שהם בכלל לא היתייחסו אליה.. ובמיוחד זאיין.. אבל בסוף הם משלימים כמו תמיד :)
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה והיא עובדת בחנות בגדים..

27/08/2013 12:19

חח איזה כיףף ךי ! אני כל הזמן מגיבה ראשונה #תקנאו

27/08/2013 12:23

יש!!
אורי יפה שלי אהבה שלי חיים יפים שלי תמשיכי!!!

27/08/2013 12:24

חחחחח תודה יפות!!!תהלוש אם שחכת את גם משתתפת…מההרשמה ממזמן…

27/08/2013 12:37

תמשיכי!!!

27/08/2013 13:07

תודה<3

27/08/2013 13:40

אם מי אני?

27/08/2013 14:21

אאאהה יישש חחח תודהה :)

27/08/2013 14:22

אין בעד מה בננות:)
מורן את עם זאין

27/08/2013 14:45

תמשיכי!!!
ואמה היא אמה ווטסון בתמונה נכון? (ככה כותבים ווטסון?)

27/08/2013 21:47

כן,זאת אמה ווטסון:)

28/08/2013 07:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך