stronger
חחח ממש השקעתי כתבתי .. אשמח להערות או תגובות ... חח אוהבת ;) ובבקשה תגיבווו
Stronger 3>

Just a girl – פרק 5 .. ;) ופליז תקראוmiley

stronger 03/07/2013 571 צפיות 5 תגובות
חחח ממש השקעתי כתבתי .. אשמח להערות או תגובות ... חח אוהבת ;) ובבקשה תגיבווו
Stronger 3>


טוב אז לא המשכתי את הסיפור הזה יומיים .. חח היה לי קצת מחסום בכתיבה והתגובות ירדו .. פליז תגיבו , זה אחד הסיפורים שאני אוהבת לכתוב !! ותהיה עלילה !!
מקווה שתאהבו ותקראו …
Stronger ;)

– בנתיים אצל נואה וטיש –

״ אמאא !!!״ קראתי לאמא שנעלתי את מגפיי הרכיבה שלי ..
״ כן נואה מתוקה ..״ היא אמרה ועזרה לי לסגור את המגף ..
״ את יכולה להיזדרז ? אני בטח יאחר לשיעור … אה ותודה ״ אמרתי וקמתי
״ חח כן נואה .. אני רק אסגור את התריסים בחדר שלי ואנחנו נצא … את יכולה לצאת מהדלת ..״ היא אמרה וקמה
״ אוקיי ..״ אמרתי וקמתי ויצאתי החוצה … נשענתי על גדר הבטון ושמתי את משקפיי השמש שלי .. אחרי 2 דקות אמא יצאה ..
״ ביי פני ליין ..״ אמרתי ונישקתי אותו בראש כשיצאנו ..

נכנסנו לאוטו ..
״ נואה חגרת ? אפשר לנסוע ?״ היא שאלה וחגרה את עצמה
״ עכשיו אני חוגרת … תתחילי לנסוע ..״ אמרתי ונאבקתי בחגורה .. אחרי כמה שניות הצלחתי ..
״ קדימה .. סעי ..״ אמרתי ונשענתי על המושב בנוחות …
״ נואה מתי השיעור נגמר ? אני צריכה לעדכן את מיילי …״ היא אמרה והחלה לנהוג
״ עוד שעה וחצי .. זה אימון ארוך היום כי עוד שבוע יש לי תחרות ..״ אמרתי בגאווה
״ בהצלחה בייבי שלי .. אני בטוחה שתהיהי טובה !!״ היא אמרה וחייכה
״ תודה אמא … תגידי , למה קשורה השיחה היום ?״ שאלתי ..
אמא היססה לרגע וחשבה … זה היה נראה כאילו יש לה בחילה ברגע ששאלתי .. כאילו היא עומדת להקיא ..
״ אמא, את בסדר ?״ שאלתי מודאגת
״ הו כן .. ״ היא אמרה ופנתה לכיוון הכביש שמוביל לחווה
״ אני אשלח אסמסים למיילי,ברייסון, טרייס וברנדי .. ״ היא אמרה בשקט והוציאה את האייפון שלה ושמה אותו במקום ..
״ אוקיי אמא … ׳׳ אמרתי והיא החנתה את האוטו
״ ללוות אותך או שתסתדרו ילדה גדולה שלי ?״ היא אמרה וחייכה
״ אני אסתדר .. חחח תודה אמא .. אני אתקשר אלייך כשהאימון יגמר ..״ אמרתי ויצאתי מהאוטו
״ ביי נואה .. בהצלחה ותהני !!״ היא אמרה בחיוך ונסעה חזרה ..
המשכתי ללכת לכיוון השער של החווה ושם פגשתי את החברה הטובה שלי , אליביה.
״ היי נואה !!״ היא קפצה עליי וחיבקה אותי
״ היי אליביה !! ״ אמרתי וחייכתי
״ הסוסה שלי המליטה !!! ״ אליביה אמרה מאושרת
״ מזל טוב !!! בטח הסייח שלה גם עם עיניים כחולות !! המדריך סיפר לך משהו ? ראית אותה?״ שאלתי
״ עוד לא ראיתי אותה, אבל היום ובתחרות אני ארכב על ג׳וש .. חחח זה מה שהוא אמר לי … אה וגם שהיא בת ושהיא עו לא פקחה עיניים ..״ אליביה אמרה שמחה מאוד ..
״ יופי !!! מזל טוב ללינה (:״ אמרתי ונכנסנו לחווה ..
״ כן .. חח אני אתגעגע אלייה .. ״ אליביה אמרה והיתקדמנו לכיוון הארוות ..

״ היי בנות !!״ קולו של ג׳ון, הילד שאיתנו בקבוצה נשמע … ג׳ון הוא בן 14 והוא רוכב מגיל ממש צעיר.גיל 5 .. הוא עוזר למדריכים ונמצא פה כמעט כל הזמן .. יש לו שיער חום שתמיד עם ג׳ל ועיניים ירוקות כהות .. סוסים זה החיים שלו !! הוא מסוג הילדים שלוקח להם זמן להיפתח .. אבל כשמכירים אותם הם ילדים כלכך מדהימים ומצחיקים !!! ופתאום כל הביישנות שלו נעלמת.

״היי ג׳ון .. ממתי אתה כאן ?״ אליביה שאלה והיתקדמה לכיוון התא של הסוסה שלה ..
״באתי לכאן ישר אחרי הבצפר חחח .. ואליביה, לינה לא שם , היא באורווה מיוחדת … אפילו לי המדריכים לא מרשים להיכנס !!! אבל הם מסרו לי להגיד לכן שאליביה תרכב על ג׳וש עד שלינה תתאושש ונואה כרגיל על איבן .. ״ הוא אמר והוציא חתיכת קש שהייתה תקועה בשיערו ..
״ אנחנו נלך להכין את הסוסים … מתי המדריך אמר להיות במגרש ?״ שאלתי
״ עוד 10 דקות .. עד ששאר הילדים יבואו ..״ הוא אמר והלך ..
אני ואליביה היתקדמנו לכיוון התא של איבן וג׳וש ..
״ את מי נוציא קודם ?״ אליביה שאלה
״את את ג׳וש ואני את איבן וניפגש איפה שהאוכפים והציוד ..״ אמרתי והיא הינהנה והלכה לכיוון התא של ג׳וש ..

״איבןןןןן ״ אמרתי וליטפתי את אפו של הסוס שלי ..
״ לא ראיתי אותך יומיים !!״ אמרתי ונישקתי לו באף ..
״ אני מקווה שיש לך אנרגיה להיום .. זה הולך להיות אימון ארוך… ״ אמרתי וטפחתי על גבו .. איבן היה סוס גבוהה ושרירי …הוא היה חום עם רעמה חומה כהה ועיניים חומות בהירות .. הוא נראה מאיים , אבל מבפנים הוא ההפך מזה ..
״ בוא איתי ..״ אמרתי ומשכתי את איבן באיטיות מחוץ לתא ..
ראיתי שם אליביה הוציאה את ג׳וש ושתינו היתקדמנו לכיוון המחסן ..
סידרנו את הסוסים .. הרכבנו להם את הרתמות ואת האוכפים, הברשנו וליטפנו אותם …
אחרי 5 דקות היתקדמנו לכיוון המגרש ..
״ שלום לכן אליביה ונואה !!״ המדריך ניק אמר ..
״ היי … ״ אמרנו ביחד וניק פתח את השער למגרש ונכנסנו .. אחרי 5 דקות נכנסו עוד כל מיני ילדים עם הסוסים שלהם והאימון החל ..


תגובות (5)

איזה מושלם אם כותבת אמאאא :)
תמשיכי בדחיפווותתת!!!
ורק אם את יכולה, את יכולה לקרוא גם את הסיפור שלי? תודה.. :)
לי .. :)

03/07/2013 15:19

לומר את האמת… אני עכשיו סתם נכנסתי לראות את הפרק הזה, קראתי, ואמרתי "וואו, פשוט וואו".
זה סיפור על\עם סוסים (אני אוהב סוסים ^^ וכמובן שגם סוסי פוני P: ) וגם ממש התחברתי לג'ון, הרגשתי כאילו זה קופי שלי I:)
לסיכום, תמשיכי. באמת שתמשיכי ^^

03/07/2013 16:00

מושלם………..
תמשיכיייייייייייייייי

03/07/2013 16:33

וואוו !!! אני לא ציפיתי לתגובות כאלו …זה ממש כייף לקרוא אותן :) ואני אקרא גם את שלכן :-)
תודה3>>

04/07/2013 00:08

העלתי פרק ..

04/07/2013 02:09
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך