הבננה של הארי ^^
איך הפרק? כל מה שיש לי לומר עליו זה 'מוחעחעחע'
מצטערת, אין לי מצב רוח טוב במיוחד ;(

just cant let her go פרק 3 חלק ב'

הבננה של הארי ^^ 22/12/2013 698 צפיות 7 תגובות
איך הפרק? כל מה שיש לי לומר עליו זה 'מוחעחעחע'
מצטערת, אין לי מצב רוח טוב במיוחד ;(

לבשתי טיץ צמוד שחור עם קרעים, חולצת בטן עם הסמל של ארצות הברית ועקבים תואמים בצבעם למכנס. שמתי עגילי חישוק גדולים וכבדים, אספתי את השיער לגולגול מרושל והייתי מוכנה. ארגנתי תיק, שמתי בו את האייפון שלי, קצת כסף, בקבוק מים למקרי חירום, הרבה משחות טיפוליות שונות, בושם וחטיף למקרה חירום. כי אם יקרה משהו?
"את באה גברת מגונדרת? כבר שעה את מתלבשת!!" הארי צעק עליי מהחדר הסמוך
"אבל עוד התלבשתי פשוט!"
"אז מה יקרה שתתלבשי מגונדר? אני מזהיר אותך, אאלץ לגרש אותך בקרוב עקב הרעלת בשמים" הוא התקרב לחדר שלי.
"וואו…" הוא מלמל שהוא נכנס לחדר וראה אותי. וואו צריך להגיד עליו. הוא היה כל כך פשוט, אבל כל כך יפה ומיוחד. "את באה?" הוא לא חיכה שאני יענה, תפס לי ביד והתחלנו לרוץ. בשנייה שירדנו הגיעה מכונית, וואו, יש הטבות בלהיות מפורסם. הרבה הטבות. נכנסנו לאוטו, והתחלנו לנסוע.

הגענו למועדון, הוא היה ענק ונוצץ בצבע סגלגל יפהפה. דמיינתי כבר מה הולך להיות בפנים- אלכוהול והרבה אנשים שיכורים שרק מחכים שמישהי תמימה כמוני תיכנס כדי לאנוס אותה. לעזאזל, ליאן תפסיקי להיות פרנואידית! אני והארי נכנסנו ביחד למועדון, בדרך הוא החזיק לי את היד בצורה מלחיצה. נכנסתי פנימה, בדיוק כמו שחשבתי, רק בלי החלק של האונס.
"זאיין!" הארי צעק לאיזה מישהו עם בלורית, הוא הסתובב, זה זאיין מאליק! וואט דה פאק?!
"כל וואן דיירקשן פה?" שאלתי בהתרגשות, היה לי פרצוף של ילדה קטנה שכרגע קיבלה סוכריה ענקית על מקל.
"אכן" איזה מישהו צעק מאחור, ואז השלושה נערים נוספים הסתובבו. אלה… אלה וואן דיירקשן! שמישהו ידפוק לי את הראש בקיר ויתקע לי סוכריה בישבן.
"אז אם כולנו פה, בואו נלך למתחם שלנו. הבנות מחכות" הארי קרץ.
"רגע… מה עם היכרות?" ליאם שאל.
"אני חושב שאין טעם שנציג את עצמנו, אבל אותך נכיר עם האמת או חובה" נייל אמר וגיחך.
הארי לקח אותי ועלינו ביחד במעלה המדרגות. היה שם מתחם קטן וחמוד, עם בר פרטי וכל מה שצריך להיות במועדון. ממש מיני מועדון, ואולי אפילו מועדון יותר טוב מהמועדון האמיתי.
ישבו שם 2 בנות נוספות שלא הכרתי. התקרבתי אליהן.
"מי אתן?" שאלתי אותן, הן היו מדהימות ביופי שלהן. הרגשתי כל כך קטנה לידן.
"אני אליס, וזאת ליז" אחת מהן אמרה והצביעה על השנייה. היא הייתה יפה, אבל רזה מידי. מעוררת רחמים כזאת. שתיהן היו מגונדרות, הן לבשו שמלות ענקיות ועקבים ממש גבוהים שנראה שהן בקושי הצליחו להשתלט עליהן. זה היה כאילו הכריחו אותן להתלבש ככה.
"אני ליאן, נעים להכיר" אמרתי להן. הן חייכו אליי, נחמדות.
"גמרתם את השיחה המאוד מרתקת שלכן?!" נייל צעק מאחור.
"כאילו השיחות שלך טובות יותר!" צעקתי לו. ממתי הביטחון הזה? אני מרגישה איתם כאילו אני מכירה אותם שנים.
"ברור שהשיחות שלי טובות יותר, את רואה איזה שיחה מרתקת יש בינינו כרגע? וזה בגלל שאני גאון" לא חשבתי שנייל כזה קופצני. כנראה שיש המון דברים שאני לא יודעת על הלהקה האהובה עליי. כבר חשבתי שאני יודעת הכל עליהם. עשיתי עליהם כל כך הרבה עבודות.
"אני אקטע את השיחה הזאת, תודה" זאיין אמר וצחק.
"אבל מה עם האמת או חובה?" אני, אליס וליז שאלנו ביחד.
"אתן כאלה תמימות, אתן לא יודעות שמשחקים רק שיכורים?! אחרת זה סתם משעמם" הארי אמר. חשבתי שהוא תמים, אז למה הוא מטיף לנו?
"הארי, אתה חתיך" ליז אמרה. כולם הסתכלו עליה. "אופס, זה יצא בקול" היא צחקה. איך היא לא מתביישת? זה הדבר הכי מפדח שיש.
"אז.." זאיין אמר. בשנייה הוא קם והביא לכל אחד בקבוקי וודקה.
"אני צריכה לשתות את זה אשכרה?" שאלתי אותו והרמתי גבה. מה הוא שם לי את זה ביד?
"כנראה. יאללה, שלוש ארבע ו…" הם אמרו. כל אחד התחיל לשתות, רק אני וליז ואליס החלפנו מבטים מבולבלים. ואז אליס התחילה לשתות גם היא.
"איבדנו אותה…" אמרתי לליז. "כנראה שאין ברירה" אמרתי. התחלנו לשתות, זה היה הדבר הכי מגעיל וממכר ששתיתי. זה היה צורם, חריף ומגעיל, אבל לא רציתי להפסיק לשתות. זה היה כיף במובן מסוים. עברו חמש דקות וגמרנו את כל הבקבוק. אני מופתעת מעצמי, אפילו רציתי עוד.
בשלב הזה לא הייתי מודעת לעצמי, אז לא הייתה לי בעיה להתפרע קצת במשחק אמת או חובה. הארי הוציא את הבקבוק, התיישבנו במעגל והארי סובב את הבקבוק. זה יצא על ליז.
"חובה עלייך… לנשק את מי שהכי חתיך פה" הוא אמר. היה שקט, כנראה ליז בהחלט 'נחשקת' בחבורה. אוקיי, המחשבות שלי מזעזעות. תתעלמו. סה"כ ליז היא בחורה די מושכת, אפשר להבין. עכשיו כל כך בא לי לסטור לעצמי. אני מבולבלת.
"אוקיי…" היא חייכה חיוך ממזרי והתקדמה אל הארי… ואז היא פשוט נישקה אותו, במשך 10 דקות שלמות. קינאתי בה, אני לא אשקר. הם התחרמנו לנו מול העיניים, הם היו ממש מאוהבים כאלה…
המשכנו לשחק, אבל לא הפסקתי לחשוב על הנשיקה שלהם. ועל המבטים של לואי כלפיה מאז אותו הרגע. כל המשחק היא קרצה לו, אני ממש לא יודעת מה קורה פה.
ואז זה יצא עליי. זה שסובב את הבקבוק היה לואי.
"אני אזרום עם הרעיון ההתחלתי, תנשקי את מי שהכי מושך אותך כאן" הוא אמר לי. ראיתי בעיניים שלו שגם הוא כמוני רוצה לנקום בליז. אני רציתי לגרום לה סבל, זה הרגיש לי כל כך רע איך שהיא נישקה את הארי, וגם ללואי.
התקרבתי אליו, ופשוט נישקתי אותו. כולם היו מופתעים, ומידי פעם ראיתי את המבטים של ליז. שמחתי. הייתי כל כך שיכורה, לא עניין אותי כלום. ואז ראיתי שזה מפסיק לעניין אותה, אז העלתי הילוך. התחלתי להחדיר אליו לשונות, והוא זרם איתי. בחיי שכשאני חושבת על זה אני נגעלת. התנשקנו הרבה זמן, הרבה מאוד. אני לא יודעת מה הביא אותי לעשות את זה, אבל זה הרגיש לי כל כך טוב. התנתקתי ממנו לאט, הוא חייך אליי.


תגובות (7)

ממממממשששששש אהבתייי!
חחחחח ממש אהבתי איך שהוצאת את ליז…
תמשיכייי!

22/12/2013 12:22

ממממממשששששש אהבתייי!
חחחחח גם ממש אהבתי איך שהוצאת את ליז…
תמשיכייי!

22/12/2013 12:22

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
המוח שלי מלא ברעיונות זדוניים ^*^

22/12/2013 12:24

תמשיכי דחוף !!!!!!!!!!!!!!
זה ממש יפה ועכשיו אני צריכה להשלים את שאר הפרקים אז ביי
והסיפור מושלם תמשיכי דחוף!!!!!!

22/12/2013 13:36

אמממ האמת שיהיה מעניין אם היא תהיה עם לואי כי ציפו שהיא תהיה עם הארי…
חמוד :)
תמשיכי

23/12/2013 06:43

תמשיכי

23/12/2013 09:33

בנות, יהיה איחור קצת עם הפרק, סורייי
אני אלך תכף לנסות להתחיל… נראה <3

23/12/2013 11:00
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך