הנושמת
פרק קצר, טוב העלתי היום שלושה פרקים ואני עסוקה בללמוד את כל הטקס לחזרה מחר... קשה.
טוב מקווה שאהבתן אההה ולפני שאני שוכחת מי קוראת את דארק המתורגם?
נכון שזה פאנפיק מדהים?!

Just Can't Let Her Go – פרק 5

הנושמת 15/09/2013 807 צפיות 5 תגובות
פרק קצר, טוב העלתי היום שלושה פרקים ואני עסוקה בללמוד את כל הטקס לחזרה מחר... קשה.
טוב מקווה שאהבתן אההה ולפני שאני שוכחת מי קוראת את דארק המתורגם?
נכון שזה פאנפיק מדהים?!

"לעזאזל איתו"
פתחתי את עייני בבהלה כאשר שמעתי צעקה.
הסתובבתי לצד וראיתי את הארי מודאג ואת כל הבנים מסתובבים בחדר הלוך ושוב, אהה, ואת תהל משחקת בטלפון. כרגיל.
"מה קרה?" שאלתי בקול עייף ושפשפתי את עייני.
"נייל נעלם" לואי אמר בקול מודאג ואני ברגע הפסקתי את פעולתיי בעוד עייני נפערות לרווחה יחד עם שפתיי. אוי, זה לא טוב.
"מה?למה?איך?איפה?" התחלתי לירות שאלות באוויר בעוד רוב הבנים מתקשרים לכל מיני מקומות.
"הוא צעק אתמול מתוך שינה, אז הערתי אותו" אמר הארי והניד את ראשו כמו אומר -"למה הערתי אותו?" והמשיך – " הוא אמר משהו על זה שזה סתם ושהוא צריך לשאוף אוויר." פה כולם כבר התחילו להקשיב לו.
"אז הלכתי לישון וחשבתי שהוא יבוא בקרוב אבל הוא לא. הוא לא כאן והוא לא בחדר אוכל ולא בשום מקום אחר!!!" אמר הארי בהתחלה בבהלה ובסוף המשפט צעק בכעס מרוב תסכול.
"רגע אולי הוא במסעדות באזור?" העלה לואי.
וכולנו החלפנו מבטים – כולל את תהל – כמו אומרים "איך לא חשבנו על זה לפני כן?".
ורצנו בעודנו לבושים בפיג'מה אל הלימוזינה בחוץ.
פול הכניס אותנו כשגבותיו הורמו בשאלה ואנחנו רק מלמלו כל מיני מילים שנשמעו כמו סלט אחד גדול.
פול רק נאנח והכניס אותנו פנימה.

עברו כבר שעתיים ואני ותהל היינו צריכות להיכנס לכל מסעדה לבד – בגלל מעריצות – וכל פעם חזרנו בחזרה לאוטו עם מבט מותש על פנינו שהתחלף למיואש ברגע שעברנו על המסעדה האחרונה בעיר.
חזרנו לבית מלון מהכניסה האחורית ומצליחים להיחלץ מן הדיירקשניות.
ברגע שיצאנו מהמעלית אל קומתינו התקשרתי למשטרה, אולי דיירקשניות חטפו אותו?!
זה יכול לקרות.
ניסיתי לזכור מה המספר של משטרת ישראל וברגע שנזכרתי כבר היינו בחצי הדרך אל חדרינו.
חייגתי את המספר ואחרי מספר שניות מגינת המתנה נשמעה מן הקו השני.
"משטרת ישראל שלום?" אמרה הפקידה אך אני אפילו לא שמעתי אותה.
אני וכל החבר'ה היינו עסוקים בלבהות בהלם בנייל יושב, מדבר ומחייך אל נערה בת גילנו לצידו.
"הלו???????" ניתקתי את השיחה ברגע שהפשרתי מהקיפאון ויחד עם כולם צעקתי – "נייל!!!!!!!!!!!!!!"
"אופסי" הייתה תגובתו לצעקותינו.


תגובות (5)

גדול !!
תמשיכי :)

15/09/2013 12:36

מושלםםםםםםםםם המשךךךך וכמה שיותר מהר!!

15/09/2013 12:37

המשךך עכשיו..!!! במיידיי

15/09/2013 13:04

מחר אני אמשיך אבל אף אחת לא קוראת את דארק?
זה הפאנפיק הכי מפורסם בפאנדום -הוא באנגלית אבל יש דף שמתרגם אותו- רוצות קישור לאתר באנגלית ולמתורגם?

15/09/2013 13:16

תמשיכי

15/09/2013 13:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך