הנושמת
לא הדכנתי במהלך השבוע בגלל התיקון האוטומטי המעצבן באייפון שהרס לי כל פעם שניסיתי לכתוב כמו שצריך פרק ארוך. אז עכשיו אני מעלה פרק ועוד אחד בערב ומחר אני מעלה שלוש!!!
אוהבת אתכן!!
ויש לי פרופיל נוסף - שקדי ^_^
הוא רק לשירים וקטעים קצרים אז עדכנתי משמה במהלך השבוע מקווה שתאהבו את הקטעים הקצרים :)
תהנו מהפרק!!!
אוהבת אתכן 3>

Just Can't Let Her Go – פרק 8

הנושמת 24/09/2013 670 צפיות 5 תגובות
לא הדכנתי במהלך השבוע בגלל התיקון האוטומטי המעצבן באייפון שהרס לי כל פעם שניסיתי לכתוב כמו שצריך פרק ארוך. אז עכשיו אני מעלה פרק ועוד אחד בערב ומחר אני מעלה שלוש!!!
אוהבת אתכן!!
ויש לי פרופיל נוסף - שקדי ^_^
הוא רק לשירים וקטעים קצרים אז עדכנתי משמה במהלך השבוע מקווה שתאהבו את הקטעים הקצרים :)
תהנו מהפרק!!!
אוהבת אתכן 3>

הייתי בדרכי אל "מקדונלס".
למה? מכיון שלוסי נגררה אחרי איזה נייל אחד לשם וחבריו.
מי זה בכלל?
למה היא קראה לי?
למה אני הולכת לשמה ולא מסתובבת בקניון וקונה את השמלה החמודה שרציתי?
"גרר" הבטן שלי ענתה לי התשובה.
אני מקווה שהם בסניף כשר.
לאחר מספר דקות הגעתי אל הסניף, משום מה היה נורא רועש שמה.
גבתי הורמה לנוכח הצעקות ולאחר מספר רגעים גיליתי את המקור:
הבנים שראינו על הכרזה באוטובוס ישבו מחלקים חתימות בעוד לוסי,שירה וילדה שאני לא מכירה מדברות קצת לידן.
הגבה שלי נשארה למעלה כל אותו זמן בו התהלכתי והגעתי אליהן.
אני מקווה שהיא לא תתקע ככה.
"אז מה ההסבר שלך?" שאלתי. היא לקחה נשימה עמוקה והתחילה לדבר, ולדבר, ולדבר.
"נייל הוא חבר ילדות שלי מאירלנד ולא ראיתי אותו יותר מעשר שנים כל כך התגעגעתי אליו אבל לא שמרנו על קשר ואתמול בלילה חלמתי עליו ואז הוא מצא אותי אתמול ב…" ופה הדיבור המהיר שלה נעצר והתחלש.
זיק של פחד ועצב עבר בעיניה וחלף מהר יותר משהגיע. אני חושבת שהבנתי מה קרה.
אוי לא.
חיבקתי אותה במהרה.
אני לא מאמינה, זה מחזיר אותה על בטוח אחורה.
אבל… מה אפשר לעשות? עד שהיא יצאה מזה.
לוסי…
שירה נראתה מבינה ורק הילדה שלא הכרתי הרימה גבה.
אהה כן, מי היא בכלל?????????


תגובות (5)

מושלם!!
תמשיכי!!

24/09/2013 07:58

זהההההההה מושלםםםם אהובתיי <3 <3
רק אל תשכחי לכתוב של מי הנק' מבט :)

24/09/2013 08:04

זו מנקודת המבט שלך חחח חשבתי שזה מובן, כי מי מכיר את לוסי ואת שירה ולא מכיר את תהל חוץ ממך, או יותר נכון מהדמות שלך בסיפור? אבל לא נורא אני מבינה איך אפשר להתבלבל גם אני לפעמים -כל הזמן- כזאת.

24/09/2013 08:16

חחח זה מושלם…!! תמשיכיי סורי שלא הגבתי לא הייתי בבית :(

24/09/2013 10:39

לא קרה כלום :)
והעלתי עוד פרק!

24/09/2013 10:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך