MayWriter
הכותרת היא באנגלית, הסיפור הוא לא....
אני כותבת אותו לחברה בליבליבליברית חחח
[כתבתי את זה נכון? אני תמיד מתבלבלת...]
כן זה די דמיוני אבל היי, מה שישאיר אותה שמחה D:
אני לא בליברית ולא קוראים לי מייסי, אבל אנלא שונאת את ג'סטין ...

justin bieber fell in love with… פרק 1

MayWriter 02/06/2013 1549 צפיות 3 תגובות
הכותרת היא באנגלית, הסיפור הוא לא....
אני כותבת אותו לחברה בליבליבליברית חחח
[כתבתי את זה נכון? אני תמיד מתבלבלת...]
כן זה די דמיוני אבל היי, מה שישאיר אותה שמחה D:
אני לא בליברית ולא קוראים לי מייסי, אבל אנלא שונאת את ג'סטין ...

"אומייגאד, מייסי, ג'סטין ביבר בא להופיע כאן, בישראל!" אמרה החברה הכי הכי טובה שלי מאז גן הילדים, שירי. אמרתי לה: "אז מה? ראיתי אותו מספיק בחיים שלי, אני לא צריכה לראות אותו עוד פעם…" "נו אז מה אם… חפרתי לך משהו כמו 4565698+ פעמים עליו? את חפרת לי מספיק על סלינה… כבדי את הבליברית!" היא אמרה, וקרצה. אמרתי לה: "יופי, קוריצה, עכשיו, סיימנו? כי אני צריכה לבוא אלייך עכשיו כדי שתחפרי לי שוב על ביבר." חזרנו מהלימודים באותו רגע. היא אמרה: "לא סיימתי לחפור לך. יש לי שני כרטיסים למאחורי הקלעים להופעה שלו, ואחותך קארטר אמרה בסוף שהיא לא תוכל לבוא, ואת החברה הכי טובה שלי, אז את יכולה פליייייז לבוא איתי ??" עניתי לה: "אה, כי ביקשת כל כך יפה…. לא." היא שאלה: "למה??" "כי אני לא בליברית כמו קארטר… וזאת גם אשמתה שהיא פיצצה את החבר שלה לשעבר במכות אז… לא." עניתי.
-כעבור חפירות שנמשכו שעתיים-
"אז את באה?" היא שאלה אותי. אמרתי לה: "כן! כל דבר שיעצור את החפירות האלה!!!" "יש!" היא אמרה בחיוך. היא הוסיפה: "המופע יהיה בשבת הזה." "שבת הזה? זה עוד יומיים!" אמרתי. היא נעצה בי מבט מפחיד, ואמרתי לה: "בסדר…"
-ביום שבת, בבית של שירי-
"היי מייסוש!" אמרה אחותה הקטנה של שירי, יובל. שאלתי: "היי יובי, איפה שירוש?" יובל היא ילדה בת 8 שמבינה כל דבר שתגידו בחיבה. יובל ענתה: "שירוש נמצוש בקומה למעלה, היא מחכה לך שתלכו להופעה של ג'סי!" ג'סי- ג'סטין. אמרתי לה: "תודה רבה, יובי! תחזרוש למה שעשוש…" אמרתי את זה בלי לחייך, אתם מאמינים? עליתי לחדר של שירי, היא הייתה באמצע ציור. שירי היא אומנית בציורים, פעם אחת היא ציירה את הנשיקה של סלינה עם ג'סטין בדיוק רב. היא ציירה אותה עם ג'סטין, היא לא שמה לב שנכנסתי. כשהיא נאנחה ואמרה: "אוי, בייבי, תהיה שלי…" נאנחתי כדי להבהיל אותה, היא נבהלה, ואמרתי: "אוי, שירי, מה נעשה איתך?" צחקנו. אמא של שירי אמרה: "שירי, בואי נלך, אמרת שאת רוצה להגיע שעתיים לפני!!!" שאלתי אותה: "אמרת לי להגיע שעתיים לפני כדי שכשאני אגיע ישר נלך? אמרת לי לבוא לעזור לך בשיעורים במתמטיקה!" היא אמרה: "סורי, עשיתי אותם כבר… אני רוצה להיות הבליברית הראשונה שתגיע."
-באולם בו ג'סטין יופיע-
הבטתי סביב. החנויות של המוצרים נפתחו. חולצות ג'סטין, סוכריות ג'סטין, פופקורן ג'סטין, קולה ג'סטין, הכל ג'סטין!!! זה גן עדן לבליבריות…. מישהו התקרב אלינו. הוא שאל: "בנות, מה אתן עושות כאן? הגעתן שתי דקות לפני שהזמר עצמו הגיע…" "סורי, אני פשוט ממש מתרגשת!" אמרה שירי. האיש שאל: "יש לכן כרטיסי VIP?" "כן, הנה." אמרתי. הצגנו לו את הכרטיסים. הוא הנהן, ואמר: "בואו איתי." עקבנו אחריו, עד שהגענו לחדר כלשהו. האיש אמר: "שמי דני, אני תכננתי את ההופעה." הוא הטה את ראשו על הדלת כדי להקשיב, ואז דפק. "who is it?" שאל קול. דני ענה: "it's danny, with two girls with VIP tickets…" אותו הקול אמר: "you can come in!" הדלת נפתחה, זה היה.. חדר הלבשה? ג'סטין היה חצי לבוש. "um, justin, if you weren't dressed with a shirt you could to tell us…." אמר דני. ג'סטין אמר: "it's ok, it's those girls dream…" שירי התעלפה במקום, אני לא הבעתי עניין בו, חוץ מזה שהחברה הכי טובה שלי התעלפה כרגע. הנחנו אותה על אחת הספות שבחדר ההלבשה, דני דחף לפה של שירי בקבוק מים ענק, אני לקחתי מניפה והתחלתי לנופף עליה, וג'סטין בהה בה. "i know what will wake her up!" הוא אמר. הוא התקרב אל הפנים שלה, והזזתי אותו. היא התעוררה. דני אמר: "טוב, אני שומע כמה בליבריות מגיעות, אז אני אלך אליהם…." נשארנו עם ג'סטין. הוא חייך חיוך מרוצה, הוא ביקש: "hey, cute girl, can you go and bring me water?" הוא התכוון אל שירי. היא קמה, ויצאה כדי להביא לו את הבקבוק. "you know, i said cute girl whice means that girl, but i didn't said beautiful girl because it's you." הוא אמר, וגלגלתי עיניים. אחרי כשתי דקות נשמעה דפיקה. "justin, the bottle is here!" שמעתי את שירי. ג'סטין נעמד מול הדלת ואמר: "come." שירי פתחה את הדלת והדלת התנגשה בראשו של ג'סטין. "omg i'm so sorry!" אמרה שירי. הוא התחיל להיחנק, לא ידוע ממה. "שירי, תעשי לו הנשמה מפה לפה!" אמרתי לשירי בלחץ. היא אמרה בלחץ: "אני לא יודעת איך, את יודעת, תעשי לו את!!!" "אוייש אני כל כך אתנקם בך!!!" אמרתי לה בכעס, נשמתי עמוק והתחלתי להנשים אותו. אחרי דקה, קמתי מהרצפה. שירי אמרה בדאגה: "אנחנו הרגנו את בעלי לעתיד! אעאע! מה נעשה? הוא לפני הופעה!!" הוא קם מהרצפה, ואמר: "i am popular, you kissed me!" אמרתי לו: "don't hold your breath, you were about to die." הוא אמר: "fine! if the kiss wasn't real, i'll give your friend one!" הוא התנשק עם שירי.


תגובות (3)

אהבתי תמשיכי…:))

02/06/2013 12:13

אהה… טוב, אני לא ממש מתחבר לז'אנר הזה, אז אני לא אגיב על הסיפור.
שני דברים שהפריעו לי: הסיפור מתקדם מהר מידי, וגם, יש בכותרת טעות שממש משגעת אותי בתור גרמר נאצי: Justin Bieber FELL in love. אין כזה דבר falled.
זה פשוט דבר ששיגע אותי.

02/06/2013 12:26

אולי השגיאות האלה כי מיהרתי חח…
מיהרתי כ"כ שלא יכולתי להתרגז.

02/06/2013 13:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך