שם יפה
אני אמשיך רק בדף הזה ולא באתר https://m.facebook.com/Onedirectionlooovverr?__user=100000554144459

Kill the poison הקדמה (1D)

שם יפה 03/01/2014 658 צפיות 2 תגובות
אני אמשיך רק בדף הזה ולא באתר https://m.facebook.com/Onedirectionlooovverr?__user=100000554144459

רק למי שיש פייס אני ממליצה לקרוא את זה ולמי שאין ובוחרת ליקרוא בעיה שלה
—————–

"למרו אהבתם האסורה; ג'ון וליסה בכל זאת התחתנו" הכומר ניגב את הדמעה שיצאה לו בעיקבות הסיפור המרגש "למרות שג'ון בגד בליסה, ולמרות שליסה עזבה הם חזרו לאחר כחמש שנים.השמועה אומרת שאחרי חודשיים ליסה גילתה שהיא בהריון וילדה תינוקת; התינוקת גדלה וכשהגיעה לגיל 500 נפטרה משריפה שפרצה בבית,רק ליסה שרדה.והאיה שג'ון בגד בליסה איתה? טוב היא ילדה בן נפלא והוא עדיין חי ,נושם ,אוכל ומדבר בזמן שאנו פה בהלויה של אביו שמעולם לא הכיר…אף אחד לא יודע מי הבן הזה, איך הוא ניראה איפה הוא מתגורר או איך קוראים לו; הוא יכול להיות כל אחד. אבל מה שבטוח, ג'ון וליסה יהיו מאושרים לדעת שהוא בחיים…"
הוא המשיך "הם נרצחו בידי מישהו או כמה אנשים מכנופיית 'רעל' צחו כי היו ערפדית ואיש זאב שיתאהבו,התחתנו, והולידו ילדים למרות החוק שוסר על כך"

הכומר הזה צודק רק בחלק מהדברים. אבל מה שהם לא יודעים הוא שאני חיה… ולוק? טוב אני יודעת מי הוא ועוד הרבה אנשים מכירים אותו יודעים מי הוא ויודעים טוב מאוד מי ההורים שלו…
אני רייבן
ואני הבת של ג'ון וליסה, ועכשיו, אני אתנקם בכל מי שרצח אותם. גם אים זה יהיה הדבר האחרון שאני אעשה…

התחנה הראשונה של רייבן היא אוניברסיטת לונדון שם אפשר לילמוד אומניות,משפטים ועסקים במיוחד למפלצות
אבל מה קורה כשהיא מתאהבת באיש זאב (זאין) ובערפד מפנופיית 'רעל' (הארי)


תגובות (2)

וווא!
אוקיי ראשית כל, אין לי פייסבוק כי עד לפני שנה חשבתי שהוא אתר רדוד, אבל לא קשור. חבל שאת לא תמשיכי את הסיפור פה, כי תוכלי להיות בטוחה שאני אקרא אותו!
שנית, אני מעריצה אותך!
את חושבת מחוץ לקופסא. לא אכפת לך שכולם כותבים סיפורים וואן די [אפילו אני] נורמלים על חיים רגילים של ילדה רגילה שמתישהו פוגשת בהם ומתאהבת בהם.
מי חשב לעשות סיפור כזה מופרח והזוי?! [בקטע טוב כן?]
בקיצור, אני מקווה שתמשיכי אותו פה (:

03/01/2014 06:18

תמשיכי גם פה, פליז, פשוט אין לי פייסבוק

03/01/2014 06:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך