זה עדיין משעמם אבל זאת רק ההתחלה.
ובנות אתן תתשתפו יותר בפרקים הבאים.

kiss you-פרק 2

22/05/2013 800 צפיות 9 תגובות
זה עדיין משעמם אבל זאת רק ההתחלה.
ובנות אתן תתשתפו יותר בפרקים הבאים.

-נ.מ של הארי-
שיעור הריקוד לא הלך לנו כל כך טוב.אני והבנים לא כל כך מוכשרים בריקוד אבל סיימון מכריח אותנו ללמוד לרקוד בשביל ההופעות."אני מותש" נשכבתי על הרצפה בסטודיו באפיסת כוחות."הארי" דניאל צעקה עליי."מה?אני עייף" אמרתי ועצמתי את עיניי."תתעלמי" זאין אמר."איה" אמרתי וקמתי."תודה" היא אמרה לו והמשיכה לנסות ללמד אותנו את הכוריאוגרפיה.אחרי 5 דקות בערך נכנסו ארבע בנות לסטודיו.אחת הייתה בעלת שיער חום שחור מתולתל ועיניים חומות דבש וממש יפה לדעתי.אחרת הייתה שיער חום ארוך מחומצן בקצוות שזופה רזה ודיי גבוהה וראיתי שזאין לא הפסיק להסתכל עליה.אחרת הייתה בעלת שיער חום בהיר חלק וארוך,עיניים ירוקות,רזה ובהירה בעור והסתכלה הרבה על ליאם והאחרונה הייתה בעלת שיער חום גלי כזה פרוע וארוך,עיניים ירוקות אפורות מבנה גוף יפה לא רזה ולא שמנה וצבע עור שחום יפה כזה ולואי והיא החליפו די הרבה מבטים."היי בנות" דניאל אמרה "היי" הן ענו והתחילו להתחבק."טוב בנים סיימנו את השיעור להיום" דניאל אמרה "יש" אמרתי וחיבקתי אותה וקיבלתי מבט מנייל ומאחת החברות של דניאל שנדלקתי עליה."אלה הארי,ליאם,לואי,זאין ונייל" היא אמרה בחיוך והציגה אותנו אחד אחד "ואלה ב'ת,זוהר,מאיה ואופיר" הוסיפה."היי" אמרנו וגם הן ענו לנו "היי".

-נ.מ של דניאל-
"טוב בנות נתחיל את שיעור הריקוד?" שאלתי את הבנות והן הנהנו."אפשר להישאר ולראות?" לואי שאל,הסתכלתי על הבנות וכשראיתי שהן מסכימות עניתי "טוב אבל אל תפריעו"."טוב" הם ענו והתיישבו על הכיסאות שהיו ממוקמים בסטודיו.רקדנו במשך שעה ואז החלטנו שמספיק לנו להיום."נמשיך מחר בנות" אמרתי."כן" הן ענו ביחד והלכו לשתות מים.

-נ.מ. של לואי-
"היי" אמרתי לאופיר ששתתה מים לידי."היי" היא ענתה וחייכה חיוך קטן."יש לך חבר?" פלטתי והיא התחילה לצחוק ואני הסמקתי "לא" היא ענתה וחייכה אליי."אז בת כמה את?" שאלתי."20" היא ענתה "ואתה?" "אני בן 21" עניתי לה.היא התיישבה לידי ודיברנו לא שמים לב למה שסביבנו.הרגשתי כאילו אנחנו מכירים כבר שנים.היא מדהימה ואני חושב שאני מאוהב בה."גזר?" שאלתי והוצאתי גזר מהתיק שלי.היא התחילה לצחוק "מה?" שאלתי "כלום כלום" היא ענתה לי.

-נ.מ של נייל-
"דניאל" קראתי לה "כן?" היא ענתה."יש מצב שאת עוזרת לי קצת עם התנועות?"לא ידעתי בדיוק איך להתחיל איתה אז חשבתי שכדאי שקודם ניהיה שנינו לבד."אין בעיה" היא אמרה לי "מה המספר שלך?" היא שאלה.אני לא מאמין שזה היה כל כך קל.רשמתי לה את המספר בפלאפון שלה והיא רשמה לי את המספר שלה."אני יתקשר אלייך טוב?" היא שאלה."כן בטח" עניתי."ניילר אתה בא?" זאין שאל,יצאנו מהסטודיו התיישבנו במכונית והתחלנו לנסוע אל הבית שאנחנו גרים בו.


תגובות (9)

מתי למות????? הורס מושלםםם תמשיכי בקרוב!!❤

22/05/2013 07:26

תודה אני ימשיך כשעוד בנות יגיבו

22/05/2013 07:44

תמשיייכי זה מדהיים 3>

22/05/2013 07:53

תודה אני ימשיך היום בערב אם יהיו תגובות או מחר

22/05/2013 08:07

מושלם
תמשיכי
לא מחר עכשיו

22/05/2013 13:12

היום

23/05/2013 04:58

אעאעאעאעאעאעאעאע אני עם האריי !!!!
סיפור מושלם מושלם מושלם !!!! תמשיכיי אני מחכה לפרק הבא !!!!

27/05/2013 11:53

מהממם

29/05/2013 05:05

תמשיכייייייי !!!!!

29/05/2013 07:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך