danamalik1201
טוב אז הנה הפרק השני... קריאה נעימה;)

Let me Kiss you- פרק 2

danamalik1201 19/07/2013 710 צפיות 4 תגובות
טוב אז הנה הפרק השני... קריאה נעימה;)

"הגענו לדבלין! את שומעת? הגענו לדבלין!" זה מדהים.דבלין פשוט מדהימה! כל הבניינים החדשים וגם הישנים המשולבים בנוף ירוק ומרהיב. אפילו החופים בלוס אנגלס לא יפים כל כך! ירדנו מהמטוס.נייל יצא החוצה בצרחות על כמה שהוא מתרגש על זה זהוא שוב בבית.אני רק ירדתי בשקט במדרגות,מקווה שאף אחד לא ישים לב אליי. "היי אמה בואי לפה! קניתי לנו אוכל!" צעק נייל מרחוק. הלכתי לשם באיטיות וכמובן שבכמות שנייל צועק אי אפשר היה לא לשים לב אליי. הוא חיכה לי בשולחן , עם 4 מנות המבורגר ,מנת ציפס ענקית וחיוך עד האוזניים. "כמה טוב להיות שוב באירלנד! אני לא מבין למה לא לקחת פשוט סאמר סקול פה במקום כל הסיבוך הזה…" "אתה באמת רוצה שאני יתחיל שוב לבכות?" "לא לא בבקשה לא. הנה קחי המבורגר!" "המבורגר?באמת?לא נראלי שזה מה שיעשה אותי מאושרת." "נו תטעמי כבר! עוד חמש דקות המונית תחכה לנו מחוץ לשדה התעופה!" "אוקיי אוקיי אני יאכל את ההמבורגר המטופש." אמרתי בכעס.להפתעתי הוא היה ממש טעים אבל לא הספקתי לגמור אותו אז נתתי אותו לנייל. עלינו על המונית. זאת הייתה כבר שעת צהריים אבלבכל זאת נייל נרדם במונית.כנראה שהוא נשאר ער כל הטיסה.אני פשוט נשארתי ערה , צופה בנוף המדהים של אירלנד.לא יאמן כמה ירוק יש בארץ הזאת.אני כמעט לא מצטערת שלא טסתי ללונדון. עשר דקות לפני שהגענו נייל התעורר , וזו הייתה כבר שעת ערב.הוא ראה את הבי תשלו מרחוק וצעק כמה הוא מתרגש להיות שוב בבית. "אני מחכה שתכירי את אבא שלי ואחי! אההה אוי שכחתי….אמה, הם בחופשה בהוואי.כנראה שרצו להתרחק קצת ממני ." "היי הם בטח לא רצו להתרחק ממך, כל אחד צריך חופשה לפעמים. אתה יודע , עד לפני 24 שעות היית בלוס אנגלס.רחוק מהמשפחה." "יש פה איזה נקודה.טוב לא משנה.נהג!תעצור זה כאן." נייל יצא החוצה ופתח לי את הדלת. לקחתי את המזוודה שלי והתקדמתי אחריו. מסץבר שהבית שלו מאוד יפה , גדול ומרווח. "אז….זה 'מעוני'…להראות לך איפה את ישנה?" "בשמחה." עניתי לו. עלינו במעלה המדרגות והוא הכניס אותי לחדר האורחים . "אז….זה החדר שבו תשני. יש פה מצעים , שמיכה כרית וכל הדברים האלה. תקראי לי אם תרצי ארוחת אמצע לילה או משהו כזה, אני אשמח להצטרף אלייך." "חחחחח, תודה.רגע , יורד גשם בחוץ? וואו!" פתאום נייל התחיל לפרוץ בצחוק. "אף פעם אין אצלכם גשם בלוס אנגלס?" "רק לפעמים.המון זמן לא ראיתי גשם!" הוא תפס לי את היד וירדנו במדרגות. "נייל?" שאלתי. " קדימה , בואי נצא החוצה!" יצאנו אל הגשם השוטף . תוך שניות שנינו היינו כבר רטובים לגמרי. "מבינה מה את מפספסת?! ווהו! גשם!" בחיים שלי לא היה לי כל כך כיף! התחלתי לרוץ על הדשא מאחורי הבית שלו וכמובן שאם המזל שלי נפלתי לבוץ. הוא רץ אליי , וגם נפל על הבוץ. הגשם נגמר ושנינו שכבנו על הדשא המלוכלך מבוץ , הסתכלנו על הכוכבים. "אני באמת שמחה שלא נסעתי ללונדון. היה שווה לבוא לפגוש אותך." נייל הסמיק. הוא קם ואמר "קדימה נלך שנינו להתקלח ולישון." וכך עשיתי. נכנסתי למקלחת , יצאתי ושכבתי על המיטה הרחבה בחדר האורחים. שמעתי לחישה מכיווון הדלת. זה היה נייל. "לילה טוב אמה , היה כיף היום. אני כבר מצפה למחר." חייכתי והשבתי לו "לילה טוב נייל, ניפגש מחר בבוקר. " נכנסתי אל השמיכות הנעימות ושקעתי בשינה עמוקה.


תגובות (4)

ממש יפה תמשיכי

19/07/2013 06:58

מהמם! אני רצה לקרוא את הפרק הבא(:

19/07/2013 07:01

והווווווווווו המשךךךך

19/07/2013 07:02

זה ממש מדהים!!!
ואחד השמות שאני הכי אוהבת זה אמה :)
לאב יו

19/07/2013 07:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך