Hello♥
היי :) אני רואה שיחסית הרבה רואים את הסיפור הזה ונכנסים אליו אבל אני לא יודעת מי באמת קורא ומי סתם נכנס. מי שקורא אני אשמח שתגיבו 'קראתי' או 'תמשיכי' או סתם את דעתכם על הסיפור :) ככה אני אוכל לדעת אם שווה להמשיך או לא.

Life Story Of One Direction :)

Hello♥ 05/05/2015 658 צפיות אין תגובות
היי :) אני רואה שיחסית הרבה רואים את הסיפור הזה ונכנסים אליו אבל אני לא יודעת מי באמת קורא ומי סתם נכנס. מי שקורא אני אשמח שתגיבו 'קראתי' או 'תמשיכי' או סתם את דעתכם על הסיפור :) ככה אני אוכל לדעת אם שווה להמשיך או לא.

~פרק 3~
פתחתי את הדלת של הבית והייתי בשוק ממה שראיתי…
"הפתעה!!" כולם צעקו ובאו כדי לחבק אותי.
כולם היו שם החברים מהבית ספר, המשפחה שלי, ידידות, שכנים קרובים, כל מי שאני מכיר.
"נו אחי איך היה?" שאל ג'קסון, ג'קסון הוא החבר הכי טוב שלי אנחנו עושים הכל ביחד הוא עוזר לי עם בנות ואני עוזר לו עם בנות, אנחנו כמו אחים.
"בסדר אחי, עברתי את השלב הראשון, זה היה כיף לשמוע את השופטים וסימון קוואל אומרים 'כן' בלי להסס בכלל" אמרתי בחצי התרגשות, "אז למה אתה לא ניראה נלהב?" ג'קסון עשה פרצוף מהסס, "כי אני מפחד מהשלבים הבאים, השלבים הבאים הם מה שבאמת חשוב, מי יעבור את השלבים האלה, מי יעוף, במי יבחרו ובמי לא, מי ממשיך איתם ויש סיכוי שיגיע לגמר ומי לא ממשיך איתם, זה מלחיץ אחי" אמרתי והתיישבנו בסלון, "הכל יהיה בסדר אחי, אתה צריך להראות להם שיש לך ביטחון ולעשות מה שאתה טוב בו, לשיר" הוא עודד אותי קצת, "פעם הבאה אני יבוא איתך אני יחכה לך בחדר ליד" הוא טפח לי על הגב ועודד אותי עוד יותר להמשיך בלי להסס.
"מצטער להפריע לאמצע החגיגה אבל רציתי לברך את זאין ולהגיד לו כמה מילים" סיימון השכן עמד מול המקרופון, "זאין בוא לפה" הוא אמר עם כוס יין ביד, והלכתי לעברו, "אומנם אני לא הייתי שם, אבל אני בטוח שהיית מצוין, אני יודע את זה, אני תמיד שומע אותך שר בחצר שלך שאתה יושב שם, או שאתה בחדר והחלון פתוח, אני שומע אותך תמיד, ותמיד חשבתי מתי הוא יעשה עם זה משהו? יש לו קול כל-כך יפה, קול מיוחד ומרגש, וברגע שאמך סיפרה לי שאתה הולך לאקס פקטור שמחתי בשבילך והייתי בטוח שתעבור, והנה עברת ועכשיו אני בטוח שתעבור את שאר השלבים תיהייה זמר גדול שכל העולם יכיר, אתה זמר גדול זאין, בהצלחה בהמשך" הוא סיים את דבריו ולחץ לי את היד, "אני רוצה להרים לחיים לכבוד זאין" הוא המשיך לדבר "לחיים" הוא אמר "לחיים!" כולם אמרו אחריו ושתו קצת מהיין, "תודה סיימון רגשת אותי" אמרתי עם חיוך, "גם אני ריגשתי את עצמי" הוא אמר וצחקנו.
"אני רוצה להגיד לכולכם תודה שתמכתם בי, האמנתם בי ורציתם את זה יותר ממני, אמא תודה לך שבבוקר התעצבנת עלי כי בזכותך אני עברתי, אחיותי היקרות, זה לא מובן מאליו שאתם תיסעו נסיעה כזאת ארוכה רק בשביל לתמוך באח שלכם, אין אחיות כמוכן בעולם אוהב אותכן, לחיים" אמרתי לסיום והלכתי לחבק את אמא שלי ואחיותי.
"ביי תודה שבאת" אמרתי לסיימון שהוא יצא מפתח הדלת. "אמא, ג'קסון נשאר לישון פה" אמרתי לאמא שלי לפני שעלינו לחדר, "בלי שטויות" אמא אמרה ואני וג'קסון עלינו יותר מהר במדרגות וצחקנו ,"אמא אני לא הומו!" צעקתי לה מהחדר וסגרתי את הדלת, "אלא אם כן, אתה רוצה להגיד לה שאתה כן.." אמרתי לג'קסון והוא התעצבן, "טוב צודק, סליחה" אמרתי והעפתי עליו כרית, "רק אל תאנוס אותי בלילה טוב?" אמרתי לו והוא צחק, "שהיא לא תשמע אותנו עכשיו ותחשוב שאני באמת הומו" הוא אמר בלחץ ורץ לפתוח את הדלת, "גם אני לא הומו!" ג'קסון צעק לה מהחדר וסגר מהר את הדלת, שהוא הסתובב הוא ראה שאני על הרצפה צוחק עליו, "סורי" אמרתי ולא הצלחתי להפסיק לצחוק.
"לילה טוב" הוא אמר עצבני ונכנס למיטה, "לילה טוב גם לך" צחקקתי ונכנסתי גם למיטה.
"ג'קסון אל תיסע כלכך מהר אנחנו עלולים לעשות תאונה" אמרתי לו והוא האט קצת "תיזהר!!" צעקתי לג'קסון וקיבלתי מכה, התחלתי לראות מטושטש עד שראיתי שחור..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך