Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 10

lidor1110003 04/07/2014 1714 צפיות 3 תגובות

שוב הארי מאחר.השעה 6:30 והוא רוצה ללמוד פסנתר,אך הוא עדיין לא הופיע.
צלצול פעמון הבית נשמע.
סוף סוף! פתחתי את הדלת בכעס והארי עמד בדלת עם חיוך על פניו.השיער שלו מבולגן והוא מריח כמו עישון.זה ריח מוזר.זה לא סיגריה אבל..
"מממ,את נראית בסדר גמור!" הוא אמר ולקח את ידי ומסובב אותי.WTF?! הוא לא שיכור,אבל הוא כנה עד כדי גיחוך.הסתכלתי למטה על הבגדים שלי.זה היה די מוזר אבל…הוא אף פעם לא החמיא לי,ואם רצה להחמיא זה היה רק תחת השפעה כלשהי.
הוא המשיך ללכת וצנח על הספה שלי.
" אה,בסדר אז רוצה לבוא לפסנתר כדי שנוכל להתחיל?" שאלתי.הוא קם וניגש אליי.
"לא בייב,לא הלילה." הוא אמר וגיחך.לאחר מכן הוא התקדם לעברי עד שפגעתי בקיר.
"הא..הא.." התחלתי אבל הוא שם את אצבעו על שפתיי
"ששש..לא עכשיו פרח." הוא אמר בשקט.מה נסגר עם הכינויים?
העפתי מבט נוסף עליו וזה הכה בי.לקחתי במהירות את משקפיו כדי לחשוף את עיניו האדומות ואישוניו המורחבים.זה יכול להסביר את הריח גם.
"אתה מסומם" אמרתי ביובש
"אולי." הוא ענה בחיוך.
"הארי.לך.עכשיו!" אמרתי בשיניים חשוקות.הייתי עצבנית.
"למה,מה לא בסדר?אני לא כל כך מסומם" הוא שאל
"לא,זה רציני,אני זקוקה לעזרה במתמטיקה ואתה מופיע מאוחר ופאקינג מסומם,אתה חלאה.אתה דפוק! צא עכשיו! בן זונה!" צעקתי בסוף.לא הבנתי כמה הייתי מודאגת,אבל אז שוב,היה לי מצב רוח רע.
"בסדר,העסקה שלנו נגמרה!" הוא אמר לפני שפתח את הדלת וטרק אותה.
"בסדר גמור!" צרחתי כשפתחתי את הדלת.
"נהדר!" הוא ענה מתרחק נותן לי את האצבע.אידיוט.
רצתי לחדר שלי והרגשתי חרא.לכל הרוחות,בדיוק שחשבתי שאולי אני אוהבת את הארי.לא.אין סיכוי!
הסתכלתי בטלפון שלי וקיבלתי הודעה חדשה.
מאלינור: 'שלום! המסיבה בבית שלי בשעה 8:00-14:00.תהיי שם! את יכולה להביא איתך מישהו!תלבשי משהו רוצח! נתראה .'
הו נכון.המסיבה.שיט! השתוללתי במידית שעמדתי מול הארון שלי ולא מצאתי מה ללבוש למסיבה.אני לא בדיוק ילדת מסיבות.אני צריכה ללכת לשופינג.אני צריכה לקנות משהו מושלם!
לקחתי את מפתחות המכונית והארנק ויצאתי.

הייתי בויקטוריה סיקרטס בקניות להלבשה תחתונה כדי להתאים לשמלה שלי.לא בגלל שאני הולכת לקיים יחסי מין,אלא רק למקרה שהשמלה תעלה או שיקרה משהו.אני לא רוצה שאנשים יראו את ההלבשה התחתונה הישנה של אמא שלי.הייתי זקוקה נואשות להלבשה תחתונה סקסית וחדשה.אני בת 18 למען השם!
"כן!" קראתי לעצמי שהרמתי את החזייה המושלמת.
הלכתי לקופה עם הדברים שלי ועם חזיית תחרה שחורה כדי לשלם.כשהגעתי לשם כמעט וקיבלתי התקף לב כשראיתי שגם היא קונה משהו.זו הייתה לקסי.חזרתי באופן מיידי על פעולותיי,וצפיתי והקשבתי ממרחק.
"הארי הולך לאהוב אותי בזה." היא אמרה מגחכת לעבר חברתה השפוטה.
"אני יודעת,נכון?" היא אמרה בקול צייצני.אייו.
"הוא הולך לדפוק אותי מחר קשה אני פשוט יודעת את זה.ואז נוכל לחזור להיות ביחד ולהיות נאהבים לכל החיים." היא אמרה משלמת לגברת במזומן.
כמובן.אני מוצאת חזייה בינונית,שעשויה לעזור לי להיראות סקסית,ואילו לקסי מוצאת חזייה סקסית.קלאסי.
כשהן יצאו קניתי את החזייה והלכתי לחנות השמלות.כבר הייתה לי את השמלה שלי,אבל…אני רוצה אחת טובה יותר..יותר טובה משל לקסי.
למה אני עושה את זה? האם אני מקנאה?
נכנסתי לחנות והתחלתי לחפש.איכס,זה הרגיש כמו נצח.לבסוף הלכתי לחלק האחורי של החנות.עכשיו השעה הייתה 9:30 והייתי צריכה להגיע הביתה בקרוב.ואז בזווית העין שלי ראיתי אותה.השמלה המושלמת!


תגובות (3)

תמשיכיייי

04/07/2014 01:01

תמשיכי!!!!!!!! זה מושלם פליז תמשיכי היום!!!

04/07/2014 10:43

תמשיכיי

04/07/2014 11:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך