lidor1110003
אז הנה פרק 11. הוא קצת סוטה כך שאני מצטערת למי שזה מגעיל אותה. חשבתי בזמן האחרון שאולי אני יעלה בנוסף לדמייני ולסיפורים גם ראיונות מלאים של הבנים(שאני מתרגמת) אני אשמח אם תגיבו מה דעתכן :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 11

lidor1110003 05/07/2014 2884 צפיות 8 תגובות
אז הנה פרק 11. הוא קצת סוטה כך שאני מצטערת למי שזה מגעיל אותה. חשבתי בזמן האחרון שאולי אני יעלה בנוסף לדמייני ולסיפורים גם ראיונות מלאים של הבנים(שאני מתרגמת) אני אשמח אם תגיבו מה דעתכן :)

*לפני שאתן קוראות אני מזהירה שיש קטעים סוטיים ! *

-נקודת מבט של דיאנה-
אוקיי.עכשיו 8 בערב.המסיבה התחילה רק עכשיו.בכל זאת,אני עדיין בבית.בוהה בתלבושת שלי ששוכבת על המיטה שלי.שיט,אני לא יכולה לעשות את זה.לא,אני לא יכולה בשום אופן.
רצתי אל המחשב הנייד שלי ונכנסתי לפייסבוק.איכס,לקסי עידכנה את תמונת הפרופיל שלה.
בתמונה היא מצולמת בתחפושת שטנית סקסית.קראתי את התיאור שהיא כתבה:"ליל כל הקדושים שמח ביטצ'ס" .
פאק!זה מסיבת ליל כל הקדושים!שכחתי.שיט שיט שיט ! אני לא הולכת בכל מקרה אז אני מניחה שזה לא משנה.רגע,יש לה 200 לייקים?! מדוע הבנים כל כך חרמנים?! תהיתי מי אהב את התמונה הזאת.
לא מכירה אותו,לא כל כך חתיך,לא משנה אני יודע-הארי? הוא אהב את זה! למה אני כל כך כועסת על זה? זה לא שהוא אי פעם ירצה אותי.אבל..אני חושבת שיש לי תלבושת יותר טובה משלה.כדאי לי ללכת?
הסתכלתי על התגובות.
ג'ורג:" סקסית בייב" הוא כתב
מקס:"לקסי הלוהטת".
פול:"מממ"
ג'סיקה:"בייבי,למה את כל כך יפה? את מבוזבזת.ואולי תחזרו לי ביחד,אם את מבינה." קראתי
לעזאזל עם הכל ! אני הולכת.

-נקודת מבט של הארי-

חיכיתי לדיאנה.אני צריך להתנצל על זה שהופעתי אצלה מסומם וניסיתי לפתות אותה.ובכן,לא על זה שניסיתי לפתות אותה,אבל אני צריך על זה שהופעתי אצלה מסומם ושברתי את העסקה שלנו.אני באמת רוצה ללמוד פסנתר ולהשתפר בתיאוריה,והיא היחידה שיכולה לעזור לי.
"בירה אחי?" נייל שאל אותי
"לא בן אדם,שתיתי כבר אחת." עניתי לו
"מה? אתה אף פעם לא אומר 'לא' לבירה.בחייך,בוא נלך לשתות ונזיין כמה אפרוחים." הוא אמר לי ודחף אותי.
"לא הלילה אחי." אמרתי לו וטפחתי על גבו ועשיתי את דרכי אל המטבח.זה ליל כל הקדושים וכל הבנות שפה התחפשו לזונות.
זה באמת קשה שלא לבהות כאשר בכל מקום שאני פונה יש חזה שקופץ החוצה ותחת שפשוט מתחננים שאני אתפוס אותם.אבל אני חייב להימנע מזה,אני צריך לדבר עם דיאנה.
פתחתי את המקרר והוצאתי מים ומזגתי אותם לכוס האדומה שלי.זה נראה כמו וודקה אז אנשים בטח יחשבו שאני שותה,אבל אני לא.סגרתי את דלת המקרר ולקסי הייתה שם בתחפושת השטן שהיא פרסמה באינטרנט.
"היי,הנה הסקסי" היא אמרה ובאה לכיווני מוציאה החוצה את החזה שלה.לקסי הטיפוסית.
"היי" עניתי לה שנזכרתי שלא דיברתי עדיין עם דיאנה.
"רוצה לעלות למעלה?" היא שאלה נושכת את שפתיה.
"אולי אחר כך." אמרתי.שמרתי על האופציות שלי פתוחות.
"לא,עכשיו." היא לחשה לי באוזן בזמן ששפשפה את איזור המפשעה שלי.
"מאוחר יותר." עניתי לה.
"האר-" היא התחילה אבל אני פשוט הלכתי משם.אני יכול לזיין את לקסי כל הזמן,אבל עכשיו אני חייב לדבר עם דיאנה.
נכנסתי לסלון של אלינור איפה שהמסיבה האמיתית הייתה.כולם היו משופשפים אחד בשני הזמן שרקדו.פרי וזאין מצצו אחד לשנייה את הפנים,בזמן שליאם וסופיה כמעט קיימו יחסי מין על רחבת הריקודים.נייל היה עם 4 בנות נותן להן לנשק אותו.שדון עם מזל.
הבטתי סביבי שוב וראיתי את אלינור מדברת עם איזו בחורה,היא הייתה לבושה בשמלה שחורה צמודה.אלינור נופפה ועשיתי את דרכי אליה.הנערה הייתה לוהטת,גוף יפה ושיער יפה.התחת שלה גם היה נראה מדהים.לעזאזל.הייתי פולט את זה בשניות אם הייתי שיכור…אולי אפילו אם הייתי פיכח.
"היי הארי,זו-" אלינור החלה אבל הלסת שלי נשמטה כשראיתי מי זו הייתה.
"דיאנה?" שאלתי בהלם.היא הייתה לבושה כמו חתול.אופייני לבנות אחרות,אך לא לדיאנה.
"מהה?" היא לעגה.האם היא הייתה שיכורה?דיאנה?שיכורה?מה לעזאזל!
"את מכירים אחד את השנייה!" אלינור אמרה וכרכה את זרועותיה סביב שנינו.
"כן."מלמלתי
"נהדר!אני צריכה ללכת.החבר'ה יעדכנו אותכם." היא צעקה לפני שהיא רצה ללואי ונישקה אותו.
"מה את לובשת דיאנה?" שאלתי אותה.תפסתי אותה ומשכתי אותה לפינה.
"מה?שאני רוצה שמלה סקסית אני לא יכולה,אבל כאשר אחת הבנות הפופולאריות רוצה היא יכולה?" היא שאלה מתנועעת קדימה ואחורה.
"כן.אני לא רוצה שהבנים יבהו בך ככה." אמרתי.שיט! זה יצא בקלות רבה מדי.
"למה?אתה לא רוצה בשבילי שאני אמצא אהבה ולא אשאר בודדה לנצח?טוב,לך תזדיין סטיילס.אני הולכת לזיין בחור בר מזל הערב ואז אנחנו נתאהב!" היא אמרה שופכת את המשקה שלה על הרצפה.
"בחייך" אמרתי תופס בידה.
"לא" היא אמרה מביטה בי בשפתיים משורבבות .
"דיאנה.אני לא במצב רוח.את הולכת הביתה!" אמרתי תופס בזרועה שוב.אבל היא הלכה.זה באמת עצבן אותי.
"אני לא 'הילדה הטובה' יותר הארי.אתה הרסת אותי! אתה ילד רע." היא צעקה. אני מה?!
"מה?" שאלתי מבולבל
"כן,אתה הצקת לי וגרמת לכולם לשנוא אותי.למה?" היא שאלה דוחפת אותי אל הקיר.
"אני לא רע…" אמרתי
"למהה?" היא שאלה שוב.דוחפת אותי בקלילות שוב אל הקיר ומתקרבת אל פניי.
"דיאנ-" התחלתי
"למה?" היא סוף סוף צעקה.היינו פנים מול פנים.אני לא יודע מה קרה לי,אבל רכנתי לנשק אותה.היא נשענה לאחור גורמת לי להיראות מטופש.היא הולכת לשלם על זה.
"בסדר,את לא 'הילדה הטובה' יותר?אני הרסתי לך את החיים? בסדר,אז אני לא אתייחס אלייך טוב.אם אני גרוע כמו שאת אומרת אז אני צריך להתנהג כך אה?" אמרתי תופס אותה וגורר אותה לרחבת הריקודים בכוח.
"מה את-" היא התחילה אבל אני עצרתי אותה על ידי הפיכתה חזרה אליי והתחככתי בתחת שלה.
"בואי נחגוג הערב בייב.בואי נכייף." לחשתי באוזנה.
התחלתי להשתפשף לתוכה והשיר של ריהאנה החל .אני הולך להראות לדיאנה כמה רע אני באמת יכול להיות.
בהתחלה שהתחלתי להשתפשף לתוכה היא היססה,אך מהר מאוד היא נכנסה לקצב.
"ילדה טובה" לחשתי לה באוזן.
לקחתי את ידי ובמיומנות החלקתי אותה למטה אל מתחת לשמלה והתחלתי לשפשף את מרכז התחתונים שלה גורם לה לגנוח.היא זרקה את ראשה לאחור והתחלתי למצוץ את צווארה בזמן שהתחככתי בה.
"את אוהבת ככה בייב.תגנחי את שמי בשבילי." אמרתי בזמן שמצצתי את צווארה.
"חזק יותר" היא גנחה.
" השם המלא שלי או שאני אתן לך את זה יותר קשה." איימתי.היא נשארה שקטה אז המשכתי.
החלקתי את אצבעי אל תוך תחתוניה והחדרתי את אצבעי לתוכה.
"הארי!" היא גנחה מעל המוזיקה.התחלתי למהר יותר ויותר גורם לה לעצור את החיכוך ובמקום זאת היא פשוט נשענה עליי עוד יותר,גורמת לי להחדיר שתי אצבעות יותר מה שגרם לה לגנוח את השם שלי יותר.אבל היא עצרה להתחכך ואני רציתי שהיא תשלם על הפרתי ושתאתגר אותי.
"תשמרי על החיכוך או שאני אפסיק" הפעם היא עשתה מה שנאמר לה.אני יכול לספר שהיא הייתה קרובה,כי יכולתי להרגיש אותה נאבקת בזמן שהתחככתי בה ונתתי לה את ההנאה הטובה ביותר שאי פעם הרגישה.
"אני הולכ-" היא התחילה אבל אני עצרתי אותה מלדבר.
"תעשי זאת עכשיו בייב" אמרתי והיא עשתה מה שאמרתי לה. היא שוחררה מכל אצבעותיי.
סובבתי אותה והבאתי את ידי על פניה.
"תלקקי את זה" הוריתי לה.היא עשתה כפי שצוותה.היא אפילו הוסיפה כמה גניחות והתחילה לסובב את לשונה סביב אצבעותיי.זה ממש הדליק אותי.
"בואי נלך" אמרתי גורר אותה לדלת.
"לאן אנחנו הולכים?" היא שאלה ונצמדה אליי.
"אליי" עניתי לה
הלילה הולך להיות כיף…


תגובות (8)

זה באמת סוטה.
אני חושבת שכדאי לצנזר כי לא כולן כאן בנות של – מלאך נחושת, דרימס או אוקווארד ביט ו/או כל סיפור שאי פעם תורגם או נכתב על הבנים ופורסם בפייסבוק.
אבל אחלה תרגום.

05/07/2014 02:47

    אם זה סוטה, אין מה לעשות. היא נתנה אזהרה בהתחלה, מי שקרא לא הוכרח לקרוא אלא עשה זאת מרצונו החופשי.

    05/07/2014 02:53

אני לא קוראת קבועה אבל מדי פעם בסיפורים אני לוקחת פרק אקראי ומגיבה על הכתיבה בלבד [מאחר ואני לא יכולה להגיב על העלילה בפרק אחד בלבד]
לא ראיתי יותר מדי שגיאות ויש לך אורך תקין של פרקים, סך הכל גם תיאורים טובים ובכלל הכתיבה שלך לא רעה בכלל, אבל מה שכן יש לי שגיאות פיסוק קטנות מדי פעם.
מה שכן, מעניין אותי איך אף אחד לא שם לב למיני אונס שקרה שם. [מיני אונס, ליזה, את מצחיקה את עצמך.]

05/07/2014 03:02

    פאנפיקים זה הדבר הכי לא הגיוני שיש בספרות, אל תצפי ליותר מדי

    05/07/2014 03:36

    אמ, ליזה?
    זה פאנפיק מתורגם יקירתי.
    זה אומר שאין לה שום קשר לכתיבה או לפיסוק.
    היא סתם חמור (סליחה על הביטוי!!!) שמתרגם עשרות פרקים שלא כתובים נכון מבחינה ספרותית.
    חלקם כן. אבל הרוב לא.
    אני, גם כן חמור מתרגמת גם פאנפיק. די נחמד דרך אגב.
    ואני משתדלת לתקן בו את הפיסוק כשיש לי כוח.
    אז הדבר היחיד שאת יכולה להעיר עליו זה התרגום שלה.
    אבל… מה הסיכויים שאת יודעת איך זה היה באנגלית?

    05/07/2014 04:23

ואוו אוקי, אני מבינה שזה מתורגם אבל את כן יכולה לשפר קצת מבחינה ספרותית הרי אנגלית זו שפה שונה ואחרת מעברית- כשמתרגמים פאנפיק או כל דבר אחר, משנים קצת מילים כדי שישמעו הגיוני כמו למשל כשמתרגמים שירים, אי אפשר לתרגם מילה המילה, כי זה לא נשמע הגיוני- משתמשים במילים נרדפות או קצת משנים.
מצטערת אבל לא אהבתי את הפרק.

05/07/2014 11:49

אוקיי אז קראתי את התגובות שלכן ואני מבינה אותכן.אבל אני הזהרתי לפני שיש קטעים סוטים ואתן אלה שבחרתן להמשיך לקרוא.ונכון אני מתרגמת אותו ואני כן משנה מילים ומשפטים לפעמים אבל בקטע הזה לא ממש יכולתי לשנות(ושיניתי כמה משפטים) ומצד אחר גם לא יכולתי להוריד את החלק הזה ולצנזר אותו אחרת הפרק שאחריו לא יהיה מובן וזה סתם יסתבך.אז מצטערת לכל מי שזה הגעיל אותה או משהו אבל אני לא זאת שכותבת את הפאנפיק( לעומת הפאנפיק שלי דארק ואפטר יותר סוטים). אם הייתי יודעת הייתי אומרת שלא יהיו עוד קטעים כאלו אבל לא קראתי את הפאנפיק לפני (בכל פרק שאני מתרגמת אני קוראת כמוכן). מקווה שתבינו ואני מצטערת על הקטעים :)

05/07/2014 13:00

    ממ, האמת היא שפשוט לא ידעתי שזה מתורגם, אבל מילא

    06/07/2014 02:40
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך