lidor1110003
אז לאור התגובות שנכתבו בפרק הקודם החלטתי להבהיר את המצב (כבר הגבתי את זה בתגובות של הפרק הקודם אך אני אכתוב זאת שוב). אוקיי אז קראתי את התגובות שלכן ואני מבינה אותכן.אבל אני הזהרתי לפני שיש קטעים סוטים ואתן אלה שבחרתן להמשיך לקרוא.ונכון אני מתרגמת אותו ואני כן משנה מילים ומשפטים לפעמים אבל בקטע הזה לא ממש יכולתי לשנות(ושיניתי כמה משפטים) ומצד אחר גם לא יכולתי להוריד את החלק הזה ולצנזר אותו אחרת הפרק שאחריו לא יהיה מובן וזה סתם יסתבך.אז מצטערת לכל מי שזה הגעיל אותה או משהו אבל אני לא זאת שכותבת את הפאנפיק( לעומת הפאנפיק שלי דארק ואפטר יותר סוטים). אם הייתי יודעת הייתי אומרת שלא יהיו עוד קטעים כאלו אבל לא קראתי את הפאנפיק לפני (בכל פרק שאני מתרגמת אני קוראת כמוכן). מקווה שתבינו ואני מצטערת על הקטעים :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 12

lidor1110003 06/07/2014 3455 צפיות 11 תגובות
אז לאור התגובות שנכתבו בפרק הקודם החלטתי להבהיר את המצב (כבר הגבתי את זה בתגובות של הפרק הקודם אך אני אכתוב זאת שוב). אוקיי אז קראתי את התגובות שלכן ואני מבינה אותכן.אבל אני הזהרתי לפני שיש קטעים סוטים ואתן אלה שבחרתן להמשיך לקרוא.ונכון אני מתרגמת אותו ואני כן משנה מילים ומשפטים לפעמים אבל בקטע הזה לא ממש יכולתי לשנות(ושיניתי כמה משפטים) ומצד אחר גם לא יכולתי להוריד את החלק הזה ולצנזר אותו אחרת הפרק שאחריו לא יהיה מובן וזה סתם יסתבך.אז מצטערת לכל מי שזה הגעיל אותה או משהו אבל אני לא זאת שכותבת את הפאנפיק( לעומת הפאנפיק שלי דארק ואפטר יותר סוטים). אם הייתי יודעת הייתי אומרת שלא יהיו עוד קטעים כאלו אבל לא קראתי את הפאנפיק לפני (בכל פרק שאני מתרגמת אני קוראת כמוכן). מקווה שתבינו ואני מצטערת על הקטעים :)

**אני מודיעה שוב שיש קטע קצר שהוא סוטה**

-נקודת מבט של דיאנה-
הגענו להארי והוא דחף אותי מיד לדלת בכעס.לא הייתי שיכורה יותר הייתי פיכחת.ידעתי מה הארי היה עושה לי,ובכל זאת..לא אמרתי לו להפסיק.לא רציתי אותו גם.שנאתי את הילד הזה,אבל לא יכולתי לעצור אותו,הוא נתן לי הרבה אדרנלין.
"איפה אמא שלך?" שאלתי כשהוא הלך לקראתי בתאווה וכעס בעיניו.
"היא הלכה בייב,זה רק אני ואת." הוא לחש לי באוזן.
לאחר מכן הוא לקח את שתי ידיי והצמיד אותן אל מעל ראשי.
"הארי למה אתה עושה את זה?" שאלתי. הלכתי ישר.אהבתי את זה,אהבתי שהוא שולט בי ונתתי לו לשלוט.אבל אני לעולם לא אתן לו לדעת זאת.
"את שלי הלילה בייב,ואנחנו הולכים לעשות קצת כיף.אני גם יודע שאת אוהבת את זה אז תפסיקי להתנהג כאילו את לא." הוא רטן באוזניי בקול צרוד ועמוק.אוי אלוהים,הוא היה כל כך שווה.כזה אידיוט לפעמים,אבל הוא עדיין כזה שווה.
הארי לאחר מכן ריסק את שפתיו על שלי והתחיל להזיז את ידיו בכל רחבי גופי.הוא הגיע לחזה שלי והחל לעסות אותם.זה הרגיש כל כך טוב.אני באמת אהבתי את זה,זה הרגיש כאילו הייתי באופוריה ולא היה שום דבר אחר סביבנו.
לא אכפת לי לאבד את הבתולין שלי,הייתי נותנת להארי לקחת אותם בשנייה.הוא הפך אותי הרבה ועדיין היינו בבגדים,אני לא יכולה אפילו לדמיין איך זה יהיה להיות בלי הבגדים.
"לאחר שאת מקבלת את הטעם שלי,את לעולם לא תחזרי" הוא מלמל לשפתיי.
"אתה לא מיוחד " עניתי.הוא לקח את התגובה שלי בכך שתקף את צווארי בנשיקות.הוא מצא את הנקודה המתוקה שלי ופלטתי אנחה.יכולתי להרגיש את החיוך החצוף שלו על עורי.
ואז הרגשתי את ידו עולה לירך שלי ועל פני איזורי.הוא החל לשפשף במהירות.ניסיתי לא לגנוח אבל הוא שפשף את איזורי,התחכך בי ונישק אותי-זה היה יותר מדי.לא יכולתי לעצור את עצמי מלגנוח ואפילו אמרתי את שמו כמה פעמים.
"רוצה לקחת את ז-" הארי נקטע על ידי פתיחת דלת ביתו.הוא מהר התנתק ממני ומשך את שמלתי בחזרה למטה.לאחר מכן הוא סידר את שיערו לאיך שהיה ואני סידרתי את עצמי.שמעתי מעט מעידות ולאחר מכן מפתחות נופלים לרצפה לפני שהאור נדלק ואן הייתה בדלת.
"שלום דיאנה,נחמד לראות אותך." היא אמרה וניגשה לחבק אותי.
"גם אותך אן." עניתי לה בחיוך.מביך,השמלה שלי לא ממש כיסתה משהו ועמדתי לשכב עם הארי.אני לא חושבת שהיא ידעה על הדבר השני.
"אמא אני רק הולך לקחת את דיאנה הביתה. השתעממנו במסיבה וחזרנו מוקדם כדי לנוח לפני שאני מקפיץ אותה." הארי אמר בחיוך.וואו הוא היה נשמע אמין.
"אוקיי נשמע טוב.אני מקווה שהיה לך כיף דיאנה." אן אמרה לפני שנתנה לי חיבוק אחרון וחייכה.האישה הזאת הייתה אחת מהאנשים הכי נחמדים שאני מכירה.
"בואי נלך" הארי אמר ותפס את המפתחות שלו.הו שיט.
נכנסנו אל המכונית והוא מיד החל לשחק עם הרדיו.השיר 'הגביע הקדוש' של ג'סטין טימברלייק התנגן.הסתכלתי על הארי והוא היה שקוע במחשבות.זה סוג של עצבן אותי,אם הוא עומד לנהוג הוא צריך להיות מרוכז 100 אחוז על הכביש.
"אל תדאגי אני מסתכל על הכביש." הוא אמר והוציא אותי ממחשבותיי.
"ב-בסדר" אמרתי.
שאר הנסיעה הייתה מביכה אני מתכוונת ממש מביכה.אין דבר שאני רוצה יותר מלצאת כבר מהמכונית.סוף סוף הגענו אל ביתי ופתחתי את חגורת הבטיחות.
"אז הלילה היה מעניין,תודה לך על שלקחת אותי הביתה הרולד." אמרתי.באתי לפתוח את הדלת אך שמעתי קליק גדול וכל הדלתות ננעלו.פאק.
"למה נישקת אותי חזרה?" הוא שאל
"הייתי שיכורה." עניתי לו
"ידעתי שהיית,אבל בבית שלי לא היית." הוא אמר ובהה בי.
"אני עדיין הייתי שיכורה." השבתי
"בטח,אז למה היית מסוגלת לדבר עם אמא שלי בקול רגיל?הוא שאל
"כן בסדר, תפסיק הארי!לא הייתי רוצה חתיכת טינופת כמוך בכל מקרה!" אמרתי בכעס.לא חיכיתי.לא התכוונתי לזה.פאק.
"אז צאי" הוא אמר בשיניים חשוקות.
"הארי אנ-" התחלתי
"צאי החוצה! אם את שונאת אותי כל כך הרבה אז תעזבי אותי!צאי החוצה!" הוא צעק.
"אני מרגישה לא טוב." שיקרתי. יכולתי לראות את הכעס שלו נעלם במהירות ואת הדאגה ממלאת אותו.
"למה?מה לא בסדר?" הוא שאל.
"א-אולי אתה יכול להישאר איתי?אני חושבת שאני צריכה מישהו שיהיה איתי,במקרה אם אני אתעלף או משהו." אמרתי והעמדתי פנים שכואב לי הראש.
"בסדר,תני לי לספר לאמא שלי את זה." הוא אמר ולקח את הטלפון שלו.
הוא התקשר לאמו ולאחר מכן החנה בחנייה שלי.העמדתי פנים שמעדתי שיצאתי,אני מתכוונת היי הייתי חייבת לשחק את חלקי נכון? הוא עזר לי ללכת לדלת ולאחר מכן פתח אותה.עשיתי את דרכי אל חדרי והרגשתי בסדר גמור,אבל אני לא רוצה שהוא יידע את זה.
"זה יכול להיות טוב אם תשני רק בתחתונים שלך כדי שזה יעזור לך להרגיש פחות חולה." הוא אמר מסיט את מבטו.
"מה זאת אומ-לא משנה אני לא הולכת להילחם בך." אמרתי וניגשתי לשידה שלי.שלפתי חולצה ולאחר מכן הסתובבתי להארי.
"אתה יכול.." אמרתי וסימנתי לו להסתובב
"כ-כן" הוא מלמל
הורדתי את השמלה שלי ולאחר מכן לבשתי את החולצה שלי נשארת רק בתחתונים וחולצה.כשהסתובבתי חזרה הארי בהה בי הוא לא היה לבוש בבגדים מלבד תחתוני הבוקסר שלו.הו,שרירי הבטן שלו,שרירי הבטן היפים שלו,והקעקועים האלה.ידעתי שיש לו כמה אבל בן אדם,הם מושלמים.
"הארי?!" צעקתי
"מה?" הוא שאל
"ראית אותי עירומה!ועכשיו אתה עירום!" אמרתי וזחלתי למיטה.
"כן,אם אני ישן כאן אז צריך להיות לי נוח גם,וכן היית עירומה ואני רוצה לראות את המראה שלך.בשם אלוהים דיאנה אני בחור!" הוא אמר זוחל למיטה.
"מ-מה אתה עושה?" שאלתי
"את חולה.אז את צריכה מישהו שיסתכל עלייך,ולכן אני ישן לידך." הוא אמר ונשכב במיטה בלי שום דבר, מלבד התחתונים שלנו והחולצה שלי לא הייתה עניין גדול.
"בסדר." אמרתי
התהפכתי על הצד שלי והרגשתי את זרועו סביב מותניי.זה הרגיש טוב,אז לא אמרתי לו לקחת אותה חזרה.אחרי כמה דקות הוא התקרב עוד קצת אליי והיינו בתנוחת כפיות.זה הרגיש כל כך לא נכון לעשות את זה אבל זה…הרגיש כל כך נכון עם הארי מהצד שלי.אני לא יכולה להסביר את זה.


תגובות (11)

תמשיכיי

06/07/2014 02:51

דארק ואפטר ואקוורד ביט! ורגעע אני אמצא לך עוד כמו דרימס ומלאך נחושת ונ.ב אני שונאת אותך, וממ אני אחזור אליךך עם עוד כמה.
ואת מתרגמת מעולה.

06/07/2014 02:53

    אוקי מממ בייבי דול, גאולה (רדמפטיישן(?) , הוא האחד (היס דה וואן יעני), לטס פרטנד, ומממ לא זוכרת איזה עוד.

    06/07/2014 02:54

    אעאע למה את שונאת אותי? ותודה קראתי גם את הסיפור שאת מתרגמת(על הארי) ואת מתרגמת מעולה!
    וכן,יש הרבה פאנפיקים סוטים (יותר משלי).

    06/07/2014 03:03

    חחחחחח אני לא שונאת אותך!
    חס וחסה!
    אק אומרת שזה בכלל לא סוטה לי. אלא לבנות הספק תמימות ספק לא שיש כאן.

    06/07/2014 15:58

שיט! רציתי שהוא יזיין אותה!

06/07/2014 04:03

    גם אני ! ואני מבקשת ממך שתמשיכי כבר את הסיפור 'אהבה מילה פשוטה משמעות מסובכת' השארת אותיי במתח!!

    06/07/2014 04:21

    חחחחח לא לעוד הרבה זמן הפרק לקראת סיום, את מתרגמת מצוין!

    06/07/2014 04:34

תמשיכיייי אני אוהבת את הסיפור הזה כל כך!!!

06/07/2014 09:33

אעעאיאערערע תמשיכי דחוףף מושלםםם

06/07/2014 10:55

תמשיכייייי

06/07/2014 16:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך