lidor1110003
הפעם החלטתי לצנזר לכן את הקטעים :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 13

lidor1110003 06/07/2014 1839 צפיות 7 תגובות
הפעם החלטתי לצנזר לכן את הקטעים :)

-נקודת מבט של דיאנה-
התעוררתי והוא נעלם.אני לא יכולה לומר שהייתי בהלם.זה הארי.זה היה הקטע שלו.תודה לאל שלא קיימנו יחסי מין.זה דבר טוב שהתפכחתי,אם להיות כנה אני לא הייתי כל כך שיכורה במסיבה.אני פשוט התנהגתי כמותו.אני רק רציתי שהארי ישלם.אני מניחה שלא עשיתי עבודה טובה.
ירדתי למטה וראיתי פתק.
'מצטער הייתי צריך ללכת,נדבר יותר מאוחר-הארי' קראתי.
תזדיין הארי.לא אכפת לי,אני לעולם אבל לעולם לא יאהב אותו.

-נקודת מבט של הארי-

התעוררתי עם דיאנה בין זרועותיי,זה הרגיש כל כך נכון.נישקתי את ראשה ולאחר מכן הנחתי אותו חזרה על הכרית.רגע,האם זה באמת קורה? פאק.אני מתאהב בה,אני הארי סטיילס,זה לא קורה לי.אף פעם !
קמתי בשקט מן המיטה ולבשתי את בגדיי.כתבתי לדיאנה פתק במהירות ויצאתי מביתה.לא יכולתי להתאהב בדיאנה,זה יהרוס את התדמית שלי,שלא לדבר עליי.שלפתי את הטלפון שלי ועשיתי את הדבר היחיד שאני יודע לעשות.
ל:לקסי
'אנחנו צריכים לדבר,אני אהיה בבית שלך בעוד 10 דקות.' כתבתי ושלחתי.
מ:לקסי
'אוקיי' קיבלתי אחרי מספר שניות.

-20 דקות לאחר מכן-

"אהה" גנחתי שאני בתוך לקסי.
"קשה יותר האר" היא צעקה לי,מתחננת לעוד.
נכנסתי אליה יותר,זה הרגיש טוב.המשכתי לזי** אותה בזמן האורגזמה שלה ולאחר מכן סיימנו ונשכבתי על ידה.היא התגלגלה על בטנה והחלה לצייר מעגלים על החזה שלי.
"וואו הארי,כמעט ששכחתי עד כמה גדול הז** שלך ." היא אמרה ונשכה את שפתה.בסיסי.
"כן." מלמלתי
"אז..בנוגע לדיאנה,מה דעתך לשכוח אותה ושאנחנו נחזור להיות ביחד?" היא אמרה.היא עלתה עליי שוב,הורידה את עצמה על הז** שלי גורמת לי להיכנס אליה.
"נשמע נהדר." אמרתי כשתפסתי את מותניה והתחלתי לעשות את אותה הפעולה שעשיתי לפני.זה מה שאני צריך,תאווה.בלי אהבה,זו הדרך לחיות.

-נקודת מבט של אן-

בדיוק חזרתי מן המכולת ונהגתי הביתה.היה מישהו שיצא מן החניה,כך שהייתי צריכה לחכות.
לשם שינוי הייתי גאה בהארי.הוא ניסה להעלות את ציוניו במוזיקה כך שהוא מבלה עם דיאנה.היא בחורה כל כך יפה,אני באמת מקווה שהם יוצאים.אני וג'מה דיברנו על זה בטלפון במשך שעות אתמול בלילה.
לא הייתי מאושרת מאף חברה שהייתה להארי בעבר.כולן היו אותו הדבר,ברבי עם גוף מושלם,שיער,שיניים,פנים וכל אחת מזוייפת כמו האחרות.דיאנה הייתה טובה להארי,היא הייתה אמיתית.מישהי שאף פעם לא הייתה לו.
הסתכלתי סביב ושמתי לב שהייתי מול ביתה של לקסי,חברתו לשעבר של הארי.אוי כמה שאני שונאת אותה,כל כך כעסתי על הארי כשהתברר לי שהוא קיים יחסי מין עימה.אני מתכוונת שהיא פשוט לא שווה את זה.
ראיתי שדלת ביתה נפתחה ו..הארי יצא.אוי הארי למען השם.לאחר מכן ראיתי את לקסי רצה ומוסרת לו משהו …תחתונים?! לא,הוא לא עשה את זה.ידעתי שזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי.
אני אוהבת את הארי,והוא תמיד יהיה המלאך הקטן שלי,אבל אני לא תמיד מסכימה לכל מה שהוא עושה.והפעם אני באמת לא אישרתי.


תגובות (7)

אני מודה לך שחסכת לנו פרטים קשים אני מתארת את הפרצוף של הארי אם הוא קורא את זה … לא הכי נעים
חחח

07/07/2014 00:14

תמשיכיייי דחוף

07/07/2014 01:14

~קוראת חדשה~
יש לך כתיבה יפה :)
אבל הוטרדתי קשות.
חחחחח אוי אבוייי… טוב זה אופי של הארי ^^
חרמן- תמיד ישאר חרמן.
חחחחחח
טוב אני מצפה להמשךךך :)))

07/07/2014 01:18

תמשיכי!!! מושלם

07/07/2014 10:24

תמשיכייי

08/07/2014 10:14

תמשיכייי

09/07/2014 04:52

יא אללה הוא לא זיין אותה עדיין? לקסי קיפצי לי כלבה קטנה.
והארי? כמו תמיד סקס מהלך…

13/07/2014 00:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך