lidor1110003
חזרתייי :) סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן לא היה לי זמן וגם התחיל "צוק איתן" אז ברחתי לסבתא שלי למרכז :) הפרק יצא ארוך כך שזה מפצה על הכל :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 14

lidor1110003 18/07/2014 1777 צפיות 12 תגובות
חזרתייי :) סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן לא היה לי זמן וגם התחיל "צוק איתן" אז ברחתי לסבתא שלי למרכז :) הפרק יצא ארוך כך שזה מפצה על הכל :)

-נקודת מבט של דיאנה-
הלכתי במסדרון בית הספר וכולם פשוט בהו בי,תהיתי למה…הגעתי ללוקר שלי ולקחתי את הדברים שאני צריכה ליום הזה.כשסגרתי את הלוקר שלי לבי צנח מבהלה כאשר אלינור עמדה שם.
"אלוהים אל, הבהלת אותי!" אמרתי בצחוק.
"סליחה!אז,מה שלומך?" היא שאלה מודאגת.
"על..?" שאלתי מבולבלת.
"הארי ו-" היא השתתקה באמצע המשפט בזמן שהארי ולקסי עברו על ידנו..יד ביד.הוו.
"בסדר,אני אפילו לא אוהבת אותו." אמרתי בשלווה.
"אה בסדר,אבל אם את צריכה מישהו לדבר איתו,תקראי לי.אנחנו חברות עכשיו ואכפת לי ממך." היא אמרה וחיבקה אותי חיבוק דוב.
"אני אוהבת אותך גם,אל" אמרתי בחיוך
"אני חייבת ללכת לכיתה,אני אעדכן אותך אחר כך." אמרתי בחיוך.
"מגניב,אני אסמס לך." היא הגיבה והלכה .
כאשר היא הלכה נכנסתי במהירות לשירותים ונעלתי את הדלתות.שמעתי את צלצול הפעמון,אבל לא היה אכפת לי.בדקתי במהירות את כל התאים והייתי רק אני בשירותים.
הסתכלתי במראה ובכיתי. למה? אני לא יכולה אפילו להתחיל להסביר.
לא הייתי בשליטה.דמעותיי פשוט לא היו מוכנות להפסיק,המסקרה שלי שפעם הייתה מושלמת הייתה עכשיו מרוחה על פניי.צנחתי באיטיות למטה.לאחר כ-10 דקות מישהו דפק על הדלת,שיט!
"מי שם?" שאל קול ביטצ'י.איו,לקסי.
"אני אלך למנהל כדי שיפתח את הדלת,אלא אם תפתחי אותה עכשיו.אני יכולה לשמוע אותך בוכה אז פשוט תפתחי אותה." היא אמרה ונשמעה מוטרדת.
אפשרות ראשונה-אם אני לא אפתח את הדלת המנהל יבוא ואני אהיה בצרות,בתוספת לקסי שתראה אותי ותדע שבכיתי.
אפשרות שנייה-אני אפתח את הדלת ולקסי תראה אותי ותדע שבכיתי.
וואו,לרדת לרמה כזו? הסתכלתי על החלון ונדלקה לי נורה בראשי.התחלתי לטפס על אדן החלון והצלחתי להיכנס אל תוך החלון הפתוח.זרקתי התיק שלי מן החלון והוא נחת על השיחים.
למזלי הייתי בקומה הראשונה,אבל זאת עדיין הולכת להיות קפיצה ענקית.דפיקה חזקה על הדלת הוציאה אותי ממחשבותיי.
"תפתחי!" שמעתי את המנהל צועק."זהו זה,אני פותח את הדלת!" שמעתי אותו אומר.יכולתי לראות את ידית הדלת יורדת כלפיי מטה,ואז בלי מחשבה שנייה..קפצתי.
נחתי קשה על השיחים.זה באמת כאב,אבל אני עדיין יכולתי ללכת.הרמתי את התיק שלי והלכתי אל המכונית שלי,התנעתי אותה ונסעתי.אני צריכה ללכת למקום רחוק.
נהגתי וסוף סוף הגעתי לכביש שעל יד היער.החניתי את המכונית שלי והתחלתי לרוץ בטירוף דרך היער. דאגתי שאני עלולה לשכוח איפה זה היה ,אבל אז מצאתי את זה.
העץ שאני והוריי נהגנו ללכת אליו.התיישבתי מתחת לעץ והתחלתי לבכות.הפעם,ידעתי שאף אחד לא הולך לעצור אותי,אני יכולה לפרוק את זה.
-נקודת מבט של הארי-
תהיתי למה דיאנה לא הייתה בשיעור אנגלית.איפה היא,האם היא בסדר? האם אני באמת פגעתי בה כל כך הרבה,אני מתכוון שראיתי אותה הבוקר,היא הבהירה שהיא שונאת אותי,נכון? לעזאזל,היא כל מה שאני יכול לחשוב עליו.מחשבותיי נקטעו על ידי לואי.
"אחי,עם מי אתה יוצא?" הוא שאל כשהלכנו לארוחת הצהריים.
"לקסי.." עניתי.זה לא היה ברור?
"אוקיי.." הוא מלמל.
"למה?" שאלתי.
"חשבתי-טוב,חשבתי שאולי..לא משנה." הוא אמר לפני שהלך.
לואי ואני היינו כמו אחים,והוא תמיד אומר לי הכל.דעתו באמת חשובה לי,ואם משהו מציק לו..אני רוצה לדעת.
"לואי,ספר לי." אמרתי בנימה כועסת.
"חשבתי שייתכן שאתה אוהב את דיאנה,ושאולי יכולת למצוא בחורה רצינית למעשה." הוא ירק החוצה.
"רצינית? לקסי היא רצינית!" השבתי חזרה.
"היא שווה זיון,יש הבדל.שכחת לגמרי שהיא בגדה בך?" הוא שאל.
כמובן שלא שכחתי את זה,זה אחד הדברים קורעי הלב שקרו לי אי פעם.
"לא-" התחלתי משפט אך נקטעתי.
"הארי,פשוט תשכח שאמרתי משהו." הוא אמר לפני שהתיישב והחל בשיחה עם נייל וליאם.הוא נראה ממש מאוכזב,אלו היו החיים שלי לא שלו ! ובכל זאת…מפריע לי שלואי חושב עליי ככה.
לא משנה…

"היי אמא,אני בבית." צעקתי וזרקתי את התיק על הרצפה ונשכבתי בספה.אמא שלי נכנסה לסלון והיא נראתה עצבנית.
"היי אמא,מה קורה?" שאלתי בחיוך.
"מה קורה?" היא אמרה בנימה עצבנית. אה כן,היא עצבנית.מה לעזאזל עשיתי הפעם?!
"מה עשיתי לא בסדר?" שאלתי.מוטב שנגמור עם זה כבר.
"שכבת עם לקסי שוב?" היא שאלה.
"כ-כן,אנחנו שוב ביחד." מלמלתי.
"אתה כאב אמיתי הארי,למה אתה לא יכול לצאת עם בחורה אמיתית?" היא שאלה.
"כמו מי בדיוק אמא?" עניתי לה.
"כל אחת חוץ ממנה! היא הזונה הכי גדולה בבית הספר שלך!" היא צעקה.
"איך את יודעת?" ירקתי
"הארי,כל אמא שילדיה לומדים בבית הספר הזה יודעת." היא ענתה.
"אני יודע שהיא הזונה של העיר אבל..היא…" הייתי מחוסר מילים.היא…את האמת שאין בה משהו מיוחד.היא ככל הנראה שווה לזונה.היא פשוט..תפלה.
היא לא מנגנת על כלי נגינה,היא לא חכמה,היא לא יכולה לשיר וגם לא לצייר.היא גרועה בכל ענפי הספורט,היא לא יודעת לרקוד אלא אם זה שמתחככים. האישיות שלה היא ביטצ'ית,היא אומרת שהיא גם גזענית.
הדבר היחידי שלקסי טובה בו זה סקס,היא שווה לסקס.
אני יוצא עם זונה,פאק!
"תראה הארי,אתה לא יכול לומר דבר אחד טוב על חברה שלך.כמה עצוב זה? מה קרה לך הארי? איפה הבן שלי?" היא שאלה
"א-אני לא יודע." עניתי.
"תגלה בקרוב,כי אני מתחילה להתעייף מלבטוח בך ואני מאפשרת לך להחליט בעצמך אם אתה הולך לחזור על הטעויות שלך שוב ושוב." היא אמרה והלכה.
היא נתנה לי את המבט הזה,אותו המבט שלואי עשה.היא הייתה מאוכזבת ממני גם…
רצתי לחדר שלי וטרקתי את הדלת.התחלתי לילל,בחיים לא חשבתי שאני אאכזב את החבר הכי טוב שלי או אפילו את אמא שלי.אני כל כך התביישתי,אני אכזבה…
אני חסר תועלת …


תגובות (12)

הארי הרגיש :-( אלוהים אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה, ואת התרגום המעולה שלך.
תודה שאת מתרגמת את הסיפור הזה, ואמן יום יבוא ואני אתחתן עם הארי (אני לא דיירקשנית אבל הם כאלו מתוקים!).

18/07/2014 02:41

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יובל, יש גבול!
    הארי שלי. כבר התחתנו ואד שירן היה הזמר בחופה. – שכנעתי אותו לעשות חתונה כשרה!
    והארי תומך בישראלל!
    והתרגום שלך מעולה!!

    18/07/2014 02:59

    שנהב אל תאלצי אותי להשתמש במילים גסות, ז** שלי הארי שלך!

    18/07/2014 03:03

    אולי בחלומות.

    18/07/2014 03:07

    חחחח הארי של כולן :) ותודה..

    18/07/2014 03:14

    חחחחח שנהב, לי ולהארי יש כבר היסטוריה ארוכהה;)
    שאלי אל אליןןן!!
    ואת מתרגמת מושלם!!
    ~מאוהבת בפאנפיק הזה~

    18/07/2014 15:04

תמשיכי את מתרגמת ממש ממש טוב!!! מקווה שתמשיכי בקרוב מאוד (היום) כי אני פשוט מתה על הסיפור הזה ועל התרגום היפה שלך!!!

18/07/2014 08:05

תמשיכייי

18/07/2014 10:44

תמשיכיי את מתרגמת ממש יפה

18/07/2014 11:48

המשךךך

18/07/2014 16:48

תמשיכיייי זה מושלם :)
וזה בסדר כולם עכשיו בלחץ בגלל צוק איתן :(

19/07/2014 22:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך