lidor1110003
על הפרק הקודם לא היו הרבה תגובות, אני מקווה שעל הפרק הזה יהיה יותר :) קריאה מהנה :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 18

lidor1110003 04/08/2014 1704 צפיות 8 תגובות
על הפרק הקודם לא היו הרבה תגובות, אני מקווה שעל הפרק הזה יהיה יותר :) קריאה מהנה :)

-נקודת מבט של הארי-

עמדתי ללכת אל דיאנה כשלפתע פנים מוכרות עצרו אותי.
"היי בייב." היא אמרה מרסקת את שפתיה על שלי. כמעט ולא זיהיתי אותה עם השיער החדש שלה. התנתקתי במהירות לפני שדיאנה יכלה לראות.
"מה עשית לשיער שלך לקסי?" שאלתי.
"ובכן,חשבתי שמאחר ואתה אוהב בנות עם שיער חום ומתולתל עכשיו,אני אתן לך בדיוק את זה." היא אמרה מגחכת. "אז רוצה לצאת מכאן?" היא אמרה והתחילה לשפשף את החזה שלי.
"תראי לקסי, זה לא הולך לעבוד. את ואני פשוט לא נועדנו להיות יחד, מצטער ואני מקווה שאנחנו עדיין נוכל להיות ידידים." אמרתי בחיוך.
"ידידים?!" היא צעקה לפני שסטרה לי. היא קיבלה את תשומת הלב של כמה מהאנשים, אך לא את של כל המועדון.
"לקסי, אני מצטער שאני עושה את זה כך אבל-" התחלתי.
"בלי אבל! אתה תתחרט על זה אחר כך ותבוא בזחילה אליי. אני הסקס הכי טוב שאי פעם היה ושאי פעם יהיה לך! בנוסף, כל אחד יכול לזיין אז אל תחשוב שאתה כל כך מיוחד!" היא אמרה וסטרה לי שוב. איכס הזונה הזו.
"את אפילו לא קרובה לטובה ביותר, כולם היו בנרתיק שלך. זה כל כך ענק שזה פאקינג כמו האוקיינוס השקט!" השבתי. אופס.
"אההה!" היא צעקה לפני שעצרה על יד הבר. כלבה משוגעת.
אחרי הקטע שקרה לי עם לקסי התחלתי לחפש בקדחתנות במועדון את דיאנה, אבל לא מצאתי אותה, שיט.

-נקודת מבט של דיאנה-

"ובכן,את הבחורה הכי יפה שראיתי אי פעם." לואי אמר מחבק את אלינור ונותן לה נשיקה.
"אני תמיד הכי טובה בעינייך." היא ענתה בחיוך.
"היי דיאנה." לואי אמר לי בחיוך.
"היי." עניתי. לואי ואלינור כל כך מושלמים. הלוואי שיהיה לי את מה שלהם יש. הסתכלתי למעלה ומצאתי את הארי, הוא…נישק את לקסי. אני יכולה לספר שזו הייתה היא, למרות שהשיער שלה היה שונה, היא לבשה את השמלה שלבשה לבית הספר בליל כל הקדושים.
מנהל בית הספר היה צריך לשלוח אותה חזרה הביתה כי השמלה הייתה יותר מדי 'סקסית' לבית הספר, דומה יותר לתלבושת של זונה מאשר לסקסית.
בדיוק כשחשבתי שהוא הולך להיפטר ממנה, אלוהים, הילד הזה לא יאומן, או אולי זו רק אני שיוצאת מדעתי. הארי כנראה לא התכוון לנשק או כל דבר אחר שהוא אמר. הוא סתם שקרן.
עזבתי את לואי ואלינור שעשו את דבריהם והתקדמתי ישירות אל עבר הבר, התיישבתי והזמנתי קולה, לא הייתי במצב רוח כדי להשתכר. ישבתי שם סורקת את המועדון אחר הארי, ניסיתי להתכחש לרגשות שלי אבל אני לא יכולה, העובדה שאני התאהבתי בו והוא עסוק עם הזונה הזאת.
"דיאנה,היי." לקסי אמרה שישבה על ידי.
"מה כלבה?" שאלתי.
"תראי,הארי שבר לך את הלב והוא שבר גם את שלי, הפסקת אש?" היא שאלה.
"אממ,מה?" שאלתי.
" אנחנו שותות את שני השוטים האלו ולאחר מכן נהיה בסדר." היא אמרה דוחפת שוט לעברי.
"הו.." הייתי דיי המומה.
"בחייך,זה רק שוט." היא ענתה והרימה את המשקה שלה. אני מניחה ששוט אחד לא יהיה כל כך רע, נכון? לגמתי בפעם אחת את כל המשקה ושנאתי את הטעם, אני יודעת שזו לא הפעם הראשונה שלי עם אלכוהול אבל הטעם המר מעולם לא השתפר.
"עוד שניים!" היא צעקה לברמן.
"אני לא יודעת לקסי, נראה לי שאחד מספיק בשבילי." עניתי.
"אבל אני כבר הזמנתי, כך שאת חייבת! זה כמו חוק!" היא אמרה בצחוק, הצחוק הפאקינג מעצבן שלה.
"בטח, למה לא?" עניתי ולקחתי את השוט השני. לשוט הזה היה טעם קצת מצחיק, תהיתי איזה סוג זה היה.


תגובות (8)

חחחח אני בוכה עלק הנרתיק של בגודל של אוקיינוס!
תמשיכי!!

04/08/2014 15:18

תמשכי זה פשוט מושלם!!!

04/08/2014 16:39

אין לי בדיוק מה לומר, אז רק תמשיכי! :)

04/08/2014 23:05

חחחחחחחחחחחחחחחח יואו לידור אני כח כך מודה לך שאת מתרגמת את הפאנפיק הזה.
זה מצחיק אני מאוהבת בוואן די רק בגלל הפאנפיקים (טוב ובגלל סטורי אוף מיי לייף).
בכל מקרה אוהבת הון המון ומחכה שתמשיכי❤️

04/08/2014 23:23

    אוהבת אותכן המון! ויובל אין על הפאנפיקים של וואן דירקשיין חח :) ועכשיו אני מתחילה לתרגם את פרק 19 ככה שאו מחר או מחרותיים הוא יעלה…

    05/08/2014 00:46

    חחחחחחחחחחחחחח דווקא יש אחד על ביבר שהוא עוקף כל פאנפיק טוב שקראתי

    05/08/2014 00:49

תמשיכיייי. זה פשוט משולמוש.
לקסי סיממה אותה? אני במתח.
כלבה לא חוזרת למוטב כל-כך מהר במיוחד כלבה משוגעת.

05/08/2014 14:33

תמשיכייייי דחוף יצא לך מושלם

06/08/2014 11:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך