lidor1110003
טםטםטםטםטם קצת מתח לא יזיק... מה אתן חושבות? שתהיה לכן שבת שלום :)

Little black dress- פאנפיק על הארי פרק 38

lidor1110003 09/05/2015 1387 צפיות 3 תגובות
טםטםטםטםטם קצת מתח לא יזיק... מה אתן חושבות? שתהיה לכן שבת שלום :)

-נקודת מבט של דיאנה-

הגענו אל נשף הסיום וירדנו מן הלימוזינה. הודינו לנהג ונכנסנו אל המקום שאני מחזיקה בידו של הארי. זה מושלם.
"מוכנה לרקוד?" הארי לחש באוזני.
"כל הזמן, כל עוד אני רוקדת איתך." עניתי.
"גברת רוז, האם נהיית נדושה?" הוא אמר מגחך.
"אולי…הו, אוכל! אני מתה מרעב!" אמרתי לפני שרצתי אל שולחן האוכל.
באמת נהניתי בנשף. הייתי עם חבריי וכולם נראו מדהים. פרי לבשה שמלה מדהימה שנראית מדהים שזאין עומד לצדה.
אלינור ולואי הם זיווג מושלם, הוא לבש טוקסידו שחור, למרות שאלינור דאגה שהוא יקנה טוקסידו כחול.
סוף סוף דניאל עם ליאם. בסופו של דבר הוא הזמין אותה לנשף במקום את סופיה. הוא הלך עם ליבו- כמה מתוק!
נייל בא עם בחורה ששמה ברברה, אני נשבעת שהיא יכולה להיות דוגמנית.
"כבר חוזר." הארי לחש באוזני. הנהנתי והוא ניגש אל תיבת ההצבעה. הו נכון, מלך ומלכת הנשף.
הרי ברור שהארי ייבחר למלך הנשף, אבל מי תקבל את תואר מלכת הנשף אחרי שלקסי הלכה?
עזבתי את המחשבות בצד וחזרתי לרקוד עם חבריי. אם להיות כנה, לא אכפת לי מי תהיה מלכת הנשף, כל עוד בעיניו של הארי אני מלכתו.

-נקודת מבט של הארי-

ניגשתי אל תיבת ההצבעה על מנת לבחור בדיאנה והבחנתי בדודתה. למה היא כאן? חשבתי שהיא נסעה לאפריקה או משהו…לא משנה.
רגע, היא רוצה תמונות? ראיתי אותה יוצאת דרך הדלתות והחלטתי לעקוב אחריה. היא הלכה במסדרון האולם ושמעתי אותה מדברת למישהו.
"היי, אל תצעקי עליי! ברגע שזה נעשה את תהיי מחוץ לכלא!" קלייר קראה.
כלא? רגע, האם היא מדברת ללקסי?
"תראי לקסי, אני אעשה זאת מהר. כולם הצביעו לדיאנה?" שמעתי אותה שואלת.
זה כל כך מתוק שדודתה רוצה שהיא תהיה מלכת הנשף. היא אפילו מושיטה ללקסי עזרה.
לקסי היא כלבה אך יש לה קשרים, ככה היא תמיד ניצחה בהכל.
"איפה הם שומרים את השתייה?" קלייר שאלה.
האם היא מתכוונת לגביע? זה מסורת שמלך ומלכת הנשף שותים ממנו, למה שהיא תרצה אותו?
"את בטוחה שזה נמצא מאחורי הקלעים? אף אחד לא נמצא שם? את בטוחה?" קלייר שאלה. עכשיו זה לא נשמע כל כך טוב.
"אוקיי, לקסי. תודה על העזרה ואני אראה אותך הלילה. אני משחררת אותך, ולאחר מכן אנחנו עוזבות למדינה אחרת ברגע שאאסוף את הכסף."
מה כסף? דיאנה אמרה שהוריה היו היחידים שנותרו עם מספיק כסף בשביל שתוכל לשרוד לפחות במשך שלוש שנים.
"כן, הצוואה הסודית, את כלבה טיפשה! רק תשמרי על פרופיל נמוך בתא שלך ותחכי לי הלילה. אני אתקשר אלייך מאוחר יותר, ביי." קלייר אמרה לפני שניתקה.
אתם צוחקים עליי! היא הולכת לגנוב כסף מהצוואה הסודית. רגע, היא מנסה למצוא את הגביע…היא הולכת ל…להרוג את דיאנה?
ראיתי אותה הולכת לכיוון הכניסה למאחורי הקלעים אז עקבתי אחריה.
ראיתי אותה מביטה על שני הגביעים, לבסוף היא לקחה את הגביע שעליו רשום 'מלכה' ושמה בו נוזל כלשהו. וואו, מסורת התיכון נהרסה.
"מה לעזאזל?!" אמרתי בקול רם אליה.
"מה אתה עושה כאן, הארי?" היא קראה.
"אני יכול לומר את אותו הדבר עליך!" עניתי.
"שום דבר, רק הוספתי כמה תבלינים למשקה." קלייר השיבה.
"מנסה להרוג את האחיינית שלך, מגוחך!" אמרתי לפני שהתקדמתי אל דלת הכניסה לבמה.
שמעתי את צעדיה של קלייר, אך התעלמתי מהם. היא לא יותר גבוהה ממני, היא רק אישה זקנה בת ארבעים, כמה נזק היא יכולה לעש-

-נקודת מבט של קלייר-

שיט, עכשיו יש לי גוף אחר שאני צריכה לכסות. לקחתי את הגוף הלא מודע של הארי וגררתי אותו אל הארון.
נעלתי את הארון מבחוץ ולאחר מכן הסרתי את האבק מכפות ידיי. אוף, הוא כבד יחסית לילד עם רגליים רזות כמו שלו.
חזרתי אל האולם שבו מתקיים הנשף וראיתי את דיאנה, היא נראתה כל כך מאושרת. קצת כמו אבא שלה לפני שנכנסתי עם מכוניתי לשלו. איזה יום טוב זה היה.
רק מלראות את המכונית של אחי עולה בלהבות וגופו פשוט שוכב שם מכוסה בזכוכיות ודמו נוטף החוצה. הזיכרון העביר בגופי צמרמורת של אושר.
נהפכתי לשמחה רק מלחשוב על הרגע הזה שוב. מגיע לאחי למות, הוא מעולם לא היה ראוי לכסף, לאישה המושלמת וסוף טרגי, והוא בהחלט לא היה ראוי לדיאנה.
זה כל כך מעצבן כמה היא יפה, אפילו עם ניתוחים פלסטיים אני לא אוכל להיראות כך.
בנוסף, היא אוכלת מאכלים לא בריאים ועדיין צורת גופה נשארת מושלמת. זה לא הוגן.
יש אנשים אשר יאמרו שאני משוגעת על כך שהרגתי את אחיינית שלי, אני אוהבת לחשוב על זה שעזרתי לה.
אחרי הכל, היא הולכת להצטרף להוריה שנמצאים בעננים למעלה.

-נקודת מבט של לואי-

רקדנו במשך שעה בלי הארי, איפה הוא?
"אלינור, ראית את הארי?" שאלתי אותה.
"למה אתה מעדיף לרקוד איתו מאשר איתי?" היא צחקה.
"בכלל לא, אני פשוט מודאג, לא ראיתי אותו במשך שעה." עניתי.
"אני יודעת, דיאנה מתחרפנת. אבל אנחנו גורמות לה להישאר כי כולנו יודעים שהיא הולכת להיבחר למלכת הנשף! אני לא יכולה לחכות לרגע שבו אראה אותה כמה היא מאושרת ומופתעת!" אלינור זהרה. אוי, כמה אני אוהב את הילדה הזו.
"אני הולך לחפש את הארי, כבר חוזר."
"אבל הם עומדים להכריז על מלך ומלכת הנשף!" היא עיוותה את פניה.
"ומי עומד להיות המלך?" שאלתי.
"הארי." היא מלמלה.
"ומי לא כאן?"
"הארי…בסדר, תלך. אבל תחזור מהר!" היא אמרה בחיוך. הנהנתי והתחלתי לחפש את הארי.
רצתי במורד המסדרון ובעוד מסדרון אך לא מצאתי אותו. לבסוף שמעתי דשדוש מן הארון, ראיתי שהוא נעול וחיפשתי סביבי מפתח. לפתע שמעתי צעקה.
"עזרה!" הכרתי את הקול הזה בכל מקום.
"הארי, זה לואי. אני הולך לחפש משהו לפתוח איתו את הדלת." צעקתי.
"תמהר!" הוא צעק.
מצאתי את ארונו של השרת ומצאתי כמה חותכי מנעולים. רצתי אל הארון וחתכתי את המנעול במהירות. הארי שיצא בבהלה אפילו לא הודה לי…גסות רוח.
רצתי כדי להשיג אותו וראיתי שהוא נמצא בבאלגן מטורף.
"איפה דיאנה?" הוא שאל.
"כנראה מקבלת את הפרס שלה למלכת הנשף." אמרתי.
"לא, היא לא יכולה לנצח!" הוא צעק ופתח את הדלתות, מנסה למצוא את רחבת הריקודים.
"למה לא?" שאלתי.
"כי אם היא תנצח זו תהיה הפעם האחרונה שנראה אותה בחיים!" הוא השיב.
רגע, מה?

-נקודת מבט של דיאנה-

"איפה הוא?" שאלתי מודאגת את אלינור, פרי ודניאל.
"אל תדאגי לו." פרי השיבה.
"כן, מלך הנשף לא אומר כלום להארי. הוא זכה בו בשנה שעברה בכל מקרה." אלינור אמרה בחיוך.
"אבל איפה הוא?" שאלתי שוב.
"אנחנו לא יודעות." דניאל אמרה וחייכה אליי חיוך קטן.
"אז צריך ללכת למצוא אותו."
"לא!" כולן צעקו בפה אחד.
"למה לא? זה לא שאני אנצח." עניתי.
כולן החליפו בינהן מבטים לפני שהמנחה קרא.
"שלום! נהנים מהנשף?" הוא אמר.
כולם צעקו.
"יופי, עכשיו זה הזמן להודיע על מלך ומלכת הנשף!"
הקהל השתגע וכולם זמזמו מלחץ.
"מלך הנשף הוא…" הוא אמר ופתח את המעטפה.
"כמובן." הוא מלמל, "הארי סטיילס!"
כולם מחאו כפיים והשמיעו קולות עידוד אך הארי לא הופיע.
"הארי סטיילס?" הוא שאל שוב, "לא הארי? אוקיי, טוב, מלכת הנשף היא…"
כולם הריעו שוב, ציפיתי ששמן של סינדי טרספורד או שאולי הלן רוטינגס יוכרז. קמתי מן הכסא ומחאתי כפיים, אני חושבת שכמעט הקאתי.
"דיאנה רוז!" הוא הכריז.
רגע, זאת אני…
"תלכי!" הבנות צעקו עליי. התקדמתי אל הבמה והמנחה הציב את הכתר על ראשי. הוא סימן לי לגשת אל המיקרופון וכך עשיתי.
"תודה רבה לכם, באמת לא ציפיתי לזה. רק תודה לכם!" אמרתי במיקרופון. הבטתי למטה וראיתי את כולם מוחאים כפיים. במיוחד את פרי, אלינור ודניאל. ליאם, זאין ונייל שרקו ומחאו כפיים יחד עם בנות זוגם.
"עכשיו, את הגביע למלכה." המנחה אמר.
הנחתי את הגביע על שפתיי ולגמתי ממנו. הרגשתי סחרחורת והדבר האחרון ששמעתי היה את קולו של הארי.

-נקודת מבט של הארי-

סיפרתי ללואי בקצרה על מה שקרה לי בזמן שחיפשתי את רחבת הריקודים. הגענו לדלת ימנית ושפתחנו אותה ראינו את דיאנה עומדת על הבמה, יכלתי לראות את שפתיה מונחות על הגביע.
"לא!" צעקתי.
היא הביטה בי בהלם לפני שצנחה על הרצפה. זה לא יכול להיות!


תגובות (3)

כזה יפה!!! תמשיכי מהר!
כשקראתי שהיא שתתה, צעקתי טיפה ואחותי מסתכלת עליי במבט של מה נסגר איתך? חחח ^_^

09/05/2015 17:36

למה תמיד זה קורהה ?
אני מתה עליהם הם כאלה חמודיםםם
תמשיכיי דחוףף !!!

09/05/2015 18:16

קלייר הרגה את אבא של דיאנה? את זה לא ראיתי מגיע! ומסכנה דיאנ, כל שני וחמישי היא בבית חולים, לא נמאס לכותבת של הסיפור להתעלל בה?

10/05/2015 15:25
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך