lidor1110003
אז מצטערת שלא העלתי הרבה זמן פרק פשוט לא יצא לי להיות הרבה זמן במחשב. קריאה מהנה , מקווה שתאהבו :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 4

lidor1110003 07/06/2014 1699 צפיות 4 תגובות
אז מצטערת שלא העלתי הרבה זמן פרק פשוט לא יצא לי להיות הרבה זמן במחשב. קריאה מהנה , מקווה שתאהבו :)

-נקודת מבט של דיאנה-

התעוררתי בבוקר והרגשתי חולה,אני שונאת את העובדה שאני לא אתעורר לקול אמי או לקול אבי.
התלבשתי וירדתי למטה.דודה קלייר נסעה לניו יורק מטעם העבודה,מצויין! הלכתי לארון הסודי שלי והוצאתי קצת סוכר.
אני יודעת,הכלבה הזאת משוגעת! היא לא אוכלת סוכר או חמאה,רק שמן זית כדי לבשל דברים,היא גם לא אוהבת חלב בגלל שהיא חושבת שהוא 'משמין' ולכן אני צריכה לשתות חלב שקדים או חלב דל שומן… אבא שלי אהב חלב,במיוחד שוקולד.
עשיתי לעצמי קצת שיבולת שועל מצופים בסוכר מעורבבים עם פירות יער , שתיתי את התה שלי ויצאתי מן הבית.
יש לי רכב משלי,אבל הוא גרוע.
ההורים שלי אמרו שהם ייקנו לי מכונית ראויה לאוניברסיטה,אבל…אתם יודעים.
מבחינה טכנית אני עדיין עשירה אבל אני צריכה לחכות עד שאסיים את לימודי התיכון .
ניסיתי להתניע את המכונית ,מה שלא הלך לי כל כך.
" באמת?!" צעקתי , אני כל כך גמרתי עם היום הזה,אבל הוא עדיין לא התחיל.
הסתכלתי על השעה וגלגלתי עיניים,אני בהחלט הולכת לאחר לבית הספר.
יצאתי מן המכונית ונתתי לרגליים שלי לשאת אותי לגיהנום,בית הספר.
סוף סוף הגעתי לבית הספר וכן,איחרתי. רצתי דרך מגרש החניה וראיתי את הארי מתנשק עם איזו זנזונת בלונדינית,רואה איך הוא בוגד בחברה שלו, ההתנהגות הקלאסית של הארי סטיילס.
הבנות אהבו אותו כי הוא היה רע.
יש לו קעקועים,פירסינג בלשון ותמיד ריח של אלכוהול ועישון,אני לא מבינה למה בנות אוהבות אותו.
רצתי ללוקר שלי במהירות ולקחתי בזריזות את הדברים שלי לשעה הראשונה,שהתחילה רק לפני 15 דקות.
נכנסתי לכיתה ואדון ארנס נתן לי מבט אימה.
" שתיכם מאחרים !" הוא אמר ביובש. שתיכם? הסתובבתי והארי עמד מאחוריי,איכס.
" כן, הייתי במשרדו של המנהל" הוא אמר בחיוך
" אה,אז אתה מקבל פטור,תתיישב אדון סטיילס,וגברת רוז,איפה היית?" הוא שאל
" אני…אה.." גמגמתי,הייתי כל כך עצבנית כי כל הכיתה בהתה בי.
" לכי למשרד המזכירה,גברת רוז" אדון ארנס אמר וגלגל את עיניו.
פאקק! הארי היה עסוק בלקבל מה שרצה, ובנתיים המכונית שלי מתפרקת ,ואני חייבת לקבל מכתב איחור והוא לא. אדון ארנס אוהב את הארי, אני לא יודעת למה אבל הוא אוהב.
כל מורה אוהב את הארי,הוא תמיד מאחר,אף פעם לא עושה את שיעורי הבית שלו,ובכל זאת בדרך כלשהי הוא מקבל ציונים טובים.
הציון הכי נמוך שלו הוא 'כמעט טוב', הוא דיי טוב בהתחשב בזה שהוא לא לומד.
הלכתי למשרד המזכירה וקיבלתי את מכתב האיחור שלי , המזכירה נתנה לי מבט מרושע, שתזדיין.
חזרתי לכיתה,עצרתי בקולר כדי לשתות מים כאשר מישהו דחף אותי שוב.
" היי!" צעקתי, הארי , איכס! הוא סיים לשתות והביט בי.
" מה?" הוא שאל מגחך
" אתה כזה חרא, אתה חלאה אמיתית , סטיילס !" אמרתי והתנגשתי בו מתקדמת לעבר הכיתה.
" לפחות אני לא לוזר בתול" הוא ענה והלך לצדי
" להיות בתולה זה טוב מאשר להיות גבר זונה" ירקתי
" את באמת שונאת אותי , אה?" הוא צחק
" למה לעזאזל אני לא אשנא אותך? אתה אמללת את חיי,דווקא חשבתי שזה די צולע איך שאתה אובססיבי כלפיי " עניתי
" לאב, אל תחליטי מראש על עצמך , אני רק מרים אותך בגלל היותך לא פופולארית , בנוסף, למדתי את שמך רק אתמול בלילה , לפני זה היית רק ילדה זרה " הוא אמר, קרץ ונכנס לכיתה.
הוא למד את השם שלי רק אתמול בלילה ? באמת ! לעזאזל ! אידיוט ! הוא הורס את חיי ואפילו לא יודע איך קוראים לי ? התעצבנתי על הילד הזה.
הלכתי חזרה לכיתה אחרי הארי ומסרתי למורה את פתק האיחור.הלכתי לכיוון השולחן שלי , כאשר לקסי הוציאה את רגלה וגרמה לי ליפול.
" אופס.." היא אמרה והניחה את ידה על פיה , מה שהפך את זה למזויף. קמתי והמשכתי ללכת בזמן שחבורת השפוטות שלה צחקה.
התיישבתי במקום הרגיל שלי בסוף הכיתה ונרדמתי.
*טריקה*
" אה !" צעקתי.הסתכלתי למעלה ואדון ארנס הטיח את ספר הלימוד שלי בשולחן.
" גברת רוז, האם השיעור שלי משעמם אותך?" הוא שאל , שיט , למה הוא שונא אותי?
" לא" עניתי
" הממ, אז אולי תוכלי להישאר ערה ?" הוא שאל והנהנתי בראשי.
"נכון! עכשיו שגברת רוז ערה, תנו לי לחלק אותכם לקבוצות למשימה הבאה " הוא הצהיר
כל הכיתה גנחה,הוא התחיל לחלק לזוגות , הייתי עם לקסי והארי, איכס!
הם היו זוג ושניהם הציקו לי.
" אוקיי כיתה , צאו לעבודה " אמר אמר שמחא כפיים
קמתי והלכתי למקום שבו לקסי והארי ישבו. הם תמיד ישבו בחלק הקדמי של הכיתה יחד, כל הילדים הפופולארים ישבו בחלק הקדמי .
הם לא הקשיבו אבל הם תמיד היו הראשונים לרוץ מחוץ לכיתה כאשר הפעמון צלצל.
" ה- היי " גמגמתי
" אוקיי, אז הנה איך זה הולך לעבוד, אני הולכת למרוח לק על הציפורניים שלי , ללכת לשופינג וללכת למסיבות החמות ביותר , ואת הולכת לעשות את הפרוייקט " היא אמרה וחייכה חיוך מזוייף
" אוקיי ? טוב , עכשיו תחזרי למקומך " היא אמרה מגלגלת את עיניה והסתובבה.
" ביי ילדה בתולה " הארי אמר ונענע את לשונו , מגעיל.
התיישבתי והתחלתי לעבוד , הפרוייקט יכל להסתיים בתוך יומיים אם שלושתנו היינו עובדים על זה,אבל בגלל שזאת רק אני .. אני חושבת שזה ייקח לי 5 ימים.תודה לאל שמגישים את זה בשבוע הבא.
*צלצול*
הפעמון צלצל ורצתי מחוץ לכיתה , השיעור הבא היה שיעור מוזיקה , סוף סוף משהו שאני ייהנה ממנו.

– נקודת מבט של הארי –
מוזיקה. אני אוהב את השיעור הזה,אבל אם החברים שלי יידעו הם יעיפו אותי בבעיטה.
למזלי אף אחד מהחברים שלי לא היה בכיתה הזאת.
נכנסתי והתיישבתי במקום הקבוע שלי , הסתכלתי סביבי והבחנתי בדיאנה , היא בכיתה הזאת? לעזאזל .
דיברתי עם לקסי והיא המשיכה להתנצל , אמרתי לה שזה בסדר כי גם אני בגדתי בה ,היא נתנה לי סטירה ואמרה שאנחנו צריכים להיות 'ידידים' , זונה.
יכול להיות שאני שחקן ושאני מפלרטט הרבה, אבל אף פעם לא בגדתי , אף פעם.
הבוקר הייתי חרמן אז מצאתי איזו בלונדינית אקראית ועשיתי איתה הבוקר.
גברת קארי הוציאה אותי ממחשבותיי בכך שהחלה לדבר.
" אוקיי כיתה , היום הולך להיות סוג של שיעור משעמם , אנחנו נלמד על תאוריה מוזיקלית " אמרה גברת קארי וחייכה.
גאד, אני גרוע בתיאוריה.


תגובות (4)

תמשיכיייי את מתרכמ. מהמם!

07/06/2014 08:18

תמשיכי:)

07/06/2014 21:00

תמשיכי

07/06/2014 21:48

תמשיכיייי

12/06/2014 07:57
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך