lidor1110003
אז חזרתייייי :) סוף סוף חזר לנו האינטרנט אחרי הרבה זמן ! כמו שהבטתי - פרק כפול ! * מצטערת מראש למי שמפריע כל הקללות פשוט כך הכותבת של הסיפור כתבה* קריאה מהנהה :)

Little Black Dress- פאנפיק על הארי פרק 5+6

lidor1110003 22/06/2014 1666 צפיות 6 תגובות
אז חזרתייייי :) סוף סוף חזר לנו האינטרנט אחרי הרבה זמן ! כמו שהבטתי - פרק כפול ! * מצטערת מראש למי שמפריע כל הקללות פשוט כך הכותבת של הסיפור כתבה* קריאה מהנהה :)

– נקודת מבט של הארי-

" מי יודע באיזה סולם זה ?" גברת קארי ביקשה
דיאנה הרימה את ידה .. שוב. אף אחד אחר לא הרים אז גברת קארי בחרה בה.
" דיאנה" היא אמרה בחיוך
" זה סולם G " היא אמרה בגאווה
" נכון , כמו תמיד דיאנה " גברת קארי אמרה וכתבה G ליד כמה תיוגים , גאד זה פאקינג מבלבל.
זה היה מוזר לראות את דיאנה מדברת בכיתה ,בדרך כלל היא יושבת בחלק האחורי של הכיתה ושותקת , אבל בכיתת המוזיקה היא מתעוררת . היא קרנה ונראתה מאושרת , למעשה , היא הפכה לחברותית.
*צלצול*
כולם קמו חוץ מדיאנה , למה היא כל כך פאקינג מוזרה וחנונית ? לא פלא שאני מציק לה.
רגע,מה אני אומר? למה אני נהנה להציק לה? היא לא עשתה כלום,אבל היא עוזרת לי להשיג בחורות.
אני מתכוון שמהרגע שהתחלתי להציק לה חיי השתפרו. אני מניח שאם הייתי עוצר את החיים שלי אז הם היו גרועים . אני באמת לא רוצה לסכן את זה.
" אדון סטיילס ?" גברת קארי שאלה אותי
" כן?" עניתי , עד עכשיו כולם הלכו חוץ מדיאנה.
" אני יכולה לדבר איתך במשרד שלי?" היא שאלה והצביעה על החדר בחלק האחורי של הכיתה.
" כן " עניתי והלכתי לחדר.
נכנסתי והיא סגרה את הדלת אחריה , מסמנת לי להתיישב.
" עכשיו הארי , אני שונאת להגיד את זה אבל אתה נכשל בשיעור שלי" היא אמרה והסתכלה ברשימות שלה.
" אבל אני יכול לשיר " אמרתי מבואס קצת , שכן מוזיקה היה השיעור היחיד שלמדתי בו ובכל זאת נכשלתי.
" כן, אבל שירה זה לא הכל במוזיקה,אתה צריך ללמוד את התאוריה שלך" היא אמרה והביטה בי בחמלה
" אני לא מבין את זה, זה לא שאת מורה גרועה אני פשוט לא מבין את זה" אמרתי נסער
" אני יודעת,הייתי בדיוק כמוך,שנאתי את התאוריה וכשזה הגיע לשירה הייתה לי תשוקה אמיתית לזה " היא אמרה בחיוך , זו הסיבה מדוע גברת קארי הייתה אחת המורות האהובות עליי.
" אז מה אני צריך לעשות ?" שאלתי
" אני אתן לך מורה לתיאוריה,בכל יום שישי מ-16:00 עד 17:00 " היא אמרה והביטה ברשימות שלה.
" מי ?" שאלתי
" אדם אחד שיודע את התאוריה יותר טוב ממני , דיאנה" היא חייכה
" לא" אמרתי בחומרה
" הארי , זה או שאתה מקבל את העזרה שלה או שאתה נכשל " גברת קארי אמרה עם מבט עצוב על פניה.
" אני יודע שדיאנה חכמה בדברים כאלה,אב-" עצרתי ששמעתי מישהו מנגן בפסנתר. קמתי ופתחתי את דלת המשרד כדי לראות את דיאנה.
היא ישבה על כסא וניגנה שיר יפה בפסנתר. הו , כמה אני רוצה לנגן כך.
כשהיא ניגנה עיניה היו עצומות,ובכל זאת פגעה בכל הצלילים הנכונים , זה היה כאילו היא והפסנתר כאחד.
אני לא יודע מה קרה לי אבל החלטתי לקבל את עזרתה, משהו משך אותי בפתאומיות אליה.
" אני אעשה את זה" אמרתי והפנתי את מבטי לגברת קארי
" טוב לשמוע , הנה הכתובת לבית שלה,עכשיו אני חייבת להזהיר אותך, היא הייתה מהוססת בהתחלה אבל הסכמתי לתת לה תוספת בציון שלה אם היא תעשה זאת" גברת קארי אמרה והושיטה לי פיסת נייר.
" מה השם של הקטע שהיא ניגנה עכשיו ?" שאלתי
" תשאל אותה, היא כתבה אותו " גברת קארי אמרה וחזרה לשבת
" היא עושה את זה בכל ארוחת צהריים?" שאלתי
" רוב הזמן, לא כל כך אכפת לי כי זה כל כך יפה" גברת קארי ענתה בחיוך
" מסכים " אמרתי , צופה בדיאנה מנגנת.

פרק 6 :

-נקודת מבט של דיאנה-

מאחר בשעה.זבל קטן. קארי אמרה לי שאני אקבל תוספת של כמה נקודות בציון אם אני אעזור להארי, והוא איחר. יום שישי היום ואני רוצה להתאמן על הפסנתר,אבל להארי חייב להיות תוכניות אחרות.אני כנראה צריכה לשכוח את זה ולהניח שהוא כנראה לא הולך להופיע.
אפילו התלבשתי יפה,הורדתי את הסוודר שלי וזרקתי אותו בחדר שלי.רצתי למטה ולקחתי שקית צ'יפס.דודה שלי נסעה כך שקניתי כמה חטיפים שאני אוהבת.נבט חיטה לא היה כל כך אוכל טעים.
שמעתי את צלצול פעמון הדלת.
מה לעזאזל?! הוא החליט לבוא?!
"דיאנההה?" שמעתי את הארי דופק
"כ-כן ,באה" צעקתי
שיט! אני עם גופייה ורואים לי את כל החתכים.רצתי במהירות למעלה ולאחר מכן למטה כדי לפתוח את הדלת.
"היי" אמרתי באדישות
"היי,בואי נגמור עם זה, יש לי מסיבה ללכת אליה בלילה " הוא אמר ונכנס.
אז ככה..
הוא איחר בשעה..
" אז למה זה נקרא C?" הארי שאל
" כי זה כאן על הפסנתר" עניתי לו
"כן, אבל למה?" הוא שאל
" רק בגלל ש-!" עניתי לו בתקיפה,איבדתי את הסובלנות שלי.הילד הזה היה קשה ללימוד.
" אני הולך להיכשל" הוא אמר והעביר את ידיו בשיערו.
" לא אתה לא ! נסה את התרגיל הזה" אמרתי והושטתי לו פיסת נייר.
"בסדר" הוא ענה
התחלתי לעשות את השיעורים שלי במתמטיקה וכרגיל נתקעתי.
"שיט!" מלמלתי
" מה קרה?" הוא שאל
"מתמטיקה.." עניתי לו עם פרצוף רציני שגרם לו לגחך מסיבה כלשהי.
" מתמטיקה זה קל,תאוריה זה מסובך" הוא אמר בזמן שלקח את הנייר שלי.
" הפוך, התאוריה היא קלה ומתמטיקה היא קוץ בתחת" אמרתי . מה שגרם לו לצחוק שוב.
" תראי, את צריכה למצוא את השיפוע,ואז את יכולה לשים את זה במשוואה הראשונה ולהשתמש כתחלופה " הוא הסביר בכתב
" אין לי מושג מה זה אומר" עניתי לו
חכי,את לא חכמה? יודעת הכל וכאלה?" הוא שאל
"כן, אבל מתמטיקה היא הנושא היחיד שאני לא יכולה להבין" אמרתי בגלגול עיניים.
" הנה העסקה" הארי אמר וגיחך.הנהנתי לו כדי שימשיך.
" אני אעזור לך עם מתמטיקה,ואת תלמדי אותי לנגן בפסנתר " הוא אמר בחיוך
" אתה אפילו לא יכול לעבור את התאוריה ואתה רוצה ללמוד איך לנגן בפסנתר?" שאלתי
" התאוריה היא לא נגינה,לוחצים על המקשים וזה מנגן , ואני רוצה שתלמדי אותי" הוא אמר בחומרה
" לא הארי, תאוריה זה איך אתה מנגן בפסנתר,וזה יותר מללחוץ על מקשים" עניתי לו בכעס
" תראי, עסקה או לא?" הוא שאל
הסתכלתי למטה בגיליונות העבודה שלי וכולם היו ריקים.הייתי אבודה במתמטיקה ולמרבה הצער המזדיין הזה הוא היחיד שיודע מתמטיקה כמו את כף ידו.
" בסדר" אמרתי בשיניים חשוקות.
"נהדר, אני אהיה כאן מחר כדי ללמוד, זה בסדר ב3?" הוא שאל
" בסדר" עניתי לו שהלכתי יחד איתו לכיוון הדלת.
" להתראות מחר,כלבה קטנה" הוא אמר והלך .
" ביי,בן זונה" צעקתי.
אני שונאת אותו.הוא הסיבה שאני אומללה,ובכל זאת סגרתי איתו עסקה.


תגובות (6)

תמשיכיייייי

22/06/2014 02:53

המשךך

22/06/2014 07:56

תמשיכייי

22/06/2014 09:16

תמשיכי!

22/06/2014 09:46

תמשיכיייי :)

22/06/2014 18:23

תמשיכי!

22/06/2014 19:59
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך