שירז סוייפר דיירקשנית
הפעם 3 תגובות וממשיכה!
אוי לואי לואי חחחחחח (:

Little Mix Perfect- פרק 22 (מותח ומצחיק רמז: לואי ^^)

הפעם 3 תגובות וממשיכה!
אוי לואי לואי חחחחחח (:

*מנקודת מבטו של הארי*
"שירז!" שמענו את פרי צורחת. כולם נבהלו ורצו. הגענו לחדר, שירז הייתה שם, שוכבת על הרצפה, כל חולצה את הייתה דם, הוא ירה בה!
"תעזרו להוציא אותה" אמרה פרי בוכה. רצתי לבפנים דוחף מעט את ג'סי, אני וליאם הרמנו אותה, רצנו את כל הבניין.
"למה הוא כזה ארוך?!" שאל ליאם.
"שתוק וזהו!" אמרתי והמשכנו לרדת במדרגות שכולם מאחורינו. הסתכלתי על פניה, דמעה יצאה מעניי, זה הכל בגללי, בגללי!
*מנקודת מבטה של פרי*
האמבולנס הגיע, אני והארי נכנסו פנימה, רציתי לצרוח עליו הרי זה הוא שגרם לה לצאת לבחוץ אבל העדפתי לא להתעצבן ולהישאר רגועה, צלמים התנפלו עלינו מכל מקום, האמבולנס נסע במהירות לבית החולים ובנתיים חיברו לשירז כל מני מכונות, האיר החזיק בידה, אני לא מבינה מה עובר על הבן אדם הזה!
"מה נסגר? הכדור נכנס עמוק?" שאלתי את הרופא.
"לא, הכל יהיה בסדר" אמר הרופא וחייכתי, התקשרתי מיד לזאין וסיפרתי לו. הגענו לבית חולים כולם כבר היו בחוץ ואיתם הצלמים (כן, זאת המציאות שלהם מסכנים ^^) רצנו אחרי הרופאים שרצו עם האלונקה שעליה שירז. באנו להיכנס לחדר אבל אחות עצרה אותנו.
"אסור לכם להיכנס לפה! אתם לא יודעים לקרוא?" שאלה (יש לציין שהאחות צעירה ויפה חחח).
"הופה איזה יפה" אמר לואי וג'ייד החטיפה לו כאפה.
"איה!" אמר לג'ייד.
"יש לך חברה במקרה!" אמרה.
"חברה חברה אבל צודק" אמר זאין ונתתי לו בעיטה.
"מה אתה חושב לעצמך?" שאלתי עצבנית.
"ליאם שלא תעז להוציא את המשפט הבא" אמרה לי-אן וליאם הנהנן מפחד.
"טוב אתם נשארים פה" אמרה והלכה.
"או מיי גאד איזה ת.. (הבנתם את ההמשך)" אמר לואי.
"חתיכת סוטה!!!!" אמרה ג'ייד והעיפה לו עוד כאפה.
"טוב אולי תהיו רצניים, שירז בבית חולים ומה שמעניין אותכם זאת איזה אחות יפה אחת?" שאל הארי. (לא מתאים לו חחח)
"הארי אתה מרגיש טוב?" שאל לואי מעיף לו כאפה.
"מה אתה עושה?!" שאל הארי עצבני.
"משהו לא טוב עם הבן אדם" אמר לואי והוציא גזר מהכיס שלו מושיט אותו להארי.
"לא רוצה, די תהייה רציני פעם אחת, חברה שלך שוכבת בלי הקרה אחרי שהיא הסתכנה בשביל שבנות בנות חמש עשרה מטומטמות רצו לראות אותך ומה שמעניין אותך זה איזה אחות שעוד יש לך חברה!" צעק עליו הארי ויצא החוצה. לואי היה בהלם, כולם היו בהלם.
"הוא צודק" אמרה ג'ייד משלבת ידיים.
"ג'ייד!" אמר לואי.
"love you!" אמרה במהירות ונישקה אותו (באנגלית זה נשמע יותר טוב!).
"זה לא מקום לנשיקות פה!" אמרה האחות שעברה לצידם.
"אוי שונאת אותה!" כל הבנות אמרו ביחד והבנים הסתכלו עליה, הסתכלנו עליהם.
"גם אנחנו!" כולם אמרו ביחד בפרצוף עצבני וצחקקנו.
"סליחה, אתם לשירז פיט (שם משפחה)?" שאל אחד הרופאים וכולם נהיו רציניים לפתע והארי הגיע בריצה.


תגובות (6)

אעעאעאאעאע תמשיכי!!!!!

04/05/2013 07:41

עוד תגובה אחת אנשים!

04/05/2013 07:56

לא נחשב!!!!! כולם תגיבווו!!!

04/05/2013 08:27

מושלםםםםם כרגייייל תמשיכיייייייי דחוווף חולה על הסיפור הזה !!! ❤❤❤
התגעגעתי אלייך ! את בכלל זוכרת אותי ? :/

04/05/2013 09:37

לואי השמקסעיייייי והחצוף שלי! אני מתה עליו וזה פשוט מושלם תמשיכי דחוף!

04/05/2013 11:24

תמשיכי

05/05/2013 13:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך