שירז סוייפר דיירקשנית
תגובות וממשיכה (:
קישרו לסרטון ותשימו לב שבסוף יש מלא שירים של הביטלס: http://www.youtube.com/watch?v=x9_vhYpR9xo
אני אוהבת להוציא את זאין ככה חחחחח ^..^

Live movie- פרק עשרים ושתיים

תגובות וממשיכה (:
קישרו לסרטון ותשימו לב שבסוף יש מלא שירים של הביטלס: http://www.youtube.com/watch?v=x9_vhYpR9xo
אני אוהבת להוציא את זאין ככה חחחחח ^..^

*מנקודת מבטו של זאין*
הגעתי לבית של הארי לא מאמין כמה הבן אדם הזה מבולגן, יום אחד וונדי חולה והבית נראה כמו ג'ונגל… רגע זה קוף? אה לא זה תמונה של הארי שמלאה בעובש? איכס!. הלכתי לחדר של וונדי לראות מה קורה איתה. היא הייתה ישנה אל מול הטלוויזיה. כיביתי את הטלוויזיה וכיסיתי אותה. חזרתי לסלון, הדלקתי את הטלוויזיה לאחר שהעפתי את כל הבגדים שהיו עליה. שמתי MTV והתחלתי לנקות. אתם הייתם צריכים לראות את זה, תחתונים על הרצפה למרות שזה חלום של כל דיירקשנית להרים את זה אבל לא שלי!, חולצות זרוקות, גרביים במגירה, צלחות עם אוכל מיושן על השולחנות, אפילו בג'קוזי היה ירקת!.
~כעבור חצי שעה~
"זאין אתה אדיר! אתה מסוגל לעשות את זה קדימה!" אמרתי לעצמי וסתמתי את אפי בעזרת ידי. לקחתי את המברשת שהייתה שם (המברשת של השירותים) וניקיתי את האסלה.
"בעע!" אמרתי ועשיתי תנועה המחקה קיא. זהו זאין סיימת! אבל עדיין חסר לי משהו.. גם לך? רגע… רגע.. יש לי! מטהר אוויר!. הסתובבתי סביבי ומצאתי את המטהר, יצאתי החוצה והשפרצתי בכל הבית. ישבתי על הספה וצפיתי בטלוויזיה. לפתע שמעתי שיעול עדיין, לא ממש התייחסתי וצפיתי רגיל. השיעול התחזק ופסק לרגע. הסתובבתי סביבי וראיתי את וונדי מעולפת על הרצפה. מה?! זאין אתה מטומטם! תראה מה עשית! היא אסמתית!
"זאין מה עשית?????????" שמעתי את הארי צועק והעברתי את מבטי אליו. הוא היה בהלם והחיוך שהיה על פניו נמחק. הוא רץ אל וונדי במהירות ואני אחריו.
"אני שחכתי.." אמרתי מרגיש אשם.
"לך תביא את המשאף ותתקשר לרופא מהר!" צעק ורצתי לחפש את הטלפון.
*מנקודת מבטו של הארי*
"הכל יהיה בסדר" לחשתי לעצמי מלטף את וונדי.
"עוד חמש דקות הוא מגיע" אמר זאין והגיע עם גיטרה.
"למה אתה עם גיטרה?" שאלתי אותו.
"גם אחותי אסמתית ושהיה לה התקפים אמא שלי הייתה שרה לה את השיר הזה ונותנת לה את המשאף והיא הייתה נרגעת" אמר במהירות.
"איזה שיר?" שאלתי.
"All You Need Is Love של הביטלס" ענה והתחלנו לשיר.
"Love, love, love
Love, love, love
Love, love, love" שרנו ביחד.
"There's nothing you can do that can't be done
Nothing you can sing that can't be sung
Nothing you can say but you can learn how to play the game
It's easy" זאין שר.
"There's nothing you can make that can't me made
No one you can save that can't be saved
Nothing you can do but you can learn how to be you in time
It's easy" שרתי ועזרתי לוונדי לשאוף מהמשאף.
"All you need is love
All you need is love
All you need is love, love
Love is all you need" שרנו ביחד, וונדי פתחה את עניה בעדינות ואני וזאין חייכנו והמשכנו לשיר.
"Love, love, love
Love, love, love
Love, love, love" שרנו. הרופא פתח את הדלת והגיעו איתו עוד שתי עוזרים, הם הרימו את וונדי ושמו אותה באלונקה. אני וזאין רצנו לאמבולנס שחיכה בחוץ. הנסיעה עברה מהר ותוך שניות היינו בבית חולים והם הוציאו את וונדי.
"טוב אתה מביא לי עכשיו את הכסף?" שאל זאין.
"תגיד זה מה שיש לך בראש?" שאלתי מופתע.
"הלו! אני הרמתי את התחתונים שלך!" צרח וחלק מהאנשים הסתכלו עלינו.
"טוב אז 50 ובלי יום לשרת" אמרתי שולח לו מבט עצבני.
"נו הארי אל תהייה קמצן" אמר.
"תיראה מה עשית!" צעקתי "וחוץ מזה מלא בנות היו רוצות לגעת בתחתונים שלי" אמרתי מצחקק.
"טוב אתה יודע מה… אני הולך עם ענבר לסרט ואתה משלם" אמר זאין.
"עשינו עסק" אמרתי ולחצתי את ידו.
"הסרט בפריז" אמר ופי נפער.
"סתם סתם צוחקים" הוסיף לאחר כמה דקות מצחקק ואני עצבני.


תגובות (9)

חחחחחחחחח מסכן בעלי ;-) (למרות שהוא לא בעלי בסיפור חחחחחחחחי)
תמשיכייייייי לאבבבב יו ❤❤❤

24/03/2013 15:04

חחחחחח לאב יו טו ♥♥

24/03/2013 15:10

תמשיכי!!!!!!

24/03/2013 15:35

אהבה שלייי
זה מהמם תמשיכייי

24/03/2013 15:49

מתה עליך נסיכה ארגנטינאית (:

24/03/2013 15:53

חחחח לייק אהבתייי
נסיכה ארגנטינאיתתת*-*
ננה בחננה לכולםםם*-*

24/03/2013 16:02

חחחחחחח

24/03/2013 16:03

חחחחח תמשיכייי!!

25/03/2013 01:31

מוושלם כרגיל!! תמשייכעי

25/03/2013 01:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך