A-188
מקווה שאהבתם D:

Live My Life – פרק 10 (1D + JB)

A-188 12/02/2013 1237 צפיות 14 תגובות
מקווה שאהבתם D:

מוקדש לשובלוש היפה שלי ולכול המדהימות שקוראות את הסיפור D:

-נקודת מבט שירז-

נכנסו אל הבית אביה , זאין ורוזי חברה טובה שלי .
אור בריט ושובל ישר קפצו על אביה בחיבוק , ורוזי התיישבה לידי .
היא נראתה כרגיל מדהים השיער החום המתולתל שלה נח ברכות על כתפייה ונפל בבקבוקים גדולים ויפים על גבה .
העניים הירוקות שלה נצצו בברק יפה כמו כול הזמן .
"מה קרה ?" שאלה וניסתה לעקוב אחרי הדרמה בבית , "אני בעצמי לא כול כך יודעת , אני רק הבנתי שחבר ילדות של אביה מת" אמרתי לה .
היא הנהנה והחזרנו את תשומת ליבנו אל ההמולה בסלון , זאין התיישב ליד רום , וג'סטין קפץ על אביה ופילס לעצמו דרך בין שובל אור ובריט .
היא חיבקה אותו , והוא חיבק אותה חזק והוביל אותה אל המרפסת כדי שהיו לבד .
"איזה דרמה" מלמל לואי בין הביסים של פרוסת העוגה המלאה קרם כתום .
רום דפקה לו כרית לראש , " שקט יצור" מלמלה אליו והוא סתם מיד , למרות שהוא לא התכוון לרע .
"אנחנו צריכות ללכת" אמרו ביחד אור (לילוש) ופז , אור נפרדה מלואי הם החליפו בניהם מספרי טלפון ופז חיבקה את כולם והלכו .
"גם אני צריך ללכת" אמר טום ונישק אותי נשיקה קטנה על שפתיי , "מה כבר?" שאלתי אותו טיפה מאוכזבת .
"מצטער ביבי , יש לי עבודה" אמר ויצא מהבית אחרי שנתן לי נשיקה נוספת על שפתיי .
טום עובד בתור ברמן באיזה מועדון , ככה הכרתי אותו .
"אני חייב ללכת" קפץ הארי אחרי שדיבר בפלאפון שלו , "מה קרה ?" שאלו אותו ליאם ובריט ביחד .
"ג'מה חולה ואין מי שיטפל בה , בריט את רוצה לבוא איתי ?" שאל אותה היא הנהנה ושניהם יצאו מהבית .
"מה קרה כולם הולכים ? רק הגעתי!" צחקה רוזי , במהרה הצטרפתי אל הצחוק המתגלגל שלה .
"נהדר!" מלמל ליאם תוך כדי הסתמסות באייפון שלו , "כריס חבר שלי בבית חולים הוא עשה תאונה" אמר .
"או מי גאד , הוא בסדר?" שאלה אותו שובל .
"כן הוא חי , הוא רק שבת את הרגל , אני הולך לבקר אותו את רוצה לבוא ?" שאל את שובל שכמובן הסכימה ושניהם יצאו מהבית .
האספה לאט לאט התפזרה וכול אחד הלך למקום אחר , "או מי גאד!" צעקה לפתע רום כשהיא מביטה בשעון .
"מה קרה ?" שאל זאין בבהלה , ושפשף את האוזן שלו כי היא ישבה לידו וצרחה .
"יש לי דייט ואני מאחרת !" אמרה בבהלה וקמה .
"מה דייט ? " נייל הפסיק לנשק את אור , "איזה דייט ?" שאל ורץ אחריה אל עבר הקומה השנייה משאיר את אור לבד .
אז נשארנו רק אני רוזי , זאין , אור , ולואי .
"אז מה עושים עכשיו ?" שאל זאין והביט משועמם על לואי .
"לא יודע מה אתכם אבל אני הולך להתקשר לאור (לילוש) ולהציע לה לצאת איתי לדייט" אמר לואי ורץ אל עבר הקומה העליונה .
"אולי נלך למועדון שטום עובד בו?" הציעה רוזי ואני הסכמתי וגם שנינו יצאנו מהבית .

-נקודת מבט זאין-

נשארנו בסלון רק אני ואור , "אז מה אמרת לאביה שגרם לה לחזור הנה?" שאלה אותי .
"הבטחתי לה שהכול יהיה בסדר" אמרתי לה ונזכרתי במבט השבור שהיה על פניה של אביה .
הבטתי על ג'סטין ואביה שעמדו במרפסת , הוא חיבק אותי והיא הניחה את ראשה על חזהו , מדקרת כאב מוזרה כזאת
הכאיבה לי בלב , מה קורה לי לעזאזל ?
אור בחנה את הפנים שלי וראתה שהבטתי על אביה וג'סטין , "אני מכירה את אביה " אמרה לאחר רגע
"אני מכירה אותה במשך ארבע שנים , זה לא ג'סטין , הוא לא הסגנון שלה" אמרה לי .
"על מה את מדברת?" שאלתי אותה והבטתי במבט מוזר על פנייה .
היא צחקה מעט , "זאין באמת תעשה לי טובה , עלי אתה לא תצליח לעבוד " אמרה .
"אבל יש לי חברה" אמרתי לה כשהבנתי לאן אור חתרה .
"מה ?" שאלה מופתעת .

-נקודת מבט אור –
"מה ? , יש לך חברה ?" שאלתי אותו טיפה מופתעת , חשבתי שהוא רווק .
"כן" אמר וצחק מעט , "אז מה חשבת ?" שאל אותי עם מבט קצת מוזר , אוי יצאתי כזאת סתומה !
"חשבתי שאתה רווק" אמרתי לו .
"רגע " אמר והתחיל לצחוק מעט , "חשבת שאני דלוק על אביה ?" אמר והתחיל לצחוק .
"אמ.. לא , אולי , כן … " אמרתי לו וחייכתי קצת מבוישת .
"למען האמת יש לי אתה עכשיו דייט" אמר והצביע לכיוון המדרגות .
הבטתי אל המדרגות , רום ירדה לבושה בשמלה ועקבים וחיוך על פניה , נייל ירד אחריה צוחק .
"רום אהובתי , כמה זמן לקח לך להתארגן ?" שאל אותה זאין וקם לעברה , הוא כרך את הזרוע שלו סביב כתפיה .
"מה ?" מלמל נייל שלא הבין כול כך , "את יוצא לדייט עם זאין ?" שאל אותה והחיוך ירד מפניו .

-נקודת מבט רום-
זאין הרגע קרא לי אהובתי ? , מה לעזאזל קורא פה ?
"את יוצאת לדייט עם זאין ?" שאל אותי נייל , ואור הביטה בי במבט בוחן ונוקב שהיא בעצמה לא הבינה מה קורה פה .
זאין הביט בי וסימן לי עם עיניו , "כן" אמרתי לאחר רגע , אני עוד אתחרט על זה .
"כן אני יוצא לדייט עם זאין הנסיך , הקושקושוני , הגוזלון היפה הזה" אמרתי לו בכווה כדי לעצבן אותו מעט .
"כן כן הבנו" מלמל זאין וחייך כדי שלא יבחינו שהוא מדבר איתי .
"אני לא מאמין " מלמל נייל ועלה אל הקומה העליונה במהירות ואור רצה אחריו .
אחרי שה יצאו מטווח שמיעה הבטתי על זאין במבט רצחני .
"מה זה היה עכשיו ?" שאלתי אותו .
"תזרמי" אמר לי כשראיתי את ג'סטין ואביה נכנסים בחזרה אל הסלון .
"לאן כולם הלכו ?" שאלה אביה אותי ואת זאין .
"כולם הלכו " אמר זאין וקירב אותי אליו יותר , "אתם זוג?" שאל ג'סטין צוחק מעט .
"כן" מיהר זאין לענות לו וחייך חיוך מנצח , מה עובר עליו ?
"אתם כאלה חמודים ביחד" אמרה אביה .
זאין שחרר את האחיזה שלו ואביה באה לחבק אותי , "מזל טוב!" אמרה לי וחיבקה אותי חיבוק מוחץ ואוהב .
"תודה נסיכה שלי" אמרתי לה והשבתי לה חיבוק גדול .
אביה שחררה את החיבוק וחזרה לעמוד ליד ג'סטין , שחייך כול הזמן הזה .
"מזל טוב אחי" אמר ג'סטין לזאין וקרץ אליו , "קדימה עכשיו נשיקה" אמר ג'סטין וצחק ואביה הצטרפה לצחוק שלו .
"קדימה !" צחק ג'סטין והאיץ בזאין שטיפה נלחץ .
אוי הוא כזה תינוק חשבתי לעצמי ונישקתי אותו כי הבנתי שהוא לא יעשה את הצעד הזה .
"אני הולך להתעלף" שמעתי את הקול של נייל כשהוא יורד במדרגות ורץ מהר למטבח שאור מנסה להרגיע אותו .
"היא גדולה היא יכולה לדאוג לעצמה" אמרה לו אור והלכה אחריו למטבח .
"אני חייב אוכל , ועכשיו !" אמר והתחיל לחפש במקרר .
"אוקי , אנחנו הולכים עכשיו" אמר זאין תפס בידי ומשך אותי אל מחוץ לבית .
"ביי" קראתי אחרי כולם ויצאתי אחריו .
נכנסנו אל הרכב שלו , "אתה חייב לי על זה" אמרתי לו והבטתי עליו במבט תחמן .
"אוי רום אם לא הייתי מכיר אותך , הייתי חושב שאת נצלנית" אמר וצחק מעט .
"כמה את צריכה ?" שאל אותי והוציא את הארנק מהכיס שלו , "300 פאונד" אמרתי צוחקת .
"מה!?!" שאל והחוויר זאין , "אני לא מביא לך 300 פאונד" אמר וסגר את הארנק שלו .
"אוף איתך , אז 100 " אמרתי לבסוף וצחקתי , "ואתה לוקח אותי לדייט שלי " אמרתי לו .
"בסדר , בסדר " אמר והוציא 100 פאונד מהארנק נתן לי אותם והתניע את הרכב .
נתתי לו את הכתובת של המסעדה איפה שהדייט שלי מתקיים .
"את משהו מדהים " צחק .
"אתה חולה עלי אז די !" אמרתי בציניות והתחלתי לצחוק צחוק מתגלגל וזאין הצטרף אלי .

-נקודת מבט שובל-

אחרי שביקרנו את החבר של ליאם בבית החולים , הלכנו אל חוף הים , אל חוף שקט וריק מאנשים .
ישבנו על החול הצהוב הקריר , ליאם ישב לידי וכרך זרועה חזקה סביבי ומשך אותי לחיקו .
"את יודעת שאת יפה ?" שאל אותי והביט בי .
"באמת?" שאלתי אותו , אף פעם לא אמרו לי שאני יפה .
אמא שלי מתה לפני המון שנים כשעדיין הייתי ילדה קטנה , אבא שלי נכנס לכלא בגלל כמ החלטות שגויות שהוא עשה .
לא הייתי קשורה אליהם אף פעם , גדלתי עם סבתי בארה"ב בפלורידה , אבל אני רציתי לראות את העולם אז עברתי לגור בבריטניה .
אני חופשיה , אני לא תלויה באף אחד .
"את הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי " אמר וגרם ללבי לדפוק בחוזקה , ולפרפרים להתעופף בבטני הרזה .
חייכתי חיוך מאושר , אני לא מאמינה שזה אמיתי , אני אשכרה יושבת פה בזרועות של ליאם פיין מוואן דיירקשן והוא אומר לי שאני יפה .
הוא התחיל לשיר לי את השיר What Makes You Beautiful .
הקול שלו מדהים , יותר מהשירים שלו שאני שומעת במחשב , קול עדין אך בכול זאת גברי .
"את מאמינה באהבה ממבט ראשון ?" שאל אחרי שסיים לשיר , הלב שלי השתולל .
משכתי את כתפי וחייכתי חיוך ביישני , "אף פעם לא התאהבתי" אמרתי לו .
"תמיד יש פעם ראשונה" אמר ונישק אותי על שפתיי .
חשבתי שזה הרגע הכי מדהים שקיים , הרגשתי איך הזמן עצר מלכת , והכוכבים הזורחים בשמיים אך ורק בשבילנו .
אני מודה לאביה שהכירה לי בן אד מדהים כזה , אני מודה גם לאור ולבריט שהם מדהימות גם הן בזכותם גם הכרתי את ליאם .
כרכתי את זרועותיי סביב צווארו , הוא תפס את ראשי בין שני ידיו הרכות והשעין אותי אחורונת על החול הצהוב .
הוא המשיך לנשק אותי ברכות בעוד הוא רוכן מעלי וממלמל בין הנשיקות , "התאהבתי בך ממבט ראשון , אני אוהב אותך" .

-נקודת מבט שירז-
אני ורוזי נכנסנו אל המועדון שטום עובד בו , הצלחתי להבחין בו בבר משרת אנשים .
לרגע חשבתי שעיני משקרות לי , חשבתי שהן התחילו לבגוד בי פתאום .
"היי תראי , ריקודים" אמרה רוזי וניסתה למשוך אותי לרחבת ריקודים , אבל היא לא הצליחה ואני עמדתי רקועה במקומי .
הייתי בהלם , בשוק , זה לא נכון ! זה לא יכול להיות ! או בעצם שכן ?
"הוא לא שווה את זה " אמרה לי רוזי אבל המילים שלה נכנסו מאוזן אחת ויצאו מהשנייה .
ראיתי את טום , הגבר שאני אוהבת , או שחשבתי שאני אוהבת , מתנשק עם איזה בלונדינית .
התקדמתי לעבר הבר ישר אליהם בלי לחשוב פעמיים , "שירז מה את עושה ?" שאלה אותי רוזי ורצה אחרי .
"היי" אמרתי לטום שהתנתק מהפרחה הבלונדינית במהירות , הוא התחיל לגמגם .
"שי..רז.. זה.. ל..א מ..ה שא..ת .. חושבת " אמר והחוויר מעט .
"זה לא מה שאני חושבת ?" שאלתי אותו , הוא לא ענה .
הפרחה הבלונדינית לא הבינה מה קורה אבל המשיכה לעמוד במקומה על העקבים הזנותיים שלה .
"את לא מבינה בובה , יש לך רגליים יפות בואי נראה אותן בתנועה" אמרה לה רוזי ודחפה אותה משם .
היא הלכה נעלבת והתערבבה ברחבה , "תביא לי קנקן מים , אני צריכה להירגע" אמרתי לטום .
"קנקן ?" שאלה רוזי מופתעת , "אני עצבנית!!" אמרתי לשניהם .
טום רץ להביא לי את מה שביקשתי " הוא הניח מולי קנקן זכוכית שקוף מלא במים קרים עם קוביות קרח .
"אני כול כך מצטער שירז" התחיל לומר אבל קטעתי אותו .
"לא טום , אני מצטערת , אני מצטערת שיצאתי עם אפס כמוך !" צעקתי עליו וכול האנשים שהיו מסביבנו הסתכלו עלינו .
"בבקשה שירז , לא פה , את מפדחת אותי" אמר לוחש מעט מביט על האנשים שמסתכלים .
"מפדחת ? , או לא מותק , אתה לא יודע מה זה מפדחת" אמרתי לו והרמתי את הקנקן המלא במים .
שפכתי את כול תחולת הקנקן על ראשו של טום , כול האנשים מסביב צחקו עליו , ואני חייכתי חיוך מנצח .
"אוי אופס , אני מצטערת , זה לא מה שאתה חושב" אמרתי בקול ילדותי וציני .
רוזי החניקה צחוק , ואז פרצה בצחוק מתגלגל .
"בואי נלך" אמרתי לה ושנינו יצאנו מהמועדון הזה .
"כול הכבוד אחותי , זה מגיע לו" אמרה וצחקה , צחקתי אתה .
"משאית צריכה לדרוס אותו , זה מגיע לו !" אמרתי לה ושנינו צחקנו בדרך אל הרכב החונה בחנייה .


תגובות (14)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואת כולם את מראה אבל אותי ואת הארי כמעט ולא!!! אני לא באה בתלונות כי זה הסיפור שלך אבל גם את כולם את כן מראה…..

12/02/2013 11:28

גאיה בפרק הבא את תופיעי מלא מבטיחה D:

12/02/2013 11:30

אביה אהובתי….
לא להמשיך היום את הדבר המושלמוש הזה זה פשוט פשע!!!!
איזה חמודה את איך שאת מתארת אין מהממת שלי את מדהימה!!!
לוב יו סואו סואו מאץ'!!!!

12/02/2013 11:30

לאאבב יו מוררר <3
ואני לא יכולה להמשיך היום רק מחר סורי בנות חחחח :\

12/02/2013 11:37

תמשיכייייי וגם אני רוצה להופיע :/

12/02/2013 11:40

יואו באסה לי כולי דמעות ;(

12/02/2013 11:40

תמשיכי דחוף!!!!

12/02/2013 11:44

תמשיכי דחוף!!!!

12/02/2013 11:45

וואי תודה תודה תודה פשוט כשמחשבים את זה (הכל רק לא לקרוא את הספר שאמא שלי הביאה לי) אז יוצא שבנות אחרות מופיעות מלא אבל רק אמרתי ותודה(:

12/02/2013 11:45

בטח שאהבנווו!!! תמשיכייי

12/02/2013 11:47

פזוש אל תדאגי את גם תופיעי הרבה בסיפור , כולם יופיעו הרבה אל תשכחו שזה רק ההתחלה אני רק בפרק 10 אני רוצה לעשות סיפור ארוך ואולי גם עונה 2 D:

12/02/2013 11:49

זה מהמםםםם!! תמשיככי ! (((:

12/02/2013 11:55

ואווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מגיע לו!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח נקרעתי פה (:
איזה חרא הוא……
חחחחחחחחח טוב תמשיכי!!!!!!!!!!
סורי שזה מאוחר….

13/02/2013 08:14

חחחחחחחחחחחחח מגיייייעעע לווו !!!
זאת אני שהוספת נכון ?!
כי אם כן!! שייווו איזה התרגשווות !!!
חחחחחחחח

13/02/2013 13:28
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך