A-188
מקווה שאהבתן השקעתי ממש המון בפרק לקח לי גם המון זמן לכתוב אותו ...
בנות אני מבטיחה להוסיף את כולכן , אבל אתן תצטרפו רק בפרקים הבאים .
פז סורי תפסו את ליאם אז אני יוסיף אותך כסתם מישהו , ורום אין בעיה אני יוסיף אותך כאחות של ניילר :)

מה שאביה (אני חחחח) לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71276019
מה שבריט לבשה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71282817
אה חחחח ואני לא כול כך מבינה בנעלי סופרה האלה ולא יודעת כול כך איך הם ניראות אני רק יודעת שזה נעל ספורט גבוהה אז לא נורא זרמו עם זה D:

Live My Life – פרק 3 (1D + JB)

A-188 04/02/2013 1372 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן השקעתי ממש המון בפרק לקח לי גם המון זמן לכתוב אותו ...
בנות אני מבטיחה להוסיף את כולכן , אבל אתן תצטרפו רק בפרקים הבאים .
פז סורי תפסו את ליאם אז אני יוסיף אותך כסתם מישהו , ורום אין בעיה אני יוסיף אותך כאחות של ניילר :)

מה שאביה (אני חחחח) לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71276019
מה שבריט לבשה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71282817
אה חחחח ואני לא כול כך מבינה בנעלי סופרה האלה ולא יודעת כול כך איך הם ניראות אני רק יודעת שזה נעל ספורט גבוהה אז לא נורא זרמו עם זה D:

-נקודת מבט אביה –

נחתנו בלונדון , הנוף פשוט מהמם , טפסנו מונית אני אור ונסענו אל הדירה החדשה שלנו .
אני לא מאמינה שסוף סוף היה לי את האומץ ללכת ולברוח , ועוד לאן ? ללונדון .
נכנסו אל הדירה הגדולה .
סלון ובו ספות עור לבנות , על הקיר תלויה טלוויזיה שטוחה גדולה .
מטבח גדול ומאובזר בדיוק כמו שאור אוהבת , היא אוהבת לאכול ואוהבת לבשל .
אור ישר רצה אל החדר הגדול ביותר מבין שלושת חדרי השינה , "שלי !!!" צרחה ברחבי הבית וגררה אחריה את המזוודה הגדולה שלה .
בריט הלכה אל החדר שלצד החדר של אור , ואני לקחתי את החדר הקטן ביותר בבית , אבל זה מספיק לי אני לא צריכה יותר מזה .
נכנסתי אל החדר הבינוני , מיטה זוגית ממוצעת המצעים כחולים במרכז החדר , ארון לבן ושידה בצבע תואם .
וילונות תואמים למצעי המיטה .
הנחתי את המזוודה הבינונית ולא כול כך גדולה שלי על המיטה ופרקתי את החפצים שלי .
את כול הבגדים קיפלתי יפה אל הארון , את הנעליים שמתי במגירה התחתונה בארון .
סידרתי את כול שאר החפצים המועטים שלי במקומם , ועל השידה הנחתי תצלום ממוסגר שלי של גל ושל מאור .
גדלנו ביחד שלושתנו , אבל תמיד הייתי יותר קרובה אל גל מאשר אל מאור , הפעמים היחידות שהייתי רואה את מאור זה רק בעבודה .
הסטתי את הווילון הכחול ונתתי לקרני האור להיכנס ולהאיר את החדר באור צהבהב וחמים , הנוף של לונדון נשקף בחלון .
מהנקודה הזאת אפשר לראות את לונדון כולה , עיר מדהימה ועוצרת נשימה ביופייה .

-נקודת מבט אור-

נכנסתי אל החדר הגדול ביותר .
שום דבר לא השתנה מאז הפעם האחרונה שהייתי פה .
אותם מצעים פרחוניים ורודים לבנים , ארון ושידה לבנים , וגם הווילונות בצבע לובן מבריק .
כול כך התגעגעתי למקום הזה , עברה בערך חצי שנה מאז שהייתי פה .
שמעתי תקתוק קטן על הדלת .
הסתובבתי לאחור וראיתי את בריט .
"היי" אמרתי לה וסימנתי לה להיכנס .
"שלום" מלמלה בשקט , "רק רציתי להגיד לך תודה על שנתת לי להצטרף אליכן , אני לא יודעת מה הייתי עושה לולא הצעתן לי לבוא אתכן " אמרה לי עם חיוך מתוק .
הסיפור שלה קרע לי את הלב , אביה סיפרה לי את הסיפור ואמרה שאף משפחה אומנת לא רוצה לקבל אותה בגלל שהיא ילדה גדולה
אבל היא עדיין לא בגיל המתאים להיות לבד .
"אין בעד מה , שמחתי לעזור" אמרתי לה עם החיוך היפה שלי החושף שני גומות מתוקות בלחיי .
היא חיבקה אותי חיבוק מהוסס "תודה" אמרה שוב .
החזרתי לה חיבוק חם וגדול , "אין על מה , אני שמחה שאת פה איתנו , את ממש נחמדה ומאוד התחברתי אלייך" אמרתי לה .
היא חייכה אלי חיוך יפה חושף טור שיניים לבנות וישרות , ויצאה מהחדר .
נשכבתי על המיטה , לונדון אני סוף סוך פה , אני סוף סוף בבית .
גרתי פה פעם במשך חמש שנים אבל עזבנו וחזרנו לישראל , באיזה שהוא מובן לונדון תמיד תיהיה הבית שלי ולא שום מדינה אחרת .

-נקודת מבט בריט –

אחרי שיצאתי מהחדר של אור נכנסתי בחזרה לחדרי , פרקתי את המזוודה הקטנה שלי ושמתי כול דבר במקומו .
אני שמחה שסוף סוף יצא לי לראות עולם ועוד עם אור ואביה שהן מדהימות , אני בטוחה שניהיה חברות טובות מאוד .
סיימתי לפרוק את המזוודה והלכתי לשבת בסלון .
אור עמדה במטבח ובישלה משהו , הריחות הטובים התפשטו בכול הבית .
"מריח טוב" שמעתי את אביה שבדיוק נכנסה לסלון והתיישבה לידי .
"פסטה ברוטב עגבניות" חייכה אור מעל הסיר המעלה אדים .
הם התחילו לצחוק , כנראה בדיחה פרטית שלהן או משהו כזה .
"בדקתי קודם בעיתון מודעות דרושים לעבודה , ומצאתי בבית קפה פה באזור מחפשים מלצרית" אמרה אור .
"באמת?" שאלה אביה .
"כבר מצאת עבודה ?" הוסיפה על דבריה .
"כן , אני חושבת שגם אתן צריכות להתחיל לחפש עבודה , אנחנו עכשיו גרות פה , אנחנו צריכות כסף לשלם חשבונות , אוכל " אמרה אור .
"איפה העיתון ?" שאלה אביה וחיפשה אחריו במבטה .
"פה על השולחן" אמרה אור והצביע על שולחן האוכל הגדול .
אביה קמה והביאה את העיתון , אני והיא עברנו על כול מודעות הדרושים .
"הינה!" הכרזתי .
"דרושים צעירים בגיל 17-18 לעבודה כיפית נמרצת ומהנה " הקריאה בקול אביה .
"נשמע מעולה" אמרה אור מהמטבח .
"אודישנים היום בשעה שבע" הקריאה אביה .
"אז בשבע נלך " אמרתי לה עם חיוך , התחלתי לאט לאט להרגיש יותר חופשיה לידן .
אביה הנהנה וחייכה חיוך חמוד חושף שיניים לבנות וישרות , "אור מתי הראיון עבודה שלך ?" שאלה אותה אביה .
"בעוד כחצי שעה" אמרה בעודה מביטה על השעון הענוד על פרק כף ידה .

-נקודת מבט אביה-

"האוכל מוכן!!" הכריזה אור מהמטבח .
אני ובריט הלכנו אל המטבח והתיישבנו בשולחן האוכל מול שני קערות המלאות בפסטה רוטב עגבניות שאור הכינה .
התחלנו לאכול , "אני לא יספיק לסיים את האוכל " התלוננה אור , "אני יאחר לראיון" אמרה בעודה מפנה את הצלחת החצי מלאה לכיור .
היא אספה את התיק שלה שהיה תלוי על משענת הכיסא שעליו ישבה ומיהרה לצאת מפתח הבית .
"בהצלחה!" קראנו אחריה אני ובריט " .
סיימנו לאכול ופינינו את הצלחות לכיור , "אני הולכת להתארגן" אמרתי לבריט .
"כן גם אני" אמרה ופנינו כול אחת אל החדר שלה .
פתחתי את הארון ועמדתי מול המבחר המצומצם שלי , "מה ללבוש ?" שאלתי את עצמי והבטתי על הבגדים המקופלים בארון .
לבסוף בחרתי במכנס טורקיז בהיר ובגופיה פרחונית צמודה , ונעלתי לרגלי נעלי סופרה גבוהות לבנות .
"בריט את מוכנה?" שאלתי אותה ועמדתי מול פתח החדר שלה .
"כן" חייכה אלי ופיזרה את השיער הג'ינג'י שלה על כתפייה .
היא לבשה מכנס צמוד פרחוני וגופיה שחורה צמודה דומה שלי , לרגלה היא נעלה נעלים כמו שלי נעלי סופרה גבוהות בצבע שחור .
יצאנו מהבית .
עצרנו מונית ונתנו לה את הכתובת שהייתה רשומה מתחת מודעה בעיתון , אני מקווה שיקבלו אותנו לעבודה .
הוא עצר מול מבנה גדול .
נכנסנו אל המקום , מין מבואה גדולה ושני מסדרונות ארוכים הפונים שניהם לצדדים שונים האחד לימין והשני לשמאל .
"לאן עכשיו?" שאלה אותי בריט .
"חכי שנייה אני ילך לשאול מישהו" אמרתי לה והלכתי משאירה אותה בפתח לחכות לי .
נכנסתי לחדר הראשון במסדרון הימני .
"סליחה?" שאלתי אל חלל החדר .
נער בערך בגילי אולי קצת יותר עם שיער חום גלי הביט למראה ולא התיק את מבטו ממנה .
"סליחה ?" שאלתי שוב .
"מה את צריכה ?" שאל בלי להוריד את עיניו מהשתקפותו במראה .
"אני פה בשביל האודישנים , אתה יודע באיזה חדר זה נמצא ?" שאלתי אותו בנחמדות .
"אמ.. כן בסוף המסדרון השמאלי יש סטודיו ענק " אמר וחייך כשעדין מבטו במראה , הוא סידר את שיערו החום הגלי .
"תודה" מלמלתי ויצאתי מהחדר .
'סטודיו? , למה סטודיו?' שאלתי את עצמי .
חזרתי אל בריט שעמדה בכניסה קצת מבולבלת .
"סוף המסדרון השמאלי , יש סטודיו " אמרתי לה .
"סטודיו?" שאלה בריט מבולבלת כמוני .
משכתי בכתפיי ופנינו שנינו אל עבר המסדרון השמאלי , הלכנו עד סופו ועמדנו בפתח של סטודיו גדול ומאור .
חדר ענק , מראות גדולות כיסו שלושה מהקירות של החדר .
בפנים עמדו חמישה נערים ומולם גבר נוסף המראה להם צעדי ריקוד .
"ריקוד?!" שאלתי את בריט מזועזעת , "אני לא יכולה לרקוד " אמרתי לה .
"בואי תרגיעי , אני בטוחה שאת יודעת לרקוד " אמרה ומשכה אותי לכיוונם .
בין חמשת הנערים ראיתי את הנער שהפנה אותי לפה , יש לו שיער חום גלי ועניים כחולות מדהימות .
"באתן לאודישן?" שאל הגבר הגדול .
"כן" אמרה בביטחון ובחיוך על פניה בריט .
"נעים מאוד אני שון הכיאוגרף, אותם אתן בטח מכירות" אמר והצביע על חמשת הבנים .
הנדתי את ראשי בשלילה , "אנחנו לא מכירות" אמרתי לשון .
אחד הנערים , היה לו שיער מתולתל חום ועניים כחולות ירוקות יפות , "אתן לא מכירות אותנו?" שאל קצת מופתע .
אני ובריט הנדנו ראשינו לשלילה ביחד .
"וואן דיירקשן? , לא נשמע מוכר?" שאל אחד בלונדיני עם עניים כחולות עמוקות .
"לא" אמרנו ביחד .
"לא משנה אז אתן תכירו , אלה הם וואן דירקשן " אמר שון .
"זה נייל" הצביע על הבלונדיני עם העניים הכחולות עמוקות , "זה לואי " הצביע על זה עם השיער חום גלי והעניים הכחולות , זה שהפנה אותי אל החדר הזה .
"זה זאין" אמר והצביע על זה עם השיער השחור , "זה ליאם" אמר והצביע על זה עם השיער חום מגולח ,
"אחרון וחביב , זה הארי" אמר והצביע על זה עם השיער חום מתולתל והעניים הכחולות ירוקות .
"היי" אמרנו אני ובריט ביחד אל הבנים .
"תציגו את עצמכן" אמר שון .
"אני אביה" אמרתי , "אני בריט" אמרה אחרי בריט .
"היי" אמרו חמשתם ביחד .
"אז … אתן יודעות לרקוד" שאל שון הכיאוגרף .
באתי לומר משהו , אבל בריט קטעה אותי , "כן" אמרה .
"אז בואו ניראה מה אתן יודעות לעשות" אמר שון בחיוך והם פינו לנו את מרכז הרחבה .
שון הפעיל את המוזיקה , ובריט התחילה לרקוד לצליליה סטריטדאנס.
"וואוו" מלמלתי יחד עם הבנים אחרי שבריט סיימה לרקוד , "לא ידעתי שאת יודעת לרקוד ככה" אמרתי לבריט מופתעת .
היא משכה בכתפייה וחייכה חיוך חמוד וזזה הצידה מפנה לי את מרכז הרחבה .
"אני יודעת לרקוד רק סלסלה" אמרתי לשון (סלסלה זה ריקודים לטינים שרוקדים בהם צמוד ובזוגות)
"באמת? , סלסלה?" שאל קצת מופתע עם חיוך על פניו .
"כן" אמרתי בחיוך .
"אין בעיה " אמר , "זאין בוא תרקוד אתה" אמר שון אל זה עם השיער השחור .
זאין התקדם לעברי , הוא תפס את ידי והניח יד שנייה על מותני , את ידי המשוחררת הנחתי על כתפו .
שון הפעיל מנגינה שונה מהמנגינה שהוא שם לבריט , הוא שם שיר שמתאים לסלסה .

-נקודת מבט לואי-

כולנו מחאנו כפיים לאחר שזאין ואביה סיימו לרקוד , "וואוו" אמר לי נייל , "הם רוקדים מדהים ביחד" אמר ומחאה כפיים בהתלהבות .
הנהנתי אליו והצטרפתי אל מחיאות הכפיים של כולם .
"טוב מאוד" אמר לה שון .
הבחנתי במבט כאוב על פנייה של אביה , אבל המבט נעלם מהר והוחלף בחיוך רחב .
"תודה" מלמלה מתנשפת .
"אז בנות ? מעוניינות להיות הרקדניות של וואן דיירקשן?" שאל שון את אביה ובריט .
"אני לא חושבת" אמרה אביה ויצאה מהחדר במהירות בלי ששון יספיק לענות לה .
כולם עמדו מופתעים , "היא אמרה הרגע לא ?" שאל אותי ליאם שהיה מופתע בעצמו .
"אני חושב" אמרתי לו .
שון הביט אל עבר היציאה שעל פניו מבט המום , וגם בריט החברה של אביה עמדה שמה מופתעת בדיוק כמונו .
"אני ילך לדבר אתה" הציע זאין ורץ אחריה אל מחוץ לסטודיו .

-נקודת מבט אביה-

רצתי אל מחוץ לחדר .
הכאב החד שוב טיפס במעלה גבה וגרם לי לסחרחורת חזקה , זה היה טעות לרקוד , איך נתתי לבריט לשכנע אותי לרקוד ?
מאז התאונה , ריקוד הוא אחד הדברים שהכי קשה לי לבצע , זה גורם לי לכאבים חזקים .
במשך כול הריקוד עם זאין הרגשתי תחושת קריעה מוזרה כזאת , והכאב גבר עם כול צעד וצעד .
יצאתי אל המסדרון הימני ונכנסתי אל החדר הראשון , איפה שדיברתי קודם עם לואי והוא הפנה אותי אל הסטודיו .
סגרתי אחריי את הדלת .
עמדתי מול המראה שלואי הביט בה ממקודם , מיהרתי לנגב את הדמעות שזלגו במורד לחיי .
"היי" שמעתי קול מאחורי .
זה היא זה עם השיער השחור , אני חושבת קוראים לו זאין .
"היי" מלמלתי ועטיתי על פניי את המסיכה השלווה , מסיכה שלא חושפת את הכאב שאני מרגישה .
"למה ברחת ככה?" שאל אותי והתיישב על הספה שעמדה בפינת החדר .
הוא תפח על המושב לצידו וסימן לי לשבת לידו , התיישבתי לידו .
"אני לא יכולה לרקוד" אמרתי לו בשקט .
הוא התחיל לצחוק , "את ? לא יכולה לרקוד? את צוחקת עלי נכון ? , את הבחורה היחידה שאני מכיר שיודעת לרקוד ככה" אמר .
"לא רקדתי ממזמן , ויש לי סיבות אישיות " אמרתי לו , "בכלל לא ידעתי שזה אודישן ריקוד , חשבתי שזה עבודה רגילה" הוספתי על דבריי .
זאין לא כול כך הבין מה קורה לי , ומה הם התשובות המוזרות שנתתי לו , "טוב לפחות בואי נחזור לסטודיו , ותסבירי לשון למה את לא רוצה לקבל את העבודה הזאת" אמר לי .
"אתה צודק" אמרתי לו .
קמנו שנינו מהספה ופנינו בחזרה אל עבר הסטודיו הגדול .
בריט הבנים ושון עמדו שמה ורקדו כמה צעדי ריקוד לצליל השירים הבוקע מהרמקולים .
"הינה את!" אמר שון בחיוך , "לאן ברחת ככה?" שאל אותי .
"שון תודה על ההזדמנות , אבל אני לא מעוניינת לקבל את העבודה הזאת , יש לי סיבות אישיות , סליחה על בזבוז הזמן שלך" אמרתי לו בנחמדות .
בריט מהירה לתפוס את מקומה לצידי , "אבל מה קרה?" שאלה אותי בשקט כדי שהאחרים לא ישמעו .
"זה סיפור ארוך , ואני לא מעוניינת לדבר עליו עכשיו" אמרתי לה בשקט .
היא הנהנה אלי כמבינה , "שון סליחה על בזבוז הזמן , אבל אני לא מתכוונת לקבל את העבודה אם אביה לא מקבלת אותה" אמרה בחיוך לשון שהיה קצת מופתע משתינו .
"בריט , תיקחי את העבודה !" אמרתי לה .
"לא , אני לא לוקחת אותה אם את לא לוקחת , אני כבר ימצא עבודה במקום אחר או משהו , אל תדאגי לי" אמרה .
"בנות זה לא היה בזבוז זמן , שמחתי לראות את הריקודים שלכן , אם תתחרטו אתן מוזמנות להתקשר אלי" אמר והושיט אלינו את כרטיס הביקור שלו .
בריט לקחה את הכרטיס מידו ודחפה אותו לכיס מכנסה האחורי .
"תודה" אמרה ויצאנו שנינו מהסטודיו .

-נקודת מבט אור-
חזרתי אל הדירה שלנו , אביה ובריט ישבו בסלון וצפו בסרט אקשן רועש .
"היי" אמרתי להן והתיישבתי על ספה לצידן .
"איך היה?" שאלה אותי אביה .
"מעולה , קיבלתי את העבודה מחר אני מתחילה" אמרתי לבריט ואביה שהביטו עלי .
"איך היה הראיון עבודה שלכן ?" שאלתי אותן .
"זה היה אודישן ריקוד" אמרה אביה והתחילה לצחוק .
החיוך ירד מפניי , "אביה את יודעת שאת לא יכולה לרקוד" אמרתי לה .
בריט שלא כול כך הבינה הנמיכה את הטלוויזיה והקשיבה לנו .
"אני יודעת , לא לקחנו בסוף את העבודה , הם רצו שניהיה רקדניות רקע של להקה וואן דקשן ניראה לי" אמרה לי .
"את מתכוונת וואן דירקשן ?" שאלתי אותה והחיוך שב אל פניי בשנייה .
"כן" ענתה לי בריט .
"אווווווווו מיייי גאד!!!!" צעקתי בעוצמה , "אני מעריצה אותם !!" אמרתי לבריט ואביה שקצת הופתעו מהצרחה שלי .
"אז איך הם במציאות?" שאלתי אותן .
"בסדר" אמרה אביה ולא האריכה בתשובה , בריט התחילה לצחוק , "הרבה יותר מבסדר , אביה וזאין רקדו סלסה , ריקוד לטני לוהט וצמוד" אמרה בריט וצחקה .
"איזה כיף לך!!" אמרתי לאביה , "אני גם רוצה לפגוש אותם" אמרתי להן .
"אולי את תפגשי אותם מתישהו " אמרה לי בריט .
"אני מקווה" אמרתי להן ושלושתנו התחלנו לצחוק .


תגובות (4)

מדהים מהמם מושלם נדיר
יואו איזה פרק יפה לא פספסתי מילה אהבתי את הסיפור הזה
את חייבת להמשיך מ ה ר

04/02/2013 12:54

תמשיכי!!!!!!!!!!!

04/02/2013 12:59

תמשיייככככי !! <3

04/02/2013 13:06

אני קוראת עכשיו בסתר מהטלפון אז לקח לי מיליון שנה
תמשיכייייייייי

04/02/2013 13:12
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך