A-188
מקווה שאהבתם , אם היו תגובות אני ימשיך
בנות אל דאגה אתן מתווספות בפרקים הבאים D:
יש בכלל קוראות לסיפור ? :)

מה שאביה (אני חחחח) לבשתי למועדון - http://www.polyvore.com/mnk/set?id=71288320
מה שבריט לבשה למועדון - http://www.polyvore.com/kl/set?id=71286679
מה שאור לבשה למועדון - http://www.polyvore.com/hj/set?id=71285842

Live My Life – פרק 4 (1D + JB)

A-188 05/02/2013 1803 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם , אם היו תגובות אני ימשיך
בנות אל דאגה אתן מתווספות בפרקים הבאים D:
יש בכלל קוראות לסיפור ? :)

מה שאביה (אני חחחח) לבשתי למועדון - http://www.polyvore.com/mnk/set?id=71288320
מה שבריט לבשה למועדון - http://www.polyvore.com/kl/set?id=71286679
מה שאור לבשה למועדון - http://www.polyvore.com/hj/set?id=71285842

-נקודת מבט אור –

סרט האקשן שצפינו בו נגמר , סרט מדהים קוראים לו 'מהיר ללא גבולות'
גם סרט אקשן עם אופנועים וגם סיפור אהבה חמוד .
"הסרט הזה עשה לי חשק לחבר" אמרה בריט , "ולאופנוע" הוסיפה על דבריה והתחילה לצחוק .
צחקתי יחד אתה אבל אביה לא צחקה , לפני פחות מחודש היא עברה תאונה עם גל על אופנוע , מאז היא לא חזרה להיות כמו שהיא הייתה .
כאילו היא נשארה אותו דבר אבל בכול מיני דברים מסוימים היא השתנתה , היא לא מצליחה לרקוד בלי שכאבים יפקדו אותה
כול פעם העובר אופנוע או מדברים על אופנוע היא נהפכת להיות קרה וקשיחה כזאת .
אני מבינה אותה אם אני הייתי במקומה גם אני הייתי מתנהגת ככה , אביה היא החברה הכי טובה שלי , מאז ומעולם היינו כול כך קרובות .
אני שמחה שסוף סוף הגשמנו את החלום שלנו ועזבנו את ישראל , וגם את בריט שמחתי להכיר היא ממש נחמדה .
צלצול קטע את קו המחשבה שלי , הבטתי לכיוון הרעש , הפלאפון של בריט צלצל.
-"הלו?" ענתה בקול מהוסס .

-נקודת מבט בריט-

"הלו?" עניתי בקול טיפה הססני .
"היי בריט זה לואי" אמר לי קול גברי מהצד השני , לואי זה אחד מהלהקה ההיא וואן דיירקשן .
"היי לואי" אמרתי ואביה ואור ישר סבבו את פניהם אלי עם מבט מופתע .
"אוו מי גאדד זה לואי ?" שאלה אותי אור עם חיוך מרוח על פנייה .
הנהנתי אליה .
-"אז.. רצית משהו?" שאלתי אותו לאחר דקה של שקט .
-"כן , חשבנו אולי את ואביה רוצות לבוא למועדון , הבנים רוצים לבלות קצת והארי די נדלק עלייך " אמר לי .
-"חכה שנייה" אמרתי לו .
"הם רוצים ללכת למסיבה , כאילו מועדון" אמרתי לאביה ואור בשקט .
"כן!!!!! , תגידי כן!!" צרחה אור .
"אני לא באה" אמרה אביה וזפזפה בין הערוצים , "את באה!!" אמרה אור .
-"כן אין לנו בעיה לבוא , אפשר להביא עוד חברה ?" שאלתי אותו .
-"אין בעיה" אמר , "אז אני ישלח לך בהודעה את הפרטים והכתובת" אמר לי .
-"איך השגת את המספר שלי ?" שאלתי אותו .
-"שון הביא לי " אמר בפשטות .
-"אוקיי אז ביי" אמרתי כשלא היה לי עוד משהו אחר לומר ,
-"ביי" אמר והשיחה התנתקה .

"יצאתי סתומה" אמרתי לאור ואביה .
"למה?" שאלה אביה , "כי אמרתי לו אוקיי ביי , מה זה עוד פעם אוקיי בי ?" אמרתי להן והן התחילו לצחוק .
הפלאפון שלי רטט , הוא שלח לי את הפרטים בהודעת SMS .
"יוצאים לבלות הלילה" אמרה אור מחויכת מאוזן לאוזן חיוך יפה חושף טור שניים לבנות וישרות .
הבטתי על השעון שבממיר הטלוויזיה , "השעה 20:00 וצריך להגיע למועדון בתשע וחצי" אמרתי לבנות .
"קדימה להתארגן" מחאה כפיים אור והלכה אל חדרה , גם אביה קמה מהספה והלכה אל חדרה להתארגן .
הדבר היחיד שחשבתי עליו בדרך לחדר זה על מה שלואי אמר , 'הארי די נדלק עלייך' .
פתחתי את הארון והוצאתי שמלה ורודה עם חגורה כסף במותן , נעלי עקב חצי מגף שחורות עם מעט ניטים , עברתי מחליק
בשיער הג'ינג'י שלי , התאפרתי בקטנה קצת סומק איילנר ואודם ורדרד עדין בגוון של השמלה .
הוצאתי ממגירה בשידה תיק ערב שחור קטיפתי ושמתי בפנים , אודם , את הפלאפון , ואיפור למקרה שאני יצטרך לתקן את האיפור שלי .

-נקודת מבט אביה-

עמדתי מול הארון , "מה לעזאזל אני ילבש עכשיו ?!" שאלתי את עצמי ועברתי על המעט שמלות שהבאתי איתי מישראל .
לבסוף בחרתי בשמלה שחורה חלקה , עם מחוך צמוד בחזה לא חשוף מידי ולא צנוע מידי .
מעל לבשתי ג'קט עור חום ,לרגליי נעלתי נעלי עקב גבוהות ושחורות .
הוצאתי מהמזוודה שלי שלא סיימתי לגמרי לפרוק אותה תיק ערב שחור חלק והכנסתי לבפנים כמה דברים .
השיער השחור הארוך שלי נח על כתפיי בעדינות , אני לא צריכה לא מחליק ולא פן הוא חלק בטבעיות .
התאפרתי קצת , שמתי מייקאפ קצת סומק ואודם אדום כדי לשבור את הצבע השחור , שמתי איילנר עדין .
הבטתי במראה , "לא משהו , אבל זה בסדר" אמרתי לעצמי והלכתי לסלון .
"בריט ישבה על הספה מזפזפת בין הערוצים , "אתן מוכנות ?" שאלה אותי והביטה לכיווני .
"אני מוכנה , וכמו שאני מכירה את אור ייקח לה קצת זמן להתארגן" אמרתי לבריט בחיוך .
"את נראית מדהים" אמרה לי , "תודה גם את" חייכתי אליה .

-נקודת מבט אור-
"אין לי מה ללבוש" צעקתי וקולי הדהד ברחבי החדר , מה אני ילבש עכשיו ?
אני חייבת משהו מדהים שיפיל אותם מהרגליים , אני הולכת למועדון עם פאקינג וואן דיירקשן .
אני לא מאמינה , החלום שלי התגשם אני סוף סוף הולכת לפגוש אותם , הפייב שלי זה ליאם הוא כול כך מושלם .
מעניין איך הוא במציאות ? אני בטוחה שהוא מדהים כמו שאומרים עליו .
עברתי בין הקולבים התלויים בארון הנושאים המון בגדים שלי , "מה אני ילבש?" נאנחתי ועברתי הלוך ושוב על בגדיי הרבים .
לבסוף הוצאתי מהארון שמלת מחוך צמודה בחזה לא חשופה מידי ולא צנועה עד כדי כך , בצבע ורוד ביבי עדין חלש .
לרגלי נעלתי סנדל עקב שחור גבוה , הוצאתי מהמגירה בשידה המלאה בתיקי ערב , תיק המתאים לשמלה בצבע ורוד תואם .
הכנסתי לבפנים כול מה שאני צריכה כסף, איפור , ואת האייפון שלי .
הלכתי אל הסלון , אביה ובריט היו כבר מוכנות וחיכו לי .
"ייאלה בואו נזוז" אמרתי להן והלכתי לכיוון הדלת , הם קמו מהספה ובאו אחרי .
יצאנו מהבניין והזמנו מונית , בריט נתנה לנהג את הכתובת שלואי נתן לה .
הנסיעה ארכה לא יותר מחמש -עשר דקות , רובה עברה בשקט .
הגענו אל המועדון , המון אנשים היו בחוץ וחיכו בתור לסלקציה .
נער בערך בגילנו עם שיער בלונדיני עמד ליד השומר ודיבר אתו , ישר זהיתי אותו זה נייל .
"אוו מי גאד אני לא מאמינה שאני הולכת לפגוש אותם" אמרתי לבריט ואביה וחצינו את הכביש אל עבר המועדון .
"אביה בריט" צעק נייל .
התקרבנו לראש הטור ונכנסנו בלי בעיה , "הם איתי" אמר נייל לשומר והוא נתן לנו לעבור .
"אותך אני לא מכיר , איך קוראים לך?" שאל עם חיוך חמוד על פניו .
"אור" עניתי בביישנות , "את ממש יפה אור" אמר לי בחיוך ביישני גם הוא .
נכנסנו אל המועדון הוא היה ענק מלא באנשים , רחבת ריקודים גדולה מלאה באנשים שרקדו והשתוללו .
לצד רחבת הריקודים עמד עמדה של דיי ג'י שניגן מגוון להיטים שונים של זמרים שונים .
ממול לרחבה לצד הקיר יש בר ענקי , ומלא כיסאות גבוהות לשבת לצד הבר .
נייל הוביל אותנו אל קבוצת כיסאות ליד הבר , ישר זהיתי את שאר חברי להקת וואן דיירקשן לואי , זאין, הארי , ליאם .
ליאם ניראה כול כך טוב ! חשבתי לעצמי , כולם נראים ממש טוב .

-נקודת מבט אביה-
נייל הוביל אותנו לקבוצת כיסאות שמה ישבו כול שאר הבנים , "הן הגיעו" הכריז נייל והתיישב הכיסא בר גבוהה שהיה פנוי .
כולם הסתובבו להגיד לנו שלום , "היי" מלמלתי בחזרה והתיישבתי בין לואי לזאין על כיסא פנוי .
אור התיישבה ליד נייל , ניצוץ ענייה בהקו כשדיברה עם נייל , הם נראים כאלה חמודים ביחד .
בריט התיישבה בין הארי לליאם ודיברו .
"אז" אמר לואי ושבר את השתיקה ביני לבינו ולבין זאין .
"את אוהבת את ג'סטין ביבר?" שאל אותי לואי .
"לא כול כך , אני מכירה אותו אבל אני לא מעריצה" אמרתי לו .
"הוא היה פה הערב , הוא תכף יבוא" אמר זאין .
"אה כן?" שאלתי לא כול כך מתרגשת , אור מעריצה שלו אני חושבת .
"והנה הוא בא" אמר לואי והביט לכיוון איזה נער שהתקדם לעברינו מפלס את דרכו בין האנשים .
שיערו שטני בתספורת דומה לשל זאין .
"מה קורה אחי" אמר שהגיע אלינו , הוא חיבק את לואי ואז את זאין .
"הכול טוב גבר" אמר לו לואי .
הוא חיבק את שאר הבנים ואמר שלום לבנות , אור התעלפה כשראתה אותו , היא חיבקה אותו והצטלמה אתו .
בריט אמרה לו שלום בלי התלהבות מיותרת וחזרה לדבר עם הארי וליאם .
ג'סטין התיישב על כיסא לידנו , "ומי זאת?" שאל את זאין ולואי וחייך אלי חיוך הורס .
"זאת אביה" אמר לואי והציג אותי .
"היי" אמרתי לו וחייכתי אליו בחזרה .

-נקודת מבט ג'סטין-

היא כול כך יפה , השיער השחור שלה הבריק באורות המועדון המהבהבים .
"זאת אביה" הציג אותה לואי , היא חייכה אלי חיוך חמוד חושף שניים לבנות וישרות .
"אז רוצה לרקוד?" שאלתי אותה וחייכתי את החיוך ההורס שלי שאין בת שלא מתעלפת שרואה אותו .
"אני לא יודעת לרקוד" אמרה לי והעבירה יד בשערה השחור החלק והארוך .
זאין ולואי התחילו לצחוק , "מה פספסתי?" שאלתי אותם .
"אחי , אם היא אמרה לך שהיא לא יודעת לרקוד , אז היא לא מעוניינת בך" אמר זאין ולואי לא הפסיק לצחוק .
"אחי היא יודעת לרקוד " אמר לי לואי .
"רק ריקוד אחד?" שאלתי אותה וחייכתי אליה שוב .
"אחד!" אמרה לבסוף אחרי התלבטות .
הושטתי את ידי לעברה והיא תפסה בה , הלכנו אל רחבת הריקודים , בדיוק שהגענו נגמר השיר 'don't stop the party' של פיטבול .
"אנחנו נאט קצת את העניינים" אמר הדיי ג'י ומוזיקה שקטה התחילה להתנגן ברקע .
האנשים שברחבה התחילו לרקוד סלואו צמוד .
הנחתי את ידי על מותניה של אביה , היא נרתעה מעט אבל גם היא שמה את ידיה על כתפי .

-נקודת מבט נייל-

דיברתי עם אור , היא ממש חמודה , היא לא הפסיקה לדבר על כול מיני דברים , היא כול כך חמודה כשהיא צוחקת .
לא כול כך הקשבתי לה רק בהיתי בפנים היפות שלה ובעניים הירוקות המדהימות שלה .
"את רוצה אולי לצאת מתישהו?" שאלתי אותה וקטעתי אותה באיזה משפט שהיא אמרה נראה לי על אביה וג'סטין שרקדו סלואו ברחבת ריקודים .
היא הייתה קצת מופתעת , איזה טעות עשיתי היא בטח לא מעוניינת בי , היא בטח תגיד לי לא .
"עזבי לא משנה" אמרתי כשראיתי שהיא לא עונה .
"כן , אני אשמח לצאת אתך" אמרה לי בחיוך .
החלפנו בנינו את מספרי הפלאפון שלנו והמשכנו לדבר על כול מיני דברים .

-נקודת מבט הארי-

שהשיר השקט התחלף , ונשמע שיר רועש של Ne-Yo – Let Me Love You , ליאם קם לרקוד עם לואי .
זאין ביקש מהברמן כוס מלאה בוודקה , ונייל ואור דיברנו בניהם .
בריט ישבה לידי , "את גרה פה בלונדון?" שאלתי אותה .
"כן , עברתי לפה אתמול , גרתי לפני זה בישראל" אמרה לי .
"באמת ?" שאלתי קצת מופתע .
"כן " אמרה בחיוך , השיער הג'ינגי היפה שלה נח על כתפייה , העניים הכחולות העמוקות שלה נצצו באור המעומעם של המועדון .
"יש לך חבר?" שאלתי אותה לפתע , בטוח יש לה חבר , היא נראית כזאת שיש לה , היא כול כך יפה .
"לא" אמרה וצחקה .
"אז אפשר אולי את המספר פלאפון שלך ?" שאלתי אותה מקווה לתשובה חיובית .
"כן" אמרה לי , החלפנו בנינו את מספרי הפלאפון והמשכנו לדבר .

-נקודת מבט זאין-

אביה וג'סטין רקדו יותר מריקוד אחד , הבטתי עליהם מרחוק , לואי וליאם רקדו לצידם בכול מיני תנועות מגוחכות .
צחקתי למראה שלה רוקדים ככה , אור ונייל דיברו בניהם והארי ובריט שקעו גם הם בשיחה מעמיקה .
ביקשתי מהברמן שימלא לי שוב את הכוס בוודקה .
לגמתי לגימה גדולה , האלכוהול צרב במורד גרוני , ונתן לי תחושה חמימה וטובה .
הבטתי שוב על הבנים ואביה רוקדים , החיוך שלה כול כך יפה , היא וג'סטין רקדו די צמוד למרות השיר הרועש ברקע .
זה הזכיר לי במעט את הריקוד שאני ואביה רקדנו בסטודיו , מוזיקת הסלסלה עדיין לא יוצאת מראשי .
כבר המון זמן שלא רקדתי סלסה כמעט שנה וחצי שלא רקדתי את הסגנון הזה , והיום רקדתי אותו שוב .
אני די טוב בזה .
ליאם התקרב לעברי , "בוא לרקוד" אמר לי .
"אני מסודר" אמרתי לו והראיתי לו את הכוס המלאה באלכוהול , "זאין אל תשתכר יותר מידי" אמר לי ליאם .
"אל תדאג אני יודע לדאוג לעצמי" אמרתי לו , ליאם דואג לכולנו הוא כמו אבא שלנו .
"זאין שנינו יודעים שכשאתה שיכור אתה לא שולט על המעשים שלך" אמר לי ליאם בפנים רציניות .
"אני בסר!" אמרתי לו , "תחזור לרקוד" הוספתי על דבריי .
"איך שאתה רוצה , רק אחר כך אל תגיד שלא הזהרתי אותך" אמר לי וחזר אל אביה ג'סטין ולואי שרקדו .
אור ונייל הצטרפו אליהם ומיד אחריהם גם הארי ובריט .
אני הולך הביתה , החלטתי ויצאתי מהמועדון .
הנהג שלנו חנה בצד השני של הרחוב , כמה מעריצות באו לבקש ממני חתימה ולהצטלם איתי .
חתמתי להם והצטלמתי איתן , ומיהרתי אל הלימוזינה השחורה .
"פול קח אותי לבית" אמרתי לו , "ממש מוקדם , אתה בטוח ?" שאל אותי והביט עלי דרך המראה הקדמית .
"אני בטוח" אמרתי .
פול לחץ על הגז ונסע אל עבר הבית המשותף שלי ושל הבנים .


תגובות (6)

( זאת אור ) חחחח
כןכןכן !!! יש מלא קוראות לסיפור המושלם שלך ואני ביניהם !!
אני ממש מצטערת שלא הגבתי לך על הפרקים הקודמים פשוט עכשיו קראתי אותם …
ממש אהבתי את הסיפורררררר !!!!
ןואני מדברת הרבהה !!! מוחעחעחע ~אינלי מה להגיד -,-~
לא נורא חחחח
להלהלהלהלה תמשיכיייי (:
להלהלהלהלהלהלהלההלה אני אוהבת אותךךךךך ♥♥♥
זאת אור הורןןן פשוט אינלי כוח להתנתק ^_^ חעחעחע
הא ו ..
תמשיכי תמשיכי תמשיכי !!!!! :-*

05/02/2013 10:32

יייייייייייאאאאאאאיייייייייייייייי
מושלם מושלם מושלםםםםם
פשוט אהבתי תסיפור הזה מחכה נורא פרק הבא!!!!!!!
ושאור תוריד פרופיל מליאם הוא שמור לי:)
ונתתי לך תיאור של המראה שלי? אין לי כוח לדפדף לאיפה שכתבתי לך
אז אני יכתוב שוב בכל מקרה:
שובל-גבוהה מאוד 1.73 (מקווה שליאם יותר גבוה) שחומה עיניים ירוקות ענקיות ושתי גומות ממש גדולות שכולם מתלהבים מהם שיער שטני-בלונדיני מתולתל בקבוקים ומחומצן בקצוות….
(תיאור שלי באמת חוץ מאשר העיניים… שלי בצבע כחול:)
אופי אני בטוחה שכתבתי לך אז אני לא כותבת שוב אם תרצי לדעת עוד משו תגידי לי ותוסיפי אותי למושלמות הזו כבר!!!!!!:)

05/02/2013 12:05

כבת כתבת לי נסיכה ואל תדאגי ליאם שמור אך ורק אלייך , את תצטרפי בפרק הבא אם לא בפרקים הבאים , אבל מבטיחה את מצטרפת D:
ושמחה שאהבתם תסיפור ברגע שהיו עוד שלוש תוגובות או יותר אני ממשיכה :)

05/02/2013 12:14

מדהים !!
תמששיכככי <3

05/02/2013 12:15

תודה נסיכה שלי:)
והתגובה שלי מלאה באהבה כמו 10000000 תגובות נשבעת לך:)
פליז תמשיכי מהר…..

05/02/2013 12:19

תודהה רבה לכולםם , ורום אני מוסיפה אותך בפרק הבא מלא הפתעות D:

05/02/2013 12:20
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך