A-188
ממש השקעתי בפרק , מקווה שאהבתם D:
שירז הכנסתי אותך לסיפור , אור (לילוש דיירקשנית) , פז , רוז אתן תצטרפו בפרקים הבאים :)

מה שאביה (אני חחח) לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/ffgh/set?id=71365951
מה שאור לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/ww/set?id=71288922
מה ששובל לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/jhj/set?id=71289192
מה שבריט לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/yuy/set?id=71289585
מה ששירז לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71561510

Live My Life – פרק 6 (1D + JB)

A-188 07/02/2013 1330 צפיות 7 תגובות
ממש השקעתי בפרק , מקווה שאהבתם D:
שירז הכנסתי אותך לסיפור , אור (לילוש דיירקשנית) , פז , רוז אתן תצטרפו בפרקים הבאים :)

מה שאביה (אני חחח) לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/ffgh/set?id=71365951
מה שאור לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/ww/set?id=71288922
מה ששובל לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/jhj/set?id=71289192
מה שבריט לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/yuy/set?id=71289585
מה ששירז לבשה בפרק - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71561510

-נקודת מבט אור-

"אביה תתעוררי" נערתי קלות את כתפה של אביה , "תתעוררי" לחשתי אליה שוב ונערתי אותה עד שהתעוררה .
"מה קרה?" מלמלה וקמה לישיבה .
"יש לך אורח במטבח" אמרתי לה , ונערתי אותה שוב כדי שתתעורר לגמרי .
"מי שם ?" שאלה מנומנמת והביטה לכיוון השעון הדיגיטלי שעל השידה שלה .
"אור עכשיו 12:00 למה לא הערת אותי ? אני מאחרת לעבודה" אמרה וקמה במהירות מהמיטה נגשת אל הארון שלה .
"בריט הודיעה לבוס שלך שלא תגיעי היום שאת חולה" אמרתי לה והתיישבתי על המיטה שלה בזמן שהיא החליפה בגדים .
"אני חולה ביום הראשון של העבודה " אמרה וצחקה מהורהרת טיפה .
היא הוציאה מהארון ערמת בגדים קטנה והחלה להתלבש , היא לבשה טייץ עור שחור מבריק , חולצה ארוכה בצבע בז' , ונעלי עקב בצבע בז' ושחור המתאימים להופעה .
היא התלבשה במהירות וסירקה את שיערה הארוך והשחור , "איך אני נראית?" שאלה אותי והסתובבה לכיווני .
"מושלם , מושלם כמו תמיד" אמרתי לה בחיוך .
"מי במטבח?" שאלה אותי ונזכרה במה שאמרתי לה שרק התעוררה .
"מישהו" אמרתי עם חיוך תחמני ויצאתי במהירות מחדרה , הלכתי אל המטבח .
ג'סטין ישב ודיבר עם השכנה החדשה שלנו שובל , היא ממש נחמדה , איזה כיף אני מתחילה להכיר אנשים חדשים פה .
שלא לדבר על שרק הגענו אתמול וכבר הכרתי את וואן דיירקשן וג'סטין ביבר ! .
שובל חייכה במשך כול השיחה עם ג'סטין , חיוך יפה חושף טור שיניים לבנות וצחורות .
"היא תכף באה " אמרתי להם , "שובל בואי" סימנתי לה עם היד ושנינו יצאנו מהבית .
סגרתי אחרינו את דלת הבית משאירות את ג'סטין לבד במטבח מחכה לאביה שתסיים להתארגן , "קדימה בואי" משכתי אותה ונכנסנו אל המעלית .
"לאן ?" שאלה אותי שובל בזמן שלחצתי על הכפתור של קומת הקרקע .
"יום כיף בחברת וואן דיירקשן" אמרתי לה עם חיוך .
"באמת? אוווו מיייי גאדדד!!" אמרה בהתרגשה והתחילה לרעוד טיפה מההתרגשות .
הגענו לקומת הקרקע , המונית שהזמנתי כבר חיכתה בכביש , עלינו עליה ונתתי לנהג את הכתובת של הבית של הבנים .

-נקודת מבט אביה-

סיימתי להתאפר והלכתי למטבח לראות מה כול כך חשוב שאור העירה אותי , רעש העקבים שלי נשמע במסדרון עד למטבח .
ראיתי את ג'סטין עומד במטבח וזר וורדים אדומים בין ידיו .
"זה בשבילי ?" שאלתי אותו וחייכתי חיוך קטן .
הוא הנהן אלי וחייך את החיוך היפה שלו , "חיפשתי את הפרחים הכי יפים כדי שיתאימו ליופי שלך , אבל לא מצאתי כאלה אז קניתי וורדים" אמר לי .
הסמקתי טיפה , מי היה מאמין שאני יהיה בסיטואציה הזאת .
אני עומדת מול ג'סטין ביבר , והוא מחזיק בידיו זר וורדים ענקי במיוחד בשבילי .
"תודה" אמרתי לו ולקחתי את זר הוורדים הגדולים שהוא הביא עבורי , שמתי אותם בתוך כד זכוכית שקוף גבוה .
מלאתי אותו במים צלולים מהברז , בפנים הנחתי את זר הוורדים בשיא פריחתם והנחתי את הכד באמצע שולחן האוכל הגדול .
"איפה אור ?" שאלתי אותו .
הוא משך את כתפיו וחייך חיוך שובב קטן , תפס בידי ומשך אותי אל עבר דלת הכניסה של הבית .
"לאן אנחנו הולכים ?" שאלתי אותו בזמן שהוא נעל את הדלת ושם את המפתח מתחת לשטיחון הכניסה.
"זאת הפתעה" צחק ומשך בידי לכיוון המעלית , הוא לחץ על כפתור קומת הקרקע .
דלתות הפלדה האפורות החליקו ונסגרו , המעלית התחילה לרדת קומה אחר קומה עד שנעצרה ונפתחה בקומת הקרקע .
ג'סטין שם על ראשו כובע , עטף את צווארו וחלקית מפניו בצעיף שחור עבה , ועל עיניו הרכיב משקפי רייבאנד שחורות .
הוא אחז בידי , והוביל אותי אל רכב החנה ליד הבניין בו אני גרה .
"לאן אנחנו הולכים?" שאלתי שוב את ג'סטין אבל לא קבלתי כלום יותר מחיוך יפה ומשיכת כתפיים .
נכנסנו אל הרכב התניע ונסענו אל יעד לא ידוע .

-נקודת מבט בריט-

פיניתי את הצלחות משולחן שמונה , הלקוחות שילמו ועזבו את המסעדה .
הכנסתי את ערמת הכלים מלוכלכים אל המטבח והנחתי אותם בכיור הגדול , "אז איך היום הראשון שלך ?" שאל אותי בראד הטבח .
"נחמד" אמרתי לו וחזרתי בחזרה אל שולחן שמונה לסיים לפנות את שאר הכלים ולנקות את השולחן בסמרטוט .
כשסיימתי התיישבתי מאחורי הבר ליד הקופה וקשקשתי על דף .
בית הקפה היה די ריק , רק כמה אנשים בודדים , זוג שישבו בקצה אחד מרוחק של בית הקפה , זוג חברות שפטפטו טיפה בקול רם באחד מן השולחנות .
זוג עם ילד שישבו לצד הקיר .
מה אני יקנה לאביה ? חשבתי לעצמי .
היום יום ההולדת שלה , היום היא בת 18 , אני חייבת לקנות לה משהו מדהים כדי להראות לה כמה היא חשובה עבורי .
בלעדיה לא הייתי מגיעה ללונדון , לא הייתי פוגשת בבנים ובג'סטין , בזכותה הכרתי גם את הארי .
המחשבות על הארי העלו חיוך קטן על פניי , אבל הורדתי אותו מהר כדי שלא יחשבו שאני משהי משוגעת שמחייכת לעצמה .
הבטתי על שעון המחוגים התלוי על הקיר , בעוד חצי שענה נגמרת המשמרת שלי ואני אוכל ללכת לעזור לתכנן עם אור ושובל השכנה החדשה שלנו את מסיבת ההפתעה של אביה .

-נקודת מבט שובל-

המונית עצרה מול בית גדול כול כך , בית כמו מהסרטים , כמו האחוזות הענקיות האלה שגרים שמה בני מלוכה .
"קדימה בואי" אמרה לי אור שהתקדמה כמה צעדים אל עבר הבית , אני עמדתי על המדרכה המומה מביטה על הבית הגדול .
"מה? " מלמלתי , "אני באה" אמרתי לאור והדבקתי את הפערים שהיו בנינו .
הגענו אל הדלת , אור תקתקה פעמיים , וצלצלה בפעמון כשהבינה שהם לא שומעים את התקתוקים .
כעבור רגע הדלת נפתחה ועמדה מולנו , מישהי יפה נראית בערך בת 19 אולי קצת יותר עם שיער חום גלי ועניים ירוקות כחולות
כמו של הארי , רזה ודי גבוה .
לידה עמד גבר בערך בן 20 עם שיער חום גלי ועניים חומות , הוא לא ניראה מוכר .
"את בטח אור" אמרה הבחורה בחיוך יפה חושף שניים לבנות וצחורות .
"כן" אמרה אור בחיוך אל הבחורה .
"אוי איזה סתומה אני , שחכתי להציג את עצמי , אני שירז האחות הגדולה של הארי , וזה טום החבר שלי" אמרה והצביעה על הגבר שעמד לצידה .
"היי" מלמלנו שנינו ביחד , "ומי את ?" שאלה אותי עם קול הרך והעדין .
"אני שובל " אמרתי להם , הם חייכו אלי ואל אור .
"אוקי לא ניתן לכן לחכות הרבה זמו בחוץ " אמר טום ושניהם זזו ופינו לנו את הכניסה .
"אנחנו בכול מקרה הולכים " אמרה שירז ויצאה אחרי טום כשהם אוחזים ידיים אל מחוץ לבית .
אני ואור נכנסנו אל הבית וסגרנו אחרינו את הדלת , הלכנו אל הסלון ומצאנו את הבנים כול אחד בפוזה אחרת .
לואי והארי ראו טלוויזיה בסלון , ליאם ישן על ספה בסלון ליד הבנים הצופים בטלוויזיה , נייל ישב עם מישהי במטבח ושניהם אכלו .
זאין ישב במטבח ליד נייל עם מחשב נייד מולו , שר את המילים של השיר Kiss You .
"נייל אור ועוד מישהי פה" אמרה בחיוך הבחורה שישבה ליד נייל .
נייל קם ישר ועזב את האוכל , הוא ניגש אלינו וישר חיבק חיבוק גדול וחם את אור .
"היי" מלמלה אליו בביישנות , "מה קורה ?" שאל אותה כששחרר את חיבוקו .
"מעולה" אמרה בחיוך .
זאין הרים את מבטו מהמחשב לרגע , ראה מי בא וחזר להביט במחשב ולשיר את השיר ששר מלפני שנייה .
"נייל זאת שובל " אמרה אור והציגה אותי בפני נייל .
הלב שלי דפק במהירות , אני לא מאמינה אני פוגשת את וואן דיירקשן !!
"היי שובל אני נייל" אמר והציג את עצמו , "אני יודעת" אמרתי וחייכתי .
"בואו שבו בסלון" אמר נייל ואמר לנו ללכת אל הסלון .
הוא חזר אל המטבח , וביקש מהבחורה שישבה לידו , "רום תפני את הצלחות אוקי ?" אמר אליה , "בסדר" אמרה .
היא הייתה כול כך דומה לו , "זאת אחותו" לחשה אלי אור כשראתה שהבטתי עליה .
"אה" מלמלתי והחזרתי את מבטי אל אור .
נייל בא אל הסלון וזרק כרית על ליאם שיקום , "קום כבר" צעק עליו והתחיל לצחוק .
לואי והארי היו שקועים בסרט מצויר , הם התחילו לצחוק והביטו על נייל וליאם .
ליאם קם בעצבנות וזרק כרית בחזרה על נייל , "תפסיקו כבר" צרחה עליהם רום וצחקה גם היא .

-נקודת מבט ליאם-

"תקום כבר!!" צעק עלי נייל וזרק עלי כרית , קמתי בעצבנות וזרקתי עליו את הכרית בחזרה .
"אני קם" אמרתי והתיישבתי בחזרה על הספה שנרדמתי עליה , לואי והארי היו שקועים כרגיל בסרטים מצויריים .
לפתע הבחנתי באור ובעוד מישהי שישבו על הספה ליד לואי והארי , הבטתי במיוחד על זאת שישבה ליד אור .
הכתוביות של הסרט המצויר רצו על המסך בסיום הפרק של טום וג'רי , הארי ולואי סוף סוך ניתקו את מבטם מהטלוויזיה ופנו לדבר עם הבנות .
"אני לואי" הציג את עצמו לואי , "ואני הארי" אמר הארי לבחורה שישבה ליד אור .
"ואני ליאם" אמרתי לה וחייכתי אליה , "היא חייכה בביישנות ואמרה שלום לכולנו .
הבטתי מסביבי , נייל ישב לי אור , לואי והארי דיברו עם הבחורה שמסתבר ששמה שובל ממה שהבנתי מהשיחה בניהם .
זאין ורום ישבו במטבח , רום אכלה וזאין ישב מול המחשב הנייד ושר את LWWY .
"אז כן ?" שמעתי את קולו של לואי פונה אלי , "מה?" שאלתי אותו והחזרתי את תשומת הלב לשיחה בין לואי הארי ושובל .
הארי ושובל התחילו לצחוק וגם לואי גיחך מעט , " אתה הולך לעשות קניות למסיבת הפתעה של אביה?" אמר לואי .
"כן" אמרתי ונזכרתי שהבטחתי לג'סטין שאני וזאין נעזור ונלך לעשות את הקניות למסיבה .
"אתה יודע שהם יחזרו עוד מעט והכול חייב להיות מוכן" אמר לי הארי .
"מה השעה ?" שאלתי והבטתי על השעון התלוי על הקיר , "14:30 !?!?! , למה לא הערתם אותי הייתי צריך ב 13:00 ללכת לעשות את הקניות " צעקתי על לואי והארי .
"נרדמת , וראינו סרטם מצוירים" תירץ לואי .
"אני חייב להתארגן" מלמלתי לעצמי , קמתי מהספה ובאתי ללכת אל עבר הקומה העליונה להתארגן וללכת לקניות עם זאין .
חייכתי חיוך חטוף לשובל והבטתי עליה , עליתי מהר ללמעלה והחלפתי בגדים .
ירדתי אחרי עשר דקות ללמטה , שובל הארי ולואי היו עדיין שקועים בשיחה , ככה כם אור ונייל .
רום ישבה ליד לואי בצד וזפזפה בין ערוצי הטלוויזיה , וזאין עדיין ישב מול המחשב במטבח והפעם הוא זמזם את השיר Summer Love .
"זאין אתה בא ? צריכים ללכת לעשות קניות למסיבת הפתעה של אביה" אמרתי לזאין השקוע במחשב.
"טוב" אמר בחוסר חשק וסגר את המחשב , יצאנו אל עבר הרכב החונה בחנייה , התנעתי את המנוע .
הכנסתי הילוך שלישי ויצאתי מהחנייה אל עבר הסופר .


תגובות (7)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
וראשונה

07/02/2013 10:28

תמשיכי נסיכה ♥♥

07/02/2013 11:04

אוימיגאד!!!!!!!!!!
אני חולה עליך אוהבת אותך את מדהימה נסיכה!!!!! 3>
את הוספת אותי אני כל כך אוהבת אותך ^….^
מהר תמשיכי (:
והבגדים ששמת לי מהממים {=
תמשיכי ומהר!!!!!!!!!!!!

07/02/2013 11:34

ייאאא מושלמי תמשיכי ואני רוצה שליאם יתאהב בי כבר:(
ממש מעליב שהוא עדיין לו :0
חחחח ושאני יהיה פחות מולהבת מהם כאילו כולה וואן דיירקשן
עזבו אני לא יודעת מה אני מדברת כולי פה גוססת עוד שנייה מתה…מקסימום לא יהיה לכם המשך לסיפור שלי..
סוף פתוח לא כזה ביג דיל
תזכרו אותי לטובה אם אני לא שורדת את החיים האלו…

07/02/2013 11:54

חחחחחחחחחחחחחחח שובלל אל תדאגי ליאם יתאהב בך עד מעל הראשש !!
שמחה שאהבתםם D:

07/02/2013 12:01

תמשיכי!!!!

07/02/2013 12:56

מהמםםםם!!
תמשיככי!

07/02/2013 13:41
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך