A-188
סורי על הפרק הקצר , אין לי כול כך זמן עכשיו לכתוב מבטיחה שולי עוד היום יעלה פרק 8
אור (לילוש דיירקשנית) , פז , רוז אתן תצטרפו בפרקים הבאים :)

מה שאביה (אני חחח ) לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71570452
מה שאור לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/fdgrt/set?id=71569945
מה שבריט לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/yhjhj/set?id=71570128
מה ששובל לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/untitled_15/set?id=71635336
מה שרום לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71636475
מה ששירז לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/untitled_14/set?id=71635190
(שירז שמתי לך שורט כי בתיאור כתבת שאת אוהבת שורטים מקווה שאין לך בעיה עם זה D: )

Live My Life – פרק 7 (1D + JB)

A-188 08/02/2013 1477 צפיות 14 תגובות
סורי על הפרק הקצר , אין לי כול כך זמן עכשיו לכתוב מבטיחה שולי עוד היום יעלה פרק 8
אור (לילוש דיירקשנית) , פז , רוז אתן תצטרפו בפרקים הבאים :)

מה שאביה (אני חחח ) לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71570452
מה שאור לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/fdgrt/set?id=71569945
מה שבריט לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/yhjhj/set?id=71570128
מה ששובל לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/untitled_15/set?id=71635336
מה שרום לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71636475
מה ששירז לבשה למסיבת הפתעה - http://www.polyvore.com/untitled_14/set?id=71635190
(שירז שמתי לך שורט כי בתיאור כתבת שאת אוהבת שורטים מקווה שאין לך בעיה עם זה D: )

-נקודת מבט זאין-

נכנסנו לסופר , כמה מעריצות באו לבקש חתימה ולהצטלם , הצטלמנו עם כול אחת מהן וחתמנו להן , הם הלכו והשאירו אותי ואת ליאם לבד .
ליאם דחף עגלה בזמן שאני מלאתי את העגלה במצרכים .
"צריך גם גזרים" אמר לי ליאם שעברנו ליד הירקות .
התחלתי לצחוק , "מה נהיית כמו לואי , למה צריך גזרים ?" שאלתי אותו עם מבט משועשע על פניי .
"בשביל לואי" צחק ליאם בזמן שהכנסתי שקית מלאה בגזרים כתומים גדולים .
המשכנו אל עבר מחלקת הבשרים , ליאם העמיס על העגלה כול בשר אפשרי , כנפיים , קבבים , קציצות , המבורגרים נקניקיות רגילות , ונקניקיות חריפות , פרגיות , וסטקיים בשביל האלעש בערב .
ג'סטין אור ובריט תכננו לאביה מסיבת הפתעה ליום הולדה ה- 18 , וליאם נידב אותי ואותו לעזור עם הקניות .
"אוו מיי גאדדד זה זאין מאליק!!!!" שמעתי צרחה ושני בנות שרצו לעברי רועדות עם חיוך גדול על פניהם .
"שלום" אמרתי להן עם חיוך , הם ראו את ליאם וכמעט התעלפו .
אני וליאם הצטלמנו אתם כמה תמונות חתמנו להן , והמשכנו בקניות .
הגענו למחלקת החד פעמי , "צריך , מפיות , מפות , כוסות , מזלגות , סכינים, כפות , צלוחיות עמוקות לסלטים" הקריא ליאם כמה דברים מהרשימה שהייתה בידו .
התחלנו להעמיס לעגלה את כול הדברים שיש ברשימה , והגענו לקופה .
הקופאית כמעט התעלפה כשראתה אותנו , "אתה זאין ואתה ליאם" אמרה בקול רועד , "זה אנחנו" צחק ליאם והתחיל להעמיס דברים על המסוע השחור .
בזמן שהקופאית וליאם דיברו בניהם , ארזתי את הדברים בשקיות , ליאם שילם ויצאנו בחזרה אל הבית .

-נקודת מבט ג'סטין-

חבקתי את אביה חזק , "תודה על היום הזה ממש נהניתי" אמרה לי והרפתה מהחיבוק .
"גם לי היה כיף , אכפת לך שאני יעשה שיחת טלפון שנייה" אמרתי לה והוצאתי את האייפון השחור שלי מהכיס .
"לא אכפת לי , זה בסדר" אמרה לי וזזתי קצת הצידה עם הטלפון עד שיצאתי מטווח השמיעה שלה .

-"הלו?" שמעתי את הקול של ליאם מהצד השני .
-"הי אחי זה ג'סטין , הכול כבר מוכן ?" שאלתי אותו .
-"אני וזאין עכשיו יצאנו מהסופר , כשנגיע הביתה נארגן את הדברים ואז אני יתקשר אלייך ותביא אותה " אמר לי ליאם בנשימה אחת .
-"אוקי" מלמלתי וניתקתי את השיחה .
לאן אני כבר יכול לקחת אותה , כול היום טיילנו ברחבי לונדון .
"רוצה לאכול גלידה ?" התקרבתי אליה ושאלתי אותה .
"אוקי , למה לא ?" אמרה בחיוך ביישני לאחר רגע .
נכנסנו בחזרה אל האוטו ונסענו לגלידרייה בקצה העיר כדי שזה יאריך את הזמן .
"איזה גלידה את רוצה ?" שאלתי אותה והוצאתי את הארנק מהכיס האחורי .
"שוקולד " אמרה בחיוך .
"גלידת שוקולד וגלידת וניל" אמרתי למוכר , הוא הביא לי את הגלידות בגביע וחזרנו בחזרה לאוטו .
היא אכלה מהגלידה ואני אכלתי תוך כדי הנסיעה את הגלידה שלי .
"שיט" שמעתי מלמול עצבני מהכיוון שלה , "מה קרה ?" שאלתי אותה .
"הגלידה לכלכה לי את הסוודר" אמרה בבאסה וניסתה לנקות את הכת בעזרת מפית קטנה לבנה , אבל הכתם רק נמרח יותר וגדל .
"נעצור בדרך בבית שלך , תחליפי לבגדים יפים ונלך" אמרתי לה בחיוך .
"נלך ? לאן נלך ?" שאלה אותי והביטה עלי במבט שואל .
"זאת הפתעה" אמרתי וצחקתי , "אני שונאת הפתעות " אמרה עם חיוך חמוד ופאפי פייס .
"אל תעשי לי את הפרצוף הזה " צחקתי והבטתי עליה , היא כול כך חמודה .
"אם אתה לא אומר לי אני ילכלך גם אותך בגלידה " אמרה עם חיוך תחמני על פנייה .
"את לא תעשי את זה , אין לך אומץ" אמרתי והתגריתי בה מעט .
היא לקחה את גביע הגלידה שלה ומעכה לי אותו על האף .
"או מי גאד , את לא רצינית" צחקתי וניגבתי את גלידת השוקולד שנמרחה עלי , "אני רצינית ועוד איך רצינית" צחקה וחייכה חיוך מנצח .
רוב הנסיעה העברנו בשקט עד לבית שלה , הגנבתי לעברה מבטים , היא כול כך יפה .
עצרתי מתחת לבניין בו היא גרה עם בריט ואור , "אני תכף באה" אמרה ויצאה מהרכב .

-נקודת מבט אביה –

עליתי במעלית אל עבר הקומה שלי נכנסתי אל הבית השקט והריק , "מוזר בריט אמורה להיות פה " מלמלתי לעצמי .
משכתי בכתפיי , "כנראה היא מאחרת" והלכתי לחדרי הקטן .
הסרתי מעלי את הבגדים , וחיפשתי מה ללבוש .
אני צריכה משהו יפה , בטח ג'סטין תכנן משהו , בטוח אור סיפרה לו שזה יום ההולדת שלי .
לבסוף אחרי שתי שמלות שמדדתי והורדתי , בחרתי בשמלה ורודה בייבי במותן חגורה שחורה , ועל החלק התחתון
עיטורים בשחור , לרגליי נעלתי נעלי עקב שחורות גבוהות .
איפרתי את עצמי בקטנה , עברתי על האיפור שהתאפרתי בבוקר .
יצאתי מהבית וחזרתי בחזרה לג'סטין שחיכה באוטו .
"וואו" מלמל כשראה אותי , "זה מוגזם ?" שאלתי אותו והעברתי מבט חטוף נוסף על הלבוש שלי .
"לא , זה מושלם" אמר ולא הפסיק לבהות בי .
לאחר דקה של שתיקה וחיוכים מבוישים הוא התניע ונסע אל עבר הדרך המוכרת אל הבית של הבנים .
"אני צריך לקחת משהו ונלך" אמר לי ויצא מהאוטו , הוא בא אל עבר הדלת שלי ופתח אותה עבורי .
"בואי תכנסי איתי" אמר לי ונתן לי את ידו .
אחזתי בזרועו ויצאתי מהרכב , הוא נעל הרכב ופסענו ביחד אל עבר הבית הגדול .
הווילונות היו מוסטים , והכול חשוך , "אני לא חושבת שהם בבית" אמרתי לג'סטין .
"הם בבית , הם בטח ישנים" אמר עם חיוך משועשע על פניו .
מה קורה פה ? כולם התנהגו היום מוזר .
נכנסנו אל הבית , הכול חשוך , איפה לעזאזל מתג האור הזה שאלתי את עצמי וחיפשתי אחרי המתג בקיר .
מצאתי את המתג ולחצתי עליו , אורות החדר נדלקו וכולם צעקו , "הפתעה !!!" .
הבטתי על כולם המומה , כולם היו לבושים מהודר ויפה , הם ארגנו לי מסיבת הפתעה מצומצמת רק החברים הקרובים .
אני , אור , בריט , שובל , רום , שירז , ג'סטין , ליאם, נייל ,הארי ,לואי ,זאין , וטום החבר של שירז .


תגובות (14)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

08/02/2013 04:12

מושלםםםםםםםםם!!!
תמשיכי(:

08/02/2013 04:14

ברור שאין לי בעיה נסיכה!!!!
לא סתם כתבתי שאני אוהבת שורטים (:
תמשיכי ומהר ^…^

08/02/2013 04:44

תמשיכי מהממי שלי:)
וואו כזה יפה מאוהבת בסיפור הזה
יש מצב תעבירי אותי לגור עם הבנות?

08/02/2013 05:08

תודה נסיכות אני מתה עליכן :-*
ושובל סורי יש בבית של הבנות רק שלושה חדרים , אבל בקרוב מצטרפות עוד בנות אז יכול להיות הם יגורו איתך :-)

08/02/2013 05:28

זהה מווושלםםם !!
תמשיכי נסיכה שלי ♥♥

08/02/2013 05:45

אביה אני עפה לקרוא את כל הפרקים שלא קראתי :))

08/02/2013 05:49

אביוש אני יודעת שאני קרצי וצומי אבל
בפרופיל שלך לא כתבת אותי במחברים מומלצים (כתבתי אותך!)
פליז שימי אותי כי אף אחת לא שמה אותי ואני רוצה שיהיו לי עוד קוראות…
את לא חייבת אבל אני מתה עליך3>

08/02/2013 05:56

אויש סורי שירז חשבתי שכתבתי אותך את אחת המחברות שאני הכי הכי אוהבת שנייה אני מוסיפה אותך ❤❤❤

08/02/2013 06:06

וואו מדהים אביה!
את כותבת מושלם♥ תוסיפי אותי בסיפור?
תמשייכיי כבר במתח!

08/02/2013 06:12

אין לי בעיה להוסיף אותך תרשמי לי תיאור , כול הבנים תפוסים D:

08/02/2013 06:15

חחח סבבה אוהבת את הדבר המהמם הזה
שבת מושלמת לכולן:)
^-^

08/02/2013 07:09

אני רוצה להרוג אותך בשביל שתהפכי לזומבי שלי ואני אגיד לך להמשיך ואת תעשי אתמול זה אז תמשיכייייייייי כבראו שאת יודעת מה (רמז, את אולי לא תקום מחר בבוקר.

09/02/2013 22:52

חחחחחחחחח גאיה אני חולה עליךך !!
עכשיו אני כותבת את הפרק בקרוב הוא יעלה D:

10/02/2013 05:46
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך