:)Dana13
2 תגובות ואני עושה מרתון^^

Live the draem פרק 27 :) פליז תגיבו:)

:)Dana13 17/02/2014 915 צפיות 3 תגובות
2 תגובות ואני עושה מרתון^^

Live the dream 27 :

״ו..אקשן״ הבמאי אמר והם התחילו לשחק. קרוליין החמיקה מבטים אליי מדי פעם ולא אהבתי את זה!
״אמה אני מצטער״ השחקן הראשי אמר לקייט והצמיד אל גופם כך שהם היו צמודים באופן שלא אהבתי! מאוד לא אהבתי! אני היחד שאמור לגעת בה ככה! לא אף אחד אחר! .
״לא מעניין אותי״ היא ענתה לו והם עדיין נשארו צמודים באופן שהרתיח אותי מעצבים. ואז הוא הצמיד את ,
שפתיו לשפתיה. יצאתי לבחוץ רותח מעצבים .
״רק אני צריך לגעת בה ככה!״ מלמלתי לעצמי בעצבים ונתתי בעיטה עם רגלי לגלגל המכונית .
״הארי..״ שמעתי את קולה הרך
״נגמרו הצילומים ?״ שאלתי בקרירות מעביר נושא
״כן..״ היא אמרה בשקט ונכנסנו שנינו למכונית.
״הארי זה העבודה שלי״ היא אמרה בשקט
״מה העבודה שלך לנשק בנים אחרים?!״ אמרתי בעצבים מכניס את המפתחות ומתחיל לנסוע
״הארי.. אתה סידרת לי את העבודה ועכשיו אתה כועס עלי?! זה התפקיד שלי זה לא שאני באמת רוצה לנשק אותו!״ היא הגיבה באותו הטון בזמן שאני בתוכי רתחתי מעצבים . ידעתי שהיא תצטרך לעשות דברים כאלה , ידעתי שהיא תצטרך לנשק בנים אחרים , אבל התעלמתי מזה כי זה החלום שלה , אבל לא ידעתי עד כמה עצבני אני יהיה מזה , לא ידעתי שכל הקנאה תשתלט עליי.

___________

-נקודת מבט קייט-

רקדתי במועדון עם ג׳וס והבנים חוץ מהארי. לא יצא לנו ממש לדבר מאז הוא פשוט ישב בבר ושתה.
הוא עוד כועס עליי ?! עד כמה קנאי הוא יכול להיות?!
הסתכלתי על דלת המועדון ולא האמנתי למראה עיניי, מה היא עושה פה?! אני לא יכולה להתמודד איתה עכשיו!
״היי אחות״ היא התקרבה אליי
״קרוליין?!״ ג׳וס צעקה מופתעת
״ג׳וסי , התגעגעתי״ קרוליין אמרה בציניות
״אהה באמת כי אני לא ״ ג׳וס החזירה בעוקצניות ואחרי כמה שניות קרוליין עזבה אותנו.

-נקודת מבט כללית-
הארי ישב בבר והשתכר בזמן שקייט רקדה כשהיא מנסה לשכוח מכל צרותיה , שהוא אחד מהן.
הארי קם ממקומו נעזר בידו מכוון שהיה שיכור באופן חריג מהרגיל
״לאיפה אתה הולך ככה?״ שאל אותו הברמן
״לשירותים״ הוא ענה והתקדם לכיוון השירותים. הוא נכנס לשירותים וראה שם את קרוליין , כנראה הוא התבלבל ונכנס לשירותי הבנות. קרוליין מזכירה ביופיה את קייט מאוד , חוץ משיערה הבלונדיני . הארי הביט בה לבושה בשמלה חשופה מאוד , ולא יכל לעמוד בצרכיו . הוא התקרב אליה ונישק אותה נשיקה ענקית על השפתיים .
״אמרתי לך שתיהיה שלי״ קרוליין לחשה לו באוזן והארי המשיך לנשק אותה.

-נקודת מבט קייט-
״היי לאיפה את הולכת?״ ג׳וס שאלה אותי שהתקדמתי לכיוון השירותים
״לשירותים״ עניתי והיא הנהנה בראשה . נכנסתי לשירותים ולא האמנתי למראה עיניי , פניי נרטבו והדמעות לא הפסיקו לרדת , חשבתי שהוא לא כמו השאר , חשבתי שהוא מיוחד , שהוא בחיים לא יפגע בי.


תגובות (3)

תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מובן????????????????????????
עאעאעאעאעאעאעאעאע יואואו אומייגאאאדדד!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/02/2014 06:38

ישששששששששששששש מרתוןןןןןןןןןןןןןןעאעאעאעאעאאע
תמשיכייייייייייייייי
מייידדדדדדדדדדד מרתון!!!!!!!!!! ואוהוהוהוהוהוה

17/02/2014 06:45

יש לך עוד חוצפה להשאיר ככה???????????????????????
עעעעככככככששששיייייווווווו !!!!!!! תמשיכיייייייייי!!!!!!!!!!!!!

17/02/2014 06:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך