:)Dana13
מחר יעלה פרק 20 ו- 21 :)

Live the dream פרק 19 :)

:)Dana13 22/01/2014 1307 צפיות 10 תגובות
מחר יעלה פרק 20 ו- 21 :)

Live the dream 19:
-נקודת מבט הארי-

״1..2..3. והמצנחת הגדול שלנו קייט פארקר״ השופט הכריז עליה כהמנצחת והרים את ידה . ואז היא פשוט התמוטטה על הרצפה.
״קייט!״ צעקתי . רצתי ישר לזירה ונכנסתי אליה דוחף את כל מי שבדרכי.
״ק-ק-ייט״ גמגמתי נופל על ברכיי , מעביר את ידי על לחייה. היא שכבה שם עם עינייה עצומות , לא זזה . לראות אותה ככה שבר אותי. ניערתי אותה טיפה מנסה להעיר אותה אבל.. כלום לא עזר .
״התקשרנו לאמבולנס״ שמעתי את ליאם מאחורי והסתובבתי וראיתי את כולם.
שמו אותה על אלונקה והכניסו אותה לאמבולנס.
״תסעו אחרינו״ אחד הרופאים אמר. ישר נכנסתי לרכב עם זאין וג׳וס. נהגתי מנסה להתעלם מהתחושה ששוברת אותי בפנים.
״הארי?״ שמעתי את ג׳וס
״מה?״ שאלתי בקרירות.
״למה אתה נראה כל כך שבור? אני יודעת שאתה לא באמת שונא אותה , אבל עדיין אתה נראה ממש שבור״ היא אמרה . מה אני יגיד לה עכשיו? שאני מאוהב בקייט ?!? שהיא גרמה לי להרגיש דברים שבחיים לא הרגשתי?!?.
״אני לא שבור״ שיקרתי לה .
״הארי..אני מכיר אותך כבר הרבה זמן, ואני יודע לראות מתי אתה שבור״ זאין אמר.
״אני אוהב אותה״ אמרתי בשקט , הם היו בשוק , הם ישבו שם בשוק ולא הוציאו מילה.
״א-אתה רוצה להגיד לי שאתה לא שונא אותה?״ ג׳וס גמגמה טיפה .
״בהתחלה שנאתי טיפה… אבל התאהבתי בה״ אמרתי, אני לא מאמין שאני אומר את זה . ג׳וס היא החברה הכי טובה שלה היא תספר לה , ומה אז ?! אנחנו לא נדבר?! אני לא יכול לא לדבר איתה , אני בקושי מצליח לעצור את עצמי מלנשק אותה כל פעם שאני רואה אותה.
״אתה צוחק איתי נכון?!. אומייגאד היא תיהיה כל כך שמחה לשמוע את ז-״ היא אמרה אבל עצרה לקראת הסוף. מה זאת אומרת היא הייתה שמחה לשמוע את זה?!? מה ?!.
״מה?!?״ אמרתי המום .
״לא הייתי אמורה להגיד את זה״ ג׳וס אמרה לי .
״ג׳וס , תגידי לי מה זה אומר !״ ציוותי עליה.
״היא…אוהבת אותך״ היא אמרה בשקט. חיוך ענק נמרח על פניי . היא אוהבת אותי?! היא באמת אוהבת אותי?!? אני חשבתי שהיא שונאת אותי . לא אמרתי כלום על מה שג׳וס אמרה אבל אני חושב שהבעת הפנים השמחה שלי אמרה הכל.

ראינו אותה על אלונקה , שוכבת לא זזה כשמכניסים אותה לבית החולים.
״תנו לי להכנס״ נדחפתי בין הרופאים עומד קרוב אליה.

״מפה אתם לא תוכלו להכנס, אנחנו עורכים לה מספר בדיקות. ״ אמר הרופא והם נכנסו לחדר.
ישבנו אני ג׳וס, זאין, ליאם, בריטני, לואי , אלינור , נייל וקטלין בכיסאות מחוץ לחדר שלה.

״אוקיי.יש לה דימום פנימי לכן אנחנו מכניסים אותה עכשיו לניתוח . אחוזי הצלחת הניתוח מאוד גדולים , אתם יכולים ללכת ולחזור בבוקר״ הרופא יצא מחדרה ואמר לנו.
״אני יכול להיכנס ? לפני שתוציאו אותה לניתוח?״ שאלתי את הרופא בקול שבור.
״ואתה?״ הרופא שאל.
״הוא החבר שלה״ ג׳וס ענתה במיידי.
״אוקיי תעשה את זה זריז״ הרופא הלך משם.
״את רוצה להכנס גם?״ שאלתי את ג׳וס
״אם לא אכפת לך״

-נקודת מבט קייט-
לא ראיתי כלום , הכל היה שחור. אבל יכולתי לשמוע.. ולהרגיש . שמעתי את הרופאים אומרים שיש לי דימום פנימי,שמעתי איך הארי דאג לי , הרגשתי את ידו על לחיי . למה שהוא ידאג לי כל כך?! מכל האנשים למה הוא כל כך דואג לי ?!. שמעתי דלת נפתחת
״קייט״ שמעתי את קולה של ג׳וס ושמעתי שהיא מנסה לעצור את הדמעות , אבל היא לא הצליחה כי אחרי כמה שניות שמעתי עוד יבבות בכי מקולה.
״אני לא יכולה לאבד אותך״ היא החזיקה בידי מצמידה אותה אליה
״אני לא יכולה לאבד את הBFF שלי! תבטיחי לי שתלחמי על החיים שלך, תלחמי עליהם בניתוח הארור הזה! את חזקה יותר מזה״ היא אמרה עוצרת את הדמעות . היא נישקה אותי קלות בלחי ואחר כך שמעתי את הדלת נסגרת.

-נקודת מבט כללית-
בזמן שג׳וס הייתה בפנים, הארי לא יכל יותר , הוא פשוט לא יכל. הוא הוציא את כל דמעותיו , מסתיר את עינייו עם ידו כדי שלא יראו שהוא בוכה. כל שאר החברים היו המומים שהוא בכה, זה אף פעם לא קרה לו בגלל בחורה. הוא המשיך לבכות, מוציא את כל נשמתו. הבחורה הזאת , שהוא אוהב אותה יותר ממה שהוא איי פעם דמיין שהוא יכול לאהוב. היא לקחה את ליבו והוא לקח את ליבה , היא הכל בשבילו.
״אתה יכול להיכנס״ ג׳וס יצאה מחדרה של קייט בבית החולים כשעינייה אדומות מסמנות על כך שהיא בכתה . זאין קם אליה במיידי ותפס אותה לחיבוק אוהב. הארי נכנס באיטיות לחדרה של קייט.
״קייט״ הוא אמר בוכה . הוא התקרב אליה והחזיק בידה נושק לה על גב ידה. הוא המשיך לבכות, שבר אותו לראות אותה ככה.
״אני מצטער״ הוא לחש
״אני מצטער שהייתי כזה אידיוט , כזה מטומטם. שלא הבנתי שאת הדבר שהכי יקר לי בכל היקום״ הוא אמר לה נושק לגב ידה שוב.
״אני.אוהב.אותך.״ הוא הדגיש כל מילה ונתן לה נשיקה קצרה ועדינה על שפתייה. אבל היא לא יכלה להגיב , לא יכלה להגיד לו שגם היא אוהבת אותו. הוא לא ידע שהיא שומעת אותו , הוא לא ידע שהיא הרגישה את הנשיקה הזאת. היא כל כך רצתה להמשיך אותה , להגיד לו שהיא אוהבת גם. אבל היא לא יכלה , היא שכבה שם משותקת.


תגובות (10)

למה מחר?!?!?!!?!!!!!???!?!!!!?????!! אי אפשר לחכות כ"כ הרבה זמן!

22/01/2014 09:19

היא צודקת בכל מילה !! למה אי אפשר היום????? אי אפשר לחכות כל כך הרבה זמן!!!!!!!

22/01/2014 09:54

עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאע
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאע
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאע
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאע
תמשיכי

22/01/2014 09:54

או מי גד סיפור כל כך מושלםםםםםםםםםם

22/01/2014 09:58

למהההה מחר למה לא היוםלםםםםםםם?!
תמשיכייייי חחח

22/01/2014 11:00

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

22/01/2014 11:31

וואי זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!
את חייבת להמשיךךךךךךךךךךךךךךךך
עאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאע
עאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעא
אה ו…
עאעאעעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעא

22/01/2014 14:21

מהמםם
את כותבת מושלםם!! תמשיכייייי

23/01/2014 10:38

מהמםם
את כותבת מושלםם!! תמשיכייייי

23/01/2014 10:38
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך