:)Dana13
תודה למי שמגיבה❤️

Live the dream פרק 23+24 :)

:)Dana13 03/02/2014 1020 צפיות 5 תגובות
תודה למי שמגיבה❤️

Live the dream 23:
״בוקר טוב סאנשיין״ הארי נשק לי בלחי
״בוקר טוב..״ מלמלתי , והארי קירב אותי אליו עוד יותר ממה שהייתי .
״קייט..״ הארי אמר לי .
״מממ..?״ מלמלתי ושמתי את ראשי על החזה שלו. ״נכון אמרת שאת לא רוצה להיות מתאגרפת?״ הוא אמר או שאל לא ממש הבנתי ״אממ כן למה?״ שאלתי אותו מבולבלת.
״את צריכה לעשות את מה שאת רוצה לעשות..״ הוא אמר לי , ״הארי זה יותר מסובך ממה שאתה חושב״ אמרתי מתרחקת ממנו טיפה , ״ זה לא מסובך! אם להיות מתאגרפת זה לא החלום שלך אל תיהיי מתאגרפת!״ הוא ניסה לשכנע אותי.
״מה החלום שלך?״ הוא שאלא אותי, ״הארי..״ התחננתי שיעזוב אותי בשקט.
״לא תגידי לי״ הוא דרש , ״להיות שחקנית..״ מלמלתי בשקט, ״אז אני יגשים לך אותו״ הוא אמרו תן לי נשיקה בלחי .
״הארי אתה לא רוצה להסתבך עם אבא שלי״ אמרתי לו בשיא הרצינות
״לא אכפת לי״ הוא אמר וקם מהמיטה.

*כעבור חודשיים*
״לונדון חזרנו!״ ג׳וס צעקה בבית כשחזרנו מהסיבוב הופעות , ואני צחקתי . פרקנו את המזוודות בחדרים , וואי כמה שהתגעגעתי ללונדון. נסעתי לבית של אבא שלי לבקר אותו אחרי ארבע חודשיים שלא ראיתי אותו .
דפקתי על הדלת והוא פתח לי אותה בשמחה ״קייט!״ הוא אמר באושר , ״אז איך היה?״ אבא שלי שאל, לא יכולתי לספר לו שחודש שלם לא התאבקתי ועוד שבועיים שהארי הכריח אותי לא להתאבק כי אני ׳עדיין לא מספיק חזקה׳.
״היה מדהים נהנתי כמו שלא נהנתי בחיים!! ופגשתי גם מתאבקין ממש טובים!״ אמרתי לו לא מורידה את החיוך מפניי.
״שמעתי שניצחת בכל התחרויות חוץ משניים! על הכבוד זאת הבת שלי!״ הוא אמר וחיבק אותי חיבוק גדול.
״אהה ודרך אגב את יכולה להפסיק ׳לצאת׳ עם הארי סטיילס״ אבא שלי אמר לי ואני גיכחתי , ״האמת אבא שאנחנו באמת זוג״ גיכחתי.
״יופי!, זה יעלה עוד יותר את הפירסום שלך!״ זה מה כל מה שמעניין אותו, הפירסום שלי, כמה אנשים יהמרו עליי,כמה נותני חסות יהיו לי , הכסף זה מהש מעניין אותו לא אני.

חזרתי הביתה ודפקו בדלת, פתחתי אותה והארי עמד מולי.
״היי יפה״ הוא אמר ונשק נשיקה קצרה לשפתיי. ״יש לי הפתעה״ הוא אמר כשהוא נכנס לבית,
״אוח אחרי שתשמעי את זה אני הולך כל כך להנות הלילה״ הוא אמר וגיכח ״מה ההפתעה בייב?״ גיכחתי לדבריו, ״הגשמתי לך חלום״ הוא אמר ״האיר זה ידוע כבר שהגשמת לי חלום״ גיכחתי.
״לא נתת לי לסיים, השגתי לך אודישן לתפקיד ראשי!״ הוא אמר בהתרגשות , פי נפתח הייתי המומה , אני לא יודעת אם לדאוג או לשמוח?!? אני לא יודעת מה להרגיש…
״ה-ה-שגת לי א-א-ו-ודישן?״ חזרתי על דבריו בגמגום.

Live the dream 24:
״ה-ה-שגת לי א-א-ו-ודישן?״ חזרתי על דבריו בגמגום.
״כן זה כל מה שרצית לו?״ הוא שאל מבולבל מהבעת פניי ההמומה, ״כן..אבל-״ רציתי להמשיך את משפטי אך הארי קטע אותי, ״את לא מבינה שלא אכפת לי מה אבא שלך אומר על זה! זה החלום שלך ואת הולכת להגשים אותו!״ הוא אמר בטון טיפה גבוה יותר מהרגיל , ״לא סתם יש לך את הקעקוע הזה, את צריכה לחיות את החלום שלך..״ הוא אמר מביט בקעקוע שבפרק כף ידי.
הוא התקדם אליי ועטף אותי בזרועותיו, לא חיבקתי אותו חזרה אפילו , פשוט הנחתי את ראשי על חזהו נותנת למחשובות לזרום. לפני כמה זמן היית הייתי אבא שלי, הוא לא מכיר אותו … הארי לא יודע שכל מה שמעניין אותו זה הכסף ! אני לא מעניינת אותו ! זה כך מאז שאני קטנה, דודתי אומרת שזה מאז שאמי נפטרה בלדתי.
אף פעם לא פגשתי את אמי , ראיתי אותה רק בתמונות , שמעתי את קולה רק בסירטונים, אולי באמת בגלל זה אבא שלי מתנהג אליי כך?.
״זה התסריט״ הארי ניתק את חיבוקנו והביא לי תסריט לסדרה שנקראת ׳הסודות שבמרדף׳ זה על מישהי שההורים שלה נהרגו וכנראה אבא שלה הסתבך בצרות ועכשיו רודפים אחריה והיא מתאהבת באיזשהו בן…
״אפילו הבאת לי את הסגנון של סדרות שאני אוהבת״ גיכחתי אליו .
״מתי האודישן?״ שאלתי אותו , ״בעוד שלושה ימים״ הוא אמר .
״מה?!״ צעקתי ״לא יהיה לי זמן להתכונן!״ אמרתי בלחץ. הארי התקרב אליי לקח את התסריט מידי וזרק אותו על השולחן .
״טוב התסריט מתחיל לעניין אותך יותר ממני״ הוא אמר מרים אותי טיפה כך שפנינו היו באותו הגובה , הוא נישק אותי על שפתיי נשיקה ארוכה ומושלמת, התקדמנו לחדרי ממשיכים להתנשק והארי סגר את הדלת עם רגלו. נפלתי על המיטה והוא נישק אותי בנשיקות קטנות ועדינות.

*כעבור שלושה ימים*
״מוכנה בייב?״ הארי שאל ונשק בלחיי ״כ-כן״ גמגמתי מעט , ״יופי זה קטן עלייך״ הוא אמר ונתן לי נשיקה גדולה בפה .
״שלום מה שמך?״ שאל אותי מישהו בערך בשנות השלושים לחייו שישב על כיבא הבמאי.
״קייט פארקר״
״אוקיי קייט תתחילי״ הוא אמר וביצעתי את הסצנה שלי, אני חושבת שהלך לי ממש טוב , אני מקווה שגם הם חושבים ככה.
״יפה מאוד! אהבתי את המשחק שלך! אנחנו נחזיר לך תשובה מחר בערב״ הם אמרו וירדתי מהבמה .
הארי הסתכל עלי ומחא כפיים ואני גיכחתי והסמקתי , הוא חיבק אותי חיבוק גדול ונשארנו לצפות בשאר המתמודדים.

—–
״טוב עכשיו לתפקיד משני״ הבמאי אמר ״נקסט״ הוא אמר בקול חזק כדי שישמעו אותו .
נכנסה מישהי לבמה לבושה בג׳ינס קצר שרואים לה טיפה את הישבן , חולצת בטן , שיערה צבוע בבלונד , עיניים תכולות כמו שלי, היא לא הישתנה. פי היה פעור ולא האמנתי למראה עיניי
״קייט הכל בסדר?״ הארי שאל מודאג ואני לא עניתי לו נשארתי פעורת פה למראה עיניי
״מה שמך?״ שאל אותה הבמאי
״קרוליין פארקר״ זאת היא , זאת באמת היא.


תגובות (5)

עאאעעאעאאעאעאעאעעאעא לא מה היא עושה פה הזונה הזאת ?!?!?!??!
ניראלי אני הגבתי ראשונה יאי
תמשיכיייייי

03/02/2014 09:34

אעאעאעאעאעאעאעאע תמשיכיייי!!!! ומה לעזאזל היא עושה שם????

03/02/2014 11:01

זונה!!!!! מה יא עושה שם?????
סוף סוף המשכת יש אני לי חיוך מרוח על הפנים כמו סתמה!
תמשיכי!!! :-)

03/02/2014 11:20

מה היא עושה שםם? !?!?!?"?!?!?!? בת זונההההה! !!!
שתעיף משם את התחת השמן שלה והבוגדני שלהההההה
תמשיכיייייייייי
זה מושלםםםםם סוף סוף העלת פרקררר

03/02/2014 12:22

תמשיכיייייי אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך!

07/02/2014 06:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך