:)Dana13
תודה לכל מי שהגיבה מחר אני ממשיכה :)

Live the dream פרק 29 :)

:)Dana13 17/02/2014 1048 צפיות 8 תגובות
תודה לכל מי שהגיבה מחר אני ממשיכה :)

Live the dream 29:
-נקודת מבט קייט-

״ק-ק-קייט״ ראיתי אותו מולי , אותו אחד ששבר את לבי , שרצה להוכיח לי שהוא שונה אבל הוא בעצם כמו כולם . נזכרתי, נזכרתי ביום שבו ראיתי אותו ואת קרוליין , את היום הנורא הזה, שחשבתי שמה שהיה שם , כשחשבתי שמה שקרה לי עם ג׳סטין היה נורא, אבל מה שהוא עשה, זה שבר אותי יותר מכל דבר אחר בעולם.
אני זוכרת בחודש הראשון אחרי שנפרדנו הוא לא היה מפסיק להתקשר , לסמס , לבוא אליי הביתה , לעשות הכל כדי שאני יסלח לו אבל זה לא עזר , הייתי שבורה מבפנים. בעצם על מה אני מדברת , אני עדיין שבורה מבפנים. ניסיתי להתגבר , ניסיתי לצאת עם בנים אחרים, אבל כל פעם נזכרתי בו, נזכרתי איך הוא לקח את הלב שלי וריסק אותו לחתיכות.

הכנסתי מיד את השרשרת לתוך חולצתי , כן אני עדיין עונדת אותה, היא עדיין מחזקת אותי.

״קייט!״ לואי אמר בשמחה וקם אליי . נתתי לו חיבוק גדול. הדבר היחידי שהתגעגעתי אליו זה הבנים. היחיד שיצא לי לראות זה זאין כי עד עכשיו הוא עדיין יוצא עם ג׳וס.
נשארתי עומדת במקומי עדיין בוהה בהארי כשכולם מסתכלים עלינו .

״אתם מכירים?״ הבמאי שאל מופתע. מה הוא לא היה בעולם בשנה בקודמת, שכל מגזין רכילות ריכל על שנינו.

״קייט לא מצאתי מקום להחנות אז החנתי רחו-״ שמעתי את קולה של ג׳וס ונעלי עקב שלה שכל פעם נשמעו חזקים יותר כאילו היא מתקרבת אליי.
״הארי״ היא אמרה בשוק ונעצרה במקומה.

״אוקיי בואי לפה קייט תציגי את עצמך״ עליתי לבמה והתיישבתי עם כולם במעגל.

״אני קייט, בת 19 משחקת בסדרה הסודות שבמרדף שבדיוק נגמרה לה העונה השנייה , ו..הייתי פעם מתאגרפת, אבל אז מישהו עזר לי להגשים את החלום ולהפוך לשחקנית״ אמרתי והסתכלתי על הארי, לא הפסקתי להוריד את עיניי מעיניו מנסה לגרום לו להבין לכמה סבל הוא גרם לי .

״איך את מכירה את הארי ולואי?״ שאל הבמאי
״למי שלא חי בעולם בשנה הקודמת הארי הוא האקס שלי, ולואי הוא פשוט ידיד טוב ״ אמרתי בקרירות .
״אוקיי , בואו נתחיל. קייט, שמשחקת את קייסי הדמות הראשית מתאהבת במאט-״ הבמאי אמר אך הארי מיד קטע אותו
״מתאהבת במי?״ הארי שאל המום
״במאט״ הבמאי אמר בפשטות
״למה מה הבעיה?״ שאלתי בקרירות , ״זה רק סדרה״ הוספתי .
״אני חושב שאת לא מבינה מה הבעיה״ הארי אמר לי
״טוב בשבילי זה לא בעיה , אבל בשבילך…״ הוא משך את תשובתו והשאיר אותי סקרנית.
״אני משחק את מאט״ ישבתי פעורת פה לא מאמינה למראה עיניי , אני אמורה להעמיד פנים שאני אוהבת את הארי?! נראה לי זה התפקיד שאני יעשה הכי טוב שיש, כי אני לא צריכה להעמיד פנים, זה שהוא פגע בי זה לא אומר שהרגשות עברו , זה לא אומר שהדבר החזק הזה שהרגשתי אליו עבר , אני עדיין אוהבת אותו… זה לא עבר , ואני לא חושבת שזה יעבור.


תגובות (8)

לאלאללאלאלאלא המתחיל במרתון אומרים לו סיים עונהה!

17/02/2014 07:28

תמשיכייייייי אל תפסיקי את המרתון בבקשהההההה

17/02/2014 07:30

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא
את ממשיכה…עעעעעעעעעככככככששששששששייייייייייוווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/02/2014 07:31

עכשיווווו להמשיךךךךךך

17/02/2014 07:40

לא לא לא לא לא למה מחר???????????????????????????
תמשיכי עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

17/02/2014 07:48

תמשיכיייייייי היוםםםםםםםל פליזזזזזזז

17/02/2014 08:06

תמשיכי אפשר עוד פרק למרתון????? ~פרצוף מתחנן~

17/02/2014 08:55

לאללאלאלאלאלאאלאלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
את הורגת אותי !!!!
דיייייייי
תמשיכי ייייי

17/02/2014 09:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך