MUSIC❤️
שונאת שונאת שונאת שזה קצר ואני מרגישה שהזנחתי אותכם בפרקים כי המון העלו ורק אני לא - מצטערת :( אז יום חמישי הזה, אני נוסעת לאילת, אין לי שמץ לכמה ימים אבל לפי דעתי כשאני יהיה שם אני יעלה פרק מהסיפור על אלה וליאם או אוליי לפני. אז קודם - אתן מדהימות ואני מאוהבת לכן בצורה חחחחחחחח ומה דעתכם ניקול והארי או ניקול וזאין, או שיש אפילו אפשרות אחרת? (; שבוע טוב אהובות שלי❤️

Losing Battle – פרק 6❤️

MUSIC❤️ 05/07/2014 1204 צפיות 4 תגובות
שונאת שונאת שונאת שזה קצר ואני מרגישה שהזנחתי אותכם בפרקים כי המון העלו ורק אני לא - מצטערת :( אז יום חמישי הזה, אני נוסעת לאילת, אין לי שמץ לכמה ימים אבל לפי דעתי כשאני יהיה שם אני יעלה פרק מהסיפור על אלה וליאם או אוליי לפני. אז קודם - אתן מדהימות ואני מאוהבת לכן בצורה חחחחחחחח ומה דעתכם ניקול והארי או ניקול וזאין, או שיש אפילו אפשרות אחרת? (; שבוע טוב אהובות שלי❤️

– פרק 6 –

״בוקר טוב,״ אמרתי להארי בחיוך קטן כשפתחתי את עיניי בעדינות.
״בוקר טוב יפייפיה,״ אמר בקולו העמוק של הבוקר, הקול האהוב עליי בבוקר.
״אני ממש אוהבת את הקול שלך בבוקר,״ אמרתי לו, נושקת לשפתיו נשיקה קטנה לפני שליטפתי בעדינות את פרצופו, כמה זיפים קטנים התווצרו על סנטרו.
״אני ממש אוהב את הקול שלך בכללי,״ אמר בחיוך כשנשק לאפי.
״אני ממש אוהבת אותך בכללי,״ אמרתי מצחקקת כשחיבקתי אותו במעט.
״גם אני אוהב אותך,״ אמר בחיוך שכליטף את גבי בעדינות בעודי שוכבת עליו כשפניי מופנות אליו.
״תשיר לי משהו,״ ביקשתי.
הוא התחיל לשיר את אחד מהשירים האהובים עלי, Ed Sheeran – Give Me Love. הנחתי את ראשי על חזהו, נרגעת בשקט לקולו הנעים והצרוד של הבוקר.
״בוקר טובבבבב!!״ צעקו חבריי הקולניים כשנכנסו בהמולה לחדרנו.
״אממ היי?״ אמרתי במבוכה כשיירדתי במהירות מהארי ומהמיטה.
״ובכן, זה נורא מביך,״ כיחכח הארי בגרונו.
״לך תתארגן, כשאתה מסיים תקרא לי,״ אמרתי והוא הנהן לפני שנכנס למקלחת.
״ניקול הסבר עכשיו אומיגאד,״ אמרה ג׳ייד בהתלהבות.
״תירגעי לא שכבנו,״ אמרתי.
״נו באמת,״ אמרה.
״אני עדיין לא שכבתי פעם אחת עם גבר אז עם מישהו שהוא כמו אח שלי?״ שאלתי.
״אין מצב שאת עדיין בתולה,״ אמרה בשוק.
״ובכן, הבתולים שלי יקרעו רק בגיל 18, ורק מחבר שיהיה איתי חצי שנה.״ אמרתי.
״או שזה יהיה ידיד טוב שאני לא מפחדת מה יקרה בינינו אחריי ואני יודעת שתמיד נהיה חברים טובים ואני יכולה לסמוך עליו.״ הוספתי.
״ניקול אני מופתע ממך,״ אמר ג׳וני מרים גבותיו מעלה.
״מה חשבתם שאני זונה מופקרת?״ שאלתי במעט עצבים.
״ממש לא אבל את לא מישהי שהייתי חושב שהיא בתולה.״ אמר במעט שוק.
״טוב תשמור את המחשבות שלך לעצמך,״ ירקתי בעצבים כשנכסתי למקלחת שבא היה הארי.
״זה היה מגעיל מה שהם אמרו,״ אמר הארי מתוך המקלחת.
״מאוד,״ אמרתי בעצבים ובמעט עצב, זה מה שחבריי חושבים עליי?
״הארי?״ שאלתי אחריי כצה דקות שרק ישבתי בשיש המקלחת.
״כן לאב?״ ענה.
״אני יכולה לסמוך עלייך שאתה זה שיהיה הראשון שלי?״ שאלתי בנשימה עמוקה.
״זה לא ישנה כלום מהמצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו?״ שאל.
״לא, כלום. אני פשוט לא רוצה שאולי אני יכיר מישהו ואחריי כמה זמן נשכב ובסוף ניפרד ואני סתם יעשה טעות. איתך אני יודעת ששום ריב שיקרה ביננו לא יפריד ביננו לעולם, תמיד נשאר חברים טובים,״ אמרתי
״ובכן, אז אני אשמח להיות הראשון שיזיין אותך ניקול,״ אמר ואני צחקתי.
״זה לא לזיין, זה לעשות אהבה, זה מילה יותר יפה,״ אמרתי צוחקת.
״אבל יש הבדל בין לעשות אהבה, לבין לזיין,״ אמר צוחק כשיצא מהמקלחת במגבת שעטפה את פלג גופו התחתון.
״כן הארולד, מה הוא ההבדל?״ שאלתי, עדיין צוחקת.
״לזיין, זה משהו שעושים אחריי שאתה לוקח בחורה מהמועדון וזה חסר רגישות ואהבה, לעשות אהבה, זה עם מישהי שאתה אוהב ומכבד ואתה עושה את זה עדין ויפה, תמיד שואל עם היא בסדר וזה אכפתי ואוהב, זה לממש את האהבה בינכם,״ הסביר.
״ובכן הארי, אני אשמח שתעשה איתי אהבה,״ אמרתי בחיוך מובך.
״גם אני,״ אמר מצחקק כשנשק למצחי.
״עכשיו לכי תדברי עם החברים שלך, תתנצלי שהתפרצת ותחזרי אחר כך לכאן להתארגן כי חייבים לצאת כבר לאולם לחזרות.״ אמר ואני הנהנתי, נושקת לשפתיו נשיקה קטנה ויוצאת מהמקלחת.
״אני מתנצלת,״ אמרתי כשהם עדיין עמדו בפתח הדלת ושוחחו.
״שמעתי טוב?״ שאלה ג׳ו המומה.
״אני לא הייתי צריכה לצעוק, סליחה,״ אמרתי מביטה בהם.
״ניק את בסדר? את לא חולה או משהו? הוא שם עלייך איזה אבקת קסמים?״ שאל מייק בהלם.
״תירגעו, ביקשתי סליחה, תקבלו אותה או לא, אתם התנהגתם מגעיל,״ אמרתי בנשימה עמוקה כשהלכתי לכיוון אחת מהמזוודות שלי, שולפת לי בגדים ובאה להיכנס חזרה למקלחת.
״ניק,״ אמרה ג׳ייד.
הסתובבתי, מחכה לראות מה יצא מפיה.
״אני מתנצלת, לא הייתי צריכה לדבר אלייך ככה,״ המשיכה ג׳ייד, הנהנתי ונכנסתי למקלחת.
״פשוט תגיד לי מה אתה חושב,״ אמרתי אחרי מלחמת המבטים שעשינו, מנסים להבין מה כל אחד אומר.
״שהם מפגרים וזה דוחה להגיד כזה דבר לחברה/ ידידה שלך.״ אמר בפשטות.
״אני רצינית שבקצב הזה אני אבקש שהם יחזרו הביתה,״ אמרתי בעצבים.
״הם כאן לשלושה ימים, תנצלי את הזמן כי את בסוף תתגעגעי אליהם,״ אמר ואני נאנחתי מהנהנת.
״אני יוצא דקה לנייל, תתארגני ותדברי איתם כבר, אל תיהיי איתי, אותי יש לך כאן תמיד, אותם לא,״ אמר ואני הנהנתי, ״וכשאת בחדר אוכל תתקשרי אליי אני יבוא לראות מה איתך, בסדר? אל תשכחי לדבר עם אבא שלך שאת איתם ואת לא הולכת לחזרות איתנו היום,״ אמר ואני הנהנתי.
״חיבוק?״ שאל בחיוך קטן.
״אני מלווה אותך לדלת, אני לא יראה אותך כל היום איזה מוזר זה,״ אמרצי מצחקקת ויצאנו ביחד לדלת הכניסה בחדר, ליד חבריי.
״עם קורה משהו שוב תתקשרי אליי,״ לחש לי באוזן כשנשק למצחי.
״אוקיי,״ אמרתי מחבקת אותו.
״אני אוהב אותך, ביי לאב,״ אמר לפני שנשק לאפי נשיקה קטנה ויצא מהחדר.
״אתם בקשר טוב, הא?״ שאל ג׳יימס.
״מאוד,״ אמרתי מהנהנת.
״ומה איתנו? גם אנחנו בקשר טוב?״ שאל.
״ג׳יימס אתה אחד מהחברים הכי טובים שלי, אני באמת אוהבת אותך , אבל כידיד בלבד, לא משהו אחר. אני מצטערת,״ אמרתי.
״זה בסדר ניק אני מבין, חוץ מזה, איך בסיבוב עד עכשיו?״ שאל.
״אני יענה לך אחריי שאני יתארגן, שניה אני חוזרת,״ אמרתי, נכנסת למקלחת וסוגרת את הדלת.
סיימתי להתארגן ויצאתי אליהם. ״יורדים לחדר אוכל?״ שאלתי והם הנהנו.
״שווןןןןןןןןןןן,״ צעקתי בבהלה והוא הסתובב ואני קפצתי עליו במהירות.
״התגעגעתי אלייך,״ אמרתי צוחקת כשהוא אחז מתחת לירכיי.
״גם אני אלייך,״ אמר צוחק.
״את ממש הקפצת לי את הלב,״ אמרה ג'ו וצחקה לבסוף.
״התפקיד שלי,״ אמרתי בחיוך כשירדתי משון.
״אתם רוצים להישאר כאן או ללכת איתם לחזרות?״ שאלתי כשהלכנו לחדר אוכל.
״אני חושבת שנלך איתם, אתמול כבר היינו כאן בקניון. יהיה מצחיק,״ אמרה ג'ייד.
״לא ממש אכפת לי,״ אמרו ג׳יימס וג׳וני.
״אני עם ג׳ייד,״ אמרה מדיסון.
״אז הולכים איתם?״ שאלתי והם הנהנו.
״אני רעבהההההההה,״ צעקה ג׳ו.
״עלי על ג׳וני, ג׳יימס בוא, עושים תחרות ריצה.״ אמרתי בחיוך תחרותי.
״חסר לך מפסידים,״ לחשתי לו באוזן צוחקת.
״שלוש, ארבע, וצאו!״ צעקה ג׳ייד.
ג׳יימס רץ במהירות, עוקף במעט את ג׳וני, ואז ג׳וני עקף לכמה שניות וג׳יימס חזר להוביל, והגענו למקום שקבענו, ראשונים.
״ניצחנווווווווווווווווווווו!!!״ צעקתי בחיוך ענקי.
״ניקול!״ צעק לואי.
״היי לאב!״ צעקתי בחיוך.
״בואו שבו כאן,״ אמר זאין ואני הנהנתי.
״בואו,״ אמרתי לחברי לפני שהלכו אחריי.
״ניק את באה איתי?״ שאלה ג׳ייד, הנהנתי לפני שהלכתי איתה.
״אני מצטערת על היום, זה לא היה במקום,״ אמרה ואני הנהנתי.
״זה בסדר. אבל עכשיו רציני, איך לעזאזל חשבת שאחים שלי יתנו לי בכלל?,״ שאלתי בציחקוק קטן.
״לא יודעת, הם כבר לא איתך כאן הרבה זמן, ואת הרבה עם ההארי הזה, והוא כן מושך והכל אז לא ממש חשבתי לפני שדיברתי,״ אמרה, הימהמתי במעט לפני שבטעות התנגשתי במישהו.
״סליחה סליחה סליחה,״ התנצלתי במהירות כשהתכופפתי לנסות להרים את מה שנפל בגללי.
״נשברו כמה צלחות אבל זה בסדר, אני אקר לאחד המנקים,״ אמר והרים את ראשו.
״אה, זה אתה,״ סיננתי משיניים חשוקות.
״אתה יכול להרים לבד,״ סיננתי מתוך פי בעצבים, אני רק רואה אותו ועולה לי עצבים.
״מה הבעיה שלך? את פאקינג הפלת לי את הצלחת ואת אומרת שאני ארים לבד? לפחות תעזרי עם הפלת,״ אמר בעצבים נייל.
״תיזהרי פעם הבאה כשאת הולכת ואל תתקלי בבני אדם ותדברי אליהם מגעיל,״ סינן אחריי ששנינו הרמנו את הכל.
״אתה לא תגיד לי איך להתנהג,״ ירקתי בעצבים.
״במקרה הזה, כן אני כן.״ אמר והלך.
״אני שונאת אותו, שונאת שונאת שונאת, פאקינג שונאת,״ אמרתי בכעס.


תגובות (4)

ואוווו גם אני אוהבת את השיר הזה של אדדדד!!!!
וניקול והארי.
וזה מופקרת*

05/07/2014 19:26

ווואי השיר פשוט מושלם!!
גם אהבתי את הקאבר שדמי עשתה לו!
ניקול והארי חמודיםם!!אבל באלי שנייל וניקול יהיו כבר ביחד!!

06/07/2014 01:01

ניייילר ונייייק !!!!!
הארשלה וניק חמדמדים אבל בגדר ידידים
וזאין זה נוששששש גם בגדר ידידים
אבלללל שישלימו כבר אני במתחמדאמיט !
תמשיכיייי
זה פאקינג מושלם !

06/07/2014 11:23

מושלםםםםםם באליי הממשךך
ונראליי שניקולל ווהאזהה הםם כאלה חמדמדיםם
שוב איחור …
מיניי מאוסס

08/07/2014 19:06
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך