המשכתי רק בשבילכן <3
מחר לונדון אההההההההההההההההההההההה :)

My Bff One Direction Fanfic- פרק רביעי

18/06/2013 759 צפיות 3 תגובות
המשכתי רק בשבילכן <3
מחר לונדון אההההההההההההההההההההההה :)

מנקודת מבט של אשלי מלפני שנה :
עבר שבוע,
שבוע מאז שאנחנו בורחים ובורחים כמה שיותר רחוק מהבית .
אני וטיילר מקצבים נדבות .אנחנו עדיין עם אותם בגדים מאז האירוע.היה היום תורי ללכת לבקש כסף מאנשים.ישבתי על המידרכה בזמן שטיילר ישן לא רחוק ממני על המידרכה עם כמה שמיכות דקות.לקחתי כוס והתחלתי להגיד לאנשים ברחוב ״ כסף ״ ״ אפשר כסף ״ וכול פעם אנשים היתלמו ממני , היו כאלה שצחקו אליי או כאלה שריחמו אבל פשוט המשיכו בדרכם.טיילר כבר יתעורר ואמר לי שהוא יחליף אותי ושאני ינסה ללכת לפארק העירוני לבקש שם כסף.הלכתי לפארק וישבתי על ספסל.התחלתי לבקש עוד פעם כסף עד ששמעתי מלא צרחות מאחורי .הסתובבתי וראיתי מלא בנות שרצות אחרי חמישה בנים . מהר קראתי לבנים לבוא אחרי.הם ראו אותי ופשוט רצו אחרי.הובלתי אותם לבית נטוש שאין שם אף אחד והוא מוסתר מאחורי מלא עצים.הם עצרו והתנשפו .ואז אחד מהם אמר ״ תודה ״ אמרתי ״ אין בעיה ״ הם הסתכלו עליי וראו שאני מלוכלכת עם שיער מבולגן ובגדים קרועים.היה להם פרצוף של פחד .אמרתי ״ אני אשלי ״ והגשתי את ידי המלוכלכת עליהם ללחיצה.הם הסתכלו על היד לכמה שניות ופשוט לא נגו בה עד שאחד מהם בלונדיני לחץ לי את היד ואמר ״ היי אני נייל ״ חייכתי ואז הוא אמשיך״ זה הארי ״ והצביע על המתולתל ,״ זה לואי ״ והצביע על מישהוא שלבש שניקלס, ״ זה ליאם ״ והצביע על מישהוא עם קצת שיער שהתחיל ליגדול, ״ וזה זאיין״ והצביע על זה עם השיער השחור .חייכתי ואמרתי ״ היי ״ והם אמרו ״ היי ״ עם קצת חיוך.הייתה שתיקה מביכה לכמה דקות עד שהמתולתל אמר ״ אז פה את גרה ?״ ליאם אני חושבת תקע לא מרפק והסתכל עליו במבט של מה ניראה לך ששואלים כאלה שאלות.ציחקקתי ואמרתי ״ לא למעשה אין לי בית ״ והורדתי את הראש .המתולתל אמר ״ אז איפה את נמצאת ?״ אמרתי ״ אני ואח שלי כול הזמן ברחובות ובורחים כמה שיותר רחוק מהבית שלנו״ הוא שאל ״ אח שלך ?״ עניתי ״ כן הוא כמה רחובות מיפה מנסה להשיג כסף לאוכל ״ ואז נייל אמר ״ אז למה אתם בורחים מהבית ״ פה כבר עלה לי הדמעות ופשוט התפרצתי בבכי .נייל מהר חיבק אותי ואמר ״ אני מצטער ששאלתי אותך ״ אמרתי ״ זה בסדר פשוט רצחו את ההורים שלנו ולפני שרצחו אותם הם אמרו לנו לברוח כמה שיותר רחוק מהבית״ הבנים היו בשוק .ואז עוד פעם פרצתי בבכי .הפעם כולם חיבקו אותי ואמרו ״ אנחנו מצטערים״ אמרתי ״ זה בסדר לא ידעתם ״ חייכתי חיוך קטן ואז זאין אני חושבת אמר ״ יש לי רעיון״ כולם הסתכלו עליו במבט של – נוו מה הרעיון -ואז הוא אמר ״ אולי את ואח שלך תגורו איתנו לבינתיים ״ אמרתי ״ אין סיכוי ״ ואז כולם היתחילו לשגע אותי שאני יסכים בסוף הסכמתי והובהלתי אותם לטיילר בשביל להודיע לו שעכשיו מתחילים לנו חיים חדשים .

שהגענו למקום שבו טיילר היה , ראיתי את האיש שהרג את אמא שלי מחזיק את טיילר ושיש עוד כמה ביריונים לידו .מהר רצתי לטיילר אבל אחד מהביריונים תפס אותי ואמר ״ עשינו עיסקה עם ההורים שלך והם לא קיימו אותה אז אנחנו נקיים אותה ״ לא הבנתי ושאלתי ״ איזה עיסקה ?״ הוא אמר ״ הם מכרו את אח שלך תמורת כסף רב אבל הם לא מסרו לנו אותו אז בנו לקחת אותו !״ הוא זרק אותי על הריצפה והלך למכונית שחורה גדולה ששמה שמו את טיילר.הבנים מהר ניגשו אליי ושאלו מה קרה אבל כול מה שאמרתי היה ״ בבקשה תעזרו לי להחזיר את אח שלי בבקשה ״ והצבעתי על טיילר שמנסים להכניס אותו למכונית השחורה .הם אמרו ״ טוב ״ וניגשו לביריונים , הם ניסו לשחד אותם אבל כלום לא עזר .אני לא מאמינה למה שקרה עכשיו זה לא יכול להיות , שאיבדתי אותו לתמיד .בכיתי על נייל שרק הרגיע אותי והבנים ניסו לעשות הכול בשביל להחזיר אותו אבל לא יכלו .אני רק הסתכלתי עליו נוסע עם מלא דמעות בעיניים ושהוא צורח את שמי ומנסה להגיע אליי אבל לא נותנים לו.בזמן שאני בוכה ומחבקת את נייל אני רואה אותו לאט לאט נעלם מהשדה ראייה שלי ואז שהוא נעלם אני צורחת את שמו ומתעלפת .


תגובות (3)

תמשיכייייייי

18/06/2013 06:50

עוד שתי תגובות ממשיכה :)

18/06/2013 07:37

המשך ……………..

18/06/2013 10:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך