אני מקווה שתקראו את הסיפור שלי ותאהבו אותו... אני יעלה את הפרק הראשון אחר כך...

My ex best friend- הקדמה + הצגת דמויות

05/08/2015 861 צפיות 5 תגובות
אני מקווה שתקראו את הסיפור שלי ותאהבו אותו... אני יעלה את הפרק הראשון אחר כך...

חבר הכי טוב לשעבר- My ex best friend.

פעם הייתי כותבת באתר, כשהייתי קטנה יותר, והיו כמה שמאוד התלהבו ממה שכתבתי. לפני כמה ימים איכשהו הגעתי לאתר הזה שוב ומאז הרצון להעלות לכאן סיפורים חזר אלי, אז החלטתי לנסות.
מקווה שתהנו:)
———
לכל אחד היה פעם חברה או חבר הכי טוב
שאיתו אתם עושים כל דבר ביחד
צוחקים על הדברים הקטנים ביותר
מרגישים בטוחים ויודעים שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות
אך כמעט בכל הפעמים, זה נגמר
לפתע, אתם כבר לא מדברים.
הבדיחות שפעם סיפרתם, נשכחו.
המקומות שהייתם הולכים אליהם, נמאסו.
המאכלים שהייתם אוכלים ביחד, נזרקו לפח.
וכל שיחה בטלפון נמחקה מהזיכרון.
החבר הכי טוב שלי? קשה לשכוח אותו,
קשה לא להתייחס אליו, קשה להתנהג כאילו הוא לא קיים יותר.
בגלל שהוא בכל מקום.
זה בעיה. זה קשה שהחבר הכי טוב שלך לשעבר מפורסם.
(לפני הסיפור והדמויות, אני רוצה להגיד כבר עכשיו, בסיפור זאין עדיין בלהקה, והגילאים קצת שונים : הארי 20, נייל 20, זאין 21, ליאם 21, לואי 22. כן, זה ידוע לי שזה לא הגילאים שלהם, אך החלטתי לשנות בשביל הסיפור)

הצגת דמויות:
– ג'יין אוונס: בת 20, בעלת שיער חום עם קצוות בלונדיניים ועיניים בצבע ירוק כהה. לומדת באוניברסיטה באנגליה.
קשה לה להתחבר לאנשים ולהתפתח אליהם, ולא בוטחת בכל אחד שתפגוש, אך ברגע שיהיה לה נעים ותדע שהיא יכולה לבטוח באותו אדם שפגשה, היא בן אדם שונה לגמרי מאיך שנראית: מצחיקה, רעשנית, חברותית ואף פעם לא תגיד לאף אחד משהו רע. היא כותבת במחברת הסודית שלה בזמנה הפנוי, אך אף פעם לא גילתה לזה לאף אחד מפני שהיא מפחדת שישפטו אותה ויגידו לה שהיא לא טובה במה שהיא אוהבת לעשות. היא בת יחידה ולהוריה קוראים ליז ורוברט. ההורים שלה נולדו בארצות הברית ועברו לאנגליה לפני שנולדה, פעם בשנה היא מבקרת את המשפחה שלה שגרה באטלנטה.

– אמילי קלארק: בת 20, בעלת שיער בלונדיני ועיניים כחולות עם נמשים. לומדות באותה אוניברסיטה עם ג'יין. הם הכירו לפני כשנתיים ומאז הם נהפכו לחברות מאוד קרובות. אביה נפטר כשהייתה בת 14 מסרטן, ומאז היא ואחותה הקטנה גרות עם אמה. החצופה שבחבורה, תמיד תגיד בכנות מה שהיא חושבת גם אם זה יכול לפגוע ברגשות של האיש איתו היא מדברת. לאמא שלה יש סטודיו לריקוד שהיא הולכת לשם כל יום ומתאמנת בתקווה להפוך לרקדנית מקצועית כשתסיים ללמוד באוניברסיטה. היא נפתחת בקלות לאנשים אך לא סומכת על אף אחד חוץ ממשפחתה וג'יין. יש לה ביטחון עצמי גבוהה והיא לא מתביישת בזה. תמיד תתמוך באנשים שהיא אוהבת.

ראין מוריס- בן 21, עיניים חומות ובעל שיער שטני. הוא בן הזוג של ג'יין במשך כמעט שנה. חובב ספרים קלאסיים ובתיכון היה בנבחרת הפוטבול. לפעמים חושב שהוא יותר טוב מכולם, אך אמילי מזכירה לו שהוא טועה כל פעם שזה קורה. הוא וג'יין אף פעם לא רבים, למרות שבגד בה פעם אחת עם אחת החברות שלה, אך היא החליטה לסלוח לו ולהישאר ביחד. מאז שהגיע לגיל שמותר לו לשתות, הוא יוצא כמעט כל יום למסיבות ומשתכר. ג'יין אמרה לו כמה פעמים שזה מדאיג אותה והיא מבקשת שיפסיק, אך הוא לא מקשיב לה ועושה מה שהוא רוצה.


תגובות (5)

מעניין, אהבתי.
בהצלחה באתר!
נ.ב יש סיכוי שאני יצטרף?

05/08/2015 18:41

    תכתבי את הדמות, אולי אני אצליח להכניס אותך איכשהו לסיפור :)

    05/08/2015 19:35

תמשיכייי אהבתי מאוד…
את תוכלי גם להכניס אותי לסיפור? רק אם את יכולה באמת… לא חייב

05/08/2015 22:27

חשבתי שכתבתי את הדמות אני יכתוב שוב…
שם אוליביה, בת 20 .
אוהבת לרקוד ולצייר..
שיערי שחור כפחם ועיניים כחולות כים.
רזה אך לא יותר מדי וגובה בגודל בינוני.
ביישנית ומדברת חלש כלפי אנשים זרים.. אוהבת לעזור, חברותית ויודעת להיות רצינית כשצריך.
אימה נפטרה שהייתה בת שלוש ממחלת דום לב, אימה הייתה טובת לב, אכפתית. כמו כל אימה שחולמים.. לאוליביה יש חלומות כאילו אימה מדברת איתה והיא חושבת שהיא רואה אותה בחצר ויושבת על הסבסל מאבן שבחצר שהיו נוהגות ללכת יחד ומדברות.
ולפני כשנה אביה התחיל לשתות והיה נוהג להרביץ לה בגלל שהוא היה טוען שזאת באשמתה שאימה נפטרה.
לאחר כמה שנים אביה התחתן שוב עם סברינה ובנותיה והיא עברו לגור איתם.
מאז היא זאת שעושה את עבודות הבית..
שמן של בנותיה היו איימי וגל.
הריקוד הוא עוזר לה להוציא את העצבים
ולהרגיע אותה..

תודה, נועה ובהצלחה

07/08/2015 22:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך