אני גרועה באנגלית [ אני דיסלקטית >:] סורי על השגיאות ><
להמשיך? [ אני צריכה להקדיש פרק לתהל D: זה יקרה בקרוב אם הי אעדיין קוראת 0.0]

My weird life פרק 24 [1D]

16/11/2013 797 צפיות 2 תגובות
אני גרועה באנגלית [ אני דיסלקטית >:] סורי על השגיאות ><
להמשיך? [ אני צריכה להקדיש פרק לתהל D: זה יקרה בקרוב אם הי אעדיין קוראת 0.0]

נק מבט של שקד.
" אז לאן אנחנו הולכים?" שאלתי את לואי. " הפתעה." הוא אמר. "מה לעזאזל.." אמרתי למראה המטוב הענקי שמולי. " זאת הפתעה, אל תדאגי הכל בסדר" הוא אמר בחיוך. עליתי למטוס , ישבנו ביחד טוחנים מידי פעם אוכל, צוחקים לפתע ראיתי סביבה מוכרת, סביבה דומה למקום שבו צנחתי בישראל.. " אתה לא רציני?!" אמרתי. חיבקתי אותו.. אני יודעת שאנחנו מכירים רק שבועיים כלומר שבועיים שאני לא כאן בישראל אבל ככ התגעגעתי.. " תודה תודה תודה" קפצתי עליו, שהתנתקנו מהחיבוק פנינו היו קרובות היה נרא שהוא מתלבט אם לנשק אותי אבל בסוף כלום לא קרה.. " לשם מה ההפתעה?" שאלתי ." אני רק רוצה לשמח אותך.." הוא אמר בחיוך הממיס שלו שגרם לעיניים שלו לזהור מבברק נחתנו תוך דקות מספר, כל ההתארגנות של הנחיתה לקחה כשעה. " איפה נישן? מתי נחזור?כמה זה עלה?" ועוד מלא שאלות צצו לי בראש. "1. בבית מלון כאן, כלומר בתל אביב והוא מאוד קרוב לכאן. 2. נחזור עוד 3 ימים 3. זה סוד " אמר והוציא לשון "תכירי לי את הארץ?" הוסיף. " יש מלא מקומות , אבל אחריי שנארגן במלון " אמרתי. " אוקיי שמי את אלו " הוא אמר והיבא לי כועב ומשקפי שמש." למה?" שאלתי בצחקוק. " כדי שלא יזהו אותנו. לפחות עד שנתארגן עם המזוודות." לפתע לימוזינה הגיעה. " חשבתי ששומרים על חשאיות" אמרתי " לא נורא " הוא פתח לי את דלת האוטו ." ג'נטלמן" אמרתי והוא צחק, והוא נכנס אחריי. והתחלנו לנסוע.. " תעצור כאן בבקשה" אמר לואי לנהג הלימוזינה והוא עצר לאחר כמה שניות. ירדנו מהלימוזינה. ופרקנו את המזוודות מתא המטען ." זה המלון?!" שאלתי ומביטה במלון של כ 50 קומות עם גינה קדמית ענקית לואי חייך הלכתי כמה מטרים " תביאי לי את המזוודה" הוא אמר. " זה בסדר" חייכתי. נכנסו לקבלה. ישבתי בלובי ולאחר כמה דקות לואי הביא את הכרטיסים לחדר. התקרבנו למעלית. היינו עם עוד ילדה בערך בת 15, היא בטעות דרכה עלי לואי " סליחה" היא אמרה. אבל לואי לא הבין אותי " sorry i dosent undarsten you " אמר בנימה חמודה " oh i says sorry . you are avisiter? " היא אמרה . לואי הוריד את משקפיי השמש ואת הכובע המטופש להפליא והילדה כמעט נפלה מהלם . " ל..לו.אי." ניסתה להגיד. הגיעה הקומה ה20 ,גם אנחנו וגם הנערה ירדנו בה. " dont tall anyone thet im in isral " הוא חייך. " OK ' can i get photo whit you?" sure " הוא אמר. הילדה הביאה לי פאלפון ושאלה. " can you picthur us?" כן. אני מבינה עברית" אמרתי בחיוך. צילמתי את לואי ואת הילדה החמודה. ובנוסף ללואי היה עט בכיס והוא חתם לה. " i tall to my fiends thet im meet you in isrel but you be for one day and this is my dreme" לואי חיבק אותה חיבוק חזק וידידותי והתקדמנו מכיונים שונים. הגענו לחדר , לואי פתח את הדלת עם הכרטיס. " וואו" שנינו אמרנו. זה היה חדר ענק עם סלון ומטבח מחוברים. ועוד חדר שינה שיש בו דלת לשירותים ומקלחת. צבעי החדר היו בצבע שמנת והוא היה מעודן . הרהיטים היו בצבע עץ כהה. במבטח היה קומקום, שקיות לתה, קפה, ואפילו לשוקו. והיה בארון בקבוק שמפנייה. היה במקלחת 3 בקבוקוני מרכך, 3 בקבוקוני שמפו ו3 ג'ל רחצה. 2 סבוני גוף. היה שלוש מגבות פנים וחמש מגבות גוף היה אמבטיה ומקלחון, והיו שתיי מראות ענקיות שמגדילות את חלל החדר. היה שם ארון ענקי עם ארבע תאים אני פרקתי את המזוודה שלי בתא אחד ולואי בתא אחר לפתע הבחנתי שמאחורי הווילון הכתום יש דלת. ניגשתי אלייה וזוהי הייתה המרפסת הענקית. היא הייתה מעוטרת בצידה בפרחים ציבעוניים. והיו בה שתי כיסאות פלסטיק ושולחן גם הוא מפלסטיק הכל היה פשוט מושלם. " ועכשיו. נלך לברכה?" שאלתי והורתי ללואי לבוא לראות את הבריכה מהקומה שלנו והיא הייתה ענקית! " כן" אמר בחיוך. חזרתי לחדר לקחתי את בגד הים שלי. [ לואי אמר לשקד לארוז בגדים לשלושה ימים אבל הוא לא אמר לה מה והוא אמר לה בגדי קיץ- סתיו.] הלכתי לאמבטיה נעלתי את הדלת והתחלתי להחליף בגדים.. זה יהיה קשה לצאת ככה אבל חייב להתמודד.. לבשתי את הבגד ים השחור שלי. נעלתי כפכפים סגורות אספתי את שערי ולפתע הבחנתי בשני חלוקים לבנים לבשתי אחד מהם ויצאתי . לואי היה לבוש במכנס שחור ללא חולצה, " אני לא רוצה להסתתר. אני גם לא רוצה שתסתתרי . אני רוצה שידעו שאנחנו כאן זה לא אכפת לי יותר " הוא אמר והתקרב עליי. היה לו אש בעיניים. לא הבנתי מה פשר העניין, יצאנו מהחדר, מתקרבים לכיון המעלית. נכנסים בשקט תוך כמה שניות. לואי לחץ על קומה 3 וככה הכל התחיל.. "


תגובות (2)

תמשיכיי! :)
סורי שלא הגבתי לא יכולתי….

16/11/2013 12:21

תמשיכיי

21/11/2013 06:21
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך