מה אתן מעדיפות:
פרק קצר\ פרק ארוך?
ואיך הפרק?:)
מי רוצה להשתתף? אני צריכה מחליפה קבוצה)
להמשיך?

My weird life פרק 26 [1D]

20/11/2013 750 צפיות 5 תגובות
מה אתן מעדיפות:
פרק קצר\ פרק ארוך?
ואיך הפרק?:)
מי רוצה להשתתף? אני צריכה מחליפה קבוצה)
להמשיך?

הלכתי למרפסת עומדת ליטול את חיי, ולא רק בגלל רון או יולי אלא בגלל הכל. בשנייה האחרונה לואי בא אליי בריצה מחבק אותי שגבי אליו מסובב אותי אליו וממשיך את החיבוק. ואני בוכה ומדממת עליו, נכנסנו לחדר בחזרה, לואי השכיב אותי על המיטה בלי לדבר, לקח שתי מגבות פנים'חבש' את ידיי , ניסיתי שלא לבכות. " את יכולה להסביר לי מה קרה?" שאל ברוח ובנעימות. " לא.. לא עכשיו.." אמרתי. מנסה בכוח שלא לבכות אך לשלילה, לואי התקרב אלי, אל פניי ונישק אותי לאט לאט, לא יכולתי לזוז פשוט, לא יכלתי להפסיק או להגיד מילה, לאט לאט הנשיקות התחזקו הרגשתי שהוא לא רוצה להתנתק, אבל בלית ברירה הוא הפסיק. עדיין קרוב עליי מסתכל בעיניי השורפות מבכי ומכאב, " אני מצטער.." אמר. " על.?" שאלתי מבולבלת, לא מבינה על מה יש ללואי להצטער " על הכל.." אמר בקול עצוב. " מה שקרה זה לא באשמתך.. פשוט לואי זה יותר מידי מהר לי.." אני אלך." אמר מותיר אותי עם הידיים המצולקות על המיטה והדמעות התחזקו.. הוא חזר . " אל תעשי את זה שוב." אמר בכאב ויצא.. שוב.. לאחר כחצי שעה קמתי מן המיטה מנגבת את הדמעות. נכנסתי שוב למקלחת מנסה לשטוף ממני את הזהמה שאני מרגישה.. התלבשתי בפג'ימה חמימה ונעימה נשכבת על המיטה הדמעות לא יוצאות אבל הכאב נשאר אותו דבר.. ולחשוב שכמעט התמסרתי לו.."

נקודת מבט של לואי.
" איך אני אמור להגיב לזה?!, איך היא ניסתה להתאבד, אני אפילו לא יודע מה קרה .. אני מרגיש ככ אשם ככ רע עם עצמי.. ועוד יותר עם זה שעזבתי אותה.. וגם על זה שנישקתי אותה.. אני ככ מבולבל . זה כואב בצורה שלא חשבתי שיכאב לי איי פעם, יצאתי לשאוף אויר, הרגשתי חנוק. מידי פעם מעריצות ראו אותי. אני אוהב את הדיירקשניות אבל פשוט לא היה לי כוח אליהן .. הצטלמתי וחתמתי להן והן הלכו, אני לא מכיר את האזור שאני אבל מאוד יפה כאן. כעבור שעתיים של טיולים ושקט החלטתי לחזור, אני לא רוצה להתמודד עם מה שמחכה לי, הזמנתי את נהג הלימוזינה ששכרתי לנו, השקיעה כאן ככ יפה. הוא הגיע במהירות, הורתי לו בבקשה לחזור למלון והגענו תוך כחצי שעה מהמלון, מסתבר שהלכתי המון!. ציפיתי לראות את שקד שבורה, אבל למזלי זה לא קרה, ראיתי אותה אוכלת שוקולדים שצוות המלון הביאו לנו. כשחזרתי היא לא יכלה שלא לחייך. "כמה זמן את עושה את זה?" שאלתי. " את מה?" ענתה. " חותכת.." אמרתי .. היא השפילה מבט.. "כמה חודשים.. ליפני זה חרטתי.." חיבקתי אותה חזק, והדמעות שלה חזרו ." למה?" שאלתי בשקט תוך כדי החיבוק החם שלנו." לואי.. שייבוא היום אני אספר .." אני רק רוצה לעזור. אני לא אלחץ עלייך לספר, רק שתדעי שאני כאן בשבילך. איתך. בשביל הכל." היא התקרבה לפניי, עינייה נצצו . " כבר שבע וחצי. בשמונה ארוחת הערב בחדר האוכל. באלך ?" שאלתי מנסה לחייך, אני הכי חושב שכדאי לנו לא לרחם על המצב פשוט להמשיך. " כן, אני אתארגן " היא אמרה. " אני אחכה לך כאן.." אמרתי. היא יצאה מהחדר שינה אל כיון הסלון סוגרת את הדלת אחריה. לקחתי את החולצה האלגנטית שהכנתי מראש ליפני שיצאנו, ולבשתי אותה. נשארתי עם אותו מכנס שחור, " אתה יכול לבוא " היא צעקה . פתחתי את הדלת . " וואו." אמרתי מתקרב עלייה, היא לבשה שלמה שלבנה חלקה, שבחלק העליון היא הייתה צמודה ובחלק התחתון משוחררת יותר. מבפנים הייתה תחרה לבנה ומבחוץ בקצות השמלה תחרה בצבע לבן אבל כהה משל שער השמלה. " תודה." היא אמרה בחיוך.. החזקנו ידיים ויצאנו.. "


תגובות (5)

תמשיכי!
ואני רוצה להשתתף!
אני רוצה עם הארי.
שם : קטניס מווראק
גיל : מה שצריך
מראה : שיער גלי חום ועיניים חומות בהירות
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQmqo8RZQ529VLUTldk5ge3WvSHyDqubEOZhwpaq2eOcskC18y ומש לה עגיל טבעת באף
אופי:משחקת את עצמה ערסית
ורק מי שיכיר אותה באמת טוב מאוד יבין שהיא מצחיקה חמודה ומאוד ביישנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
שונאת את כל הפאקצות האלה ואת הבנים שאוהבים בנות רק לפי היופי
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת
וההורים שלה עניים היא ברחה מהבית וגרה ברחוב
ואז המשטרה שלחו אותה לבית יתומים בגלל שהיא לא רצתה לחזור הביתה
דת: יהודייה חילוניה וכל פעם הולכת עם שרשרת של מגן דוד
וסגנון לבוש: אוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר ולא יותר מידי חשוף
ואלרגית לשוקולד ודבש
ואפשר עוד 3 דמויות ללואי לזאין ולליאם?
אם כן הנה תיאור
ללואי- שם: אלינור קלדר (החברה האמיתית של לואי)
מראה: שיער חום גלי ועיניים חומות
לזאין- שם: פרי אדוארדס (הארוסה האמיתית של זאין חייחי)
מראה: שיער בלונדיני חלק ועיניים כחולות
לליאם- שם: סופיה
מראה:שיער חום גלי בהיר בקצוות ועיניים חומות

20/11/2013 09:12

אני צריכה דמות אחת עם ליאם. אכפת לך להיות אותו תיאור עם ליאם?) [ לא סופיה כי סופיה הייתה XD.] רגע את בכלל קוראת ? 0.0 כי לא ראיתי שכזה הגבת. ואני מחפשת קוראות )

20/11/2013 09:19

אני קוראת אני שירוש0963 אני ודירקשנית במעמקים (אמילי) פתחנו משתמש ביחד

20/11/2013 09:30

תמשיכייי ♥

20/11/2013 10:18

אוקיי ) לול אממ אבל אין לך בעייה להיות עם ליאם?) ואני מקווה ממשיכה עכשיו [ 21:24] כי מחר אין לי ביצפר) אבל אני אעלה מחר בצהורים כדי שתראו)

20/11/2013 12:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך