RoCky
סורי שהפרק משעמם ובכוונה דילגתי על 8 חודשים כי אין מה לכתוב אז דילגתי

my 'wonderful' life פרק 2

RoCky 08/07/2013 766 צפיות 2 תגובות
סורי שהפרק משעמם ובכוונה דילגתי על 8 חודשים כי אין מה לכתוב אז דילגתי

קמתי מהשעון המעורר שלי התארגנתי לבית ספר צחצחתי שיניים סידרתי את השיער והתלבשתי לבשתי חולצה צהובה בהירה מכנס ג'ינס ארוך עם קרעים ג'קט שחור ונעלי ספורט עקב שחורות יצאתי לכיוון הבית של נינה "היי" היא אמרה "אוף אני לא יודעת מה לעשות אין מצב שאני אספיק" התחלתי להגיד אבל היא קטעה אותי "אוקי תעצרי ותריצי אחורה" "זוכרת את המחנה זה אז טרזה לא נותת לי כסף ואני לא מדברת מהכסף שלה אלה משלי זה מהבנק היא מתנהגת כיאילו אוף לא יודעת מה מצאתי עבודה בבית קפה בקניון אבל אין מצב שאני מספיקה להרוויח 9,000 דולר בכמה חודשים" "זה בקיץ?" היא שאלה "כן" עניתי "אז יש לך 9 חודשים בכל חודש 1000 דולר" "אבל אבל לא יודעת זה אולי עדיף לי לוותר על המחנה?" "אני אומרת לך את זה כמה שקשה לי שתעזבי אותי ואת ברוק לקיץ בשביל ניו יורק את הולכת למחנה לכי תדעי את מי תיפגשי אה?" היא אמרה מחייכת חיוך ערמומי "חח אנלא יודעת שווה לי? אל תישכחי אני לא אהיה פה במשך כל הקיץ…" "כן חודשיים שלמים מבלי לשמוע אותך עוד משהו שלא חשבתי עליו" "וואי תודה איזה חמודה את לפחות אני יודעת שברוק תתגעגע אליי" "לא אני לא" ברוק אמרה וקפצת על הגב שלי "ממתי באת?" נינה שאלה אותה "משווה לי של סקיי על מה דיברתם בכלל" היא אמרה יורדת לי מהגב "אם שווה לי ללכת למחנה בניו יורק" אמרתי "שווה לך ואם תפגשי מפורסמים לא משנה תביאי לי חתימה!" ברוק אמרה "טוב שטוחים" "די! זה לא הופר…. " היא אמרה עצבנית הלכנו לבצפר כל אחת הלכה לכיתת מתמטיקה שלה אני הקבצה א נינה במצוינות וברוק בהקבצה ב אם תישאלו אותי היא יכלה להיות גם בהקבצה א אם היא רק הייתה רוצה אבל היא לא היא לא מכינה שיעורים מבריזה ומאחרת לא שאני תלמידה כזו טובה כיאילו כל אחד הבריז לפחות פעם או פעמיים נכון? נכנסתי לשיעור השיעור התחיל המורה הסבירה ניגמר וככה עד שיעור מדעים נכנסנו לכיתה המורה התחילה לדבר ואז ילד מהשכבה הבוגרת נתן למורה פתק היא קראה אותו ואמרה "סקיי" פתאום כל הכיתה הסתכלה עליי "את לא אמורה להיות פה את אמורה ללמוד מדעים עם השכבה הבוגרת לא אמרו לך?" היא שאלה "כן מה לא אמרו לך חוצפה!" אחד הילדים אמר וכולנו התחלנו לצחוק "לא מי היה אמור להגיד לי?" שאלתי "טוב לא משנה לכי עם טום הוא יראה לך איפה את לומדת מדעים בהצלחה" היא אמרה בזמן שיצאתי מהכיתה עם הדברים שלי הגעתי לכיתה שלהם כולם נעצו בי מבטים המורה הושיבה אותי בסוף כבר ידעתי שאני אשנא אותה יופי של תחילת שנה….
הבצפר הסתיים סוף סוף הלכתי ישר לעבודה אבלין הייתה אחראית משמרת מזל שלא כריסטינה אוח הסנובה הזאת יופי הינה היא באה טוב רוגע יש לי רק עוד חודש לסבול אותה ואז זהו מחנה הינה אני באה!


תגובות (2)

תמשיכייי זה לא משעמםם תמשיכיי

08/07/2013 04:35

זה מושלםםםםםם תמשיכיייייי

08/07/2013 08:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך