lidor123
טםטםטםטם יש סוף סוף קצת אקשן בסיפור . קריאה מהנה :)

New life-סיפור על הארי פרק 38

lidor123 05/07/2014 1181 צפיות 4 תגובות
טםטםטםטם יש סוף סוף קצת אקשן בסיפור . קריאה מהנה :)

משך היום עבר ברגיל.השעה הייתה 1 בלילה בדיוק.ישבתי בספה וצפיתי בתוכנית שאני הכי אוהבת.
דפיקה בדלת קטעה את השקט שלי קמתי ופתחתי לראות מי זה.
מוזר,הארי יצא עם חבריו לבר והבנים נסעו לבתי הוריהם יחד עם בנות זוגם.
״ מה אתה עושה פה?״ שאלתי מופתעת
״ התגעגעתי אז חזרתי..״ מארק אמר וחיוך ערמומי עלה על פניו.
״ יופי! אז עכשיו תסתובב ותחזור למקום שממנו באת״ אמרתי וסגרתי את הדלת אך רגלו של מארק עצרה בעדי לסגור עד הסוף.
״ מה אתה רוצה ממני?״ צעקתי והוא התפרץ לבית.
״ אותך!״ הוא צעק ותפס בידי בחוזקה
״ שחרר אותי !״ הסתכלתי לתוך עיניו.
״ ציפור לחשה לי שאת בהריון מהארי..״ הוא לחש וחיוך התפשט על פניו.
״ הציפור צדקה.עכשיו לך!״ אמרתי באדישות
״ את צריכה להיות איתי . אני לא מבין מה מצאת בהארי הזה שלך.״ הוא אמר והניף את ידיו לאוויר.
״ מצאתי בו את מה שלא מצאתי בך אז !״ צעקתי
״ וגם הוא לא מתייחס אליי כמו אל הזבל שלו כמו שאתה עשית לי״
״ זו הייתה טעות ! מה שהיה עבר אני יודע שאת מסוגלת לסלוח ״ הוא אמר עדיין תופס בידי
״ אתה מכאיב לי ״ לחשתי והדמעות עמדו לפרוץ.
עוד לא הספקתי לומר מילה והרגשתי את שפתיו של מארק על שלי.
״ עזוב אותי!״ ניסית להיאבק בו.דחפתי אותו עם ידיי אבל הוא היה חזק ממני .
נגעלתי . הוא החזיק אותי בחוזקה בקושי ויכולתי לזוז. כל מה שרציתי היה להעיף אותו ממני אך לא יכולתי.
״ מה פאקינג קורה פה?״ שמעתי קול מוכר קורא מאחור.
״ עוף ממני !״ הצלחתי לדחוף אותו בשארית הכוח שנותרה לי.
״ מה פאקינג קורה פה?״ ראיתי את הארי עומד בדלת ומבטו מלא בכעס.
״ האר-״ התחלתי לומר
״ באתי לומר לה מזל טוב על הילד שבדרך והיא פשוט קפצה עליי ונישקה אותי.ניסיתי לשחרר אותה ממני אך היא לא הרפתה.״ מארק אמר לפתע וחיוך צדדי התפשט על פניו.
ברור שהוא שיקר הרי הייתי פה שזה קרה,אבל הארי כן יכול להאמין לסיפור הבדיוני שהמציא.
״ האר-״ התחלתי שוב לומר ונקטעתי על ידי הארי.
״ קייט זה נכון?״ הוא שאל וראיתי בעיניו את האכזבה .
״ לא! הוא המציא לך את זה עכשיו!״ צעקתי
״ אויש באמת,את יכולה לאמר את האמת ולספר לו שאת זאת שנישקת אותי.״ מארק הוסיף לאווירה
״ אני יודע שאהבת את זה ..״ הוא לחש לי באוזן
״ תשתוק! לא אהבתי ולא כלום.״ דחפתי אותו מעליי והוצאתי אותו מהבית וטרקתי את הדלת מול פניו.
״ הארי תשמ-״ התקרבתי אליו
״ אני מבין קייט.״ הוא נעמד והסתכל לעיניי.
״ באמת?״ שאלתי מופתעת
״ כן, לא הייתי איתך הרבה בזמן האחרון אז רצית קצת יחס ומארק בא בזמן.״ הוא אמר והחיוך שהיה על פניי נמחק.
״ מה? לא הארי! אתה לא מבין״ אמרתי והלכתי אחריו לחדר השינה.
״ אני מבין קייט!״ הוא הרים את קולו והחזיק ערימת בגדים בידיו.
״ מה אתה עושה?!״ שאלתי לחוצה.
״ אני עוזב לכמה זמן,קייט תביני אני צריך לחשוב על מה שקרה כרגע.זה לא פשוט לבוא חזרה הביתה ולראות את אשת חייך מתנשקת עם אדם שרצה לרעתה ואיים על חייה בעבר וגם עכשיו.״ הוא השיב והוסיף עוד ערימת בוקסרים אל המזוודה.
״ איפה תשן?״ שאלתי.קיוותי שלא יהיה לו איפה לישון וכך הוא יישאר כאן.
״ אני ישהה במלון או אצל אחד הבנים.אולי בבית של אמי-אני לא ממש יודע.״ הוא השיב וסגר את המזוודה.
״ הארי,אל תלך .אתה טועה בקשר למה שראית-באמת!״ אמרתי שהוא התיישב במכונית שלו .
הדמעות שטפו את פניי.הארי הסתכל עליי בפנים שמראות שהוא מאוכזב,פגוע.
הוא התניע ונסע.הרגשתי שחלק גדול מהלב שלי נוסע איתו.
התיישבתי במדרכה ובכיתי,גשם החל לרדת לפתע והתערבב יחד עם הדמעות המלוחות ששטפו אותי.
מה אני יעשה? אני לא יכולה לחיות בלעדיו. במיוחד עכשיו שאני בהריון.
נכנסתי חזרה הביתה ועליתי למקלחת.התקלחתי במהירות ולבשתי טרנינג ארוך.
ירדתי אל המטבח והכנתי לי תה ועליתי חזרה לחדר השינה-שהיה פתאום ריק ושקט .
נשכבתי במיטה שפתאום נראתה לי גדולה מדי ועצמתי את עיניי.
הדמעות לא איחרו לבוא והרטיבו את הכרית . הטלפון שלי צלצל על המסך הופיע השם של פרי,לא עניתי,לא היה לי כוחות לענות לטלפון ולדבר איתה.רציתי להיות לבד,עם עצמי ולחשוב איך אני אחזיר את הארי .
שוב הצלצול המוכר של הטלפון שלי נשמע ושוב על המסך הופיע השם של פרי- שוב לא עניתי. היא התקשרה לפחות עוד שלוש פעמים אך לא עניתי.

קמתי בבוקר אחרי לילה שלם של בכי ללא שינה.התקדמתי אל השירותים והסתכלתי על עצמי במראה. הייתי נראית נורא! שקיות שחורות הופיעו מתחת לעיניי ושיערי היה הפוך.
שטפתי במהירות פנים וסידרתי את שיערי.
ירדתי למטבח והכנתי לי תה.התיישבתי על הכסא בשולחן האוכל והבטתי בתמונה שלי ושל הארי שתלויה על הקיר.
ושוב- דמעות איימו לצאת אך עצרתי בעדן,אני חושבת שכבר לא נשאר לי דמעות להוציא .
הדלקתי את הטלפון שלי וראיתי שהשעה אחת בצהריים,ראיתי שהיו לי 20 שיחות שלא נענו.פתחתי לראות מי התקשר וראיתי שפרי התקשרה חמש פעמים,זאין התקשר עוד חמש פעמים,אלינור התקשרה פעמיים ולי התקשרה שמונה פעמים.
כמו כן היו לי גם 20 הודעות.נכנסתי אליהן וראיתי שליאם לואי ונייל שלחו לי שהם דואגים,דפדפתי למטה בהודעות וראיתי שגם הארי שלח לי הודעה בלילה.
שמחתי לראות שהארי שלח לי הודעה.נכנסתי אל ההודעה וקראתי ׳קייט?הכל טוב?למה את לא עונה לחבר׳ה? אל תפחידי אותנו את בהריון זה לא צחוק.׳ היה כתוב .
החלטתי להחזיר לכולם הודעה משותפת:׳אני בסדר תירגעו! פשוט הייתי מדוכאת אתמול׳ כתבתי ושלחתי.
׳ הבהלת אותנו ! אל תעשי דבר כזה שוב! הארי סיפר לבנים מה קרה והם סיפרו לנו.אנחנו באות אלייך עוד מעט .׳ קיבלתי את ההודעה הזו מפרי.
מה לעזאזל? הארי כבר הספיק לספר להם? אני לא מאמינה! חשבתי שהוא ישאיר את הריב המטופש הזה ביננו ולא יילך לספר לכל העולם …


תגובות (4)

תמשיכיייי

05/07/2014 14:48

תמשיכיייי

05/07/2014 22:51

המשךך

06/07/2014 00:52

המשךךך דחוףףףף

06/07/2014 17:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך