« dark_side »
מצטערת שזה ממש ממש קצר.. וכן אני מתחילה סיפור חדש על וואן דיירקשן ואני חושבת שגם מי שלא אוהב אותך אבל אוהב סיפורי אהבה יכול לקרוא. אני משתדלת לא לעשות את הסיפור כמו כל הסיפורים שהם נפגשים בהופעות ודברים כאלה לעשות דרך יותר מקורית שבפרקים הבאים כבר תבינו. מקווה שאהבתם!

night changes – סיפור על וואן דיירקשן הקדמה

« dark_side » 15/11/2014 829 צפיות 6 תגובות
מצטערת שזה ממש ממש קצר.. וכן אני מתחילה סיפור חדש על וואן דיירקשן ואני חושבת שגם מי שלא אוהב אותך אבל אוהב סיפורי אהבה יכול לקרוא. אני משתדלת לא לעשות את הסיפור כמו כל הסיפורים שהם נפגשים בהופעות ודברים כאלה לעשות דרך יותר מקורית שבפרקים הבאים כבר תבינו. מקווה שאהבתם!

Even when the night changes"
"…It will never change me and you
השיר התנגן באוזני אומנם הווליום היה חזק אך היה שקט. "אמילי" שמעתי מישהו קורא לי מעבר לדלת. הקול היה מוכר אך לא הצלחתי לזהות מי זה היה. ניגשתי אל הדלת ופתחתי אותה "לוק?" שאלתי מופתעת ושמחה יותר מאי פעם. "היי אמ" הוא אמר וחיבק אותי חזק.
אני אמילי, יש לי שיער שטני ועיניים ירוקות גדולות. אני בת 18 וכבר סיימתי תיכון.
חברים שלי קוראים לי 'אמ' קיצור לשם שלי..
אז מי זה לוק? לוק זה בן הדוד שלי מניו ג'רזי אני בכלל גרה בישראל למרות שנולדתי בניו ג'רזי וכרגע אני גרה בישראל לבד כי ההורים שלי נפטרו. לוק הוא אחד האנשים שהכי חשובים לי בעולם כי הוא תמיד תומך בי ועוזר לי בכל מה שקשה לי ובכללי אני מרגישה פתוחה להגיד לו הכל ולדבר איתו על כל דבר שמציק לי וכך גם הוא.
ללוק יש שיער שחור ועיניים כחולות מהפנטות והוא גבוה ושרירי אבל לא יותר מידי והוא כבר בן 20.
"מה אתה עושה כאן?" שאלתי אותו. "אפשר להכנס" הוא שאל ופניו הפכן לרציניות. "כן בטח" אמרתי בדאגה והוא נכנס והתישב על השפה בסלון. "אמילי לפני שההורים שלך מתו הם כתבו לי מכתב ואמרו שכשתהיי בת 18 אני אגיע לישראל ואחזיר אותך לניו ג'רזי" הוא לחש בפחד מתגובתי. ניו ג'רזי?!


תגובות (6)

נשמע נחמד תמשיכי

16/11/2014 08:38

נשמע מעניין.. תמשיכי!! :)

16/11/2014 12:57

אוקיי אני מאיחור אבל לא נורא
היייי טוב אוקי איו לי מה להגיד לך את כותבת טוב ואני ממש מצפה איך תעשי את המפגש

17/11/2014 21:40

זה מושלם ♥

18/11/2014 22:17

    חח תודה.. בקשר למה שכתבת בהודעה אצלך אז כן, הבנתי את זה אחרי שראיתי את השם שלך. אני לא שמה לב לפרטים קטנים בזמן האחרון :O

    18/11/2014 22:19

להמשיך את הסיפור??

06/12/2014 20:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך