« dark_side »
סורי אם יש שגיאות כתיב, לא הספקתי אפילו לבדוק.. מקווה שאהבתם:-)

night changes – פרק 2

« dark_side » 11/12/2014 711 צפיות תגובה אחת
סורי אם יש שגיאות כתיב, לא הספקתי אפילו לבדוק.. מקווה שאהבתם:-)

~בטיסה~
המטוס עומד להמריא, בחיים לא פחדתי מאיסות אבל עכשיו הפרפרים ממשיכים לזוז בבטני.
גלגלי המטוס מתחילים לנוע ומרגע לרגע המטוב עולה באוויר. אני מביטה בלוק שיושב ליידי ומתכונן להוריד את החגורה המעצבנת, ככה הוא קורא לה.
המטוז כבר באוויר וניתנת אפשרות לשחרר את החגורות ולהתנהג כרגיל.
שאר הטיסה עברה בקלות, רוב הזמן ישנתי.
הטייס מודיע על נחיתה בקרוב בכריזה ואנחנו חוגרים חגורות. אני לא מאמינה שבעוד כמה דקות אני אהיה בניו ג'רזי.
המטוס נוחט ודלתותיו נפתחות לאחר כמה דקות. אני יוצאת בחשש מכסאי אחרי לוק ומורידה את תיקי הקטן מהתא העליון.
המשכנו במזדרון כשכל כמה דקות לוק מביט בי ומחייך. "בהצלחה?" אני שואלת ואומרת בזמן שאנחנו הולכים לכיוון המזוודות. "בהצלחה" לוק משיב בבטחון והולך לחפש את המזוודות .
~שעה אחרי זה~
לוק אומר שאנחנו כבר ממש קרובים לבית שלי, לבית החדש שלי.
האוטו עוצר ליד שני בתים, אחד לבן ומהרהיב ביופי ועיצובו והשני עצוי מעץ ומעותב יפה אך בצורה ישנה יותר.
"את מי היית בוחרת משניהם?" הוא שואל. "הלבן" אני מחזירה. "יופי כי הוא שלך" הוא זורק בחיוך. "אני לא מאמינה" אני צועקת בשמחה וקופצת על לוק בחיבוק. רצתי לכיוון הבית פותחת את הדלת הגדולה יחד עם המפתחות שלוק נתן לי לפני. למראה עייני נגלה בית גדול בעל שתי קומות, בית מעוצב בצורה מדהימה. סלון מהודר בעל הרהיטים החדישים ביותר וכך גם המטבח.
אני רואה את לוק נכנס אחרי לבית "אוהבת?" הוא שואל בציניות ואני מהנהנת בזמן שאני עולה במדרגות לעבר החדרים למעלה. מזדרון נגלה לעייני ובו שלושה חדרי שינה ואני חושבת שראיתי גם מקלחת. אני נכנסת לחדר הראשון והוא מדהים, אומנם מעט קטן אבל… מה אני יכולה להתלונן? החדר השני כבר הרבה יותר גדול, יש בו מיטה לבנה ושחורה, ארון גדול ולבן ורהיטים מיוחדים ויפים.
אני מגיעה לחדר השלישי שעליו מונח פתק בו כתוב 'וזה החדר שלך'. אני נכנסת לחדר ענק בו מיטה גדול ויפה, שולחן גדול שחור ושקוף ועוד.. אני מבחינה בשתי דקות ומתקדמת לראשונה. לעייני נגלה חדר ארונות המלא כבר בבגדים לדשים ונעליים, כל מה שאני צריכה שם.
אני יוצאת ומתקדמת לכיוון הדלת השניה ששם אני מגלה חדר אמבטיה גדול בו אמבטיה ענקית לבנה ושירותים.
מדף מלא באיפור וכל מה שנערה צריכה.
רצתי למטה לחעבקתי את לוק חיבוק גדול. "תודה" לחשתי לו וברחתי לחקור את הבית.


תגובות (1)

יש קצת שגיאות כתיב
מזדרון=מסדרון

11/12/2014 23:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך