שירז סוייפר דיירקשנית
תגובות ואני ממשיכה להארי אין באמת אוזני פיל הוא מושלם!!!!!!!!!!

Now or never -פרק ארבע

תגובות ואני ממשיכה להארי אין באמת אוזני פיל הוא מושלם!!!!!!!!!!

אבא שלי חזר מהעבודה התארגן גם הוא וכך גם אימי. לאחר כמה זמן נשמעו דפיקות בדלת. "זה הם זה הם אימא בואי" צעקתי. כולם התייצבו בסלון ,אני אימא ואבא שלי אחי ואחותי. "שלום" אמרה ברוך גברת יפה בעלת שיער חום ארוך וחלק יש להדגיש שהיא מאוד יפה! "אן" אמרה אימי וחיבקה את הגברת שמסתבר ששמה זה אן. איתה נכנסו נערה גם היא יפה עם שיער חום המגיע לכתפיים ובקצוות יש צבעים, ועוד איש עם משקפיים ובגדים מכובדים. אבא שלי חיק את האיש ודיבר איתו אימא שלי פנתה לנערה ואמרה לה "גמה איך גדלת,את ממש יפה " "תודה" אמרה בנימוס. "שירז את זוכרת את אן וגמה " אלה אותי אימי. "לא ממש" עניתי. "אוקיי בא לך להיות איתי במחשב" גמה פנתה אלי. "ברור תודה" אמרתי. נכנסנו ליוטיוב הארתי לה את סלינה והיא האתה לי את ברטני ספירס. אימא שלי ואן קראו לנו לבוא לאכול. ישבתי בין רועי אחי לבן גמה. התחלנו לאכול והיה ממש טעים. באמצע הארוחה נשמעו דפיקות בדלת. נכנס מישהו עם מעיל שחור עם צאוורן ארוך, כובע שחור, מכנס שחור וכל פניו היו מכוסות . כולם נבהלו נורא. אך לפתע אן אמרה" אוי בוא לכאן איך אתה אוהב לעשות דרמות " ועזרה לו להוריד את הבגדים. אני הייתי עסוקה באוכל לפתע שמעתי "סורי אלה הפאפרצי " וכולם צחקו. שמתי לב שהקול הזה מוכר לי. הסתכלתי עליו וזה היה הוא הילד מכיתה זה שהציל אותי, הארי הזמר ששמעתי . בגלל זה הוא כל כך מוכר לי הוא גדל איתי הסתכלתי על הפרצוף שלו וראיתי שגם הוא מופתע. omg אני לא מאמינה שהארי סטיילס הוא היה החבר הכי טוב שלי עד גיל חמש. "הוא אח שלך?" שאלתי את גמה. "כן , את מכירה אותו בטח" ענתה לי. "כן אבל לא מוואן דרקשיין הוא בכיתה שלי" אמרתי לה. " בנינו איך הוא חתיך או מכוער" שאלה אותי. "הארי?" שאלתי די בקול. "מה " ענה מיד. "כככלום " אמרתי בגמגום. omg יצאתי סתומה אוף גמה מכניסה אותי לסרטים. "גמהה" אמרתי בנימה עצבנית. "מה " ענתה כאילו לא קרה כלום וחייכה חיוך ערמומי." גמה אני לא מאמינה תכננת את זה" אמרתי. "לא לאחי יש אוזני פיל הוא שומע הכל" אמרה. "מה אמרת עלי"אמר הארי לגמה. גמה הסמיקה ואני התחלתי לצחוק.


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שוב, אני כותבת לך את אותה תגובה ברצף, אני ממש אוהבת את הסיפור הזה, ואני ממש רוצה שתמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

19/01/2013 10:33

מהמםםם תמשיכייייייייייי , ואין לי בעיה תעשי אותי עם ליאם D:

19/01/2013 10:42

אוקיי בכיף בפרקים הבאים

19/01/2013 11:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך