שירז סוייפר דיירקשנית
אני לא בטוחה שאני ימשיך היום כי אני נוסעת!
תגובות וממשיכה! ^....^

Now or never -פרק עשרים

אני לא בטוחה שאני ימשיך היום כי אני נוסעת!
תגובות וממשיכה! ^....^

*מנקודת מבטה של שירז*
"תודה פול" אמרתי.
"אין בעיה" ענה. נכנסנו לתוך האולם והם היו בחזרות ראיתי את כולם חוץ מהארי.
"היי נסיכה" אמר לואי לאושר ונישק אותה.
"היי נסיך " אמרה לו.
"מה קורה שירז" שאל לואי.
"בסדר" עניתי.
"טוב תתפסו מקום ליד המשפחות" אמר והראה לנו איפה.
"טוב נסיכי" אמרה אושר.
"לואי אתה בא" אמר זאין.
"כן, ביי נסיכה אני צריך ללכת" אמר והלך לבמה.
"ישבנו איפה שהמשפחות וחיכינו אחרי כמה דקות הגיעו שחר ואביה והתיישבו לידנו.
"היי מה קורה" שאלה אביה.
"טוב איפה חברות שלך?" שאלה אושר.
"עוד מעט יבואו" אמרה. כל הזמן הזה הסתכלתי על הבמה ולא ראיתי את הארי. מה הוא לא יופיע? איפה הוא בכלל?
אחרי חצי שעה הגיעו כל הדיירקשניות והמשפחות. ראיתי את גמה ואן מרחוק. ממש התגעגעתי אליהן זה שרבתי עם הארי לא ימנע ממני להיפגש איתן, הן מדהימות.
"שירז" גמה אמרה וחיבקה אותי. "היי התגעגעתי" אמרתי. "גם אני רוצה חיבוק" אמרה אן ועשתה פרצוף.
אז מפה הוא לקח את הגנים! חיבקתי אותה חזק.
"איפה הארי" שאלה גמה.
"ללא יודעת" עניתי קצת מגמגמת.
"אוקיי, אפשר לשבת לידך?" שאלה גמה.
"ברור" אמרתי.
ההופעה התחילה ועדיין הארי לא היה שם זה היה ממש מוזר כל הדיירקשניות צרחו איפה הוא. הבנים התחילו לשיר אחרי חמש שירים אמר ליאם "רגע עכשיו לשיר היפה ביותר קבלו את הבן אדם היפה ביותר הארי סטיילס" כולם מחאו כפיים ואז הוא נכנס מהכניסה והתחיל לשיר את השיר Up All Night ובסוף השיר אמר" אני מקדיש את זה לבחורה היחידה שגורמת לי להיות מאושר". גמה הסתכלה עלי והיא שוב ידעה הכל מראש וכך גם אן.
"שירז שהיינו בכלא טיילור הקליטה אותו אני הייתי איתו" אמרה אן.
"טוב במילא אני סולחת לו" אמרתי. הוא כזה נסיך איך נפרדתי מדבר כזה!!!!!!!!!!
כל הדיירקשניות התחילו לצרוח שאליהם הוא התכוון אבל אני ידעתי שאלי וזה לא ישנה כלום!!!


תגובות (4)

אניי רוצההה המשךךךךךךךך !!!

22/01/2013 07:09

תמשיכי

22/01/2013 09:41

המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!
עם לא הבנת תמשיכי!!!

22/01/2013 11:01

תמשיכי!!!!

22/01/2013 15:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך