שירז סוייפר דיירקשנית
מקווה שאתם אוהבים סורי לקח לי זמן כי נמחק אוהבת!!!!!!!

Now or never -פרק שלוש

מקווה שאתם אוהבים סורי לקח לי זמן כי נמחק אוהבת!!!!!!!

אחרי כמה דקות חזר אלי הארי "ניפגש בקרוב" ורץ שוב לכיתה וכולם אחריו. בעודי צועדת לכיתה מהרהרת לעצמי מאיפה הוא כל כך מוכר לי , הרי אני לא שומעת את השירים שלהם או משהו כזה. אחרי שעתיים של מדעים מעייפות (לא סובלת מדעים!) היה לנו שיעור חופשי . אושר ישבה לידי והייתה באייפון ואני המשכתי לחשוב. "היי שירז את פה?" שאלה. "כן כן" אמרתי. "נו מה קרה ספרי לי " אמרה כאילו קראה את מחשבותיי . "אספר לך בסוף היום" אמרתי. כעבור כמה זמן נגמר יום הלימודים, אני ואושר הלכנו ביחד ברגל. "הסתכלי עליו ועברה בי צמרמורת , חייבת לדעת למה"המשכתי לספר לאושר. "זה בגלל ואן דרקשיין" אמרה בחיוך. "לא זה לא זה אני בכלל לא יודעת איך קוראים להם אני יודעת שיש את הארי וזאין והוא כל כך מוכר לי " אמרתי פונה לביתי . "דברי איתי" אמרה אושר. "אוקיי ביי ביי" אמרתי ונכנסתי לבית. איך שפתחתי את הדלת הגיעו אלי ריחות נעימים. "היי אימא מה הכנת" שאלתי מהופנטת מהריחות. "ניוקי וקללוני (שתי מאכלים איטלקיים) היום באים אורחים" ענתה. "מה באמת מי בא" שאלתי בהפתעה. "שירזוש זוכרת לפני שהיינו גרים בישראל היינו גרים פה בבריטניה, והיה לנו פה חברים ועכשיו הם באים לבקר אותנו" אמרה אימי. "אבל אימא אני בכלל לא זוכרת אותם" אמרתי תוך כדי שאני מורידה את התיק הכבד מכתפיי. "אל תדאגי אנחנו נזכיר לך" אמרה בתקווה. קיבלתי הודעה מאושר אם אני פנויה היום אמרתי לה שלא ועליתי לחדרי. פתחתי את המחשב ונכנסתי ליוטיוב כדי לשמוע שירים של סלינה. תוך כדי זמזום השיר ציירתי ציורים. נגמר השיר של סלינה באתי להחליף לשיר אחר וראיתי בשירים המועדפים ביותר את השיר של חמשת הפרצופים מהבית ספר. רציתי לראות מה הסגנון שלהם ונכנסתי. שמעתי שיר יפה מאוד. ששמו-up all night שיר יפה מאוד, מיוחד. ציירתי ויצא לי ציור יפה מאוד . זוג יושבים ליד מדורה בשקיעה. לאחר כמה זמן שמעתי את אימי קוראת לי להתקלח ולהתלבש כי עוד מעט האורחים באים. התקלחתי מהר ואספתי את השיער לקוקו גבוה והוצאתי את הפוני. לבשתי שמלה פרחונית סגולה ונעלי בובה שחורות. ירדתי לעזור לאימא שלי לסדר את השולחן.


תגובות (4)

לא יודעת אם ראית אבל כתבתי לך בפרק הקודם אם את יכולה להוסיף אותיי , אז את יכולה להוסיף אותי??
פליזוש זה סיפור מושלם באלי גם להשתתף בו אמרת שזאין ונייל תפוסים אז אני רוצה להיות עם לואיי
שם :אביה
גיל : כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור ארוך חלק עניים חומות בורקות , גובה ממוצע , חולה ללקים ועקבים
אופי: מצחיקה , קצת ילדותית , אוהבת לשיר קצת מזייפת , יודעת לנגן על גיטרה , לבשל .
פלייז תוסייפי אותיי לסיפור המדהים שלךךך

19/01/2013 09:39

ליאם היחיד שלא תפוס זה סבבה אם כן אני יוסיף אותך

19/01/2013 10:16

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי כבר אמרתי לך שאני אוהבת את הסיפור שלך??? את באמת כתבת משהו קצת רע על אחד מהלהקה וזה משנה את הסיפור לכיוונים נכונים יותר
ושוב, תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/01/2013 10:30

Up all night זה אלבום שלהם לא שיק

20/01/2013 07:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך