שירז סוייפר דיירקשנית
לילה טוב תגובות וממשיכה(= (למעריצות של טיילור שלום אני יודה ויגיד שיש שתי שירים של טיילור שאני שומעת ומה שאני כותבת פה זה מה שאני חושבת עליה כי פגעה בהארי עם יש לכם בעיה כל שהיא תרשמו בתגובה)

Now or never -פרק שתיים עשרה

לילה טוב תגובות וממשיכה(= (למעריצות של טיילור שלום אני יודה ויגיד שיש שתי שירים של טיילור שאני שומעת ומה שאני כותבת פה זה מה שאני חושבת עליה כי פגעה בהארי עם יש לכם בעיה כל שהיא תרשמו בתגובה)

*מנקודת מבטו של הארי*
"טוב אני ממש עייף אני יגיד לגמה לילה טוב "אמרתי לשירז ונישקתי אותה. "טוב אני מתלבשת" אמרה. "טוב יפה שלי" עניתי ויצאתי מהחדר. "גמה אני הולך לישון" אמרתי לה. "טוב קוף איפה אני ישן?" שאלה אותי. "יש לי חדר מיותר תישני שם" אמרתי לה מפנה אותה לחדר. "טוב קוף" אמרה בפיהוק והלכה. "אפשר להיכנס " נקשתי על הדלת של חדר שלי. "כן סיימתי" אמרה שירז. נכנסתי לחדר "עכשיו אתה שוכח מהכל" אמרה שירז. "טוב נסיכה" עניתי. "אפשר לישון לידך?" שאלתי את שירז. "כן ברור" ענתה ושכבה על המיטה. הורדתי את החולצה ושכבתי לידה. "לילה טוב האר " אמרה לי. "לילה טוב נסיכה" עניתי. היא שיחקה לי בשיער עד שנרדמתי.
* מנקודת מבטה של שירז*
הארי דיבר כל הלילה על כלא וגמה וטיילור ועלי והוא ממש הזיע וכל שנייה זז. חיבקתי אותו ונישקתי אותו במצח והוא הפסיק.
*מנקודת מבטו של הארי*
ישנתי או לא ממש ישנתי, לא הצלחתי חשבתי תמיד על טיילור השיר החדש שלה עבר לי בראש ולא יכולתי לישון. פתאום שמעתי קולות סירנה, חשבתי שהכל בראשי עד ששמעתי "הארי סטיילס הארי סטיילס קום עכשיו וצא החוצה זאת המשטרה" מה מה מה ממשטרהה? הארי אתה חולם הארי אתה חולם!. "הארי סטיילס צא מיד לבחוץ" שמתי עלי חולצה והסתכלתי דרך החלון ראיתי 2 ניידות ומיליון ואחת שוטרים. (טיילור הגזימה!) "הארי סטיילס אם אתה ברגע זה לא יוצא לבחוץ אנחנו נהרוג את כל מי שנמצא בבית הזה" אמרו השוטרים. יצאתי מהר החוצה כי לא רציתי שיפגעו בגמה ובשירז. "אתה נכנס למעצר של שלוש שנים בעקבות זה שהרבצת לטיילור סוויפט. "אני לא עשיתי את זה" עניתי בוכה. "את זה תגיד בחקירה" אמר שוטר. (יש לי הרגשה שטיילור שיחדה אותם) הם באו להכניס אותי לניידת אבל התנגדתי. "גמההההה, שירזזזזזזזז הצילווווווווווווווו " צעקתי בכל כוחי. המשכתי לצעוק בלי הפסקה . "שתוק כבר " אמר איזה שוטר והחטיף לי סטירה. זה היה ממש כואב. אבל עדיין התאבקתי מולם.
*מנקודת מבטה של שירז*
שמעתי את הארי צועק אבל הייתי בטוחה שמתוך שינה. הסתובבתי אליו והוא לא היה שם. הסתכלתי מהחלון וראיתי משטרה לוקחת את הארי. "האריייייייייי!" צעקתי כמו שלא צעקת אף פעם. "שירזזזזזז הצילווווווווווווווווווווווווווו " צעק בוכה שוטר אחד הרביץ לו והכניס אותו לניידת. "גמה גמה קומי מהר" אמרתי. "ניידת לקחה את הארי והשוטרים מרביצים לו קומיי" עניתי בוכה. "מה מה " ענתה חצי ישנה. "הארי בכלא" אמרתי בוכה עוד יותר רק על המחשבה. "בואי מהר אני ינהג" אמרה גמה במהירות.
נסענו כמה שיותר מהר לתחנה. אבל לא תאמינו נתקענו בפקק רציני. יצאתי מהאוטו וראיתי את הניידת של הארי. " הארי" צעקתי כל המכוניות הסתכלו עלי ואז ראיתי את הפרצוף של הארי מציץ מהחלון. שלחתי לו נשיקה. הוא שלח לי בחזרה וסימן לי הצילו. סימנתי לו שאנחנו בדרך. הפקק הפסיק וגמה נתנה גז. אני בכיתי בלי הפסקה רק לחשוב שהארי נכנס לכלא כל העולם ידבר על זה והוא יצא הרע שבסיפור. חבר שלי עומד להיכנס לכלא 0:


תגובות (5)

מהמםםםםםם תמשיכי דחוףףף , איזה מעצבנת טיילוררר היא צריכה להכינס לכלא לא הארי המושלמיי D:

20/01/2013 11:16

מווושלם!! ותמשייכיי

20/01/2013 11:27

מווושלם!! ותמשייכיי

20/01/2013 11:27

תמשיכי. אבל את עושה את זה דיי לא מציאותי. תחשבי איך לעבד את הסיפור קצת :) ותמשיכי

20/01/2013 11:57

אם למישהי יש בעיה אז שלא תקרא עליי התנפלו באיזה סיפור בפייסבוק בגלל טיילור וגם יש לך מלא קוראות אני מאוהבת בסיפור!! (ובך)

21/01/2013 08:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך