one direction פרק5!!!!!!!!!!

לואי ניכנס ורואה את זה בורח משם בבכי ואני וזאין רצים אחריו לואי אומר לנו עזבו אותי אני רוצה להיות לבד.
אמרתי לו אבל אתה לא מבין הוא ענה לי גאיה אני מבין מעולה אמרתי.
לו אבל זה לא מה שקרה הוא אמר לי עזבי אותי אני לא רוצה לדבר איתך.
עניתי אבל אני רוצה לדבר איתך הוא אמר לי עזבי אותי את לא מבינה דיי הקשר בנינו ניגמר.
עניתי לו אני לא אני לא יותר על זה בכזה קלות כמוך זה אומר שאני לא חשובה לך וזאין מוסיף תקשיב לה.
אמרתי זאין תודה על העזרה אבל אני רוצה לטפל בזה לבד אתה עשיתה מספיק.
הוא ענה בסדר והלך ולואי אמר לי עם זה כל כך חשוב לך הקשר בנינו למה את עשית לי את זה?
עניתי לו מה למה אני אשמה הוא אמר לי טוב שתחליטי להודות באמת תגידי לי אותה.
עניתי לו אני יגיד לך את האמת שתחליט שאתה רוצה לדבר איתי.
יום למחרת קמתי מוקדם ולואי היה חסר לי היה חסר לי הנשיקת, בוקר טוב שלו הארוחה שלו היחס החם והאוהב.
ככה עבר חודש ,חודשיים שלא יצרתי קשר עם הלהקה ועם לואי בכלל ואז הטלפון, מצלצל רשום לואי אני עונה הלו.
הוא עונה לי את עוד זוכרת אותי?
אמרתי לו כן הוא אומר אני רוצה שניפגש ונדבר על מה שקרה אמרתי, לו אתה רוצה בכלל ליראות אותי הוא אמר אני רוצה שנדבר על מה שקרה ניפגש אצלי בשמונה והוא ניתק.
חיכיתי לפגישה שלי בקוצר רוח, התלבשתי כמו שלואי אוהב לא התאפרתי הרבה, והינה הגיעה הזמן לזוז הגעתי.
כמה דקות ליפני שאני דופקת הסתכלתי במראה. דפקתי הוא פתח לי ואומר וואו אני מחייכת ואומרת תודה.
הוא אומר לי אני מוכן לשמועה את מה שאת אומרת סיפרתי את כל הסיפור כל מה שקרה הוא אמר שהוא ידבר עם זאין ויבדוק את זה ואז, התקרבנו אחד לשני אמרתי לו התגעגעתי אליך הייתה חסר לי והוא נישק אותי ואמר גם אני.
כל הערב הייתי עם חיוך ענק על הפנים חיוך שלא יורד.
ראיתי שזאין מציץ מהחלון עם חיוך גדול אמרתי איזה חמוד הוא שמח בשבילנו.
יצאתי החוצה בסוף הערב והלכתי לדבר איתו הוא אמר לי שהוא מחפש חברה כדאי להתגבר עלי ועל לואי אמרתי יש לי משהיא להכיר לך קוראים לה שירה, שיער מתולתל בצבע חום, עם גוונים של כחול וקצוות סגולות עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 עגילים.
הוא ענה תכירי לי אותה אמרתי לו אני ידבר איתה.
ואני יחזיר לך תשובה מחר הוא ענה לי אני מחכה עם חצי חיוך, אמרתי לו אני מפתיחה לך שאתה עוד תודה לי והוא הלך שמחתי שהוא הסכים להכיר מישהיא פתאום אני שומעת צעקות את הקול של זאין קורא הצילו הצילו!!!!!!!!


תגובות (4)

יייאאא תמשיכייי.

30/08/2013 12:11

תמשיכי דחוף!

30/08/2013 12:16

המשך עכשיו תודה ביי חח סתם תמשיכיי

30/08/2013 12:54

חחח תודה אני ימשיך עוד מעט אני פשוט לא בבית
לאבבבבבבבבב

31/08/2013 00:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך